Isoin ongelma on siinä, että sä et edes tajua tehneesi mitään väärä. Tuut toisen joukkueen ketjuun kertomaan paljonko heidän joukkueensa saa käyttää siirtomarkkinoilla rahaa ja vertaat tekemistä Chelsean touhuun. Aloitat aivan täysin turhan väännön koska sivulause: "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" menee niin pahasti ihon alle vaikka siinä ei todellakaan väitetä, että siirto olisi kovin todennäköinen. Jos Ornstein sanoo, että Isak on Liverpoolin unelmahankinta ja saattavat yrittää sitä tänä kesänä niin mielestäni lauseeni on silloin täysin validi. Kyllä se on teikäläinen, jonka olis hyvä pitää taukoa.
Kyllä, en tosiaan myönnä tehneeni mitään väärää, koska kysyin sinulta yksinkertaisen lauseen: "Miten tämä näkyy?"
-> Ilmeisesti tämä viesti aiheutti aivan valtavan raivon?
Boldattuun sen verran, että jos tulkitset kirjoitukseni noin, suosittelen oikeasti happihyppelyä.
Alleviivattuun: Jos tulkitset "saattaa yrittää" = "näyttää että yrittävät tosissaan", niin silloin toinen meistä ei kyllä ole käynyt äidinkielen perusteita läpi. Toinen on puhdasta spekulaatiota, ja toinen on väite jostain mitä todennäköisesti on tapahtumassa, perustuen johonkin faktaan, jota siis tiedustelin.
Käsittääkseni tässä topikissa voi keskustella Liverpoolin asioista, jotenka koen ihan asialliseksi keskusteluksi kyseenalaistaa nämä puheet 400 miljoonan siirtokassasta. Minun kanssani sitten ollaan eri mieltä tai ei,
viestit perustellen (huom. Nutmeg) ja tästä syntyy asiallista keskustelua. Se, että sinun täytyy käydä vittuilemassa muiden seurojen topikissa ja hommata itsellesi bännit, ei tarkoita että se olisi kaikkien tehtävä.
Sun ei tarvi ostaa mitään paitaa, kunhan pysyt poissa tästä ketjusta.
Kuten olen aiemmin sanonut, kunhan minua pyytää poistumaan muut Liverpool-kannattajat tai modet, niin voin kyllä ainakin loppukesäksi poistua. En kuitenkaan myönnä provoavani täällä sen kummemmin. Pahoittelen jos viestini menevät sinun ihon alle pahasti.
Eli sullakaan ei välttämättä ole täysin aukotonta käsitystä siitä mikä on siirtomarkkinoilla mahdollista ja mikä ei.
Mun sivulause "Jos ovat tosissaan Isakin perässä kuten siltä nyt näyttää" ei levitä mitään asiaa totena. Se ei myöskään millään tavalla indikoi, että Liverpool olisi tekemässä Isakista +£150m tarjouksen. En myöskään ole haihatellut jokaisella mahdollisella Isak uutisella. Ainoa ongelma tässä on se miten itse olet lauseen omassa päässäsi tulkinnut.
Tässähän on nimenomaan nyt se juttu, että sinä tunnut tietävän ainoan oikean tavan miten siirtomarkkinat toimii ja ketä kukakin on hankkimassa. Tämän kyseenalaistaminen tässä topikissa minun tai Daggerin toimesta on sitten syy käydä hyökkäykseen. Kyllä omat väitteet pitää pystyä perustelemaan muutenkin kuin mutulla Futisforumilla.