JLCM
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta
|
 |
Vastaus #50 : 03.06.2007 klo 23:25:28 |
|
Kopteria haluaisin yhä nähdä!
|
|
|
|
Stig Tøfting
Poissa
|
 |
Vastaus #51 : 03.06.2007 klo 23:29:26 |
|
Bahne Mäenpää Jääskeläinen
Timoska Tihinen Pasanen Kallio Lampi Hietanen Halsti Patronen Heikkinen
Väyrynen Tainio Eremenko Eremenko Hetemaj Sjölund Kopteff Nyman Porokara Arkivuo Manninen
Forssell Johansson Santala Tarvajärvi
|
|
|
|
Stig Tøfting
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 03.06.2007 klo 23:31:28 |
|
Sitten nämä Hurmeet ja Virtaset vittuun sieltä Italiasta ja Suomeen kehittymään 
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #53 : 04.06.2007 klo 00:35:35 |
|
Niin, eikö nämä heikommat A-maaottelut nimenomaan ole niitä näytönpaikkoja. Jos niissä pärjäät, pääset mukaan karsintaotteluihin. Roiha ei ole pärjännyt niissä joten asiaa myöskään karsintapeleihin ei pitäisi olla.
Monssa tapauksessa näin joo, mutta ei aina. Jotkut pelaajatyypit, kuten vaikka Pippo-tyyliset viimeistelijät tai Roiha-tyyliset juoksijatilantekijät, elävät vielä korostetummin muun joukkueen kautta. Tuovat hyvän lisän peliin, jos heitä käytetään oikein, mutta eivät ole niin ratkaisevia pelaajia, että loistaisivat näyttöpaikkapeleissä, jos muulla joukkueella ei suju. Näin se vain on. Ja sitä paitsi, eikös Roihan ole ollut varsin kehuttu näyttöpeleissään? Ja sitten huudellaan maajoukkueeseen Pulus Roihaa... :  Jatkossa muumi nämä fantasiat jollekin itsetyydytysforumille. Niklas Tarvajärvikin ajaa Puluksen ohi. Niin, siis minulla ei tosiaan ole mitään fetissiä pulus roihaa kohtaan. Suomen hyökkääjämateriaali on vain valtavan kapea, kun puhtaita hyökkääjiä, jotka ovat millään tavoin maajoukkueessa antaneet hyviä näyttöjä, ovat ainoastaan Miklu ja Jojo. Sitten on Eremenko ja Litti kakkoshyökkääjiksi, mutta kapea on materiaali. Roiha, Tarvajärvi, Santala, Sjölund - tästä joukosta se kolmoshyökkääjä kai pitäisi etsiä, ja itse kohdistaisin katseeni Roihaan, sillä hänestä on helpoin ottaa hyötyä irti oikealla roolituksella, kun on niin helposti hyväksikäytettävä vahvuus. Joku targetti on vaan niin vaativa rooli verrattuna juoksijaan. Mutta ei tosiaan mikään fetissi.
|
|
|
|
Stig Tøfting
Poissa
|
 |
Vastaus #54 : 04.06.2007 klo 00:52:39 |
|
Mutta ei tosiaan mikään fetissi.
Hei, ihan mikä itsestä tuntuu hyvältä. Näkisin, että hyökkääjälle on tärkeää saada säännöllisesti maaleja, että tästä voisi olla hyötyä maajoukkueelle. En ole Roihan viimeaikaisia otteita tarkemmin seurannut, mutta mulle on tullut sellainen kuva, että itseluottamus on mennyt aivan täysin. Johansson ajanee tuon juoksijan roolin paljon paremmin. Santalasta yritin sanoa sitä, että kyseessä ei ole niinkään perinteinen target, jollaisesta TheWolf näkee tahmeita päiväunia, vaan enemmänkin vain pitkä hyökkääjä, jolla on pituuden tuomia etuja. Nordsjællandissa Santala ei ole ainakaan mun näkemissä otteluissa pelannut puhdasta targettia.
|
|
|
|
Romario
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 04.06.2007 klo 01:11:02 |
|
Ei löytyny juutuubista mitään Santalasta, jotta ei se ny kovin häävi voi olla.. No joo, vakavasti puhuen kyllä ihan kiinnostaa, että minkälainen pelimies on kun kannatusta tuntuu aika paljon löytyvän. Onko mitään videoita miehen pelaamisesta netissä tarjolla? Täysin tuntematon tapaus meikäläiselle.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 04.06.2007 klo 01:51:14 |
|
Näkisin, että hyökkääjälle on tärkeää saada säännöllisesti maaleja, että tästä voisi olla hyötyä maajoukkueelle. En ole Roihan viimeaikaisia otteita tarkemmin seurannut, mutta mulle on tullut sellainen kuva, että itseluottamus on mennyt aivan täysin. Johansson ajanee tuon juoksijan roolin paljon paremmin.
Santalasta yritin sanoa sitä, että kyseessä ei ole niinkään perinteinen target, jollaisesta TheWolf näkee tahmeita päiväunia, vaan enemmänkin vain pitkä hyökkääjä, jolla on pituuden tuomia etuja. Nordsjællandissa Santala ei ole ainakaan mun näkemissä otteluissa pelannut puhdasta targettia.
Sama kuva minulla Roihasta, kuten myös Forsselista. Surkea on suomen hyökkääjätilanne kyllä. Ja joo, Johansson on paljon parempi juoksijana ja hyökkääjänä muutenkin, mutta tässä kai haetaan kolmoskärkeä Johanssonin ja Forssellin taakse, jos em. pelaajat ovat jostain syystä pelistä pois. Ja etsittävien vaihtoehtojen edellä on vielä Litti ja Erekin, jotka minun papereissani pelaavat hyökkääjinä tarvittaessa. En usko, että Santala tai Roiha, kumpikaan, pystyy isoa roolia ottamaan maajoukkueessa vielä ainakaan lähivuosina. Roolina lähinnä varamiehenä oleminen ja kentälle päästessään parempien avustaminen. Eli mitään isoa roolia ei ole tarjolla, ei mitään targetinpaikkaa, oli kyse sitten pääpelitargetista tai Kanoute-tyylisestä targetista, jolle pystytään pelata minkälaisia syöttöjä tahansa. Toki loistavia uutisia, jos Santala on noin monipuolinen ja potentiaalia on vielä parempaan. Sitten homma on ihan selkeä: Roiha on Jojon stuntti ja Santala on Forssellin stuntti (tosin jos Miklu jatkaa syöksykierretään eikä saa itseään saksassa kuntoon, taitaa Miklu olla kohta Santalan stuntti korkeintaan). Joku tai jotkut neljästä pelaa, riippuen vastustajasta ja suomen muusta kokonaisuudesta. Itse kuitenkin näkisin enemmän käyttöä Roihalle kuin Santalalle, hänellä kun on helpommin hyödynnettävä erikoisominaisuus. Toivottavasti kumpainenkin nostaa tasoaan, jolloin voisivat molemmat nousta pelaavaan maajoukkuerinkiin ja tiputtaa Kuqin vihdoin pois maajoukkueesta.
|
|
|
|
JN79
Poissa
Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC
|
 |
Vastaus #57 : 04.06.2007 klo 01:54:42 |
|
Sama 
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 04.06.2007 klo 02:08:51 |
|
Tarvajärvi on myös hyvä suojaamaan palloa ja liikkuu kärjessä hyvin  Tekee myös maaleja, vaikka pääsee pelaamaan otteluissa viimeiset 10-20 min  Toivottavasti myös Hurme kehittyy, niin saadaan Lammelle hyvä haastaja oikean pakin tontille 
|
|
|
|
Tangomursu
Poissa
Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c
|
 |
Vastaus #59 : 04.06.2007 klo 02:19:00 |
|
Odotan Tommi Siekkistä rinkiin kahden vuoden sisällä 
|
|
|
|
Masiina
Poissa
Suosikkijoukkue: Oranssinen, timanttinen, nuori mutta ikuinen!
|
 |
Vastaus #60 : 04.06.2007 klo 02:37:27 |
|
Kuqi nyt alkuun vittuun, kuka tahansa Kakkosen hyökkääjäkin on parempi .Jukka Santalahan on kai ollut aika hurjassa vedossa Tanskan liigassa, ehdottomasti Shefkin tilalle. parikkaa ja Pukkia tulevaisuudessa.
|
|
|
|
JN79
Poissa
Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC
|
 |
Vastaus #61 : 04.06.2007 klo 02:47:06 |
|
Kuqi nyt alkuun vittuun, kuka tahansa Kakkosen hyökkääjäkin on parempi .Jukka Santalahan on kai ollut aika hurjassa vedossa Tanskan liigassa, ehdottomasti Shefkin tilalle. parikkaa ja Pukkia tulevaisuudessa.
Santala on täl hetkel loukkaantuneena http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=90810
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
 |
Vastaus #62 : 04.06.2007 klo 04:32:01 |
|
Jos Kopteffilla olisi yhtään itsekuria ja kunnianhimoa niin hänen lahjakkuudellaan olisi mahdollisuudet vaikka mihin. Mutta kun ei ole vaan kaveri on aivan tyytyväinen nykytilaansa ja elämäntapaansa. Tsekki-pelin haahuilu oli aivan hirveää katsottavaa ja niin kauan kun edes teoreettisiä mahdollisuuksia EM-skaboihin on ei "kopteria" tarvita kentälle taiteilemaan omaa autistista performanssiaan.
|
|
|
|
|
Manager_
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 04.06.2007 klo 09:26:19 |
|
Sitten nämä Hurmeet ja Virtaset vittuun sieltä Italiasta ja Suomeen kehittymään  Sama. Tosin jos Hurme pääsee pelaamaan säännöllisesti esim. Serie B-jengiin, niin jääköön sinne, mutta ei mitään Udinesen reserviä kiitos..  Menee muuten taas yksi lupaus hukkaan.
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 04.06.2007 klo 11:52:32 |
|
Roihalla ei ole mennyt vain itseluottamus, vaan myös nopeus ainakin osittain. En tiedä miten viime aikoina on pystynyt hankkimaan sitä takaisin, mutta nahdessäni miehen pelaavan loukkaantumisensa jälkeen, ei nopeudesta ollut tietoakaan.
Lisäksi tiputettiin loppukaudesta junnujoukkueeseen... Ei pitäisi olla mitään asiaa maajoukkueen lähellekään.
Niin, ja koko kauden saldoksi jäi yksi peli vaihdosta, 15 min.
|
|
|
|
Khalervos Kendopoulos
Poissa
Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti
|
 |
Vastaus #67 : 04.06.2007 klo 12:10:58 |
|
Kukapa nyt Wissin Jallun syrjäyttäisi... ai niin mutta sehän on jo tehty  Hyvä Roman!
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 04.06.2007 klo 12:24:54 |
|
Roihalla ei ole mennyt vain itseluottamus, vaan myös nopeus ainakin osittain. En tiedä miten viime aikoina on pystynyt hankkimaan sitä takaisin, mutta nahdessäni miehen pelaavan loukkaantumisensa jälkeen, ei nopeudesta ollut tietoakaan.
Lisäksi tiputettiin loppukaudesta junnujoukkueeseen... Ei pitäisi olla mitään asiaa maajoukkueen lähellekään.
Niin, ja koko kauden saldoksi jäi yksi peli vaihdosta, 15 min.
Ainut ominaisuus poissa ja joku muumi housun etumus tahmeana jaksaa leuhuttaa.. : 
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 04.06.2007 klo 15:15:54 |
|
Ainut ominaisuus poissa ja joku muumi housun etumus tahmeana jaksaa leuhuttaa.. :  Niin, en vieläkään hehkuta housut tahmeana Roihaa. Jojon ja Miklun takana on Sjölund (joka on kai laskeutumassa keskikentälle?), Tarvajärvi, Roiha ja Santala - ei juuri muita. Tästä joukosta pitää se kolmoshyökkääjä valita, ja itse olen puhunut Roihan puolesta, sillä hän on ainakin ollut todella nopea ja juoksuvoimainen pelaaja, joten häntä olisi helppo käyttäähyväksi pienessä roolissa. Targetpelaajamaiset Santala ja Tarvajärvi vaativat isompaa roolia, sillä mitä järkeä on kentälle target laittaa, jos hänen kauttaan ei peliä pelata. Mutta ei Roihan tilanne mikään hyvä ole, kun ei peliaikaa heru (eipä tosin Tarvajärvikään voi paljoa rintaansa röyhistellä, jos peliaikoja mietitään). Ja jos nopeus ja juoksuvoima on kadoksissa, ei Roihalla kyllä yhtään mitään tee.
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 04.06.2007 klo 15:20:30 |
|
Jos välttämättä tarvitaan sinne joku juoksuvoimainen pelaaja ravaamaan niin sitten vaikka Juho Mäkelä, sentään kai päässyt ajoittain pelaamaan kohtuullisia minuutteja Sveitsissä, toisin kuin Pulus.
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 04.06.2007 klo 15:23:38 |
|
Markus Paatelainen kai antoi Skotlannin Valioliigassa ihan hyviä näyttöjä menneellä kaudella. Tosin luontaisin pelipaikka lienee keskikentän keskusta jonne tunkua riittää..
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #72 : 04.06.2007 klo 15:38:13 |
|
Markus Paatelainen kai antoi Skotlannin Valioliigassa ihan hyviä näyttöjä menneellä kaudella. Tosin luontaisin pelipaikka lienee keskikentän keskusta jonne tunkua riittää..
Joo, ja eihän Santalalla, Roihalla, Paatelaisella ja kumppaneilla ihan oikeasti taso riitä tuolle tasolle, jos siis hyökkäämistä yleisesti mietitään. Pitää siis olla selkeä roolitus ja vahvuuksien kautta päästä pelaamaan. Paatelaisesta en tiedä minkätyylinen pelaaja, mutta selkeitä vahvuuksia ja vahvaa roolittamista itse hakisin. Mäkelä on ihan kiva vaihtoehto kanssa, mutta itse toivon Roihalle uutta joukkuetta ja peliaikaa, sillä tuhnu-Mäksä ei ole mitään verrattuna kunnossa olevaan Roihaan.
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 04.06.2007 klo 15:43:55 |
|
Joo, ja eihän Santalalla, Roihalla, Paatelaisella ja kumppaneilla ihan oikeasti taso riitä tuolle tasolle, jos siis hyökkäämistä yleisesti mietitään. Pitää siis olla selkeä roolitus ja vahvuuksien kautta päästä pelaamaan. Paatelaisesta en tiedä minkätyylinen pelaaja, mutta selkeitä vahvuuksia ja vahvaa roolittamista itse hakisin.
Mäkelä on ihan kiva vaihtoehto kanssa, mutta itse toivon Roihalle uutta joukkuetta ja peliaikaa, sillä tuhnu-Mäksä ei ole mitään verrattuna kunnossa olevaan Roihaan.
Haluaisin lisätietoja "kunnossa olevasta Roihasta". Tarkoitatko nyt vuosituhanteen vaihteen Klubi-aikoja, vai tuota yhtä keskinkertaista Belgian liigan kautta 2004/05? http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=36256/typeofpage=40054/sc=7cb16b
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #74 : 04.06.2007 klo 15:47:55 |
|
Porokarassa on minussa edelleen potentiaalia, vaikka ei olekaan pelannut yhtä hyvin kuin viime kaudella. Tosin pelipaikkakin on vaihdellut, eikä ole tosiaankaan parhaimmillaan kärjessä. Olisi kuitenkin laituri joka haastaa puolustajia, mitä ei ole Suomelta viimeisessä kolmessa pelissä nähty. Ei avaukseen mutta penkille.
|
|
|
|
|
|