amuji
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Ilves, SOHO SS, Arsenal
|
 |
Vastaus #50 : 03.06.2007 klo 13:30:47 |
|
b 17 oli paikkani katsomossa ja oli muutamia mitkä yriotti vhä saadda karjuntaa.. mutta aika hiljasta väkee siinä katsomos oli..
|
|
|
|
|
Fritz
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 03.06.2007 klo 13:35:41 |
|
Ei ihmeempää valittamista. Suomi klap klap klapi raikasi kohtalaisen iloisesti (D31) pelin tasoon nähden, kuka nyt mistään muusta edes haaveili : 
|
|
|
|
Spude
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakuunat
|
 |
Vastaus #53 : 03.06.2007 klo 13:47:03 |
|
Megafonista ei jotenkin lähtenyt paskaakaan ääntä. Olin samoilla riveillä suhteellisen lähellä capoa, mutta silti esilaulujen kuuleminen oli vaikeaa. Samaa laitetta käytettiin ilmeisesti Tunnusta väriä-turnauksessa(?), jossa siitä ei myöskään saanut mitään selvää. Lauluista sen verran, että niille pitäisi saada enemmän pituutta. Monesti lupaavasti alkanut laulanta loppui kuin seinään kun jengi lopettaa 20 sekunnin jälkeen laulamisen. Joku pari minuuttia kestävä Go west-ralli saattaisi jopa innostaa näitä suu liimattuna seisovia heppuja availemaan varovasti ääntään ja mikäs onkaan tunnelman kannalta hienompi kuin pitkä yhtenäinen laulu. Repertuaarikin on vielä suhteellisen suppea, joten lyhyet laulut johtavat vain kiusallisen pitkiin hiljaisiin hetkiin ja samojen laulujen jatkuvaan toistoon. ..Alppeja valtaamaan.. Hodgsonin johdolla.. oli melkoisen ristiriitaista laulella tuota.  Kenties uusien sanojen kehittely alkaa olla ajankohtaista?
|
|
|
|
Jörg
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln
|
 |
Vastaus #54 : 03.06.2007 klo 14:54:09 |
|
Ihan hyvä kannustusta oli E46 ja E47:ssäkin. Suomi klap-klap-klap on se joka kaikki sytyttää, ei tarvinnut montaa kertaa aloittaa, aina oli porukkaa joka aloitti tai yhtyi siihen. Näin se vaan on. Kulmapotkun "maali"-huuto on se toinen, jonka kaikki tajuaa. Ehkä ne on sitten ne maajoukkueen huudot, jotka kokonaisuutena meille suomalaisille on näissä maajoukkueissa omimmat. Saahan toki lisääkin tulla. Näillä kahdella se möykkä syntyi.
Myös erittäin hienoa oli, että sinivalkoista on valtavasti ihmisillä päällä ja huivit nousee kansallislaulun aikana. Ja vastustajille uskalletaan viheltää jo niitten alkutreenien aikana. Ei tarvi olla niin korrekti ja "tsempata kimpassa". Vielä kun tämä kaikki siirtyis Veikkausliigaan...
Paska peli silti, kannustuksesta ei ainakaan ollut kiinni, multa lähti ääni jo 10 minuutin pelin jälkeen.
Ja muoviputkiloista sen verran, että mä ainakin koin sen niiden paukuttelun lopuksi protestina maajoukkueelle. Oli kuin pienet pommit olis paukkuneet. Ja lapset tykkää putkiloista, ja innokkaissa pienissä on se futiskulttuurimme kasvu. Kun niitä on monta, niin meteli on ärsyttävä vieressä olijoille, mutta kokonaisuutena niistä lähtee aikamoinen ääni.
|
|
|
|
taevii
Poissa
Suosikkijoukkue: Ferencvárosi TC
|
 |
Vastaus #55 : 03.06.2007 klo 14:58:08 |
|
Mä olin B20 "ylhäällä" ja en kyllä kuullut megafoneista yhtään mitään. Ainoat laulut, jotka kuulin olivat "Oi Suomi on" ja "Suomi meidän kotimaa", muista en saanut mitään selvää. Paha laulaa, jos ei tiedä yhtään mitä laulaisi.
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 03.06.2007 klo 15:18:01 |
|
Sama. Itse olin rivillä 6 tai 7 eikä edes Oi Suomi On! - huudon "esi"huutoa kuulunut ollenkaan missään vaiheessa.
Korvat auki :  Olin ensimmäisellä puoliajalla vissiin jossain rivillä 14-16 ja sinne ainakin kuului ihan hyvin 
|
|
|
|
Kahn
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin IFK
|
 |
Vastaus #57 : 03.06.2007 klo 15:22:15 |
|
Itse lauloin ja seurasin B20:sen meininkiä alhaalta ja sivusta. Muutama alarivi lähti mukaan lauluihin ja vähän ylempänä janarit seisoivat hiljaa kädet munissa. Jotain helvetti pitää tehdä, että saamme lisää oikeanhenkistä porukaa mukaan B20:seen ja ennenkaikkea mukaan lauluihin ja kannustuksiin. Tuosta lippujen myynnistä B20:seen pitää olla Palloliittoon ja lippupalveluun yhteydessä, ei toi voi jatkua samalla linjalla kuin nyt on.
Itse olin aika ylhäällä jossa kyllä lauloin messissä. Mutta oli helvetin vaikeeta päästä alarivin alottamiin huutoihin kun lähes koko keskiosa seisoi kädet taskussa hiljaa. Hyvä idea capottaa megafoonilla, mutta olis ollu kuitenkin kannattanut oikeesti hankkia kunnon megafooni. Toi paska ei kuulunu edes viittä riviä ylemmäs. Yleisesti ihan ok tunnelma, mutta olin pettynyt fanikatsomoon. Kuitenkin pientä eteenpäin menoa, että matsissa huudetaan muutakin kun Suomi kläp kläp kläppiä. 
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 03.06.2007 klo 15:22:42 |
|
Korvat auki
Olin ensimmäisellä puoliajalla vissiin jossain rivillä 14-16 ja sinne ainakin kuului ihan hyvin
Ja juipe oli raporttien mukaan vielä aika vahvassa humalassa niin se saattaa heikentää kuuloa ja silti kuuli ihmemies 
|
|
|
|
JuQi
Poissa
Suosikkijoukkue: maajengi
|
 |
Vastaus #59 : 03.06.2007 klo 15:24:32 |
|
Vittu noita olkapäähän taputtelijoita! :keskari: Seisoin ehkä noin puolet ottelusta ja kok oensimmäisen puoliajan sain takana olevalta mieheltä kuulla kun ei hän näe mitään. Onneksi tajusi vaihtaa paikkaa tai poistua kokonaan. Hieman jäi myös harmittamaan muun yleisön vaisuus.. Tämä siis B18
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 03.06.2007 klo 15:27:16 |
|
D31 ja 32 olivat ainakin hyvin äänekkäitä ja tunnelmallisia kuitenkaan häiritsemättä ottelun seuraamista. Suomi-klapklap on hyvä huuto johon saa helposti kaikki mukaan, koko stadion äänessä antaa varmasti enemmän puhtia kuin yhden pienen kaistaleen monimutkaiset laulut jotka eivät kuulu mihinkään.
|
|
|
|
Veli Ponteva
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 03.06.2007 klo 15:30:24 |
|
Täällä myös vitutti se "hei, aaltoja nyt jätkät!" -tyyppi. Voiko huonompaa hetkeä niiden yrittämiseen löytää. Ja onko kannustuskulttuuria se, että tullaan matsiin täydessä kännissä "nostattamaan tunnelmaa"? Kyseinen tyyppi ei olisi varmasti uskaltanut edes nousta seisomaan selvinpäin. Ei tälläisiä juntteja matseihin kiitos.
Itseäni ei kiinnostanut sambaaminen kuin se perinteinen, vähän alusta. Alun mahtavan tunneryöpyn - täysi sinivalkoinen stadion, mielettömän upea ilma ja ihokarvat nostattava maamme-laulu (johtui yleisön laulusta ei sen esittäjän), jota sitten seurasi se antikliimaksi ja homma mureni siihen. Sen jälkeen oli jäljellä vaan silkkaa vitutusta. Toki omia pitää kannustaa myös tappion hetkillä, mutta kannustamisen pitää mielestäni olla vuoropuhelua myös kentän kanssa. Jos oma joukkue on täysin lamaantunut ja roiskii mielikuvituksettomia pitkiäpalloja 90- minuuttia ei se ansaitse muuta kuin tulla buuatuksi, omiensa toimesta.
|
|
|
|
copamundial
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 03.06.2007 klo 15:49:55 |
|
Mitä vikaa jos yleisö tekee pari aaltoa , jos peli on paskaa niin miksi katsomossa ei saisi yrittää edes jotain tunnelman kohotusta? Jalkapallo on vakava asia , ymmärrän! Mutta silti..Itse olin F katsomossa, siellä oli ihan ok tunnelma ja jaksettiin kannustaa, kunnes se 2-0 maali tuli. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 klo 15:51:06 kirjoittanut copamundial »
|
|
|
|
|
Combine
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU
|
 |
Vastaus #63 : 03.06.2007 klo 15:55:37 |
|
Joo kyllä stadionin tunnelma vaikutti varsin hyvältä ainakin telkkarista kuullun perusteella..
|
|
|
|
Herski
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 03.06.2007 klo 16:17:12 |
|
Mitä vikaa jos yleisö tekee pari aaltoa , jos peli on paskaa niin miksi katsomossa ei saisi yrittää edes jotain tunnelman kohotusta?
etkö tajua miten helvetinnaurettavaa se on jos 0-1 tilanteessa roisroisk paska pelissä 35000 ihmistä vetää aaltoa?? se ei ole mitään tunnelman kohotusta vaan sen latistamista ja osoitus tilannetajun puuttesta.
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #65 : 03.06.2007 klo 16:33:18 |
|
Itseä myös vitutti että suurin osa katsomosta lähti kun peli oli 0-2. Olin stadionilla vielä 15 minuuttia pelin jälkeen.
|
|
|
|
V-Lo
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 03.06.2007 klo 16:49:19 |
|
Itseä myös vitutti että suurin osa katsomosta lähti kun peli oli 0-2. Olin stadionilla vielä 15 minuuttia pelin jälkeen.
Ihan aiheellinen mielenilmaus noin paskalle esitykselle.  :keskari:
|
|
|
|
hooray
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 03.06.2007 klo 17:57:12 |
|
D31 ja 32 olivat ainakin hyvin äänekkäitä ja tunnelmallisia kuitenkaan häiritsemättä ottelun seuraamista. Suomi-klapklap on hyvä huuto johon saa helposti kaikki mukaan, koko stadion äänessä antaa varmasti enemmän puhtia kuin yhden pienen kaistaleen monimutkaiset laulut jotka eivät kuulu mihinkään.
Sama! D32:sessa tunnelma ja kannustus oli kyllä Ok. Paitsi ne muutamat janarit Tampereelta hiukan ylempänä, jotka kommentoivat kuinka lätkä on paljon kiinnostavampaa kuin jalkapallo ja kuinka Suomi olisi voittanut kääkässä serbit mennen tullen. :keskari:
|
|
|
|
Benito
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 03.06.2007 klo 18:41:17 |
|
Seurasin peliä b20:stä yläviistoon (D23) ja täytyy sanoa, että b20 jäi totaalisesti takasuoran D-katsomon jalkoihin. Suomi-huudot lähtivät yleensä D-katsomosta ja tarttuivat B-kaarteeseen. B20:stä ei taputuksia lukuunottamatta kuullut oikeastaan kertaakaan.
|
|
|
|
Premiere
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #69 : 03.06.2007 klo 18:53:00 |
|
Seurasin peliä b20:stä yläviistoon (D23) ja täytyy sanoa, että b20 jäi totaalisesti takasuoran D-katsomon jalkoihin. Suomi-huudot lähtivät yleensä D-katsomosta ja tarttuivat B-kaarteeseen. B20:stä ei taputuksia lukuunottamatta kuullut oikeastaan kertaakaan.
Juurikin näin. Mitenkään väheksymättä B20:n kannustusta niin kyllä takasuoran D-katsomo kannusti hyvin, mikä on tietysti hieno asia.
|
|
|
|
sundance kid
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi
|
 |
Vastaus #70 : 03.06.2007 klo 18:55:41 |
|
Mitä nyt itte oon maaotteluita käynyt paikanpäällä seuraamassa, niin yleensä nämä aallot tappiotilanteessakin on lähtenyt juuri sieltä suomen maajoukkue kannattajat sektorista, jossa en voisi kuvitella että istuisi muita kuin forumisteja.
|
|
|
|
Phrog
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, Suomi
|
 |
Vastaus #71 : 03.06.2007 klo 18:57:28 |
|
D(30)-katsomossa olin ja ihan kivaa meteliä oli.
|
|
|
|
Grewe
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #72 : 03.06.2007 klo 18:57:39 |
|
Johtuu myös tosta tuulesta että stadikalla kuulet jostain kohtaa jotkut vitun hyvin ja vastapainoks joudut huutaan taas naapurille et se kuulis, joskus vuosia sitten oli Urheilulehdessä juttu stadikasta jossa joku juoksija sano et on ku käy hyvä tuuri niin 400m juoksussa voi olla takatuulta 350metrii juoksun aikana ainoona paikkana maailmassa?? se selittäs stadikan kovat keihäänheittotulokset kautta histuurian, tiä sitte.
|
|
|
|
Dial Square FC
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 03.06.2007 klo 18:58:59 |
|
Räjäyttelemässä niitä puhallettavia muoviputkiloita? 
|
|
|
|
Dial Square FC
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 03.06.2007 klo 19:00:30 |
|
Sama! D32:sessa tunnelma ja kannustus oli kyllä Ok. Paitsi ne muutamat janarit Tampereelta hiukan ylempänä, jotka kommentoivat kuinka lätkä on paljon kiinnostavampaa kuin jalkapallo ja kuinka Suomi olisi voittanut kääkässä serbit mennen tullen. :keskari:
Suomi - Serbia kääkkämatsille toki  Pärjääköhän ne edes pesiksessä?
|
|
|
|
|
|