Mä en lopulta edes itkisi jos Trafford menisi ohi sillä ehdolla, että sitten alkaa vinkua kunnon vahvistukset toppariksi ja hyökkääjäksi. Lisäksi keskikentälle voisi helposti ottaa yhden pelaajan vielä.
Mun silmään maalivahtiosasto on ikääntyvä, mutta lopulta menee vielä ensi kauden. Suurempi ongelma on edelleen liian kapea kenttäpelaajien materiaali.
Toki menisi taas melko huumoriosastolle, jos Trafford - diili kuivuisikin kasaan.
Tietty ton perässä ollaan oltu pidempään ja olisi varmasti Howelle mieluinen hankinta. Vähän samaa kaliberia Tinon ja Hallin kanssa. Eikä kai veskareitakaan puussa kasva.
Sikäli samaa mieltä teidän kanssa että vuosi menisi vielä Popella ja Dubsilla, mutta huhuttu hinta 40m ei olisi paha potentiaalisesta tulevaisuuden maju-ykkösestä.
En mä oikein tajua tätä puuhastelua siirtomarkkinoilla. Vaikea tietty sanoa miten noi rajoitukset oikeesti toimii ja mitkä ovat ne reunaehdot minkä puitteissa tulee toimia, mutta käsitys on jäänyt, että jostain 5-10m hintaeroista ollaan jääty hinkkaamaan ja siihen väliin on sitten kilpailijat iskeneet.
Mut jos pyyntiä ei voi maksaa (ekitike/Trafford/Pedro), niin sitten ei voi maksaa. Vaikea tohon on uskoa. Enemmänkin ajattelen kyseessä olevan osaamattomuuden tai resurssipulan. Hemmetin hitaasti asiat tapahtuu.
Ja kyllä, siirtoikkunaa on vielä jäljellä, mutta kausi alkaa melko pian jo ja kauden alkupuolisko on haastava. Siinä voidaan hävitä paljon jos rosteri on kasassa vasta syyskuun alussa ja sitä täydennetään 4-5 vaihtoehdoilla. Lisäksi on pomminvarmaa että myyjät tulevat nyhtämään hintaa ylöspäin mitä pidemmälle ikkuna etenee. Kaikkihan tässä ovat harakoiden epäonnistumiset nähneet ja osaavat laskea 1+1
Edit: siihen nähden miten vaikeaa ostaminen on ollut ja myyjät ovat pysyneet tiukkana, niin Longstaffin hinta on todella alhainen.