beetfarmer70
Poissa
Suosikkijoukkue: jalka pallo joukkue, jää kiekko joukkoe
|
 |
Vastaus #450 : 19.02.2025 klo 16:57:45 |
|
Ja koko some muutenkin. Ystävänpäivänä muut seurat olivat panostaneet asiaan. Oli videoita, joissa pelaajat toivottivat hyvää yp:ää, yp:n kunniaksi tuplalipputarjouksia ja muuta kivaa sisältöä. Nostatettiin tunnelmaa, sitähän näin talvella voi tehdä. Mitä Hakalla? Yhteistyöspimus lakitoimiston kanssa. Tärkeä sekin, mutta ystävänpäivänä hei?
Sepä! Eikä Runebergin päivänä ollut helvetti vieköön edes runonlausuntaa koko joukkueen toimesta tai Alvar Aallon päivänä videota, jossa kierretään Koskin arkkitehtonisesti merkittävät kohteet (tässä uudesta nostaisin esille uimahallin julkisivuremontin, oikeasti hieno ja hyvä suoritus!). Toivottavasti laskiaisesta saadaan koko joukkueen, taustojen ja fanien yhteinen Korkkiksen laskuvideo Michael Bayn ohjaamana, jos ei niin toimitan itse ainakin elektronisen kausikorttini jätteenkeräykseen. HERÄTKÄÄ TOIMISTO!
|
|
|
|
Nulikka12
Poissa
|
 |
Vastaus #451 : 19.02.2025 klo 17:19:45 |
|
Kieltämättä meni ystävänpäivä pilalle kun ei Haka reagoinut mitenkään :/
|
|
|
|
voseli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
 |
Vastaus #452 : 19.02.2025 klo 17:58:32 |
|
Viestinnän ongelmat juontuvat eittämättä henkilökunnan vähyydestä ja siitä, että toimistolla muutaman henkilön kontolla on usean roolin toteuttaminen. Mutta koska parille edelliselle kirjoittajalle riittää tämä minimipanostus, niin viestintää ei saisi kommentoida mitenkään, eikä varsinkaan esittää minkäänlaista kritiikkiä sitä kohtaan. Miten joku kehtaakin tuoda parannusehdotuksia muiden liigajoukkueiden tekemisiin peilaten.
Kyllä realiteetit voi tiedostaa, mutta samalla edellyttää korkeampaa vaatimustasoa pääsarjatason seuralta myös tällä osa-alueella. Kyläseuran resursseillakin pystyy toteuttamaan aktiivista ja visuaaliselta ilmeeltään erittäin tyylikästä viestintää - mallia voi katsoa Pietarsaaren suunnasta. Itse toivoisin pelaajajulkaisuihin enemmän taustoitusta pelaajan urapolusta pelkän viimeisimmän seuran sijasta etenkin tuntemattomampien ulkomaalaishankintojen kohdalla, tämä oli toteutettu hyvin esimerkiksi Okyeren ja Lindholmin sopimusuutisessa. Akintunden julkaisussa taas pelaajan nimi oli kirjoitettu väärin läpi tekstin. Kokonaiskuvassa mitätön seikka, mutta näyttäytyy ulospäin puuhasteluna.
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #453 : 19.02.2025 klo 19:09:32 |
|
Sepä! Eikä Runebergin päivänä ollut helvetti vieköön edes runonlausuntaa koko joukkueen toimesta tai Alvar Aallon päivänä videota, jossa kierretään Koskin arkkitehtonisesti merkittävät kohteet (tässä uudesta nostaisin esille uimahallin julkisivuremontin, oikeasti hieno ja hyvä suoritus!). Toivottavasti laskiaisesta saadaan koko joukkueen, taustojen ja fanien yhteinen Korkkiksen laskuvideo Michael Bayn ohjaamana, jos ei niin toimitan itse ainakin elektronisen kausikorttini jätteenkeräykseen.
HERÄTKÄÄ TOIMISTO!
Tämä osui kieltämättä naulan kantaan. Eiköhän siellä hommat tehtäisi isommin tai ainakin paremmin, jos siihen resursseja olisi. Sen sijaan ihmettelen miksei tänne kritisoivat käy siellä toimistolla ehdottamassa näitä tai tarjoamassa vapaaehtoisapuansa näihin hommiin.
|
|
|
|
Viinikanstam
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka, As Roma,
|
 |
Vastaus #454 : 19.02.2025 klo 19:33:25 |
|
Oletteko saaneet muovikausarit.
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #455 : 19.02.2025 klo 20:24:04 |
|
Suosittelen kuuntelemaan Suplasta Suoraa puhetta Veikkausliigasta podcastin jakson viestinnästä, ja sen jälkeen miettimään, kannattaisko viestintään ja markkinointiin käyttää enemmän resursseja.
|
|
|
|
Keksuli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #456 : 19.02.2025 klo 21:43:45 |
|
Suosittelen kuuntelemaan Suplasta Suoraa puhetta Veikkausliigasta podcastin jakson viestinnästä, ja sen jälkeen miettimään, kannattaisko viestintään ja markkinointiin käyttää enemmän resursseja.
Varmaan kannattais, mutta harvassa on sellaiset ammattilaiset, jotka ilmaiseksi jaksaisivat ruveta omien töiden ohella tekemään somehommia jalkapalloseuralle tai sitten niille pitää maksaa palkkaa mikä tarkoittaa sitten yhtä hyvää pelaajaa vähemmän
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
 |
Vastaus #457 : 19.02.2025 klo 21:56:44 |
|
Miksi tiedotusta ja somea pitäisi tehdä ilmaiseksi?
Pointti siinä jutussa olikin että hyvä tiedotus ja some on investointi, joka lopulta tuo enemmän rahaa kuin vie. Sama jos potkittais mainosmyyjät pihalle niin saatais ehkä pari pakkia tilalle, mutta ei se pitkällä tähtäimellä kovinkaan hyvä idea olisi.
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #458 : 19.02.2025 klo 22:08:10 |
|
Varmaan kannattais, mutta harvassa on sellaiset ammattilaiset, jotka ilmaiseksi jaksaisivat ruveta omien töiden ohella tekemään somehommia jalkapalloseuralle tai sitten niille pitää maksaa palkkaa mikä tarkoittaa sitten yhtä hyvää pelaajaa vähemmän
Täh? En mä mistään talkoista puhunu.
|
|
|
|
Ripa Vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #459 : 19.02.2025 klo 23:40:49 |
|
TÄMÄ! Oli hyvä jakso ja täyttä asiaa. Ja se, että Pääsarjatason sometöihin pitäis mennä talkoilee, ei ole tätä päivää. Eikös tarve olisi päästä puuhastelusta pois. Idearikas osa-aikainen ammattilainen hommiin, etänäkin pystyis tekemään jonkun verran.
|
|
|
|
keke vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
 |
Vastaus #460 : 20.02.2025 klo 00:41:20 |
|
Mä olen sitä mieltä, että liigalisenssiin pitää määrätä ehto, että jokaisella seuralla pitää olla kaksi täysiaikaista media/viestintäpuolen työntekijää palkkalistoilla.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #461 : 20.02.2025 klo 01:12:45 |
|
Oletteko saaneet muovikausarit.
13.2. taisi tulla tiedote kausikorttikamppanjan tulemasta. Kaiketi muutaman viikon sisällä digitaaliseni tulevat. Minua häiritsi kyllä parivaljakon agressiivinen henki somepodissa- tälläkin kertaa. Hakakannattajat ovat sen verran kirjava porukka, että talkoohenkeä ja tukea tarvitaan. Ei kai someasioita kohtuukustannuksella ole pitkäjänteisesti helppo hoitaa? Helvetin tärkeää on toki, että Haka saa uusia kannattajia ja niitä kai somen kautta tulee- vaikken itse olekaan keksinyt mitään mielekästä syytä seurata somea.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Haka
|
 |
Vastaus #462 : 20.02.2025 klo 09:52:32 |
|
Hankinnoista: ei häiritse ulkomaalaisten määrä mutta häiritsee iso vaihtuvuus! Joo sitähän se tänä päivänä on aika monella jengillä mutta tällä ei saada luotua "me-henkeä" tai "joukkueen eteen pelaamista". Nämä esimerkit toki karrikoiden, mutta ymmärtänette pointin. Lisäksi kannattajille on ärsyttävää että menee kesäkuulle ennen kuin alkaa oppia pelaajien nimiä  Some: Hakalla ei taida olla yhtään mediavastaavaa palkkalistoilla. Herittykin lienee freelancerina. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Tämä on kyllä harmi, kuten täällä on todettu. Uskoisin että esim joku opiskelija tms ottaisi roolia suht edullisesti jos tässä rahaa pitää ajatella. Tai sivutoimisena joku pro. Some nyt vaan kuuluu nykypäivänä liigatasolla, oli laji mikä tahansa.
|
|
|
|
Ripa Vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #463 : 20.02.2025 klo 11:32:24 |
|
Seurojen ulkomaalaissuhteet tällä hetkellä. Suomen kaksoiskansalaiset laskettu suomalaisiksi. Suhde kotimainen/ulkkari Gnistan 15/6 Haka 14/9 HJK 21/5 Ilves 20/2 Inter 14/7 Jaro 15/8 KTP 15/10 KuPS 18/5 MIFK 16/8 Oulu 20/8 SJK 14/9 VPS 18/9
Ulkkarilotosta puhuminen Hakan kohdalla on ihan perusteltua, koska uusia tuli 7 eikä Hughesillakaan juuri näyttöjä vielä ole, eli 8 uutta.
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #464 : 20.02.2025 klo 14:51:52 |
|
Some: Hakalla ei taida olla yhtään mediavastaavaa palkkalistoilla. Herittykin lienee freelancerina. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Tämä on kyllä harmi, kuten täällä on todettu. Uskoisin että esim joku opiskelija tms ottaisi roolia suht edullisesti jos tässä rahaa pitää ajatella. Tai sivutoimisena joku pro. Some nyt vaan kuuluu nykypäivänä liigatasolla, oli laji mikä tahansa.
Vaikuttaa strategiselta valinnalta tai lähinnä siltä että kukaan ei ole asiasta ottanut koppia. Uskoisin että Hakalla voisi olla tällä hetkellä jopa varaa investoidakin mutta ensin seurassa pitää määrittää mitä halutaan ja mitä se maksaa.
|
|
|
|
Lauriolli
Poissa
|
 |
Vastaus #465 : 21.02.2025 klo 13:53:52 |
|
Päästään ens kaudella ihasteleen Maissa Fallia jälleen mustavalkosissa! kaveri menossa Vepsuun.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2025 klo 13:59:34 kirjoittanut Lauriolli »
|
|
|
|
|
Keksuli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #466 : 21.02.2025 klo 14:04:22 |
|
Päästään ens kaudella ihasteleen Maissa Fallia jälleen mustavalkosissa! kaveri menossa Vepsuun.
No voi nyt helvetti. Eikö enää Haka sitten maistunut vai mikä homma? Olisin ottanu kiljuen jengiin
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #467 : 21.02.2025 klo 14:05:06 |
|
Maissalle  Bulgakoville  Lainalle
|
|
|
|
Lauriolli
Poissa
|
 |
Vastaus #468 : 21.02.2025 klo 14:08:32 |
|
No voi nyt helvetti. Eikö enää Haka sitten maistunut vai mikä homma? Olisin ottanu kiljuen jengiin
Ulkomaille tähyili. Sieltä ei paikkaa löytyny nii Vepsukka käytti tilaisuuden hyväks
|
|
|
|
Zazuuu
Poissa
|
 |
Vastaus #469 : 21.02.2025 klo 14:26:54 |
|
Ulkomaille tähyili. Sieltä ei paikkaa löytyny nii Vepsukka käytti tilaisuuden hyväks
Onkohan Vaasassa tarjottu isompaa tukkua seteleitä, eikö Koski enää napannut vai oltiinko Hakassa täysin unessa asian kanssa?
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
 |
Vastaus #470 : 21.02.2025 klo 14:27:09 |
|
Itse olisin halunnut vielä vahvistusta puolustuslinjaan
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #471 : 21.02.2025 klo 14:29:32 |
|
Onkohan Vaasassa tarjottu isompaa tukkua seteleitä, eikö Koski enää napannut vai oltiinko Hakassa täysin unessa asian kanssa?
Veikkaan ensimmäistä ja viimeistä.
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #472 : 21.02.2025 klo 15:17:33 |
|
Mistähän saa ostettua kausikortin kaudelle 2025?
|
|
|
|
Hanhiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #473 : 21.02.2025 klo 15:25:34 |
|
Veikkaan ensimmäistä ja viimeistä.
Vepsulla ei rahnua ole yhtään sen enempää kuin Hakalla, mahdollisesti jopa vähemmän iskeä pöytään
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #474 : 21.02.2025 klo 15:29:43 |
|
Toka ja Hakalla keskikenttä jo täynnä.
|
|
|
|
|
|