FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.07.2025 klo 07:16:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 109 [110]

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 24/25 - Ange II  (Luettu 307284 kertaa)
1 Jäsen ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2725 : 05.07.2025 klo 03:09:54

Jos Son ei kykene palaamaan 2-3 vuoden takaiselle tasolleen, vai milloin olikaan jaettu maalikuningas, ei Son ole enään mikään ihmeiden tekijä. Spurslegenda ja kaikkea mahdollista, mutta vähän epäilyttää, miten vielä riittää Valioliigassa ja tsämppärissä. Onhan niitä tason nostoja nähty vanhemmilla päivilläkin ja toivon toki tätä Sonin kohdalla.

Jos Son jää, niin tämä haiskahtaa siltä, että nyt ei pystytä kovempaa tekijää siihen hankkimaan. Onhan siellä nyt sitten Telilläkin isot mahdollisuudet nousta uudelle tasolle. Kysymysmerkkejä tämä kuitenkin vasemmalle laidalle jättää.

Ja ei siinä, mukavaa tietenkin nähdä Son vielä Spursissa, mutta vähän pelottaa, että se sauma lopettaa huipulla Spursin osalta olisi ollut tässä.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2025 klo 03:17:39 kirjoittanut journeyman »
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur

Vastaus #2726 : 05.07.2025 klo 11:00:18

Mielellään pidän Sonin, vaikka viekin ison lovin palkkabudjetissa. Hän on niin tärkeä hahmo muuten. Joukkuehengelle, nuoremmille kuin markkinoinnillekin. Ja jos se potentiaali on vireen löytymiselle, niin vielä parempi. Son varmasti ymmärtää tilanteensa, että ei ole pystynyt olemaan parhaimmillaan ja tekee töitä sen eteen. Siitä ei varmasti ole kiinni. Hän ei myöskään vedä raivareita, jos joku muu ansaitsee pelipaikan hänen edellään.
Diamonds

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #2727 : 05.07.2025 klo 18:12:27

Jos Son ei kykene palaamaan 2-3 vuoden takaiselle tasolleen, vai milloin olikaan jaettu maalikuningas, ei Son ole enään mikään ihmeiden tekijä.
Eikö se nyt kuitenkin viime kaudella tehnyt eniten tehoja, tai jotain xNönnönnöötä tai ainakin ihan joukkueen kärkeä. Vaikkei olisi valioliigan maalikuningas voi silti olla ihan pätevä pelaaja Spurssiin.

Uskon myös Frankin hiovan taktiikan sellaiseksi, että Sonilta saadaan tehoja. Edellisen valmentajan taktiikka ei varsineisesti tukenut Sonin maalintekoa, joten senkin takia varmasti maalit jäivät vähemmäksi. Toki fakta on myös se, että ei se Poika tuosta enää nuorene.
kootee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #2728 : 06.07.2025 klo 23:33:16

Sky Sportsin / Romanon mukaan Kudus haluaa vain Spursiin ja hintaa enää väännetään kohdilleen.
Ei tietty pitäisi nuolaista, mutta... lähellä tuossa ollaan ja olisi loistohaku näiltä markkinoilta. Toisi kaivattua dynamiittia, ohitus/driblauskykyä ja räjähtävän vasurin oikealle kaistalle eli ominaisuuksia joita puuttuu. Kalliiksi tulisi, mutta itse laittaisin punnat tiskiin, oisko £60-70m?
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2729 : eilen kello 14:17:06

Omasta mielestä ne punnat pitäisi laittaa tiskiin siihen kutoseen. Ei minulla ole tosin hajuakaan, ketä siellä olisi mahdollisesti saatavilla. Palhinhasta ollut jossain kohtaa jotain ja tämän hankinnasta olisin vähän innostuneempi. Kuten todettua, niin onhan se Kudus hyvä pelaaja, mutta itse en oikein innostu siitä, että tähän mahdollisesti laitetaan se 60-70M, eikä oikeastaan korjata mitään varsinaista puutetta. Joo varmaan olen pienessä oppositiossa tämän mielipiteen kanssa. Itse olen vain paljon huolestuneempi tuosta keskustasta. Frankin vaikutusta yleisilmeeseen ja olemassa olevien pelaajien ensi kauden tasoon on tietysti aika vaikea ennakoida. Uskon kyllä vahvasti, että varsinkin keskikenttä nostaa tasoaan.

Levyn myyntitahti on tällä hetkellä viime vuosilta tuttua. Bissoumaa huhuillaan pois, mutta onkohan tuolle sitä kysyntää lähellekään, millaista hintaa Levy toivoo. Epäilen… Ja samalla toiseen suuntaan prosentteja hiotaan hinnasta pois erilaisilla ratkaisuilla. Jos mietitään top4(5) taistelua, niin siellä on ne vahvimmat hevoset hankkineet jo laatu kauraa talliin. No kahtellaan.. onhan tässä joukkueessa potentiaalia Frankille ammentaa.

Spursilla on aina vähän sama ongelma noissa myynneissään. Pelaajista haluttaisiin jotain arvoa, joka ei enään vastaa pelaajan tasoa.. tai ainakin tältä se tuntuu.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:29:34 kirjoittanut journeyman »
bredi

Poissa Poissa

Vastaus #2730 : eilen kello 22:09:25

Valmennustiimi on nyt kasassa. Veskarivalmennus vahvistuu, ilmeisesti Liverpoolissa vuoden työskennellyt Fabian Otte on ns. tekijämiehiä ja vahvistaa varmasti Kinskyn ja Vicarion kehitystä.

Uutinen
Following the recent appointment of Thomas Frank as our new Head Coach, we can now confirm the full composition of our men’s first team coaching staff ahead of the new season.

Further to the previously-announced arrivals of Justin Cochrane (First Team Assistant Coach), Chris Haslam (Head of Performance & First Team Assistant Coach), Andreas Georgson (First Team Assistant Coach) and Joe Newton (First Team Coach Analyst), we can confirm that Matt Wells will remain on the coaching staff as First Team Assistant Coach.

In addition, we welcome Cameron Campbell as First Team Individual Development Coach and Fabian Otte as First Team Goalkeeper Coach – they arrive following spells at RB Leipzig and Liverpool respectively.

Furthermore, we’re pleased to announce that Stuart Lewis and Dean Brill have been promoted into new roles from our Academy.

Stuart is now First Team Academy Transition Coach following four successful years leading our Under-18s. As part of this new role, he will aid the development and integration of our young players into the senior set-up.

Dean becomes First Team Assistant Goalkeeping Coach, having previously worked as Head of Academy Goalkeeping.

Finally, we can announce that Rob Burch has left the Club. A former player and coach in our Academy, Rob returned to us as First Team Goalkeeping Coach in 2023. We thank him for his service and wish him well for the future. A member of our Spurs family, he will always be welcome at the Club.
-jda-

Poissa Poissa

Vastaus #2731 : eilen kello 23:34:01

Joo varmaan olen pienessä oppositiossa tämän mielipiteen kanssa. Itse olen vain paljon huolestuneempi tuosta keskustasta.

Oon samassa oppositio-jollassa mukana. Jos olen ymmärtänyt oikein niin Frankin peluutuksessa erityisen tärkeä on syöttämällä peliä rakentava keskikenttäpelaaja. Maddison on sitä joo, mutta joutuu silloin melko alhaalta peliä rakentamaan. Ei mielestäni optimi tapa ottaa hänestä irti ne minuutit jotka terveenä pelaa. Spursilla riittää hyvin palloa kuljettavia keskikenttiä mutta syöttämällä peliä avaava ja rytmittävä kutonen olisi minunkin ostoslistani ykkönen. Toki, siinä mielessä olen myös vanhan koulukunnan kaveri että puhtaalle ysille näen aina paikan joukkueessa.

Sivuja: 1 ... 109 [110]

Siirry: