FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.12.2025 klo 11:32:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 86 [87] 88 ... 115

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 24/25 - Ange II  (Luettu 342726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur

Vastaus #2150 : 14.04.2025 klo 07:47:33

Maalin tullessa niin aikaisin varmasti söi joukkuetta. Eihän näillä jämäsijoilla ole enää mitään merkitystä ja minusta tuntuu, että pelaajatkin säästelee vähän europeleihin. Ei haluta loukkaantua.

Minusta kuitenkin ihan hyvä, että ei ole lähdetty potkimaan Angea ennen kuin Eurooppa liigakin on selvä. Sarja menetettiin hyvin pitkälti loukkaantumieskierteiden kautta. Se olkoon Angen puolustukseksi. Mutta ei tietenkään koko totuus.
haraldson

Poissa Poissa

Vastaus #2151 : 14.04.2025 klo 09:32:11

Manor Solomon pelaa vaikean alkukauden jälkeen hyvää lainakevättä Leedsissä.
Preston 2-1 voitossa MOM ja 1+1.
35:ssä ottelussa tehot 8+10.

https://youtube.com/shorts/5RCNfRAWrHw?si=NcicCiJcPz1kPd58

https://www.instagram.com/reel/DIb584aMFFY/?igsh=dDEwd3duMm5iMWxu
« Viimeksi muokattu: 14.04.2025 klo 21:08:37 kirjoittanut haraldson »
Revolver Ocelot

Poissa Poissa

Vastaus #2152 : 17.04.2025 klo 16:55:29

Ei Spurs kerta kaikkiaan voi kenkiä pokaalin tuonutta valmentajaa heti ulos.

Mun mielestä voi ja pitääkin. Pidän Angesta ja todella toivon että saa sen pystin ja tiet eroavat hyvissä meiningeissä. Ja olen periaatteessa sitä mieltä että aikaa pitää antaa mutta yhtään mikään ei viittaa siihen että Ange tästä kovin paljon parantaa, samat ongelmat ollut nyt jo pari vuotta. Olisi edes pientä eom:ää nähtävissä mutta ei.
ziizaah

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #2153 : 17.04.2025 klo 19:33:24

Mun mielestä voi ja pitääkin. Pidän Angesta ja todella toivon että saa sen pystin ja tiet eroavat hyvissä meiningeissä. Ja olen periaatteessa sitä mieltä että aikaa pitää antaa mutta yhtään mikään ei viittaa siihen että Ange tästä kovin paljon parantaa, samat ongelmat ollut nyt jo pari vuotta. Olisi edes pientä eom:ää nähtävissä mutta ei.
Angelle on annettu huomattavasti enemmän aikaa kuin monelle muulle. Ihan täyttä hulluutta ajatella, että näin vihkoon vedetyn liigakauden jälkeen homma jotenkin maagisesti lähtisi lentoon ensi kaudella. Pelityyli vaatisi jotain Cityn budjettia ja Levy on luvannut vain rahahanojen kireyttä. Jos Ange jollain ihmeen kaupalla EL-pytyn voittaa, voi siirtyä sivuun voittajana ja kaikille jaa hyvä mieli. Todennäköisemmin toki potkut odottavat jo huomenna.
Tottis

Poissa Poissa

Vastaus #2154 : 17.04.2025 klo 19:56:41

Täällä kokoontuvat vielä Angen pokaalitakuuseen uskovat eli:

Tottis
Iljevitsh?
…………..
…………..

Tänään on sitten Angella vuorossa tulos tai ulos ottelu. Luottoa löytyy vielä, vaikka mitään argumenttia sen puolesta minulla ei ole enää tarjota.
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #2155 : 17.04.2025 klo 20:46:54

Täällä kokoontuvat vielä Angen pokaalitakuuseen uskovat eli:

Tottis
Iljevitsh?
…………..
…………..

Tänään on sitten Angella vuorossa tulos tai ulos ottelu. Luottoa löytyy vielä, vaikka mitään argumenttia sen puolesta minulla ei ole enää tarjota.

No vaikka, ei kai siinä. En ole useampaan kuukauteen tuntenut enää mitään.
-jda-

Poissa Poissa

Vastaus #2156 : 17.04.2025 klo 22:07:56

Olisihan se kuitenkin aika Spurs-veto monottaa ensimmäisen pokaalin aikoihin tuonut valmentaja.
Ei mennä kuitenkaan asioiden edelle. Tässä on vielä monta pettymystä tarjolla ennen kuin kausi on taputeltu.
Ianway

Poissa Poissa

Vastaus #2157 : 17.04.2025 klo 22:16:10

Tässä on vielä monta pettymystä tarjolla ennen kuin kausi on taputeltu.
Ennustan että kauden suurin pettymys tulee 8.5. Norjassa kun välierien ekan osaottelun selkeä voitto kaatuu johonkin Glimtin antamaan 5-1 -turpasaunaan.
-jda-

Poissa Poissa

Vastaus #2158 : 17.04.2025 klo 23:13:28

Ennustan että kauden suurin pettymys tulee 8.5. Norjassa kun välierien ekan osaottelun selkeä voitto kaatuu johonkin Glimtin antamaan 5-1 -turpasaunaan.

Joo mutta jos pitää pettyä niin parempi pettyä eeppiseen sulamiseen. Tässä seurassa normaalit pettymykset eivät ole mitään.
bredi

Poissa Poissa

Vastaus #2159 : 17.04.2025 klo 23:25:33

Olipa hieno voitto ja kauden kypsin esitys. Romero pelasi pitkästä aikaa todella hienosti ja piti Ekitiken hyvin aisoissa. Hyökkäyspäässä oli vähän nuhaista Teliä lukuunottamatta, Dekin paluusta on hyökkäyksien käynnistämiseen varmasti iso apu välierissä.

Lazio näköjään tulossa vastaan.
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #2160 : 17.04.2025 klo 23:28:34

Olipa hieno voitto ja kauden kypsin esitys. Romero pelasi pitkästä aikaa todella hienosti ja piti Ekitiken hyvin aisoissa. Hyökkäyspäässä oli vähän nuhaista Teliä lukuunottamatta, Dekin paluusta on hyökkäyksien käynnistämiseen varmasti iso apu välierissä.

Lazio näköjään tulossa vastaan.

Just tultiin tasoihin, eli Ianwayn unelma elää.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2025 klo 23:31:44 kirjoittanut Iljevitsh »
kootee

Poissa Poissa

Vastaus #2161 : 17.04.2025 klo 23:54:03

Turskat sieltä tulee vastaan.
ziizaah

Poissa Poissa

Vastaus #2162 : 17.04.2025 klo 23:54:50

No nyt on puoli-ilmainen finaalipaikka tarjolla.
kootee

Poissa Poissa

Vastaus #2163 : 17.04.2025 klo 23:56:29

No nyt on puoli-ilmainen finaalipaikka tarjolla.

Päätit sitten jinxata. Hävitään varmaan pilkuilla äskeiseen tyyliin.
Tottis

Poissa Poissa

Vastaus #2164 : 17.04.2025 klo 23:59:32

Päätit sitten jinxata. Hävitään varmaan pilkuilla äskeiseen tyyliin.

Eiköhän Spurs finaaliin selviä ja sitten kun juhlitaan jo varmaa voittoa nähdään Lyon-tyylinen sulaminen aivan pelin lopussa.
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2165 : 18.04.2025 klo 07:38:26

Itse olen tähän euromenestykseen uskonut, vaikka usko Angeen loppui jo ennen joulua. En pidä Bodoa ylikävelynä. Noissa tuhkimotarinoissa on voimaa, jota ei sovi väheksyä. Finaali olisi hieno päätös tälle muuten umpisurkealle ja tylsälle kaudelle. En edes muista, milloin minua ei ole kuukausiin kiinnostanut Valioliiga sen pyöriessä täyttä päätä. Nyt, kun Frankfurt meni nurin, alkaa pitkästä aikaa vähän kämmenet hikoamaan ja se lapsenomainen innostus palaamaan.

Come on..
-jda-

Poissa Poissa

Vastaus #2166 : 18.04.2025 klo 08:34:48

Elefantti huoneessa on jäänyt käsittelemättä. Siis Maten taktiset muutokset pelin lopussa, mitä ihmettä?

Kolme topparia, johtoaseman puolustaminen, Angepallon hylkääminen kesken pelin…

Onko forkka ollut sittenkin oikeassa peluuttamisen suhteen, oliko tuo vain epätoivoisen Maten viimeinen epätoivoinen veto, mitä tapahtuu jatkossa, onko tämä uuden alku vai vääjämättömän edessä viivyttelyä, mihin tässä voi enää luottaa ja miksi me edes olemme olemassa?
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #2167 : 18.04.2025 klo 09:01:41

En edes muista, milloin minua ei ole kuukausiin kiinnostanut Valioliiga sen pyöriessä täyttä päätä.

Tähän sama. Enkä tarkoita edes spursia vaan koko liigaa. Mestari ja putoajat on käytännössä selvillä jo talvella eikä taistelu jostain torstailiigapaikoista kovinkaan mielenkiintoista ole. Manu sentään on tarjonnut ilon hetkiä tylsään kauteen.

Mitä Maten taktiikanvaihtoon tulee niin eihän sekään nyt kovin toimivaa ollut. Vain Kristensenin total puppelointi pelasti jatkopaikan.
ziizaah

Poissa Poissa

Vastaus #2168 : 18.04.2025 klo 10:07:05

Matelle toki pointsit taktiikkavaihdoksesta, linja makasi alhaalla jo ennen kolmeen toppariin siirtymistä. Ei ollut kaunista, mutta tulos ratkaisee. Toki kuten sanottua aiemmin, kyllähän siinä vastustajalle paikat tarjottiin.

En jaksa mihinkään jinxeihin nyt uskoa, kyllähän tollaiset bodo/glimtit pitää hoitaa 9 kertaa kymmenestä. Finaalissakaan ei tule mitään superjoukkuetta vastaan. Hyvät mahkut pyttyyn kaikesta huolimatta.

edit: Transfermarkt: 836M€ vs 43M€. Tätä ei voi sössiä, eihän?
« Viimeksi muokattu: 18.04.2025 klo 15:44:12 kirjoittanut ziizaah »
Job

Poissa Poissa

Vastaus #2169 : 18.04.2025 klo 10:29:55

Eihän siihen pyttyyn pitänyt olla mitään mahiksia. Täältä siis luin, ja vähän muualtakin.

Onko nyt kääntynyt niin, että mahdollisuudet olisivatkin hyvät, mutta Ange luultavasti onnistuu pilaamaan kaiken?

Itse olen koko ajan uskonut, että tässä kilpailussa on ihan hyvät mahdollisuudet mennä finaaliin asti. Siellä käy sitten miten käy. Liigassa peli on toki ollut kauheaa, eikä se näissäkään matseissa hyvää ole ollut. Vastus vain ei ole ihan maailman huipulta.
Tötterström

Poissa Poissa

Vastaus #2170 : 18.04.2025 klo 12:25:31

Olin pitkään EL-kannun voiton  kannalla mut lopulta usko loppui. Ja taas usko kannuun palannut, eilisen jälkeen siis palautui :)
Udogie, Bentancur, Tel, Bergvall sekä topparipari olivat  erittäin hyviä. Myös Matelle propsit kun otti puolustuksen tosissaan ;)
 Oikea laita kun vielä paranisi niin kyllähän Bilbaokin voisi hyvin kaatua.
Jatkaisin Telillä ja Son subina sekä tietty järkevää kierrätystä liigassa, loukkeja miettien!
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #2171 : 18.04.2025 klo 13:47:11

Spurs pelasi eilen kypsästi mutta olihan myös Frankfurt kovin saamaton. Norskit tulevat pelaamaan Valhalla mielessään aivan hirveällä höökillä, toivottavasti Ange pääsee viimeisenä temppunaan lietsomaan kunnon kiiman päälle.

Finaaliin asti, anaaliin fisti!
Kyseenalaistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu

Vastaus #2172 : 21.04.2025 klo 23:03:36

Pedro Porro - onnistuneet keskitykset: 8/23

Ei mulla muuta.
ziizaah

Poissa Poissa

Vastaus #2173 : 22.04.2025 klo 07:16:30

Mate on taktiikkanero ja hänelle 10v jatkosopimus. Täältä siis luin, ja vähän muualtakin. No oikeasti mitään en odottanut peliltä ja ei tarvinnut pettyä, mitään ei saanutkaan. Vastustaja antoi Spursin laitapelaajille tilaa ja aikaa keskitellä, luottivat siihen, että hoitavat pääpallot boksissa. Aika pitkälti meni Nunon suunnitelman mukaisesti.

Jotenkin kuvittelisi, että näissä merkityksettömissä peleissä kannattaisi antaa peliaikaa mm. Moorelle ja Graylle (keskikentällä), mutta ehkäpä Mate haluaa peliaikaa luottoratsuille EL-pelejä varten. Moore ei ole päässyt edes penkille vähään aikaan, mitähän lie tuolla taustalla. Ensi sunnuntaina sitten kunnon persraiskaus B-miehillä Liverpoolilta kuoleman peliin valmistautumiseksi.
Job

Poissa Poissa

Vastaus #2174 : 22.04.2025 klo 13:48:56

Mate on taktiikkanero ja hänelle 10v jatkosopimus. Täältä siis luin, ja vähän muualtakin.

Et kyllä voinut täältä lukea, etkä mistään muualtakaan.

Pelissä ei taaskaan mitään järkeä.

Sivuja: 1 ... 86 [87] 88 ... 115

Siirry: