FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.10.2025 klo 00:40:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Seurojen luovuttamat pelipaidat maksun kanssa tai maksuttomasti.  (Luettu 7830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #25 : 19.08.2024 klo 08:37:11

Hieno topic. Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 19.08.2024 klo 10:46:17

Jaron jäätävä on sellainen vetonaula, että sitä eivät kaikki museovieraat jonottamatta pysty näkemään.
Jaron jäätävä piti ensi torstaina laittaa päälle seurakunnan perinteiseen nuotioiltaan mutta mahdollinen sade uhkaa tämän suunnitelman nollata.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty

Vastaus #27 : 20.08.2024 klo 21:55:29

Mielenkiintoisia juttuja ja kiva kun taltioit näitä tänne!

Arvaatkin varmaan, että minua kiinnostaa suuresti tarinat Viikinkien asuista, odotan niitä innolla.

Keräiletkö kaikkia mahdollisia peliasuja, vai vain ylimpien sarjatasojen joukkueiden?
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 20.08.2024 klo 22:13:35

Mielenkiintoisia juttuja ja kiva kun taltioit näitä tänne!

Arvaatkin varmaan, että minua kiinnostaa suuresti tarinat Viikinkien asuista, odotan niitä innolla.

Keräiletkö kaikkia mahdollisia peliasuja, vai vain ylimpien sarjatasojen joukkueiden?
Myös alemmat sarjat kelpaavat. Onhan minulla asuja mm. Saksan Regionalliigassa pelaavilta seuroilta.
Minulla on myös lentopallo, korisliigan ja pesisliigan seuroilta asuja.
Tässä tulee silloin tällöin välipäiviä kirjoitteluun, kun YouTubessa katselen nyt Uuden Seelannin maisemia henkilöauton tuulilasin takaa ja tätäkin vielä katsomatta yli 20 tuntia. Huomenna katsottavassa osassa siirtyvät Aucklandista Wellingtoniin ja sieltä lautalla eteläsaarelle. Näyttäisi olevan amerikkalainen perhe tutustumassa Uuden Seelannin nähtävyyksiin.

YouTubessa minulla on lisäksi selvitettävä muutama vuosi sitten kokoamiani soittolistoja, joita on jäljellä pulenkymmentä. Tänään sain yhden soittolistan tarkastamisen valmiiksi.

Sitten on vielä soittolistojen kokoaminen Spotifyssa eli kaikkia em. urakoita vuorotellen.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 02.10.2024 klo 12:50:06

Minulla kävi äsken 2 Länsi-Savon toimittajaa. Toinen oli kuvaaja. Tämä oli yllätysvierailu.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 03.10.2025 klo 11:42:56

Jatkan tarinointia, kun tässä on ollut yli vuoden paussi. Jotakin on unohtunut välissä, kun seuraan nyt rinnakkain vanhempaa topicia.
Keväällä 2008 tuli Hovsala Bollklubin verkkapuku, jonka hinta oli 30€ paikallisesta liikkeestä Kruunupyystä.

Toukokuussa 2008 tuli RoPSn asu vuodelta 2007, eikä asusta peritty mitään.
TUSn Rasmus Brobergin asu tuli toukokuussa 2008. TUS teetti asun Kokkolassa tuolloin toimineelte SWSltä. Tämä maksoi 50€
« Viimeksi muokattu: 03.10.2025 klo 11:48:37 kirjoittanut Tapsa »
Latvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #31 : 03.10.2025 klo 11:52:05

Hienoa että Tapsa aktivoitui taas tässä topicissa Ylos

Itse ostin loppukesästä MP:n Akim Sairisen viime kauden kotipaidan. Maksoin 40 euroa.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 03.10.2025 klo 11:53:17

KPVltä tuli toukokuussa 2008 asu, josta olin jo maksanut jo heinäkuussa 2007 mutta monen sekaannuksen ja yhden palautuksen jälkeen asu tuli 10 kk. myöhemmin.
Asulla oli pelattu Suomen Cupin finaalissa vuonna 2006.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 03.10.2025 klo 11:58:24

Atlantiksen vierasasu tuotiin minulle Rantakylän kentälle, kun Atlantis pelasi SavUn kanssa Suomen Cupin karsintaottelun Atlantiksen mentyä jatkoon. Tästä ei velotettu. Toukokuun lopulla tuli FC Interin asu, josta köyhdyin 100€.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 03.10.2025 klo 12:07:13

TP-55 paita meni vituiksi pesussa runsas kuukausi sitten, kun paidasta läksi kaikki painatukset pesuohjelman aikana. Annoin paidan parin rapun päässä asuvalle kuurolle naapurille, koska paita menetti käyttökykynsä. TP-55 shortsit on vielä jäljellä ja sitä pitänen VPSn ykkös- eli kotipaidan kanssa, kun VPSn mustat shortsit S-kokoisena oli liian pienet mutta TPn shortsit samanvärisenä yhteensopivat.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 03.10.2025 klo 12:14:18

Sain kesäkuussa 2008 Kuopiossa käydessäni Kingsin mukin, joka kaapissa on edelleen. PANlta sen sain.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 03.10.2025 klo 12:22:24

Edellisenä talvena sain JBKn collegeasun - paidan ja housut sekä kolme JBKn asua, yksi näistä vierasasu. Nämä kaikki sain maksutta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 03.10.2025 klo 12:30:53

Pyöräkin lähetettävä remonttiin ennen talven tuloa. Saa olla korjaamolla vaikka koko talven. Ostin Carlsonilta pyörän vuonna 2019 ja pyörä on niin jäykkä polkea, ettei pääse loivaakaan mäkeä ylös. Pyörä on Tunturi-merkkinen. Pyörä on ollut parissakin korjaamossa tämän takia mutta valmista ei ole saatu aikaan. Tämän pyörän jäykkyyden takia en ole päässyt polkemaan edes MPn otteluihin ja busseja ei enää kulje kello 17 jälkeen ja liian kalliiksi tulee ajella taksilla tuota väliä.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 03.10.2025 klo 12:50:32

Kesäkuun viimeisellä viikolla 2008 kävin Jarolla ja Kokkolassa. Kävin myös GBKn toimistolla Kallentorilla. Ostin myös KPSn asun mutta se paljastui liian isoksi ja lahjoitin sen seuraavana kesänä Vilkin Jukalle Kotkassa. Asu maksoi 30€ ja tämän ostin Vuokko Niemeltä seuran toimistolla. Jarolta ostin pitkän toppatakin, 2 kirjaa, joiden nimet pitää kurkistaa kirjahyllystä. Toisen nimi Från Wilson till Westerlund. Kirjoittanut Patrick Sundqvist ja Sören Bäck ja toinen on Sören Bäckin kirjoittama Gör mål, Jaro! Lisäksi sain Jaron matka-asun 2 kotiasua, yhden collegepaidan sekä Hyyrysen paidan. Matka-asun paita on shortsihyllyssä shortsien alla. Näistä kaikista maksoin noin 150€ myöhemmin tulleella laskulla.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 03.10.2025 klo 13:05:56

Alkuvuosina vusina 2008 - 2012 en käyttänyt selainta. Aluksi ei ollut edes kunnon 2G eli puhelinyhteyttä Kunnollinen 3G tuli noin vuonna 2014. Toinen syy alkuvuosien käyttämisen estymiseen oli taloudellinen, kun netin käytöstä olisi pitänyt operaattorimaksujen lisäksi maksaa TV-maksu Ylelle (TV lupamaksu), kun minulla ei koskaan ole ollut televisiota. Siksi käytin tuolloin vain mobiililaitetta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 03.10.2025 klo 13:10:47

Käsittely jatkuu viimeistään huomenna lauantaina.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #41 : eilen kello 09:14:18

Tänään ja kohta jatkan asujen läpikäymistä sillä eilen sika söi eväät. Nukahdin aamukahvin jälkeen klo 8 jälkeen ja nukuin kuin uppotukki lähes puoleenpäivään asti. Tämän jälkeen aloitin lauantain rutiiniohjelman läpiviemisen ja kirjoittaminen unohtui täysin, ennenkuin muistin viime yönä sängyssä pyöriessä, kun ei yöllä nukuttanut päivällisen torkkumisen jälkeen.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #42 : eilen kello 10:09:20

Elokuun lopulla 2008 kävin Kouvolassa, Inkeroisessa ja Kuusankoskella. Tuliaisena oli Purhan ja Voikkaan Potkupallokerhon asut. Nämä kaikki oli maksuttomia. Seuraavalla viikolla kävin Hesassa, jossa sai Kiffenin paidan, joka oli maksuton. Sensijaan FC Viikinkien asusta maksoin 50€. Viikkarit kävin hakemassa toimistolla Vuosaaressa. Seuraavalla viikolla tuli OPSn asu Miikalta. Asusta maksoin 50€.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #43 : eilen kello 10:16:10

En ejakuloi toistaiseksi. Eturauhaslääke estää syöksyttelyt. Ilman tuota lääkettä en pystynyt pitämään lämpimiä housuja mm. toppahousuja talvella, kun munanseutu lämpeni niin, että sotkin ejakuloinnilla vaatteeni, mistä halusin eroon. Oli harmillista talvella joutua pyykille joka kaupunkireissun jälkeen sotkemisen takia.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #44 : eilen kello 10:19:59

Kouvolan reissulla tuli vielä yksi FC Kuusankosken asu, josta maksoin 50€.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #45 : eilen kello 10:23:55

Syyskuussa 2008 posti toi nivaskan vanhoja Purhan paitoja, jotka oli maksuttomia.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #46 : eilen kello 10:28:14

Keskustelu jatkuu illalla ja olen aikajanalla syyskuu 2008.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #47 : eilen kello 17:48:30

Vuoden 2008 syksyllä ei juuri tullut uusia asuja. Joulukuussa ostin Jyväskylässä käydessäni JJKn  vuoden 2007 asun. Asuja olisi huomattavasti enemmä mutta osa on vuotanut Leandrolle Brasiliaan. Katselin Leandron paitakokoelmaa/kuvakokoelmaa viime viikolla, niin hänellä alkaa olla lähes kaikkien suomalaisseurojen paidat. mukaanluettuna alasarjat sekä ruotsinkieliset seurat. Nyt hän esittelee hankkimiaan Romanian liigan seurojen paitoja.
Suomessa pelaavat brasilialaispelaajat toimittavat hänelle paidat suurimmaksi osaksi.
Jotain alkuvuosien asuja on säilynyt ja joiltakin olen säästänyt kaikki kokoamani asut mm. FC Lahti, TPS ja FC Viikingit.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #48 : eilen kello 18:28:07

Kävin ennen joulua vielä Hongalla ja Viikkareilla. Hongan asusta maksoin 50€, samoin viisikymppinen meni Viikkareista. En tuota olisi edes muistanut ilman samaan aikaan kirjoittamaani tekstiä. Jatkan huomenna kirjoittamista.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: