FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.12.2025 klo 05:53:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!
 
Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 70
 
Kirjoittaja Aihe: KuPS Euroopassa 2025  (Luettu 401338 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #450 : 24.07.2025 klo 10:52:20

Jep. Täällä tuskin on kellään mitään 30hlö ryhmävarauksia vyöllä joten huvittavaa ihmettelyä..

Kyllä foorumilta löytyy porukkaa varmasti verisuonikirurgeista matkanjärjestäjiin. Se on sitten eri asia, ketkä ovat kommentoimassa.

Siitä kyllä vähän samaa mieltä osan kanssa, että se charterin tuoma taloudellinen riski olisi ehkä kannattanut ottaa, kun sillä taataan parempi valmistautuminen ja kenties lopputulos. Toivottavasti KuPS hoitaa homman ilmankin sitä ja jos hoitavat, niin sittenhän reittilennot osoittautuivat parhaaksi valinnaksi, kun jää enemmän rahaa kassaan.
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #451 : 24.07.2025 klo 12:08:19

Eikö näin, että KuPS aloittaa seuraavan otteluparin joka tapauksessa kotona, jolloin toinen osaottelu on vieraissa viikolla 33.? Eli joko 12.8. UCL-karsintoja tai 14.8. UEL-karsintoja?
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #452 : 24.07.2025 klo 12:11:13

Eikö näin, että KuPS aloittaa seuraavan otteluparin joka tapauksessa kotona, jolloin toinen osaottelu on vieraissa viikolla 33.? Eli joko 12.8. UCL-karsintoja tai 14.8. UEL-karsintoja?
Mahdollinen UEL-pari olisi vierasaloituksella.
Hexadecimal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla


Vastaus #453 : 24.07.2025 klo 15:02:18

Miten voi reittilennot maksaa 100 000 euroa 20-30hlö porukalta?

Eikös tommoset lennot ihan yksityishenkilöltäkin maksaisi nelinumeroisia summia? Ja charterillakin joutuisi vetämään käytännössä samaa reittiä koska Venäjän/Ukrainan yli ei voi lentää
Gunvald Larsson

Poissa Poissa


Vastaus #454 : 24.07.2025 klo 15:03:06

Siitä kyllä vähän samaa mieltä osan kanssa, että se charterin tuoma taloudellinen riski olisi ehkä kannattanut ottaa, kun sillä taataan parempi valmistautuminen ja kenties lopputulos.

Kupsin kohdallahan on ihan viime vuosilta varoittavia esimerkkejä, miten päiväkausien kyntäminen ties missä Moldovan pelloilla humalaisen toimitusjohtajan huudellessa mikkiin on sekoittanut joukkueen pelivireen pahemman kerran. En tietenkään sano, mitä kalakukkojen kannattaisi tehdä, mutta vertailun vuoksi esimerkiksi HJK on jo vuosia lentänyt charterilla vastaavat reissut.
Hexadecimal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla


Vastaus #455 : 24.07.2025 klo 15:29:35

1.65 - 3 - 4.5 kertoimet?
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #456 : 24.07.2025 klo 20:06:01

Ja charterillakin joutuisi vetämään käytännössä samaa reittiä koska Venäjän/Ukrainan yli ei voi lentää

Voihan sitä TJEU Honka, mutta sitten tuetaan bunkkerilaisen sotarahastoa.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #457 : 25.07.2025 klo 09:59:25

Siitä kyllä vähän samaa mieltä osan kanssa, että se charterin tuoma taloudellinen riski olisi ehkä kannattanut ottaa, kun sillä taataan parempi valmistautuminen ja kenties lopputulos. Toivottavasti KuPS hoitaa homman ilmankin sitä ja jos hoitavat, niin sittenhän reittilennot osoittautuivat parhaaksi valinnaksi, kun jää enemmän rahaa kassaan.

Tästä ei kamalasti eri mieltä, asiasta vänkääminen ja "en ole matkanjärjestäjä, mutta voin vilkaista"-kommentointi vain huvittavaa.

KuPSilla on kuitenkin otteluparissa erinomainen tilanne ja jatkopaikka todella arvokas, joten kun omistajalla ei pitäisi olla puutetta pätäkästä, niin pitää kanssa ihmetellä miksei ole satsattu mukavuuden kannalta parhaimpaan vaihtoehtoon (vai onko...?).
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #458 : 25.07.2025 klo 10:16:39

Tästä ei kamalasti eri mieltä, asiasta vänkääminen ja "en ole matkanjärjestäjä, mutta voin vilkaista"-kommentointi vain huvittavaa.

KuPSilla on kuitenkin otteluparissa erinomainen tilanne ja jatkopaikka todella arvokas, joten kun omistajalla ei pitäisi olla puutetta pätäkästä, niin pitää kanssa ihmetellä miksei ole satsattu mukavuuden kannalta parhaimpaan vaihtoehtoon (vai onko...?).

Näihin KuPS topiikkeihin eksyy usein kaiken maailman trollaajia ja KuPSin vihaajia. Tekipä minkä päätöksen tahansa niin tottakai se on väärin ja sitä tukemaan löydetään tusinan verran argumentteja. Jos KuPS olisi valinnut charterin niin täällä ihmeteltäisiin sitä että kolme kertaa halvemmalla olisi päässyt suunnilleen yhtä mukavasti matkustamaan reittikoneilla.
panHard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS (Kapakka-Banzai)


Vastaus #459 : 25.07.2025 klo 10:59:54

Näihin KuPS topiikkeihin eksyy usein kaiken maailman trollaajia ja KuPSin vihaajia. Tekipä minkä päätöksen tahansa niin tottakai se on väärin ja sitä tukemaan löydetään tusinan verran argumentteja. Jos KuPS olisi valinnut charterin niin täällä ihmeteltäisiin sitä että kolme kertaa halvemmalla olisi päässyt suunnilleen yhtä mukavasti matkustamaan reittikoneilla.

Ja tää huutelu "omistajasta" on huvittavaa: se on toimari joka nää päätökset tekee ja johtaa operatiivista toimintaa. Ari Lahti on valinnut hänet siihen tehtävään ohjeistuksella, että seuran talous tulee tasapainottaa.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #460 : 25.07.2025 klo 13:16:19

Ja tää huutelu "omistajasta" on huvittavaa: se on toimari joka nää päätökset tekee ja johtaa operatiivista toimintaa. Ari Lahti on valinnut hänet siihen tehtävään ohjeistuksella, että seuran talous tulee tasapainottaa.

Totta tämäkin.
Pointti on toki sitten se, että palkinnot lasketaan miljoonaluokassa ja tässä säästöt kymppitonneina, mutta kiva kun Kuopiossa vihdoin opittu taloudenpito ja budjetissa pyritään tasapainoon.
Triangelikostaja

Poissa Poissa


Vastaus #461 : 25.07.2025 klo 13:26:16

Totta tämäkin.
Pointti on toki sitten se, että palkinnot lasketaan miljoonaluokassa ja tässä säästöt kymppitonneina, mutta kiva kun Kuopiossa vihdoin opittu taloudenpito ja budjetissa pyritään tasapainoon.

Niin siis jos reittilentojen kautta 100k, ja charterilla 200 - 400k niin vähän enemmän kun "kymppitonneissa".
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #462 : 25.07.2025 klo 14:07:30

Niin siis jos reittilentojen kautta 100k, ja charterilla 200 - 400k niin vähän enemmän kun "kymppitonneissa".

Eikös se halvin ollut 250k.

Täällä kun joku puhui reittilennon rasittavuudesta niin eikös business-luokassa tuolit ole älyttömän isoja ja muovautuvat monenlaiseen asentoon jossa voisi ottaa pienet tirsat ainakin joilla on hyvän unen lahjat. Siinä pienessä 30 paikkaisessa charterissa sitä tuskin voi tehdä. Lisäksi joku piti hirveän vaikeana sitäkin kun joukkue matkustaa eri reittejä pitkin. Voi hyvin kuitenkin olla että paikkoja vapautuu ja mahdollisimman moni pääsee ison ryhmän mukaan. Jos siellä joku todennäköisemmin vähemmälle peliajalle tai muulle vaihtopenkkiläiselle sattuu napsumaan joku muu reitti niin tuskin paljoa vaikuttaa ryhmän dynamiikkaan.

Toki jos olisi ollut se 400k laittaa tähän niin oliis ottanut jumbojetin.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #463 : 25.07.2025 klo 14:13:48

Eiköhän se pointti ollut vaivattomuus. Jos sulla kone lentää paikasta A (Kuopio) paikkaan B (Almaty), niin se on vaivattomin välilaskun tai toisen kanssakin, kun ei tarvitse poistua sen suuremmin koneesta.

Reittilennoissa vaihtoineen ja myöhästymisineen on paljon enemmän muuttujia. Tuleeko isompi ryhmä perille paljon ennen pienempää? Tuleeko kamat myös ajoissa perille?

Matka-aikaahan tulee kymmeniä tunteja lisää, kun se matka alkaa jo huomenna siirtymisellä Hesaan.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #464 : 25.07.2025 klo 14:44:51

Itse en näe oikeastaan minään ongelmana että vuorokautta aiemmin mennään Hesaan. Siellä treenataan ja ollaan hotellissa. Joukkueen dna:ssa on jo niin syvällä kun lähes kaikkiin liigan vieraspeleihin mennään päivää aiemmin joten sillä tuskin on vaikutusta kokonaisuuteen.

Täällä on niin yksipuolisesti esitetty hyötyjä ja haittoja eri vaihtoehdoista. En itse tosiaankaan tiedä kumpi on parempi mutta onhan tuolla reittilennolla joitakin hyviä puolia halvimpaan charteriin nähden jotka täällä jätetty esittämättä ja sen vain halusin sanoa.
Hexadecimal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla


Vastaus #465 : 29.07.2025 klo 17:38:21

Ketäs siellä konferenssiliigan playoffeissa tulisi vastaan...
Vetoukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallokissat


Vastaus #466 : 29.07.2025 klo 18:00:00

Voidaanko jo jossitella: Mistä Kreidl sai vatsataudin? Lentokoneesta, lentokentältä?

Tuskin ainakaan paikallisesta ruuasta kun muu joukkue pelikunnossa.
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #467 : 29.07.2025 klo 18:21:02

Onneksi viimeistään Konferenssiliigan play-off-kierroksella tulee vastaan hobbytason vastus. Turha sitä olisi ollut lähteä nöyryyttämään itseään Bratislavaa vastaan.

RFS:ää vastaan sitten muistetaan taas että molemmat osaottelut pitää pelata.
Jälkimmäinen osa onneksi kotona
« Viimeksi muokattu: 29.07.2025 klo 18:26:54 kirjoittanut Neljä Tähteä »
Frank Safka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fenley Stastuksen naismaku


Vastaus #468 : 29.07.2025 klo 18:26:00

Perisuomalainen sulaminenhan siitä tuli, kun vastustaja pelasikin tosissaan ohipelin jälkeen. RFS:ää vastaan sitten muistetaan taas että molemmat osaottelut pitää pelata.
tipe

Poissa Poissa


Vastaus #469 : 29.07.2025 klo 18:28:01

RFS:ää vastaan sitten muistetaan taas että molemmat osaottelut pitää pelata.
Helpompi vastustaja, mutta ei riitä tuossakaan tällä esityksellä.
Hexadecimal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla


Vastaus #470 : 29.07.2025 klo 18:46:40

En usko hetkeäkään että pystytään haastamaan RFS. Se on kuitenkin osoittanut viime vuosina ihan erilaista menestystä kuin vaikkapa Kairat ja pystynyt oikeasti pärjäämään myös suurseuroille. Siksi mietin jo sitä seuraavaa otteluparia joka toivottavasti olisi suosiollinen
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #471 : 29.07.2025 klo 18:49:11

En usko hetkeäkään että pystytään haastamaan RFS. Se on kuitenkin osoittanut viime vuosina ihan erilaista menestystä kuin vaikkapa Kairat ja pystynyt oikeasti pärjäämään myös suurseuroille. Siksi mietin jo sitä seuraavaa otteluparia joka toivottavasti olisi suosiollinen
RFS ei ole erityisesti vakuuttanut tänä kesänä. Nihkeä jatkoonmeno Levadiaa vastaan ja tukkapöllyä Malmölta. Ennakkoon 50/50 tai 45/55 pari jos Kreidl saadaan takaisin.
Tötsänkerääjä

Poissa Poissa


Vastaus #472 : 29.07.2025 klo 18:56:59

Helpompi vastustaja, mutta ei riitä tuossakaan tällä esityksellä.

Millä perusteella helpompi vastustaja? Täysin samat Transfermarkt-arvot, eli paperilla yhtä vahvat joukkueet. Ainakin on paljon helpompi matka vieraspeliin Latviaan, kuin Almatyyn lähellä Kiinan rajaa.
Gpred

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #473 : 29.07.2025 klo 19:05:01

En halua enää kertaakaan nähdä vieraspeliin lähdettävän tällä lailla perse pystyssä
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #474 : 29.07.2025 klo 19:05:55

Millä perusteella helpompi vastustaja? Täysin samat Transfermarkt-arvot, eli paperilla yhtä vahvat joukkueet. Ainakin on paljon helpompi matka vieraspeliin Latviaan, kuin Almatyyn lähellä Kiinan rajaa.
Kairat kaatoi Ljubljanan 3-1. RFS otti nihkeän 2-0 voiton Levadiasta, ja sai tukkapöllyä Malmölta kotonaan.

 
Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 70
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa