FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.06.2025 klo 18:22:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 149 [150]

Kirjoittaja Aihe: Liverpool FC 2024-2025 - Red Slot Machine!  (Luettu 525936 kertaa)
1 Jäsen ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka

Vastaus #3725 : tänään kello 04:08:03

Jos mennään viime kausien tyyliin, niin cup-matsien lisäksi saa sen 8-12 matsia valju+ucl, kun Alissonin takareisi kirraa jossain kohtaa kautta.
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC

Vastaus #3726 : tänään kello 06:44:06

Mikä ihme suakin vaivaa?
:) minussa on pari vakavaa vikaa, ensinnäkin olen realisti, toisekseen omaan (media)lukutaidon eli en lähde haihattelemaan jokaiseen uutiseen joka vastaan tulee enkä varsinkaan levitä niitä "totena" eteenpäin (sanavalinnoilla on iso merkitys siihen mitä sanoo tai kirjoittaa).

Sen lisäksi minulta puuttuu punateholinssit jotka vääristävät maailmankuvaani ja omaan jonkinlaisen käsityksen siirtomarkkinoista että mikä nyt on mahdollista ja mikä taas ei.

Näillä tiedoilla jotka minulla on, niin sanon että mikään ei viittaa siihen että Pool olisi tosissaan Isakin perässä ja jättämässä +£150M tarjouksen ja joka vielä hyväksyttäisiin, vielä.

Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #3727 : tänään kello 10:12:56

Alisson on tosin kärsinyt viime aikoina loukkaantumisista, joten siellä on kyllä minuutteja tarjolla.
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #3728 : tänään kello 10:19:00

Alisson on tosiaan alkanut kärsimään loukkaantumisista ja Pool ainakin näyttää pyrkivän siihen että tulevalla kaudella mentäisiin monissa cupissa pitkälle. Itse antaisin Mamardashvilille alkuun vastuuksi molemmat kotimaiset cupit ja ainakin puolet UCL:n lohkovaiheen matseista. Georgialaisesta kuitenkin kaavaillaan seuraavaa ykköstä joten niitä matseja olisi hyvä saada myös tulevalla kaudella.

En vieläkään pitäisi mahdottomana että Alisson jo vuoden päästä Liverpoolin jättäisi.
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC

Vastaus #3729 : tänään kello 10:31:51

Georgialaisesta kuitenkin kaavaillaan seuraavaa ykköstä joten niitä matseja olisi hyvä saada myös tulevalla kaudella.

En vieläkään pitäisi mahdottomana että Alisson jo vuoden päästä Liverpoolin jättäisi.
Näinpä juuri. Jos ei Ali nyt välttämättä lähde niin ainakin uusi ykkönen (siis jos nyt ei loukkaantumista tai täyttä floppia nähdä) tullaan näkemään ensi kaudella.
Pesso

Poissa Poissa

Vastaus #3730 : tänään kello 15:21:49

Jep. Häkkäritilanteesta kannattaa myös laskeskella 1+1. Mamardashvilin hankinnan ainoa funktio oli ja on Alissonin korvaaminen pikku hiljaa. Toinen voisi olla, että oli saatavissa kuitenkin melko edullisesti ja täten kannatti hankkia talliin kasvamaan tai kauppatavaraksi. Mutta tähän en usko.

Alissonilla on keskimäärin kauden mittaan normaalia häkkäriä enemmän poissaoloja. Tästä tullee pelejä. Lisäksi Mama saa luultavasti tosiaan cuppeja ja ehkä zämppäriäkin?

Mamardashvili on ainakin minun silmään hyvin samanlainen häkkäri kuin Alisson. Ennen kaikkea torjuja, eikä sweepperi tai muuta. Ominaisuutensa ovat myös saman tyyppiset. Keskeistä on tilanteiden hyvä lukeminen ja esimerkiksi kakkospallojen vähäinen määrä, kuten kaikilla huippuhäkkäreillä. Lienee ihan kelpo vaihtoehto jo nyt ja kehittynee kauden aikana.

Saa nähdä, että mihin asentoon homma menee, mutta ehdottomasti Mamaa ajetaan sisään tuleva kausi. Toivottavasti ei nähdä mitään ”kaksi ykköskassaria” henkistä sekoilua ainakaan väärässä mielessä. Edelleen on niin, että samoin kuin vaihtuvuudessa, tässäkin kuviossa on nyt enemmän riskiä kuin vuosiin.

Sikäli on kiinnostavaa, että Hughes nyt tosiaan saattaa ajella laivaa aika kivikkoisilla vesillä ensi kaudella.
Nutmeg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #3731 : tänään kello 16:27:33

Isoin ongelma on siinä, että sä et edes tajua tehneesi mitään väärä. Tuut toisen joukkueen ketjuun kertomaan paljonko heidän joukkueensa saa käyttää siirtomarkkinoilla rahaa ja vertaat tekemistä Chelsean touhuun. Aloitat aivan täysin turhan väännön koska sivulause: "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" menee niin pahasti ihon alle vaikka siinä ei todellakaan väitetä, että siirto olisi kovin todennäköinen. Jos Ornstein sanoo, että Isak on Liverpoolin unelmahankinta ja saattavat yrittää sitä tänä kesänä niin mielestäni lauseeni on silloin täysin validi. Kyllä se on teikäläinen, jonka olis hyvä pitää taukoa.

Sun ei tarvi ostaa mitään paitaa, kunhan pysyt poissa tästä ketjusta.

:) minussa on pari vakavaa vikaa, ensinnäkin olen realisti, toisekseen omaan (media)lukutaidon eli en lähde haihattelemaan jokaiseen uutiseen joka vastaan tulee enkä varsinkaan levitä niitä "totena" eteenpäin (sanavalinnoilla on iso merkitys siihen mitä sanoo tai kirjoittaa).

Sen lisäksi minulta puuttuu punateholinssit jotka vääristävät maailmankuvaani ja omaan jonkinlaisen käsityksen siirtomarkkinoista että mikä nyt on mahdollista ja mikä taas ei.

Näillä tiedoilla jotka minulla on, niin sanon että mikään ei viittaa siihen että Pool olisi tosissaan Isakin perässä ja jättämässä +£150M tarjouksen ja joka vielä hyväksyttäisiin, vielä.

Minä sanoisin, että olet pessimisti. Sun medialukutaidolla olit täysin varma Wirtzin Bayern siirrosta: https://futisforum2.org/index.php?topic=277411.msg16700643#msg16700643

Eli sullakaan ei välttämättä ole täysin aukotonta käsitystä siitä mikä on siirtomarkkinoilla mahdollista ja mikä ei.

Mun sivulause "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" ei levitä mitään asiaa totena. Se ei myöskään millään tavalla indikoi, että Liverpool olisi tekemässä Isakista +£150m tarjouksen. En myöskään ole haihatellut jokaisella mahdollisella Isak uutisella. Ainoa ongelma tässä on se miten itse olet lauseen omassa päässäsi tulkinnut.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #3732 : tänään kello 17:10:39

Isoin ongelma on siinä, että sä et edes tajua tehneesi mitään väärä. Tuut toisen joukkueen ketjuun kertomaan paljonko heidän joukkueensa saa käyttää siirtomarkkinoilla rahaa ja vertaat tekemistä Chelsean touhuun. Aloitat aivan täysin turhan väännön koska sivulause: "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" menee niin pahasti ihon alle vaikka siinä ei todellakaan väitetä, että siirto olisi kovin todennäköinen. Jos Ornstein sanoo, että Isak on Liverpoolin unelmahankinta ja saattavat yrittää sitä tänä kesänä niin mielestäni lauseeni on silloin täysin validi. Kyllä se on teikäläinen, jonka olis hyvä pitää taukoa.

Kyllä, en tosiaan myönnä tehneeni mitään väärää, koska kysyin sinulta yksinkertaisen lauseen: "Miten tämä näkyy?"
-> Ilmeisesti tämä viesti aiheutti aivan valtavan raivon?
Boldattuun sen verran, että jos tulkitset kirjoitukseni noin, suosittelen oikeasti happihyppelyä.
Alleviivattuun: Jos tulkitset "saattaa yrittää" = "näyttää että yrittävät tosissaan", niin silloin toinen meistä ei kyllä ole käynyt äidinkielen perusteita läpi. Toinen on puhdasta spekulaatiota, ja toinen on väite jostain mitä todennäköisesti on tapahtumassa, perustuen johonkin faktaan, jota siis tiedustelin.

Käsittääkseni tässä topikissa voi keskustella Liverpoolin asioista, jotenka koen ihan asialliseksi keskusteluksi kyseenalaistaa nämä puheet 400 miljoonan siirtokassasta. Minun kanssani sitten ollaan eri mieltä tai ei, viestit perustellen (huom. Nutmeg) ja tästä syntyy asiallista keskustelua. Se, että sinun täytyy käydä vittuilemassa muiden seurojen topikissa ja hommata itsellesi bännit, ei tarkoita että se olisi kaikkien tehtävä.

Sun ei tarvi ostaa mitään paitaa, kunhan pysyt poissa tästä ketjusta.

Kuten olen aiemmin sanonut, kunhan minua pyytää poistumaan muut Liverpool-kannattajat tai modet, niin voin kyllä ainakin loppukesäksi poistua. En kuitenkaan myönnä provoavani täällä sen kummemmin. Pahoittelen jos viestini menevät sinun ihon alle pahasti.

Eli sullakaan ei välttämättä ole täysin aukotonta käsitystä siitä mikä on siirtomarkkinoilla mahdollista ja mikä ei.

Mun sivulause "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" ei levitä mitään asiaa totena. Se ei myöskään millään tavalla indikoi, että Liverpool olisi tekemässä Isakista +£150m tarjouksen. En myöskään ole haihatellut jokaisella mahdollisella Isak uutisella. Ainoa ongelma tässä on se miten itse olet lauseen omassa päässäsi tulkinnut.

Tässähän on nimenomaan nyt se juttu, että sinä tunnut tietävän ainoan oikean tavan miten siirtomarkkinat toimii ja ketä kukakin on hankkimassa. Tämän kyseenalaistaminen tässä topikissa minun tai Daggerin toimesta on sitten syy käydä hyökkäykseen. Kyllä omat väitteet pitää pystyä perustelemaan muutenkin kuin mutulla Futisforumilla.
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #3733 : tänään kello 17:21:03

Kaiken tuon väännönen voisitte kyllä käydä privalla.

Mutta noin yleisellä tasolla mielestäni erilaiset mielipiteet ovat tervetulleita tähänkin topikkiin. Eikä niistä tarvitse väkisin hermostua.

Sivuja: 1 ... 149 [150]

Siirry: