kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #25 : 05.06.2007 klo 16:36:31 |
|
Voi vittu! Roman avaukseen! Nurmela ja Ilola jonnekin syvälle vaihtopenkille, mieluiten katsomoon.
Ei se Romania kuitenkaan peluuta. Eihän sitä debyyttiä uskalla karsintapelissä antaa...
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #26 : 05.06.2007 klo 16:36:53 |
|
Sai pienen vamman? Vaikuttaa keksityltä. Littihän sanoi itse pelin jälkeen, että ei mitään ongelmia.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 05.06.2007 klo 16:40:42 |
|
Sai pienen vamman? Vaikuttaa keksityltä. Littihän sanoi itse pelin jälkeen, että ei mitään ongelmia.
Eihän se huomannut sitä selkävammaakaan ennen kuin kuukausia itse tapauksen jälkeen kun oli käynyt vähän Bakussa pelailemassa. 
|
|
|
|
Hasselnut
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Ponnistus
|
 |
Vastaus #28 : 05.06.2007 klo 16:41:10 |
|
Sama. Heti Serbia - pelin jälkeen oli puhetta jopa avauksen paikasta 
|
|
|
|
Taigu
Poissa
Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!
|
 |
Vastaus #29 : 05.06.2007 klo 16:45:53 |
|
Malmö kiittää 
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
 |
Vastaus #30 : 05.06.2007 klo 16:50:55 |
|
Hasse Borg soittanut tulenkivenkatkuisen puhelun Roylle?
|
|
|
|
Hasselnut
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Ponnistus
|
 |
Vastaus #31 : 05.06.2007 klo 16:51:51 |
|
Uhannut avata korkin, ennen Puola - peliä.
|
|
|
|
1x2
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 05.06.2007 klo 16:53:29 |
|
Vai Litti luovuttanut karsinnat, kuten Möllerin aikana Turkki-pelin jälkeen? Turha suututtaa enempää Malmöä kun kisapaikka on jo menetetty.
|
|
|
|
Dr. Ogba
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 05.06.2007 klo 16:54:47 |
|
Sanokaa minun sanoneen niin Malmölla on sormensa pelissä :keskari: Molemmat Eremenkot kentälle, eikä mitään homosteluja 
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #34 : 05.06.2007 klo 16:55:44 |
|
EN PYYDÄ, VAAN VAADIN SEURAAVANLAISTA KOKOONPANOA! Ja heti kättelyssä yhden miehen vajaalla  Oho 
|
|
|
|
Kärsäsilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 05.06.2007 klo 16:59:52 |
|
Hodgson saa tukea Hämäläiseltä Jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Roy Hodgson nauttii Suomen Palloliiton täyttä luottamusta. SPL:n puheenjohtaja Pekka Hämäläinen otti kantaa Hodgsonin asemaan YLE Urheilun haastattelussa. - Minun toiveeni on, että Roy Hodgson jatkaisi maajoukkueen luotsina kuluvan sopimuskauden loppuun ja mieluiten myös seuraavan sopimuskauden. Hän on tehnyt arvokasta työtä suomalaisen jalkapallon hyväksi, Hämäläinen sanoi. Edes tappio keskiviikkona Belgialle ei Hämäläisen mukaan uhkaa brittiluotsin jatkoa Suomen maajoukkueen peräsimessä. Huhumylly Hodgsonin potkuista vilkastui kirvelevän Serbia-tappion jälkeen. http://www.yle.fi/tekstitv
|
|
|
|
Zaroza
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak
|
 |
Vastaus #36 : 05.06.2007 klo 17:01:29 |
|
Uuh  :keskari: Missä on näyttö Suomen peräsimestä? Vai mennäänkö tässä vain vanhoilla meriiteillä? Ja vittu tää rajoittaa mun hymiöspämmiä..
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #37 : 05.06.2007 klo 17:02:50 |
|
Näin viime yönä painaijaisunta tästä, Suomen avaus tulee olemaan:
------------Kuqi----- -----Ägä------------ Heikkinen-Ilola-Nurmela ---------Nyman------ Köpi-Tihi-Kuivasto-Peetu -------Encelman--------
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #38 : 05.06.2007 klo 17:05:08 |
|
Äts, Losanhan se piti se avauspaikka ottaakin, Kuivasto/Lampi paikkaa puolustuksen ja keskikentälle löytyy esim. Väykkä-Mako-Kolkka-Nure/JoJo. Ei muuta Suomen tilannetta juurikaan, ja belgien tilannehan on vielä lohduttomampi niin loukkaantumisten, materiaalin kuin karsinnankin kannalta. Puppeloimatta 3 pinnaa plakkariin.
Vaikka huomenna Serbiaa heikompi puolustus vastassa onkin, niin veikkaan että maalinteko tulee taas olemaan Suomelle täysimittaisen urakan takana. Vastaavasti takaiskumaali ei ole mikään mahdottomuus, Belgia loi Portugaliakin vastaan melko hyvin tilanteita ja teki maalinkin. Belgia on eri luokkaa kuin Armenia ja Azerbaidzan, eikä peli ole ennakolta selviö.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 05.06.2007 klo 17:07:10 |
|
- Minun toiveeni on, että Roy Hodgson jatkaisi maajoukkueen luotsina kuluvan sopimuskauden loppuun ja mieluiten myös seuraavan sopimuskauden. Hän on tehnyt arvokasta työtä suomalaisen jalkapallon hyväksi, Hämäläinen sanoi. Edes tappio keskiviikkona Belgialle ei Hämäläisen mukaan uhkaa brittiluotsin jatkoa Suomen maajoukkueen peräsimessä. Huhumylly Hodgsonin potkuista vilkastui kirvelevän Serbia-tappion jälkeen.
 :keskari: Ainoa toivo että Roitsi tajuaa lähteä itse.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 05.06.2007 klo 17:07:57 |
|
Vaikka huomenna Serbiaa heikompi puolustus vastassa onkin, niin veikkaan että maalinteko tulee taas olemaan Suomelle täysimittaisen urakan takana. Vastaavasti takaiskumaali ei ole mikään mahdottomuus, Belgia loi Portugaliakin vastaan melko hyvin tilanteita ja teki maalinkin. Belgia on eri luokkaa kuin Armenia ja Azerbaidzan, eikä peli ole ennakolta selviö.
Ei toki selviö, mutta voitettavissa ja lähdetään ennakkosuosikkeina. Ja eiköhän niitä paikkojakin tule jos jätetään Mako-Ilola-hölmöilyt ja pitkän roiskiminen pois.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 05.06.2007 klo 17:10:36 |
|
 :keskari: Ainoa toivo että Roitsi tajuaa lähteä itse. Mihkä se nyt lähtisi palkkaa nostamasta? Potkut ainoa vaihtoehto, ja silloinkin joudutaan se palkka maksamaan, eli ei tapahdu. Toivonkin että Roy tajuaisi taktiset virheensä ja saisi joukkueen taas raiteilleen, vaikka ei sekään juuri nut kovin todennäköiseltä näytä. 
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #42 : 05.06.2007 klo 17:12:38 |
|
Totuus lienee se, että Litmanen katsoi yöllä kendoa ja nukkui tänään puoliin päiviin ja myöhästyi treeneistä. 
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 05.06.2007 klo 17:19:24 |
|
Totuus on myös se, että tämä alkaa olemaan pikkuhiljaa vitun rasittavaa.  Maajoukkueen runko pitäisi pikkuhiljaa mudostaa ihan muiden pelaajien ympärille. Terve Litmanen ( :  ) pitäisi nähdä sellaisena kivana bonuksena joukkueeseen. Turha sanoa, että Suomi ei saanut ilman Litmasta Serbiaa vastaan mitään aikaan. Taktiikkaan ja muihin pelaajavalintoihin se kusi, ei siihen, että Litti ei ollut avauksessa. Eret kentälle vaan rohkeasti, sanon myös minä.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #44 : 05.06.2007 klo 17:29:12 |
|
Mihkä se nyt lähtisi palkkaa nostamasta? Potkut ainoa vaihtoehto, ja silloinkin joudutaan se palkka maksamaan, eli ei tapahdu. Toivonkin että Roy tajuaisi taktiset virheensä ja saisi joukkueen taas raiteilleen, vaikka ei sekään juuri nut kovin todennäköiseltä näytä.  Juu, tarkoitinkin sopimuskauden jälkeen. PL:n talous tuskin kestää palkata toista valmentajaa, joten jos Hodari erotetaan, ainoava vaihtoehto olisi Heliskoski.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #45 : 05.06.2007 klo 17:35:07 |
|
Totuus on myös se, että tämä alkaa olemaan pikkuhiljaa vitun rasittavaa.  Maajoukkueen runko pitäisi pikkuhiljaa mudostaa ihan muiden pelaajien ympärille. Terve Litmanen ( :  ) pitäisi nähdä sellaisena kivana bonuksena joukkueeseen. Turha sanoa, että Suomi ei saanut ilman Litmasta Serbiaa vastaan mitään aikaan. Taktiikkaan ja muihin pelaajavalintoihin se kusi, ei siihen, että Litti ei ollut avauksessa. Eret kentälle vaan rohkeasti, sanon myös minä. Totuus on myös se että Suomi pelasi toistaiseksi viimeisen hyvän pelinsä ilman Littiä vuonna 1988, jolloin Olympiastadionilla kaatui ennakkosuosikkina peliin lähtenyt, Ian Rushin tähdittämä Wales hienosti 1-0 Mika Lipposen maalilla.
|
|
|
|
Krilatskoje
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 05.06.2007 klo 17:37:25 |
|
Tämä on pelkästään positiivinen asia.
En halua avaukseen puolikuntoista Littiä. Jari ansaitsee palveluksistaan täyden kunnioituksen, mutta kaipaa selvästi tukea tehdäkseen sen ainoan johtopäätöksen, joka hänen loukkaantumishistoria ja viime vuosien pelihistoria huomioon ottaen tulisi tehdä. Nimittäin laittaa nastarit naulaan.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 05.06.2007 klo 17:48:13 |
|
Tämä on pelkästään positiivinen asia.
En halua avaukseen puolikuntoista Littiä. Jari ansaitsee palveluksistaan täyden kunnioituksen, mutta kaipaa selvästi tukea tehdäkseen sen ainoan johtopäätöksen, joka hänen loukkaantumishistoria ja viime vuosien pelihistoria huomioon ottaen tulisi tehdä. Nimittäin laittaa nastarit naulaan.
No jos EM-unelman katsotaan kuolleen, voi Hyypiän ja Litin poisjäänti olla hyväkin asia seuraavia karsintoja silmälläpitäen, koska miehet eivät 95% todennäköisyydellä seuraavissa karsinnoissa jatka. Huomisen pelin tuloksen kannalta tässä ei kyllä ollut mitään positiivista. Jo pelkästään henkisellä puolella Litin, Hyypiän ja Tainion poisjäänti on kova isku. Johtohahmoja ei nyt joukkueesta juuri löydy.
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #48 : 05.06.2007 klo 17:54:12 |
|
Kyllä Hyypiä jatkaa vielä ensi karsinnoissakin.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #49 : 05.06.2007 klo 19:19:31 |
|
Negatiivista: Litmanen ja Tainio sivussa. Positiivista: Nurmela ja Kuivasto sivussa. Siinä ja siinä siis, että onko jäljellä enää sellaisia pelaajia joista on pakosti hyötyä. Voisikos joku käydä lyömässä rautaputkella Ilolan polvia : 
|
|
|
|
|
|