Jonatan
Poissa
|
 |
Vastaus #250 : 07.06.2007 klo 19:47:18 |
|
Ei ole B20 täynnä maajoukkueen kannattajia. Istuville tuulipuvuille myydään lähes aina sinne yläosaan lippuja, jos ja kun maajoukkueen kannattajien jäsenet eivät saa ostettua kaikkia paikkoja sieltä.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #251 : 07.06.2007 klo 19:51:45 |
|
Ei ole B20 täynnä maajoukkueen kannattajia. Istuville tuulipuvuille myydään lähes aina sinne yläosaan lippuja, jos ja kun maajoukkueen kannattajien jäsenet eivät saa ostettua kaikkia paikkoja sieltä.
Sama. Hyvin olisi mahtunut lisää sakkia, varsinkin ihan reunassa oli tilaa jopa keskivaiheilla.
|
|
|
|
paskaven
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 07.06.2007 klo 19:58:05 |
|
b20 hyvää seuraa hieno tunnelma. Ehkä kauden paras tunnelma tähän mennessä, taitaa mennä jopa KooTeePee-HJK reissun edelle
Johtuisiko Artsi siitä, että joit meidän kaljat!  Otit ilman lupaa niitä  :keskari:
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #253 : 07.06.2007 klo 19:59:36 |
|
Eilen et ollut se hyvä tyyppi, jonka olen oppinut tuntemaan.  Jätkää taitaa vain harmittaa, kun aloin kannustaa Kinky klap klap puoliajalla  Sääli, että lähdit karkuun, miksi muuten teit moisentempun  Olemme Aleksandr Tizjakov usein tehneet aaltoja tai taputuksia Klubin peleissä, kun huudatte Arto92
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007 klo 20:04:34 kirjoittanut Arto92 »
|
|
|
|
|
Satanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
 |
Vastaus #254 : 07.06.2007 klo 20:08:30 |
|
Olemme Aleksandr Tizjakov usein tehneet aaltoja tai taputuksia Klubin peleissä, kun huudatte Arto92
 Ei ymmärrä.
|
|
|
|
J-P Papin
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #255 : 07.06.2007 klo 20:12:31 |
|
No sillehän muut mielellään seisovat kannattajat ei mitään mahda että tuulipuvutkin ostaa lippuja siihen katsomon osaan. Ja varmasti sen verta reilusti näissä matseissa jengiä seisonut ettei mahtuis millään edes kahteen b20 katsomoon. Olis ihan hyvä vaikka koko b-kaarre suunnata enemmänkin innokkaimmille kannattajille. edit: Tai ainakin b20 katsomon läheltä enemmänkin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007 klo 20:14:49 kirjoittanut J-P Papin »
|
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #256 : 07.06.2007 klo 20:22:21 |
|
Tosiaan olis hyvä yrittää saada palloliitto muuttamaan koko b20 yms. alue seisomakatsomoksi peleissä. Aiemminkin varmaan kuitenkin yritetty sitä? Potentiaalisia uusia kannattajia fanikatsomoon olisi kuitenkin melko paljon ympäri stadionia kunhan vain saisi porukan yhteen katsomonosaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007 klo 20:23:36 kirjoittanut WiZ »
|
|
|
|
|
Aleksandr Tizjakov
Poissa
|
 |
Vastaus #257 : 07.06.2007 klo 20:38:18 |
|
Jätkää taitaa vain harmittaa, kun aloin kannustaa Kinky klap klap puoliajalla  Sääli, että lähdit karkuun, miksi muuten teit moisentempun  Olemme Aleksandr Tizjakov usein tehneet aaltoja tai taputuksia Klubin peleissä, kun huudatte Arto92 Ei harmita. Mutta se harmittaa, että alaikäinen ryyppää. 
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #258 : 07.06.2007 klo 20:44:21 |
|
Ei harmita. Mutta se harmittaa, että alaikäinen ryyppää.  Sama. Muutenkin Artolla on karannut mopo täysin käsistä. Viikko tai pari riparilla ilman FF2:sta olisivat tehneet hyvää, mutta isot pojat foorumilla kehottivat olemaan menemättä ja homma lässähti siihen. Pitäisi varmaan pyytää Boottista iskemään Arto banniin aina peruskoulun loppuun saakka. Voisi keskittyä sinä aikana muihin hommiin, foorumilla ehtii pilata elämänsä myöhemminkin.
|
|
|
|
Aleksandr Tizjakov
Poissa
|
 |
Vastaus #259 : 07.06.2007 klo 20:55:33 |
|
No rippikoululapset ne vasta ryyppäävätkin. 
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #260 : 07.06.2007 klo 21:00:30 |
|
No rippikoululapset ne vasta ryyppäävätkin.  Kenties. Mutta olisipahan ollut ainakin saman ikäistä seuraa, eikä mitään aikatekijöitä.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #261 : 07.06.2007 klo 21:02:58 |
|
Kenties. Mutta olisipahan ollut ainakin saman ikäistä seuraa, eikä mitään aikatekijöitä.
En viihdy omanikäisteni seurassa, en ole koskaa viihtynyt "  " Olin tossa vuoden koulussa 8 luokalla en saanut yhtään omanikäistäni kaveria : 
|
|
|
|
SakariKaulaote
Poissa
Suosikkijoukkue: Charlie Conway #96
|
 |
Vastaus #262 : 07.06.2007 klo 21:10:44 |
|
|
|
|
|
X
Poissa
|
 |
Vastaus #263 : 07.06.2007 klo 21:11:00 |
|
En viihdy omanikäisteni seurassa, en ole koskaa viihtynyt Olin tossa vuoden koulussa 8 luokalla en saanut yhtään omanikäistäni kaveria
 Eikä tarvitsekkaan. Suurin osa lapsista ovat tyhmiä, rumia, varomattomia ja epäkunnioittavia. :keskari: Forumistien pitäisi vielä ymmärtää olla tarjoamatta alkoholia Artolle. 
|
|
|
|
kuukkeli
Poissa
|
 |
Vastaus #264 : 07.06.2007 klo 21:30:21 |
|
Missä soihdut???
|
|
|
|
Divarijyrä
Poissa
|
 |
Vastaus #265 : 07.06.2007 klo 21:33:45 |
|
Olin molemmissa matseissa B-katsomossa ja olin positiivisesti yllättynyt B-20:n otteista, mutta pakko on antaa yksi helvetin iso miinus: Ainakin minun mielestä (ja itse asiassa aika monen muunkin) B-20 ei lähtenyt ollenkaan muiden katsomonosien aloittamiin "Suomi-klap-klap-klap!"-tyylisiin huutoihin, vaikka nämä muiden aloittamat huudot kuuluivat paljon kovempaa jne. vaan seisoivat kädet puuskassa "ei-huudeta-ku-ei-ollu-meidän-aloittama"-meiningillä. Miksi näin, eikö koko fanikatsomon tarkoitus ole nimenomaan osallistua ja osallistuttaa huutamiseen ja kannustukseen? Nyt homma vaikutti näissä kohdin lähinnä joltain ihme egomasturboinnilta, kun meininki näytti siltä että haluttiin näyttää muille ketkä ovat ne TOSIfanit?
|
|
|
|
Tuomaes
Poissa
Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat, La Liga, Stadin jengit yleensäkin
|
 |
Vastaus #266 : 07.06.2007 klo 21:34:24 |
|
Olin molemmissa matseissa B-katsomossa ja olin positiivisesti yllättynyt B-20:n otteista, mutta pakko on antaa yksi helvetin iso miinus: Ainakin minun mielestä (ja itse asiassa aika monen muunkin) B-20 ei lähtenyt ollenkaan muiden katsomonosien aloittamiin "Suomi-klap-klap-klap!"-tyylisiin huutoihin, vaikka nämä muiden aloittamat huudot kuuluivat paljon kovempaa jne. vaan seisoivat kädet puuskassa "ei-huudeta-ku-ei-ollu-meidän-aloittama"-meiningillä. Miksi näin, eikö koko fanikatsomon tarkoitus ole nimenomaan osallistua ja osallistuttaa huutamiseen ja kannustukseen? Nyt homma vaikutti näissä kohdin lähinnä joltain ihme egomasturboinnilta, kun meininki näytti siltä että haluttiin näyttää muille ketkä ovat ne TOSIfanit?
Suomi-klapklappia boikotoidaan kai
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #267 : 07.06.2007 klo 21:43:19 |
|
Ainakin omasta mielestäni kohtuullisen useinkin lähdettiin mukaan suomi-klapklappiin. Ei kuitenkaan joka kerta. Tähän saattaa olla syynä se, että välillä on ihan pakko vetää vähän henkeä ja mikäs olisikaan parempi hetki kuin sellainen, jolloin muu katsomo pitää jo kovaa meteliä. Ainakin minulle kaikki kannattajat ovat hyviä kannattajia. Kaikki katsojat eivät kuitenkaan ole kannattajia ja pelin ollessa käynnissä on todella harmillista jos katsomossa jauhetaan jostain naapurin uuden kissan nimestä. Eli kaikille ihmisille, jotka pitävät meteliä stadionilla 
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
 |
Vastaus #268 : 07.06.2007 klo 21:58:09 |
|
En jaksa uskoa että sitä niin kovasti boikotoidaan. Sitä henkeä pitää todellakin vetää välillä. Muutenkin vähän hölmöä kitistä aalloista ja suomi-klap-klapeista. Tämä futisKIIMA alkoi Puola voitosta, ei me voida olettaa että täysi stadion täysverisiä tuulipukuja muuttuu "oikeinkannattamisen" ammattilaisiksi alle vuodessa On hienoa havaita että Stadionilla on hyvä tunnelma. Katsojat huomaavat että jalkapallostadionilla voi olla paljon parempi meininki kuin jäähallissa. Kaikki kannustamisen muodot ovat tervetulleita. Aloitetaan kinastelu vasta sitten, kun 25 000 katsojan "Oi Suomi on" laulu keskeytyy loppujen 10 000 aloittaessa aaltoa. Nyt keskitytään tunnelman luomiseen ja siihen omaan tekemiseen, sitä kautta innostus kumpuaa muuallekkin. Kärsivällisyyttä 
|
|
|
|
Panda
Poissa
Suosikkijoukkue: LoPa
|
 |
Vastaus #269 : 07.06.2007 klo 22:06:29 |
|
Viikko tai pari riparilla ilman FF2:sta olisivat tehneet hyvää, mutta isot pojat foorumilla kehottivat olemaan menemättä ja homma lässähti siihen.
Hyvästi Arton kirkkohäät 
|
|
|
|
Jonatan
Poissa
|
 |
Vastaus #270 : 07.06.2007 klo 22:13:28 |
|
Tosiaan olis hyvä yrittää saada palloliitto muuttamaan koko b20 yms. alue seisomakatsomoksi peleissä. Aiemminkin varmaan kuitenkin yritetty sitä? Potentiaalisia uusia kannattajia fanikatsomoon olisi kuitenkin melko paljon ympäri stadionia kunhan vain saisi porukan yhteen katsomonosaan.
Ensimmäinen askel on saada myytyä B20 matsista toiseen kokonaan kannattajille. Sitten voivat maajoukkueen kannattajien puuhamiehet alkaa tiedustelemaan mahdollisuutta isompaan alueeseen/katsomoon. Helpoiten B20 saadaan myytyä loppuun, kun mahdollisimman moni liittyy kannattajiin ja ostaa lippunsa sinne. Ihan tätä et kyllä viestilläsi hakenut, mutta tuo on yksi keino, miten seisomokatsomoa saadaan isonnettua.
|
|
|
|
Ave Roy!
Poissa
|
 |
Vastaus #271 : 07.06.2007 klo 22:14:38 |
|
Hyvästi Arton kirkkohäät
Artsi menee syksyllä päiväriparille, ei vaaranna futiksen kattomista.  Artsi menee muutaman vuoden päästä sivariin, ei vaaranna futiksen kattomista  Vielä se korkki kiinni pariksi vuodeksi niin olet oikealla tiellä 
|
|
|
|
G-G
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #272 : 07.06.2007 klo 22:16:03 |
|
Artsi menee syksyllä päiväriparille, ei vaaranna futiksen kattomista. Artsi menee muutaman vuoden päästä sivariin, ei vaaranna futiksen kattomista
Vielä se korkki kiinni pariksi vuodeksi niin olet oikealla tiellä
Artsin tulevaisuus vaikuttaa synkältä. Ilman kavereita ja yksin, vain foorumi lohtuna... 
|
|
|
|
PalkintoPalli
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi ja VPS
|
 |
Vastaus #273 : 07.06.2007 klo 22:17:39 |
|
Hyvästi Arton kirkkohäät  Kuulemma nykyään riittää, että toinen parista kuuluu kirkkoon. Näin olen kuullut. Saatana.
|
|
|
|
|
|
|