Haluan muuten kirjoitukseni takaisin. Oikeus minun kirjoittamaan tekstiin on minulla, kirjailijana tiedän asian faktana.
Eli et siis vieläkään käynyt lukemassa sääntöjä kun jatkat täällä asian puimista?
Saat palkkaa tai et, tee työsi hyvin - älä ala v*ttuilemaan. Käytit nyt jo enemmän aikaa emojien kyttäilyyn kuin asiasta minulle informoimiseen.
En ole käsittääkseni vittuillut missään kohtaa. Itse reagoit asiaan vittuillen, kun vastasin kysymykseesi viestin poistosta.
Kehoitan nyt lukemaan ne säännöt läpi, sieltä löydät kyllä vinkit jos haluat asiasta vielä vängätä. Mä autan sen verran että jos jatkat täällä, säännöistä löytyy myös siihen ratkaisu.
FutsiForkan säännöt
8 Moderointi
8.1 Moderaattorin antama ohjeistus
- Kun moderaattori kehottaa nimenomaisesti moderaattorina topikissa toimimaan jollakin tavalla, esimerkiksi välttämään jotain aihetta, rauhoittumaan tms., oletetaan käyttäjän toimivan ohjeistuksen mukaisesti. Ohjeistuksen ohittamisesta palkitaan lyhyellä bannilla.
8.2 Moderaatiotoiminnasta valittaminen
- Ohjeistuksesta voi valittaa FF2-alueella asianmukaisessa topikissa. Valitusvirret muissa topikeissa ammutaan kuuhun.
FutisForumia moderoidaan yllä listattujen kohtien mukaisesti sekä satunnaisesti humalassa ja vitsillä, tällöin paikoin mielivaltaan taipuen. Moderaattorit pidättävät oikeuden säännöstön tapahtuskohtaiseen tulkintaan, sillä tämä ei ole Katkoaika.