FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.07.2025 klo 04:24:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 61

Kirjoittaja Aihe: FF Jaro 2025 - Takaisin tultiin, hetki siinä vain meni.  (Luettu 315322 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #750 : 24.03.2025 klo 22:24:46

Tämä ukko ilmeisesti pelaa/ainakin on listoilla Gambian pääsarjan Hawks FC:ssä. Yhtään youtube klippiä ei löydy ukosta. Mistäköhän on saatu edes tietoisuus ukosta, kun Transfermarketia ei tosiaan löydy??

Parempi olisi Sergein tulla kuntoon ennen kautta. Mielummin Nymanille peliaikaa kun tälläistä tänne.

Vaikea ymmärtää
« Viimeksi muokattu: 24.03.2025 klo 22:29:43 kirjoittanut Pavejasa »
Mikatsu

Poissa Poissa

Vastaus #751 : 24.03.2025 klo 22:31:08

Eikö pitänyt etsiä Euroopasta? Tuo Gambialainenhan ei ehdi edes saada työlupaa ennen ekaa peliä. Ei tätä touhua taas ymmärrä kun löytyy järkevä pelaaja niin ei kuitenkaa ja roudataan joku Empuuma vol2 tilalle?

Itse olen sitä mieltä että jos ei taso riitä tai ei ole sen tyylinen mitä etsitään niin parempi katsoa eteenpäin eikä hätiköidä.

Vaikka ei kerkeäis kauden alkuun niin kausi on pitkä ja pääasia että löydetään se mitä haetaan
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #752 : 24.03.2025 klo 22:35:47

Itse olen sitä mieltä että jos ei taso riitä tai ei ole sen tyylinen mitä etsitään niin parempi katsoa eteenpäin eikä hätiköidä.

Vaikka ei kerkeäis kauden alkuun niin kausi on pitkä ja pääasia että löydetään se mitä haetaan

Olen tuosta samaa mieltä, mutta samalla väitän että pystyn itse löytämään 10minuutissa paremman testipelaajan kuin tämän Gambialaisen. Toivottavasti olen väärässä. Tottakai se turhauttaa, että joukkueessa on yksi liigatason keskikenttä kaksi viikkoa ennen kautta.

Lisään vielä sen, että mielestäni joukkueenrakennus on tähän asti ollut ihan hyvä ja positiiviset vibat, mutta tämän keskikentän ja vasemman wingbackin kanssa ajetaan nyt metsään
« Viimeksi muokattu: 24.03.2025 klo 22:41:53 kirjoittanut Pavejasa »
Hampuusi

Poissa Poissa

Vastaus #753 : 24.03.2025 klo 22:37:43

Tämä ukko ilmeisesti pelaa/ainakin on listoilla Gambian pääsarjan Hawks FC:ssä. Yhtään youtube klippiä ei löydy ukosta. Mistäköhän on saatu edes tietoisuus ukosta, kun Transfermarketia ei tosiaan löydy??

Parempi olisi Sergein tulla kuntoon ennen kautta. Mielummin Nymanille peliaikaa kun tälläistä tänne.

Vaikea ymmärtää

Samaa mieltä. Olisiko tämä ukko sitten Losan hakuja?

Toki näinkin. Hollannin poika ilmeisesti olisi tason puolesta riittänyt, liekö sitten liian kova palkkapyyntö.

Eihän tuotakaan pidä heti dumata, täytyy olla poikkeuksellinen löytö jos taso riittää. Sitten voi sopeutumisenkin kanssa olla tekemistä jos ei muilla mantereilla ole aiemmin pelannut.
Kronofogden

Poissa Poissa

Vastaus #754 : 24.03.2025 klo 22:41:29

Eikö pitänyt etsiä Euroopasta? Tuo Gambialainenhan ei ehdi edes saada työlupaa ennen ekaa peliä. Ei tätä touhua taas ymmärrä kun löytyy järkevä pelaaja niin ei kuitenkaa ja roudataan joku Empuuma vol2 tilalle?
Kuulemma Schengenin viisumi, koska pelannut mukamas Espanjassa ja Kyproksella, joten paperihommat hoituisi nopeasti. Kuiteskaan ei juuri mitään tuon nimisestä gambialaisesta pelaajasta löydy kuin että Football Manager pelissä tuon niminen kaveri löytyy Banjul Hawks FC:n kokoonpanosta. Tämänkin osalta on ristiriitaista tietoa onko 20 vai 22 vuotias :D
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #755 : 24.03.2025 klo 22:43:27

Kuulemma Schengenin viisumi, koska pelannut mukamas Espanjassa ja Kyproksella, joten paperihommat hoituisi nopeasti. Kuiteskaan ei juuri mitään tuon nimisestä gambialaisesta pelaajasta löydy kuin että Football Manager pelissä tuon niminen kaveri löytyy Banjul Hawks FC:n kokoonpanosta. Tämänkin osalta on ristiriitaista tietoa onko 20 vai 22 vuotias :D

Voin tässä peliä samaan aikaan pelatessa käydä hankkimassa ja selvittämässä onko mistään kotoisin :D No ei vaan annetaan mahis, vaikka turhautuminen spämmistäni taitaa näkyä läpi

e: Menee ot mutta ei löydy enään edes pelistä
Mikatsu

Poissa Poissa

Vastaus #756 : 24.03.2025 klo 22:46:33

Olen tuosta samaa mieltä, mutta samalla väitän että pystyn itse löytämään 10minuutissa paremman testipelaajan kuin tämän Gambialaisen. Toivottavasti olen väärässä. Tottakai se turhauttaa, että joukkueessa on yksi liigatason keskikenttä kaksi viikkoa ennen kautta.

Joo tämän kaverin CV ei todellakaan puhu sen puolesta että oikeesti olisi hakemamme vahvistus mutta annetaan mahdollisuus ja jos/kun ei osu niin sitten vaan uutta kaveria sisään. Nyt on tärkeintä löytää se oikea vahvistus vaikka sit vähän myöhässä
Kronofogden

Poissa Poissa

Vastaus #757 : 24.03.2025 klo 23:14:40

Joo tämän kaverin CV ei todellakaan puhu sen puolesta että oikeesti olisi hakemamme vahvistus mutta annetaan mahdollisuus ja jos/kun ei osu niin sitten vaan uutta kaveria sisään. Nyt on tärkeintä löytää se oikea vahvistus vaikka sit vähän myöhässä
Itse alan oikeasti hieman kyseenalaistaa tuota Jaron tapaa ottaa kenet tahansa treeneihin (kunhan et ole suomalainen ilman Pietarsaari kytköstä) jos vain osaa pyytää ja itse maksaa matkaliput. Joo ei se varmaan mitään kustanna, mutta antaa tuo aika amatöörimäisen kuvan koko seuran toiminnasta, ja kertokaa edes yksi Jarossa pelannut joka olisi ihan nollatason CV:llä tullut joukkueeseen ja ollut vahvistus?

Toki siinä samaa mieltä että kun nyt kerran ollaan tämä strategia valittu että kasataan joukkue myöhään, niin odotellaan sitten loppuun asti jos sieltä se iso vonkale lopulta tulisi. Jos joku ylikylän ukko tulee, niin sellainen kaiffari dominoi heti Veikkausliigassa, vaikka tulisikin suoraan Pännäisten aamujunasta ensimmäiseen peliin.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #758 : 24.03.2025 klo 23:16:54

Ja miksi on kokonaan luovutettu kotimaisten kanssa? Esimerkiksi Eemeli Virta on vielä vapaalla. Roudatkaa mielummin se treeneihin.

Tai voisiko yrittää löytää kahta lainapelaajaa? HJK:sta voisi varmasti löytyä ihan hyvääkin ukkoa lainalle.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2025 klo 23:23:40 kirjoittanut Pavejasa »
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #759 : 25.03.2025 klo 09:31:45

Erikoinen käänne. Se kertoo kunnianhimosta, ettei Ikeshitan kanssa tehty sopimusta, vaikka vaikutti olevan ihan liigatason pelaaja. Mutta sitten treeneihin otetaan joku tyyppi, josta ei oikeastaan edes tiedetä kuka hän on. ÖT:n jutun mukaan Mendy on ilmeisesti itse kutsunut itsensä testiin, eikä Jarossa tiedetä miehestä kauheasti mitään, joten ei liene edes Loshan kautta tullut. Eihän näitä nyt pitäisi liigassa nähdä, tai ainakaan julkisuuteen kertoa, kun sarjan alkuun on alle kaksi viikkoa ja on etsitty profiilipelaajaa. Välttämättä Ikeshitan lähettäminen kotiin ja Mendy ei edes liity toisiinsa, mutta tyhmältä tällainen näyttää.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #760 : 25.03.2025 klo 09:55:47

Toinen kysymys on, että miksi kaksi viikkoa ennen kautta otetaan testiin joku itsensä kutsunut heppu. Tuollaiset ymmärtää joskus joulukuussa, muttei nyt. Onko nyt luovutettu keskikentän kanssa vai vieläkö etsitään jotain? Se että tämä Mendy testataan huolella ei voi käyttää viikkoa testiajasta pois.
Carles Valderrama

Poissa Poissa

Vastaus #761 : 25.03.2025 klo 10:16:54

Joo kummalliselta tuntuu. Ikeshita ei varmana ollut 100% sitä mitä juuri nyt haettiin, mutta nyt kun jo vähän indikoidaan että Ogunbaro tulee pelaamaan paljon topparina, niin eihän meillä ole liigan mittoja täyttävää puolustavaa keskikenttääkään. Adam ei sitä ole, tai jos on ajateltu että on, niin tulee olemaan paljon poissa pelikieltojen vuoksi. Pitää toivoa, että siellä on toinen oikea vaihtoehto vielä takataskussa.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #762 : 25.03.2025 klo 10:28:16

Joo kummalliselta tuntuu. Ikeshita ei varmana ollut 100% sitä mitä juuri nyt haettiin, mutta nyt kun jo vähän indikoidaan että Ogunbaro tulee pelaamaan paljon topparina, niin eihän meillä ole liigan mittoja täyttävää puolustavaa keskikenttääkään. Adam ei sitä ole, tai jos on ajateltu että on, niin tulee olemaan paljon poissa pelikieltojen vuoksi. Pitää toivoa, että siellä on toinen oikea vaihtoehto vielä takataskussa.
Kauden avaukseen melkein vaatii 4231 jossa Sergei ja Ogu pohjalla ennen kun se liigan mitat täyttävä kk löytyy. Gunnari Vasemmalla ja Opa ja Jocki keskellä. Kähkönen, Valencic ja Samouil hyökkäävä kolmikko Kerfalan takana.

Ja milloin siirtotakaraja umpeutuu? Ei tässä liikaa aikaa voi olla.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2025 klo 10:31:08 kirjoittanut Pavejasa »
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #763 : 25.03.2025 klo 10:31:43

En millään jaksa uskoa,että Mendy olisi minkäänlainen suunniteltu vaihtoehto, kun Ikeshitaa ei otettu. Eiköhän tuo ole enemmänkin tippunut syliin ja todettu että "tuu nyt sitten". Se, mistä tämä nyt kuitenkin saattaa kertoa on se, että mitään ajankohtaista vaihtoehtoa ei ole ja siksi kokeillaan huvikseen tällaista.

Tässä on nyt mahdollista, että parissa ensimmäisessä pelissä keskikenttä on kaukana liigatasosta, jos Sergei ei toivu niin nopeasti kuin itse toivoo. Keskikenttä kun on muutenkin Jaron heikkous. Etenkin jos Kähkönen ja Valencic pelaa laidoilla, niin käytännössä keskikenttä on alkuun heikompi kuin viime vuonna , kunnes Sergei on kunnossa ja saa myös pelituntuman kohdalleen.
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #764 : 25.03.2025 klo 10:33:19

Ja milloin siirtotakaraja umpeutuu? Ei tässä liikaa aikaa voi olla.
1.4. menee kiinni. Sitä en sanamuodoista osaa päätellä, että voiko silloin vielä tehdä siirron, vai pitääkö kaikki olla valmiina 31.3. mutta montaa päivää tässä ei ole aikaa.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #765 : 25.03.2025 klo 10:34:38

1.4. menee kiinni. Sitä en sanamuodoista osaa päätellä, että voiko silloin vielä tehdä siirron, vai pitääkö kaikki olla valmiina 31.3. mutta montaa päivää tässä ei ole aikaa.
Tämä käytännössä siis tarkoittaa sitä, että jos Mendy ei ole tarvittava pitää keskikenttä tuoda ilman testaamista. Voi taas tätä touhua. Toivottavasti Ekpeyongista on muodostunut talven aikana seppä.
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #766 : 25.03.2025 klo 10:42:44

Tämä käytännössä siis tarkoittaa sitä, että jos Mendy ei ole tarvittava pitää keskikenttä tuoda ilman testaamista. Voi taas tätä touhua. Toivottavasti Ekpeyongista on muodostunut talven aikana seppä.
Sinänsä itse olen vain tyytyväinen, jos löytyy sellainen kaveri jota ei tarvitse edes erikseen testata. Ekpenyong ei mielestäni ole mikään turisti, vaan hänessä on kyllä jonkinlainen potentiaali, mutta kaikesta päätellen vaatii enemmän tai vähemmän aikaa, jotta oppii eurooppalaiseen peliin. Nyt vaikuttaa tekevän asiat välillä vähän turhan hankalaksi itselleen yksinkertaisen ja tehokkaan ratkaisun sijaan. Tosin eipä häntä ole paljon päässyt näkemään.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #767 : 25.03.2025 klo 10:47:32

Ekpenyong ei mielestäni ole mikään turisti, vaan hänessä on kyllä jonkinlainen potentiaali, mutta kaikesta päätellen vaatii enemmän tai vähemmän aikaa, jotta oppii eurooppalaiseen peliin. Nyt vaikuttaa tekevän asiat välillä vähän turhan hankalaksi itselleen yksinkertaisen ja tehokkaan ratkaisun sijaan. Tosin eipä häntä ole paljon päässyt näkemään.
Olen tästä kanssasi samaa mieltä ja uskon, että hänestä on kauden aikana hyötyä. Vähän on vielä jäänyt kysymysmerkiksi miehen paras pelipaikka, mutta hänellä on kyllä hyviä ominaisuuksia pelissään. Samalla uskon Myyrviikin pärjäävän ihan ok liigatasolla. Hänen pelityylinsä on eniten sellainen, jota ei haittaa pelata vähän kovemmassa sarjassa.

Silti mielestäni hyvä, ettei Yuyalle tehty sopimusta jos hän ei oikeasti sovi Nicken pelityyliin tai siihen mitä etsitään.
Derik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro

Vastaus #768 : 25.03.2025 klo 10:49:00

Fotbollspoddenin mukaan Nicke näkee Ekpeyongin hyökkäävänä pelaajana, enkä tällä vähällä nähdyllä itsekään usko hänestä kuoriutuvan liigan alkuun avauksen puolustavaa keskikenttää.

Kunnon pihkatappia tämä joukkue huutaa, muuten sieltä tullaan vauhdilla läpi kuin saluunan ovista hidasta puolustusta vastaan. Hyökkäyksen rakentamiseen olen tyytyväinen huomioiden Jaron resurssit, mutta tuo keskikentän pohja huolettaa. Poddeninkin mukaan haussa olisi enemmän kasi kuin kutonen, mutta musta tuntuu että kutosen paikalle on vajausta.
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #769 : 25.03.2025 klo 10:52:43

Kunnon pihkatappia tämä joukkue huutaa, muuten sieltä tullaan vauhdilla läpi kuin saluunan ovista hidasta puolustusta vastaan. Hyökkäyksen rakentamiseen olen tyytyväinen huomioiden Jaron resurssit, mutta tuo keskikentän pohja huolettaa. Poddeninkin mukaan haussa olisi enemmän kasi kuin kutonen, mutta musta tuntuu että kutosen paikalle on vajausta.
Kasia taidetaan etsiä sen takia, että tuossa Nicken kolmen topparin taktiikassa ei selvää Kutosta ole ja kahdella keskikentällä täytyy molempien pystyä painamaan hommia 90minuuttia molempiin suuntiin. Perinteistä kutosta tuohon on siis vaikea istuttaa.

Samaa mieltä kanssasi hyökkäyksen rekryistä. Valencicn ja Kerfalan hankinnat ovat tähän mennessä vaikuttaneet erinomaisilta. Santos on myös maalivahtina sellainen joka pystyy pelastamaan pisteitä ja voi ollakin tyytyväinen, ettei Lazareviin tyydytty vaikka sitäkin huudeltiin.
Carles Valderrama

Poissa Poissa

Vastaus #770 : 25.03.2025 klo 11:16:56

Kunnon pihkatappia tämä joukkue huutaa, muuten sieltä tullaan vauhdilla läpi kuin saluunan ovista hidasta puolustusta vastaan.

Juurikin tämä. Minulla odotukset kovat seuraavasta vahvistuksesta jos Yuye ei kelvannut. Juuri sopiva box to box rooliin. Voi tietty olla että kariutui palkkapyyntöön.
Jos Sergei on telakalla, niin Valencic pystynee hoitamaan pelinrakentelun ja laidalle vähemmän kriittiselle pelipaikalle on kuitenkin tarjolla Samua ja Björkskogia.

« Viimeksi muokattu: 25.03.2025 klo 11:20:54 kirjoittanut Carles Valderrama »
Kronofogden

Poissa Poissa

Vastaus #771 : 25.03.2025 klo 12:27:24

Toki ilman sopimusta olevan pelaajan voi vielä senkin jälkeen rekisteröidä, kunhan oli vapailla markkinoilla jo ennen kuin ikkuna meni umpeen.
CloudKing

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #772 : 26.03.2025 klo 10:24:06

Vähän kyllä huolestuttaa. Keskikenttä ei millään tavalla ole liigatasoa. Miksei keskikentän keskellä saada vahvistusta? Pieni vitutus päällä. Helmikuu-/maaliskuu vaihteeseen näytti hyvältä, mutta nyt on nukuttu ruususen unta.
Kronofogden

Poissa Poissa

Vastaus #773 : 26.03.2025 klo 17:28:21

Tänään oli näköjään Veikkausliigan avaustilaisuus. Kun muitten joukkueiden kapteenit veti huonosti istuvissa puvun takeissa, niin meidän Sergei oli kaivanut päällensä faijan kaapista vanhat 90-luvun alun Jaroverkkarit. :D
Sai ”Säästöpankki Deposita” hyvin mainosta kun istui selin kameraa päin. 8)
Gawara

Poissa Poissa

Vastaus #774 : 26.03.2025 klo 19:15:04

Yli 30 vuoteen ei ole nähty näin heikosti joukkueen valmistautumista ja pelaamista livenä kauteen valmistautuessa, tähän on tietysti syynsä. Eiköhän uusi stadion tuo tähän ensi kaudeksi muutoksen ja kotikentälle saadaan enemmän kauteen valmistavia otteluita. Toivottavasti yksi palanen joukkueeseen vielä löytyy ilman paniikkia, tulee kun tulee.

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 61

Siirry: