Sven-Göran
Poissa
Suosikkijoukkue: KoPS-1922
|
 |
Vastaus #2875 : 15.09.2025 klo 14:23:23 |
|
Aika moni urheilupuolen pelaaja tai valkku joka saanu potkut ykspuolisrsti seuran taholta kesken sopparin niin vetää helppoo rahaa seuralta koko sopparin ajan mikä jäljellä ja näitä tapauksii on varmasti monia vuodessa.
Oletko lukenut yhtään KTP:n julkaisuja? Esim. Kaukon sopparin julkaisun yhteydessä sanottiin selvällä suomen kielellä, että Ellen sopimus on samalla purettu yhteisymmärryksessä. Mun ymmärryksen mukaan, mikäli sopimus puretaan niin se ei ole enää voimassa. Viisaammat voi korjata jos olen ymmärtänyt väärin.
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #2876 : 15.09.2025 klo 17:03:18 |
|
Oletko lukenut yhtään KTP:n julkaisuja? Esim. Kaukon sopparin julkaisun yhteydessä sanottiin selvällä suomen kielellä, että Ellen sopimus on samalla purettu yhteisymmärryksessä. Mun ymmärryksen mukaan, mikäli sopimus puretaan niin se ei ole enää voimassa. Viisaammat voi korjata jos olen ymmärtänyt väärin.
Ongelmasi on nyt se, että yrität keskustella KTP:n taloudesta faktapohjaisesti. Itse en enää jaksa. Pelillisestihän materiaali on sellainen, että jumbosija on ihan väärä paikka. Ongelma on siinä, että valmennustiimissä kukaan ei pohjimmiltaan osaa organisoida puolustuspeliä. Puute on niin valtava, että koko valmennus on laitettava vaihtoon, vaikka joukkue jotenkin vielä nousisi kuiville
|
|
|
|
Ressu
Poissa
|
 |
Vastaus #2877 : 15.09.2025 klo 17:33:16 |
|
Kyllä Ossi osaa….
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #2878 : 15.09.2025 klo 17:37:45 |
|
Ymmärrän niille pelaajille jolla uusi seura on tiedossa, että suostuvat purkuun ilman korvausta. Mutta muussa tapauksessa lienee maksettu joku kipuraha kouraan ja pelaaja etsimään uusia tuulia. Eihän ne pelaajatkaan rahaa pöydälle jätä vaan siksi että Nitti pyytää.
|
|
|
|
Kymen Sulttaani
Poissa
|
 |
Vastaus #2879 : 15.09.2025 klo 17:45:48 |
|
Luulet siis, että kaikki nämä ketkä on pihalle laitettu ja ketkä ovat jotain rahaa kuukaudessa saaneet, ovat suostuneet lähtemään korvauksetta? Nitti sanonut heippa ja kaverit vain lähteneet ilman mitään kompensaatiota. Eiköhän kaikki ole saaneet jonkinlaisen könttäsumman hanskaan. En usko että kukaan on ollut niin urpo että olisi vain lähtenyt. Näiden korvauksien suuruuksista kun ei tiedetä, eikä tulla tietämään, niin on hankala sanoa kuinka paljon ollaan oikeasti säästetty. Joka tapauksessa, maksimit mitä nyt on enää kentällä saatavissa on karsintapaikka. Ja näillä otteilla lähtö tulee sitä kautta. Mutta saahan siitä yhden kotipelin lisää vesisateessa.
|
|
|
|
Jumalin
Poissa
|
 |
Vastaus #2880 : 15.09.2025 klo 18:51:47 |
|
Jossain määrin valistunut, joskaan ei tietysti kaikkitietävä näkemykseni on, ettei pelaajille ainakaan Kotkassa pääsääntöisesti makseta noissa purkutilanteissa ainakaan merkittäviä korvauksia. Jotain tietysti voidaan jollekin maksaa. Kyse on siis määräaikaisen työsuhteen purkamisesta yhteisymmärryksessä. Ja esimerkiksi kesän siirtoikkunan aikaan ulkomaalaisilla pelaajilla voi olla mielessään kuitenkin muutakin kuin istuskella katsomossa jossain pohjoiskalotilla. Ottaen huomioon, että pelaajien palkat eivät ole erityisen kovia kuitenkaan.
Tätä nyt ei tietysti kukaan suu vaahdossa vitunpaskaa räyhäävä suostu ajattelemaan. Mutta kai budjetin tilanteesta vähän kertoo sekin, että niitä uusia pelaajia on sisään tuotu. Ovat julkisesti sanoneet, että pelaajabudjetin ylitys on sen 20 tonnia. Joten julkisesti saatavilla olevien tietojen perusteella on kaikki syyt olettaa, että kovin paljon esimerkiksi niitä korvauksia ei ole maksettu. Paitsi että tietysti on ihan vitusti ja monelle vielä tuplana koska saatana perkele.
Ja on siis joka tapauksessa niin, että pelaajille ei Kotkassa (=Suomessa) oikeasti makseta kovin isoja palkkoja joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Vaikka siis maksettaisiin korvauksia, olisivat ne kuitenkin joitakin kymmeniä tuhansia. Isoja rahoja toki, mutta eivät mitään järkyttävää tuhlausta, kuten mediassa ja ties missä on maalailtu.
|
|
|
|
Oregon
Poissa
|
 |
Vastaus #2881 : 16.09.2025 klo 00:58:22 |
|
Esimerkkeinä sanotaan lätkäliiga jossa joka vuosi joku /jotkut valmentajat saa potkut niin yleensä heille maksetaan myös palkka sopparin loppuun ja näin maksetaan sitten kahdelle eri päävalmentajalle uudelle ja vanhalle samaan aikaan ja potkut saanut valmentaja vetää helppoa sohvalla tekemättä mitään sopimuksensa loppuun , helppoa rahaa näin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.09.2025 klo 05:56:15 kirjoittanut Oregon »
|
|
|
|
|
Liukuvamyyrä
Poissa
|
 |
Vastaus #2882 : 16.09.2025 klo 08:53:15 |
|
Esimerkiksi Elle ei ole löytänyt vielä uutta seuraa itselleen, mutta olisiko porkkana juuri tuo sopimuksettomuus siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen? Helpottaa selvästi uuden seuran etsintää nyt syksyllä vs. se, että ottaa CV:seen täplän siitä kuinka on istunut koko syksyn Kotkassa penkillä. Uusi seurasiirto tuli mahdolliseksi vasta Tammikuun ensimmäinen päivä. Kaikille nyt varmaan ollut keväästä asti selvää, että Kotkassa ura ei ainakaan ensi kaudella tule jatkumaan.
|
|
|
|
Weakwest
Poissa
|
 |
Vastaus #2883 : 16.09.2025 klo 23:24:31 |
|
Mikäs on muuten tuon omistajien foorumin tilanne? Itsellä ainakin ollut kaatuneena pitkän aikaa eikä sivulle pääse. Osaakohan vaikka Jungmanni kertoa?
|
|
|
|
musta surma
Paikalla
Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana
|
 |
Vastaus #2884 : 16.09.2025 klo 23:38:29 |
|
Mikäs on muuten tuon omistajien foorumin tilanne? Itsellä ainakin ollut kaatuneena pitkän aikaa eikä sivulle pääse. Osaakohan vaikka Jungmanni kertoa?
Mulla toimii ainakin
|
|
|
|
HessuN
Poissa
Suosikkijoukkue: Soho Sporting Society, KTP
|
 |
Vastaus #2885 : 16.09.2025 klo 23:45:14 |
|
Toimii ainakin itsellä ihan normaalisti.
|
|
|
|
Weakwest
Poissa
|
 |
Vastaus #2886 : 17.09.2025 klo 00:28:53 |
|
Mulla toimii ainakin
Ok, eiköhän vika ole täällä päässä.