FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.09.2025 klo 10:21:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 76 [77]

Kirjoittaja Aihe: FF Jaro 2025 - Takaisin tultiin, hetki siinä vain meni.  (Luettu 377967 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #1900 : eilen kello 23:58:43

Ai, en tiennyt. Tekstiä voi kuitenkin mm. lainata. Kysyisin, että missä itse teksti on? Jos se on poistettu, voisi laittaa viestin asiasta, jotta voisin korjata sen. Käsittämätöntä touhua. Tämä polkee rankasti mielipiteenvapautta. Totta kai olisin poistanut paskapallurat, jos olisin asiasta tiennyt. Nyt teksti poistettiin antamatta edes mahdollisuutta korjata sitä, onneksi olkoon *klapklap

Sitten kun saan tästä palkkaa, voin lähestyä viestillä jokaista paskapalluran laittajaa. Säännöt on kuitenkin olleet tuolla kirjoitettuna vuosikausia, joten suosittelen lukemaan ne että välttyy viestien turhalta poistolta.
EApoet

Poissa Poissa

Vastaus #1901 : tänään kello 00:00:11

Haluan muuten kirjoitukseni takaisin. Oikeus minun kirjoittamaan tekstiin on minulla, kirjailijana tiedän asian faktana.
EApoet

Poissa Poissa

Vastaus #1902 : tänään kello 00:05:21

Sitten kun saan tästä palkkaa, voin lähestyä viestillä jokaista paskapalluran laittajaa. Säännöt on kuitenkin olleet tuolla kirjoitettuna vuosikausia, joten suosittelen lukemaan ne että välttyy viestien turhalta poistolta.

Saat palkkaa tai et, tee työsi hyvin - älä ala v*ttuilemaan. Käytit nyt jo enemmän aikaa emojien kyttäilyyn kuin asiasta minulle informoimiseen.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia

Vastaus #1903 : tänään kello 00:05:39

Haluan muuten kirjoitukseni takaisin. Oikeus minun kirjoittamaan tekstiin on minulla, kirjailijana tiedän asian faktana.

Tulostin tekstin ja piilotin sen metsään Ylos
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #1904 : tänään kello 00:14:28

Eli et siis vieläkään käynyt lukemassa sääntöjä kun jatkat täällä asian puimista?

Saat palkkaa tai et, tee työsi hyvin - älä ala v*ttuilemaan. Käytit nyt jo enemmän aikaa emojien kyttäilyyn kuin asiasta minulle informoimiseen.

En ole käsittääkseni vittuillut missään kohtaa. Itse reagoit asiaan vittuillen, kun vastasin kysymykseesi viestin poistosta.

Kehoitan nyt lukemaan ne säännöt läpi, sieltä löydät kyllä vinkit jos haluat asiasta vielä vängätä. Mä autan sen verran että jos jatkat täällä, säännöistä löytyy myös siihen ratkaisu.

FutsiForkan säännöt

8 Moderointi

8.1 Moderaattorin antama ohjeistus
- Kun moderaattori kehottaa nimenomaisesti moderaattorina topikissa toimimaan jollakin tavalla, esimerkiksi välttämään jotain aihetta, rauhoittumaan tms., oletetaan käyttäjän toimivan ohjeistuksen mukaisesti. Ohjeistuksen ohittamisesta palkitaan lyhyellä bannilla.

8.2 Moderaatiotoiminnasta valittaminen
- Ohjeistuksesta voi valittaa FF2-alueella asianmukaisessa topikissa. Valitusvirret muissa topikeissa ammutaan kuuhun.

FutisForumia moderoidaan yllä listattujen kohtien mukaisesti sekä satunnaisesti humalassa ja vitsillä, tällöin paikoin mielivaltaan taipuen. Moderaattorit pidättävät oikeuden säännöstön tapahtuskohtaiseen tulkintaan, sillä tämä ei ole Katkoaika.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 09:09:33 kirjoittanut shots »
EApoet

Poissa Poissa

Vastaus #1905 : tänään kello 00:23:26

Tulostin tekstin ja piilotin sen metsään Ylos

Juuri itse käytit emojia ja väität, ettet vittuile. Kaikille tiedoksi, että käytin tuota samaa peukkua ja hauiksen kuvaa jopa yhden kerran tekstissäni.
EApoet

Poissa Poissa

Vastaus #1906 : tänään kello 00:28:14

Eli et siis vieläkään käynyt lukemassa sääntöjä kun jatkat täällä asian puimista?

Minä puhuin laista, en teidän säännöistänne. Mikä sun ongelma oikein on? Totta kai luen säännöt, mut nyt menee hieman överiksi. Pelkkä muistutus olisi riittänyt.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:31:10 kirjoittanut EApoet »
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu

Vastaus #1907 : tänään kello 08:58:42

Täällähän on meno kuin aikoinaan parhaimmillaan Shefki Kuqi vs. Mikael Forssell -topicissa. Suosittelen ensi kerralla sulkemaan futisforumin samalla hetkellä kun korkki aukeaa. :)
Itse topaasin kuumimpaan aiheeseen eli jatkosopimuksiin: Minusta kaikki omat kasvatit Alexia ja Remesahoa lukuun ottamatta ovat näyttäneet kuuluvansa Liigatasolle. Näiden tilalle onkin jo tunkua nuoremmista. Santosin nimi on toivottavasti saatu paperiin jo bussimatkalla Kotkasta. Cissoko on puolestaan lukittava toimistolle panttivangiksi viimeistään maanantaina ja ulos pääsee kun jatkosopimus on allekirjoitettu. Kusu on erinomainen pelaaja Veikkausliigaan, mutta ei mielestäni niin mahdoton korvattava että kannattaisi mahdottomia maksaa. Hän lähtee leveämmän leivän ääreen. Muutenkin toivoisin hänen tilalleen dynaamisempaa pelaajaa: vikkelää pallorosvoa.
Huomasitteko muuten, että Adam pelasi kauden parhaan pelinsä Kotkaa vastaan ja intoutui muutamaan kertaan pelaamaan suorastaan tikitakaa Kotkan keskikentän ahtaissa väleissä?
Jaroman

Paikalla Paikalla

Vastaus #1908 : tänään kello 09:37:45

Täällähän on meno kuin aikoinaan parhaimmillaan Shefki Kuqi vs. Mikael Forssell -topicissa. Suosittelen ensi kerralla sulkemaan futisforumin samalla hetkellä kun korkki aukeaa. :)
Itse topaasin kuumimpaan aiheeseen eli jatkosopimuksiin: Minusta kaikki omat kasvatit Alexia ja Remesahoa lukuun ottamatta ovat näyttäneet kuuluvansa Liigatasolle. Näiden tilalle onkin jo tunkua nuoremmista. Santosin nimi on toivottavasti saatu paperiin jo bussimatkalla Kotkasta. Cissoko on puolestaan lukittava toimistolle panttivangiksi viimeistään maanantaina ja ulos pääsee kun jatkosopimus on allekirjoitettu. Kusu on erinomainen pelaaja Veikkausliigaan, mutta ei mielestäni niin mahdoton korvattava että kannattaisi mahdottomia maksaa. Hän lähtee leveämmän leivän ääreen. Muutenkin toivoisin hänen tilalleen dynaamisempaa pelaajaa: vikkelää pallorosvoa.
Huomasitteko muuten, että Adam pelasi kauden parhaan pelinsä Kotkaa vastaan ja intoutui muutamaan kertaan pelaamaan suorastaan tikitakaa Kotkan keskikentän ahtaissa väleissä?

Olen samaa mieltä Adamista, todella hyvä peli häneltä! Ja niin kuin moni muu, toivottavasti Santoksen allekirjoitus on kohta tehty. Onko Jaron paras veska ikinä? Jaron mv-valmentaja on tehnyt hyvän työn hänen kanssa. Toivottavasti Miguel jää.

Sivuja: 1 ... 76 [77]

Siirry: