Lord Bendtner
Paikalla
|
 |
Vastaus #525 : 20.06.2024 klo 22:43:34 |
|
Samaa mieltä. Nuutinen ei keskeytä selostajaa vaan ne kommentit pelistä tulee nopeesti ja sopii pelin "virtaumaan".
Jep. Nuutisen kaikesta tekemisestä huomaa sen että se on ihan kunnolla miettinyt miten asiantuntijan kannattaisi toimia sekä studiossa että kommentaattorina. Aika monen kohdalla tuntuu olevan niin ettei näin ole.
|
|
|
|
|
Parsifal
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
 |
Vastaus #526 : 20.06.2024 klo 22:43:46 |
|
Neljän viestin kakkosnikki vain vähän uittaa Kuusamo Professoria.
|
|
|
|
|
HugoZola
Poissa
|
 |
Vastaus #527 : 20.06.2024 klo 22:45:06 |
|
Litmanen nyt voi änkyttää ja mumista, tai vaikka puhua Stephen Hawkingin tapaa, Litti on sen ansainnut. Hän on kuningas Jari, Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilija. Tuskinpa tulee samanveroista enää tällä vuosisadalla.
|
|
|
|
|
Gunner16
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #528 : 20.06.2024 klo 22:47:08 |
|
Litmanen nyt voi änkyttää ja mumista, tai vaikka puhua Stephen Hawkingin tapaa, Litti on sen ansainnut. Hän on kuningas Jari, Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilija. Tuskinpa tulee samanveroista enää tällä vuosisadalla. Änkyttäkööt ja mumiskoot, mutta voi tehdä sen muualla kuin TV:ssä. Hyvä jalkapalloilija ei ole sama asia kuin hyvä asiantuntija.
|
|
|
|
|
Zicon vaparit
Poissa
Suosikkijoukkue: Harjumäen sisu, tupakoivat fudarit, KyIF+Göde
|
 |
Vastaus #529 : 20.06.2024 klo 23:04:52 |
|
Olen havaitsevinani selvää kehitystä Halstin osalta.
Ooo ..kyllähän se näin on.
|
|
|
|
|
JiiPee
Poissa
|
 |
Vastaus #530 : 20.06.2024 klo 23:05:18 |
|
Täällä myös Nuutisen bandwagonissa. Voisin kuunnella tuntitolkulla tätä kaveria puhumassa jalkapallosta. Litille toki aina  , suurin ja tärkein pelaaja minulle. <3
|
|
|
|
|
Mortimer
Poissa
|
 |
Vastaus #531 : 20.06.2024 klo 23:11:47 |
|
Litmanen nyt voi änkyttää ja mumista, tai vaikka puhua Stephen Hawkingin tapaa, Litti on sen ansainnut. Hän on kuningas Jari, Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilija. Tuskinpa tulee samanveroista enää tällä vuosisadalla. Hetken tulkitsin tämän viestin, niin että Litti on ansainnut sen, että hän mumisee.
|
|
|
|
|
HugoZola
Poissa
|
 |
Vastaus #532 : 20.06.2024 klo 23:45:10 |
|
Änkyttäkööt ja mumiskoot, mutta voi tehdä sen muualla kuin TV:ssä. Hyvä jalkapalloilija ei ole sama asia kuin hyvä asiantuntija.
Mutta kuuluuko neverheardit telkkariin? Se oli mun asian ydin...
|
|
|
|
|
Gronk
Poissa
|
 |
Vastaus #533 : 20.06.2024 klo 23:47:24 |
|
Jos tietää mistä puhuu niin kuuluu.
|
|
|
|
|
HugoZola
Poissa
|
 |
Vastaus #534 : 20.06.2024 klo 23:56:11 |
|
Että Suomesta ei löydy vastaavalla tietämyksellä kaveria, jolla olisi myös meriittejä? Esim. Markku Kanerva?
|
|
|
|
|
Gunner16
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #535 : 20.06.2024 klo 23:57:32 |
|
Ensinnäkin Nuutinen ei nyt ole ihan mikään kadulta revitty satunnainen ohikulkija. Jalkapallo-asiantuntijoiksi telkkariin kuuluvat henkilöt, joilla on niin asiantuntemusta kuin kykyä esittää se miellyttävällä tavalla. Tämä kyky esim. Litiltä suurilta osin puuttuu. Ja asiantuntemustakin voi olla monenlaista, esim. analyyttisempaa näkemystä pelin nyansseista, kuten vaikka Nuutisella tai Erkka V.Lehtolalla. Tai käytännönläheisempää "kokemusasiantuntijuutta" usein entisiltä pelaajilta. Toki nämäkin voivat molemmat löytyä yhdeltä henkilöltä. Joka tapauksessa onnistunut studio luodaan näiden sopivalla tasapainolla. Lisäksi Nuutinen tuo ainakin omaan makuuni perinteisiin studiokasvoihin tai vanhoihin pelaajiin verrattuna hieman uudenlaista näkökulmaa ja osaamista. Se kuinka tunnettu hän on kansan syvissä riveissä, on ainakin minulle sivuseikka.
|
|
|
|
|
naali22
Poissa
|
 |
Vastaus #536 : 21.06.2024 klo 05:52:50 |
|
Nuutinen ollut tänään aivan loistava.  Onneksi Litti ei ole studiossa. Hieno mies, mutta aivan luokaton kommentoimaan tässä formaatissa. Mä oon muutaman sivuston yrittänyt lueskella, mutta en saa kiinni tästä Nuutisesta. Ei mitään hajua mikä ihminen. Kuuntelin eilenkin pelit musat päällä, ni vähä haittaa. Sama Littiin. Ei mitään lisäarvoa, jos nyt ei Ajax-muisteloita lasketa, anna studioon eikä kommentaattorina. Täytyy kyllä sanoa, että Hanna Ruohomaa oli taannoin ihan kukavittu mulle, mutta Helmari-studiossa veti hyvin ja taitaa olla jopa panostanut näihin kisoihin, koska pelkkää asiaahan tuo jauhaa. Erkalle aina varovainen  ja muutenkin. Kyllä Yle tän osaa.
|
|
|
|
|
naali22
Poissa
|
 |
Vastaus #537 : 21.06.2024 klo 06:04:54 |
|
Että Suomesta ei löydy vastaavalla tietämyksellä kaveria, jolla olisi myös meriittejä? Esim. Markku Kanerva?
Sinäänsä en tietenkään epäile Litinkään tietämystasoa, mutta olisi ihan mukavaa jos studioasiantuntija osaisi jollain tavalla luontevasti kertoa miten peli meni. Litti eittämättä Suomen suurin futiksen saralla suurin tekijä ja varmasti löytyy ymmärrystä pelistä, mutta ei aina oikein osaa pukea sitä sanoiksi. Pasanen näistä kultaisen polven pelaajista ainakin tähän mennessä ollut paras. Kaikkia tämän kisojen pelejä ei ole ehtinyt katsoa, mutta Mehu ja Ruohomaa tähän mennessä Kuuselan jälkeen parhaat studioanalyytikot.
|
|
|
|
|
hakahakkinen
Poissa
|
 |
Vastaus #538 : 21.06.2024 klo 18:23:31 |
|
Kainulainen on ihan ylivertainen selostaja tällä hetkellä. Suomisen tasoa lähennellään.
|
|
|
|
|
esjonne_
Poissa
|
 |
Vastaus #539 : 21.06.2024 klo 18:28:38 |
|
Kainulainen-Erkka-duo toimii erinomaisesti 
|
|
|
|
|
puhuri
Paikalla
|
 |
Vastaus #540 : 21.06.2024 klo 18:29:25 |
|
Vielä kun ymmärtäisivät olla edes hetken hiljaa.
|
|
|
|
|
Matthias Sindelar
Poissa
Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma
|
 |
Vastaus #541 : 21.06.2024 klo 18:40:14 |
|
Vielä kun ymmärtäisivät olla edes hetken hiljaa.
Radioon tosiaan hyvä parivaljakko.
|
|
|
|
|
kone1
Poissa
|
 |
Vastaus #542 : 21.06.2024 klo 18:57:51 |
|
Kainulainen on ihan ylivertainen selostaja tällä hetkellä. Suomisen tasoa lähennellään.
No ei nyt mitenkään olla vielä lähelläkään. On kyllä muuten ollut ihan mukavaa jutustelua Erkan kanssa.
|
|
|
|
|
vähe
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid
|
 |
Vastaus #543 : 21.06.2024 klo 19:02:09 |
|
Ylellä Antti Pohja on täysi turhake. Muut menettelee.
|
|
|
|
|
Laskikka
Poissa
Suosikkijoukkue: NSFR
|
 |
Vastaus #544 : 21.06.2024 klo 19:02:50 |
|
Taktiikkataululle toki 
|
|
|
|
|
robyboy
Poissa
Suosikkijoukkue: I treni di Tozeur
|
 |
Vastaus #545 : 21.06.2024 klo 19:06:55 |
|
Taktiikkataululle toki  Kuuselan Mara olisi ollut parempi valinta selittämään tämä paikkakysymys
|
|
|
|
|
jautsi viileä
Poissa
|
 |
Vastaus #546 : 21.06.2024 klo 19:34:23 |
|
Kuuselan Mara olisi ollut parempi valinta selittämään tämä paikkakysymys
Tai Paxu t. Aarne A
|
|
|
|
|
Sergei Analtov
Paikalla
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #547 : 21.06.2024 klo 20:07:07 |
|
AJ on aivan surkea isäntänä näissä kun tulee selvästi ihan valmistautumatta tekemään vain perus työpäivän alta pois.
|
|
|
|
|
Assuncao
Poissa
Suosikkijoukkue: Selssi
|
 |
Vastaus #548 : 21.06.2024 klo 20:39:38 |
|
Inka ei nappaa, jotenkin ulosanti kovin väkinäistä.
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #549 : 21.06.2024 klo 20:39:55 |
|
Onko toi matto joku Ylen oma tuote, joku uusi tuote, jonka promoamiseen YLE osallistuu vai joku jo läpilyönyt tuote?
|
|
|
|
|
|
|
|