FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.03.2026 klo 16:57:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 61 [62] 63 ... 80

Kirjoittaja Aihe: KuPS Euroopassa 2025  (Luettu 510809 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
tipe

Paikalla Paikalla

Vastaus #1525 : 03.12.2025 klo 20:25:31

Uutiskirjeessä luki että 700 KuPS-kannattajaa matkaa Lontooseen. Voiko pitää paikkaansa? Tuohan olisi uusi suomalaisen seurafutiksen euroaway-ennätys.
Mitäs se aikaisempi ennätys on? Joku Klubin Tallinnan-matka?

Pystyykö tuonne vieraskatsomoon edes ostamaan lippuja muuta kuin KuPS:n linkin kautta? Ihan mahdollinen tuo luku on kun jo syksyllä arvoivat että lippuja on menossa noin 500. Suurin osa varmasti ihan KuPS-kannattajia, mutta eiköhän tuo reissu myös muita suomalaisia jalkapalloturisteja ja mieshuoria mukaansa houkuta.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat

Vastaus #1526 : 03.12.2025 klo 20:32:09

Mitäs se aikaisempi ennätys on? Joku Klubin Tallinnan-matka?

Pystyykö tuonne vieraskatsomoon edes ostamaan lippuja muuta kuin KuPS:n linkin kautta? Ihan mahdollinen tuo luku on kun jo syksyllä arvoivat että lippuja on menossa noin 500. Suurin osa varmasti ihan KuPS-kannattajia, mutta eiköhän tuo reissu myös muita suomalaisia jalkapalloturisteja ja mieshuoria mukaansa houkuta.
Joo Tallinnassa oli se 800-900. Ihan kauhea matka. Toivottavasti teillä on parempi. :)

Vieraskannattajien lipunmyyntilinkki ei taida mihinkään yleiseen jakoon mennä, vaan seura saa sen kotijoukkueelta ja jakaa sitä itse kannattajaryhmän kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla.
fc maksa-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #1527 : 03.12.2025 klo 22:28:11

Uutiskirjeessä luki että 700 KuPS-kannattajaa matkaa Lontooseen. Voiko pitää paikkaansa? Tuohan olisi uusi suomalaisen seurafutiksen euroaway-ennätys.

Väitän, että Nömme Kalju vs Klubi matsissa oli enemmän vieraskannattajia kuin 700 kappaletta. Klubin Rooman vierasreissulla oli myös kovat lukemat. 
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa

Vastaus #1528 : 04.12.2025 klo 09:39:01

Väitän, että Nömme Kalju vs Klubi matsissa oli enemmän vieraskannattajia kuin 700 kappaletta.

Toki laivamatka Helsingistä Tallinnaan on vähän eri juttu kuin matkata Kuopiosta Lontooseen.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #1529 : 04.12.2025 klo 10:09:44

Vieraskannattajien lipunmyyntilinkki ei taida mihinkään yleiseen jakoon mennä, vaan seura saa sen kotijoukkueelta ja jakaa sitä itse kannattajaryhmän kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla.
Tuossahan se on edellisellä sivulla. Luulen, että aika moni edes vähän alusta internetkäyttötaitoinen paikallinenkin on napannut away-liput, kun maksavat noin 40% halvimman normilipun hinnasta.
Toloppa28

Poissa Poissa

Vastaus #1530 : 04.12.2025 klo 10:18:06

Eikai tuo nyt sitten kummoinen määrä ole, kun hjk:lla oli joskus naapurikunnassa satoja ja suurin osa on kuitenkin varmasti jotain paikallisia lädejä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #1531 : 04.12.2025 klo 10:34:26

Tuossahan se on edellisellä sivulla. Luulen, että aika moni edes vähän alusta internetkäyttötaitoinen paikallinenkin on napannut away-liput, kun maksavat noin 40% halvimman normilipun hinnasta.

Varmasti olisi tosi fiksua sillä suattaa olla että Englannissa ei päästetä kotifaneja awaysektioon :D ja he itse kyllä sen tietävät.

Tuonne oli 500-600 lippua myyty ennen kuin KuPS jostain syystä tuon linkin sivuilleen laittoi.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2025 klo 10:37:27 kirjoittanut honkala »
Billy the Badger

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта

Vastaus #1532 : 04.12.2025 klo 14:23:11

Varmasti olisi tosi fiksua sillä suattaa olla että Englannissa ei päästetä kotifaneja awaysektioon :D ja he itse kyllä sen tietävät.

Millä karsinta tehdään? Tyhmät lädit tulevat Palace-huivi kaulassa vierassektioon eivätkä pysty vannomaan olevansa kovia Millwallin miehiä?
Jema Pelle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #1533 : 04.12.2025 klo 16:33:34

Aika kovat panokset Lausannea vastaan. Meneekö se näin: voitosta 400k+200k (bonari sijasta 9-24), joukkuepojot 2+1 (bonari)? Kupsin joukkuepisteet nousisi 14,5:een eli Klubin ohi.
Savolainen Murhaaja

Poissa Poissa

Vastaus #1534 : 04.12.2025 klo 18:16:43

Joo se on varmaan just näin.

Tai sitten vaan Suomen suurin vierasmobi näyttää taas hauistaan ja keskikastin henkkareiden vilauttelijoita vituttaa katsellessaan kemuja telkkarista.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #1535 : 04.12.2025 klo 18:27:57

Aika kovat panokset Lausannea vastaan. Meneekö se näin: voitosta 400k+200k (bonari sijasta 9-24), joukkuepojot 2+1 (bonari)? Kupsin joukkuepisteet nousisi 14,5:een eli Klubin ohi.

Joo, panokset ovat huimat.
Tuo bonus-joukkuepiste ei mene ihan noin yksinkertaisesti, vaan lasketaan niin että 9. sijoittunut saa kaksi ja 25. sijoittunut nolla bonuspistettä ja sillä välillä lineaarisesti. Eli esim. 20. saa 0.625 bonuspistettä.
vekkul1mursu

Paikalla Paikalla

Vastaus #1536 : 05.12.2025 klo 06:37:52

Enemmän kuin KuPSin monessa kotipeleissä tällä kaudella
Mänttiinpukkaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #1537 : 05.12.2025 klo 06:58:36

KuPSille myötämielisin tällä hetkellä ehkä:

Betway (24,5% - 25,4 % - 50,1 %)

Aina vaan paranee. Pinnacle: KuPS 28,7 % - tasapeli 24,5 % - FC Lausanne 46,8 %

Trendi jatkuu. Adjarabet (georgialainen, Tbilisi): KuPS 29,4 % - tasapeli 26,5 % - FC Lausanne 44,1 % Varsinaiset kertoimet: 3,30 -3,65 - 2,20
Palautusprosentti 97! Kaikilla lienee jo ennestään pelitili Adjarabetille :-)
« Viimeksi muokattu: 08.12.2025 klo 20:41:23 kirjoittanut Mänttiinpukkaaja »
Tiksa

Poissa Poissa

Vastaus #1538 : 05.12.2025 klo 07:44:13

Lausanne muuten tippui keskiviikkona Sveitsin cupissa sikäläiselle divariseuralle. Kahdentoista joukkueen Sveitsin liigassa  Lausanne on kahdeksantena. Konferenssiliigassa Lausanne on voittanut islantilaiset ja maltalaiset, pelannut tasan kyproslaisten kanssa ja hävinnyt puolalaisille.

Toki he ovat ennakkosuosikkeja, mutta ei todellakaan mikään mahdoton peli KuPSille. Päinvastoin, ennakkoon esim Jagelloniaa selkeästi heikompi vastus.
Keltasirkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #1539 : 05.12.2025 klo 21:59:25

Onko joku muuten saanut jo lippunsa Palace-peliin? Mulle tullut vain vahvistus lippuostoksesta jossa lukee "your ticket will be issued no later than 24 hours prior to kick-off". Eli itse piletti lähetetään vasta myöhemmin?
Tähtiportteri

Poissa Poissa

Vastaus #1540 : 05.12.2025 klo 23:35:27

Onko joku muuten saanut jo lippunsa Palace-peliin? Mulle tullut vain vahvistus lippuostoksesta jossa lukee "your ticket will be issued no later than 24 hours prior to kick-off". Eli itse piletti lähetetään vasta myöhemmin?

Jagiellonia-pelin lippu tuli sähköpostiin about kaksi-kolme päivää ennen peliä.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille

Vastaus #1541 : 06.12.2025 klo 00:32:49

K.

Otan pois.

PS. Olen minäkin ollut joskus ekan kerran eurovieraissa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2025 klo 00:37:11 kirjoittanut Epeli »
oukpouk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, CPFC

Vastaus #1542 : 06.12.2025 klo 14:13:11

Itse piletti on sähköinen, ja homma toimii parhaiten jos käytössä on Applen tai Googlen lompakko-sovellus. Lipun ostamista varten on tehty tunnarit sinne lippusivustolle, ja kun loggautuu sinne uudelleen, niin lipun/lippujen pitäisi näkyä siellä oman tunnarin alla.

Vähän ennen matsia sinne sivustolle oman tunnarin alle ilmestyy linkit, joilla sen lipun pystyy lataamaan digitaalisena lompakkosovellukseen. Sitten kun lippu on omassa puhelimessa, sen pystyy näyttämään portilla lukijalle ja pääsee sisään. Jos yksi on ostanut lipun kavereillekin, niin kannattaa jakaa ne liput kunkin omaan puhelimeen. Toimii tietysti niinkin, että yksi päästää muut edellään sisään.
Olaf Thon

Poissa Poissa

Vastaus #1543 : 06.12.2025 klo 14:35:33

Tallinnan europelin vieraskannattajien määrää on vaikea arvioida, koska siihen aikaan (2013) lippuja ei myyty vieraskannattajille kontrolloidusti seuran kautta, vaan niitä pystyi ostamaan kuka tahansa Kampin lippupalvelusta, portilta tai suoraan Viron (Piletilevi) lippupalvelusta.

Itse ottelun yleisömäärä oli 4880, mikä on Nömmen yleisöennätys. Normaalisti heidän peleissä yleisömäärät pyörivät siinä 200 - 300 katsojan hujakoilla. Poikkeuksellisen suuresta yleisömäärästä suomalaisia saattoi olla stadionilla lähes puolet – tai sitten ei. Sitä määrää on vaikea arvioida, mutta paljon siellä oli suomalaisia.
Oxnek

Poissa Poissa

Vastaus #1544 : 08.12.2025 klo 17:39:52

Onko joku muuten saanut jo lippunsa Palace-peliin? Mulle tullut vain vahvistus lippuostoksesta jossa lukee "your ticket will be issued no later than 24 hours prior to kick-off".

Itsellä sama, mutta nyt kun kirjaudun sisään tuonne Palacen sivuille tunnuksillani niin lipusta ei siellä näy missään mainintaa. Tai sitten en osaa etsiä, kai sen nyt tälläkin hetkellä pitäisi siellä jossain näkyä? Jos kyllä niin missä, osaako joku kertoa vaikka klikkaus klikkaukselta sisäänkirjautumisen jälkeen kun yrittää puhelimella?
« Viimeksi muokattu: 08.12.2025 klo 17:47:00 kirjoittanut Oxnek »
Tiksa

Poissa Poissa

Vastaus #1545 : 08.12.2025 klo 18:39:04

Itsellä sama, mutta nyt kun kirjaudun sisään tuonne Palacen sivuille tunnuksillani niin lipusta ei siellä näy missään mainintaa. Tai sitten en osaa etsiä, kai sen nyt tälläkin hetkellä pitäisi siellä jossain näkyä? Jos kyllä niin missä, osaako joku kertoa vaikka klikkaus klikkaukselta sisäänkirjautumisen jälkeen kun yrittää puhelimella?

Lippua ei näy, ei pidäkään näkyä vielä missään. Se tulee ensi viikolla.

Mutta jos kirjaudut sisään ja katsot tilisi historiaa niin siellä pitäisi näkyä ostotapahtuma.
https://www.eticketing.co.uk/cpfc/MyAccount/AccountHistory

P.S. jos joku tarvitsee niin mulla olisi yksi ylimääräinen lippu
oukpouk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, CPFC

Vastaus #1546 : 09.12.2025 klo 10:21:53

Mutta jos kirjaudut sisään ja katsot tilisi historiaa niin siellä pitäisi näkyä ostotapahtuma.
https://www.eticketing.co.uk/cpfc/MyAccount/AccountHistory

Juurikin tuolta.

Jos puhelimella haluaa alusta asti selata tuonne niin:

www.cpfc.co.uk
-> Klikkaa yläreunasta tickets
-> Loggaudu sisään
-> Oikeasta yläkulmasta klikkaa omaa nimeä
-> Quick links: klikkaa "Buy Now"
(Pitäisi päätyä Eticketing alustalle)
-> Klikkaa ylälaidasta pään kuvaa
-> (Pitäisi näkyä "Upcoming matches", jossa KuPS-peli)
-> Klikkaa "View account menu" alalaidassa
-> Klikkaa "Account Management"
-> Klikkaa "Account History"

Ihan hiivatan helppoa ja yksinkertaista. Ja tämä kaikki tietysti siksi, että lippuja ei pystyisi jälleenmyymään niin helposti.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

Vastaus #1547 : 09.12.2025 klo 14:41:57

Crystal Palace hävisi kotonaan Kyproksen AEK Larnacalle, joten eiköhän meiltäkin onnistu hakea sieltä helpot kolme.
Kristallin palatsi on muuteki iha rotsi sakki nii on kyllä kodittomat savon pallotkin. Ei mitään siltä pois napatkaa nyt pisteitä sen verran 2 viimeistä pelistä et nähdään tarunhohtoinen jatkopeli Suomessa helmikuussa. Ongelma on heti sopimukset ja muut mitkä raukee tammikuun alussa ketä muuten luotsaa KuPSia helmikuun mahdollisessa jatkopelissä ja ketä saa pelata.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2025 klo 14:44:56 kirjoittanut tamme auto »
Sebbliiga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Perinteiset pohjoismaalaiset suurseurat

Vastaus #1548 : 09.12.2025 klo 20:30:59

Meneekö tuhat katsojaa rikki, kun mukaan lasketaan Ilves juniorit torstai yön ottelussa?
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #1549 : 09.12.2025 klo 22:31:58

Ihana ottelu tulossa.

Sivuja: 1 ... 61 [62] 63 ... 80

Siirry: