FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.12.2025 klo 09:55:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 130 [131]

Kirjoittaja Aihe: VPS 2025 - Toinen juhlakausi putkeen  (Luettu 635800 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tapiolan oraakkeli

Poissa Poissa

Vastaus #3250 : 23.12.2025 klo 11:52:07

Täytyy jatkaa tähän kirjoittelua kun mulla ei ole ton munalukon avainta.
Djbb

Poissa Poissa

Vastaus #3251 : 23.12.2025 klo 11:56:19

En myöskään ymmärrä miksi kannattaa joukkuetta jos ei löydy mitään positiivista kirjoitettavaa. Samaa kyllä löytyy monen muunkin joukkueen foorumilla. Onko kysymyksessä jokin henkilökohtainen kauna vai miksi negatiivinen sävy kaikessa kirjoittelusta.
En myöskään ymmärrä että jos kannattaa jotain joukkuetta, miksi ei voisi tuoda päivänselviä epäkohtia esiin.

Sitten taas sellainen pieni huomautus, että Vepsullahan on erinomainen ja sitoutunut kannattajaryhmä, joka on joukkuetta tukenut läpi vaikeiden aikojen ja tulee näin varmasti jatkossakin tekemään.

Tämä forumkupla nyt muutenkin on ihan oma todellisuutensa ja kulkee sen oikean rinnalla, omana ilmiönään.
Kaikkitietävä97

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #3252 : 23.12.2025 klo 13:38:09

Joona Somppi kolmen vuoden sopimus
https://www.vepsu.fi/talenttiohjelmasta-edustukseen-vps-tehnyt-pelaajasopimuksen-joona-sompin-kanssa/
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura

Vastaus #3253 : 23.12.2025 klo 13:45:57

Tämä forumkupla nyt muutenkin on ihan oma todellisuutensa ja kulkee sen oikean rinnalla, omana ilmiönään.

Ja erittäin merkityksettömänä sellaisena siihen oikeaan verrattuna Ylos

Tätä forumkuplaa on kyllä ollut hauska seurata. Kausina 2016-2018 olin tämän kuplan negatiivisin ja manailemassa tuhoa. Ykkösen aikana vähän kaikilla tunnelma eli syvästä murheen alhosta uuteen nousuun. Kaudet 2022-2025 alkoivat hienosti ja foorumin orgasmi huipentui kauteen 2023. Sen jälkeen negatiivisuus on vaan lisääntynyt ja lisääntynyt ja hämmentyneenä olen usein miettinyt ”minäkö olen nykyään se Vepsu-ketjun positiivari?” :D
Lumihiutale

Poissa Poissa

Vastaus #3254 : 23.12.2025 klo 14:42:15

En myöskään ymmärrä miksi kannattaa joukkuetta jos ei löydy mitään positiivista kirjoitettavaa. Samaa kyllä löytyy monen muunkin joukkueen foorumilla. Onko kysymyksessä jokin henkilökohtainen kauna vai miksi negatiivinen sävy kaikessa kirjoittelusta.

Miksi Vepsun pitäisi olla seura, jonka toimintaa ei voisi tarkastalle myös kriittisestä näkökulmasta? Ja omasta mielestäni täällä on ajoittain todella hyvää keskustelua, jota on mukava seurata. Jos pahoittaa mielensä siitä että kirjoittajat tuovat esiin näkemyksiä, jotka eivät omaan yltiöpositiiviseen maailmankuvaan sovi niin tämä foorumi tuskin se paras paikka on :)
Purple

Poissa Poissa

Vastaus #3255 : 23.12.2025 klo 15:44:35

Miksi Vepsun pitäisi olla seura, jonka toimintaa ei voisi tarkastalle myös kriittisestä näkökulmasta? Ja omasta mielestäni täällä on ajoittain todella hyvää keskustelua, jota on mukava seurata. Jos pahoittaa mielensä siitä että kirjoittajat tuovat esiin näkemyksiä, jotka eivät omaan yltiöpositiiviseen maailmankuvaan sovi niin tämä foorumi tuskin se paras paikka on :)

Kysymys ei ole siitä etteikö kritiikkiä voisi esittää ja varmaan siihen on välillä aihetta, mutta jos jokainen muutamien kirjoitus on negatiivinen, niin mitä kannattamista se on ?. Sitäkin voi miettiä, että millä tiedolla kritiikkiä esitetään. Enkä koe , että maailmankuvani on yltiöposiitiivinen , vaan ehkä mielummin päinvastoin. Itse olen ollut mukana jalkapallo toiminnassa aika kauan. Arvosteleminen on todella helppoa ja sitä osaa jokainen tehdä.
sammy19

Poissa Poissa

Vastaus #3256 : 23.12.2025 klo 17:54:14

PW:n yllä olevaan voisi todeta että olimme oikeassa. Tuhon tiellä oltiin niin taloudellisesti kuin pelillisesti noina mainittuina vuosina. Onneksi järki voitti ja nyt pelataan voittavaa futista :) Ja sieltä ykkösestäkin noustiin hienosti hyvin äkkiä.

Talous sen sijaan on vieläkin haastava. Siellä on taustalla 2-4 isoa tukijaa joiden ansioista Akatemian 2. div paikka ei ole seuran korkein sarjataso. Isosti hattua pois päästä. Toivottavasti herrat jaksavat pitkään.

En allekirjoita forumin negatiivisuutta. En esimerkiksi osaa sanoa yhtään kirjoittajaa (varmaan niitä on mutta en osaa nimetä) jotka aina kirjoittaisivat negatiivista. Mutta aivan varmasti tämä on monelle terapiapaikka: pahaa oloa eli ketutusta vaikkapa hävityn ottelun jälkeen on helppo purkaa täällä. Mielestäni se on täysin ok.

Lisäksi on olemassa ihmistyyppi joka ei juurikaan vaikka ilakoi täällä tai normaalissa elämässä vepsun voitosta. Mutta tappion tullessa kritiikkiä kyllä sataa. Kaikki tajuaa että aika raskas ihmistyyppi oikeassa elämässä ja ehkä niitä on täälläkin. Mutta hyvin harvassa.

Tämä viimeinen kappale vaan siis kommenttina että kuka aina jaksaa kirjoittaa vaan negatiivista. Meitä on moneen junaan, arvostetaan erilaisuutta :)
65zidane

Poissa Poissa

Vastaus #3257 : 23.12.2025 klo 18:14:23

Itse olen käynyt Hietalahdessa taaperoikäisestä eli sen noin 30 vuotta. Siihen matkaan mahtuu ylä- ja alamäkiä. Foorumilla tosin olen ollut huomattavasti vähemmän aikaa.

Vepsulla on Geezersien kautta yksi Suomen sitoutuneimmista faniryhmistä. Lisäksi seuran tekeminen on nykyään suunnitelmallista ja vakaata. Vepsun kannattajana saa nauttia nykyään hyvistä pelaajista, tasaisista suorituksista ja ennen kaikkea Veikkausliigasta. Näitä en pidä itsestäänselvyyksinä ja siksi lasken itse aina sarjapaikan säilyttämisen onnistuneeksi kaudeksi. En siis aisti foorumilla kovinkaan laajasti mitään negatiivisuutta, eiköhän kaikki meistä tunnista että pitkistä perinteistään huolimatta Vepsu on resursseiltaan pieni.

Silti pitäähän sitä jotain unelmia ja tavoitteita olla. Omat kipuiluni seuran kanssa liittyvät pitkälti siihen, että mitkä on ne pitkän tähtäimen suunnitelmat? Miten raita nostetaan isojen joukkoon taistelemaan kärkisijoista useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa toistuvina suonenvetoina? Haluan elää syksyn 2023 mahdollisimman pian uudestaan.
Jau

Poissa Poissa

Vastaus #3258 : 23.12.2025 klo 19:10:32

Talous sen sijaan on vieläkin haastava. Siellä on taustalla 2-4 isoa tukijaa joiden ansioista Akatemian 2. div paikka ei ole seuran korkein sarjataso. Isosti hattua pois päästä. Toivottavasti herrat jaksavat pitkään.
Tämä oli itselleni uusi tieto. Julkisuudessa oli muistikuvani mukaan jokin epämääräinen yhteistyökuvio kun Harri astui hallituksen pjksi, mutta se ei koskaan oikein auennut itselleni, että mitä se konkreettisesti tarkoitti. Ehkä tässä on tullut nukuttua uutisoinnin ohi vuosien varrella, mutta olen luullut ettei taustalla oikein ole yksityishenkilöitä tukemassa. Tietysti nämä voivat olla herrojen firmojakin joista tuki annetaan. Yhtäkaikki - hienoa, että siellä on taustalla henkilöitä joita ei missään ns. näy.
sammy19

Poissa Poissa

Vastaus #3259 : 23.12.2025 klo 21:51:45

Faktaa ei ole minullakaan. Mutta kyllä kai siellä Harri, Kuivamäki ja Hujanen ovat olleet pelastamassa. Joko itse tai firmojensa kautta.

Sivuja: 1 ... 130 [131]

Siirry: