pizza slut
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #5150 : 20.06.2025 klo 23:15:56 |
|
Juu, hyvää juhannusta kaikille turkulaisille!
Ja hinaajat: Haistakaa vittu!
|
|
|
|
Tapio Pippelimaa
Poissa
|
 |
Vastaus #5151 : 20.06.2025 klo 23:33:52 |
|
Hyvää juhannusta kaikille suomalaisille ja vesiahollw ja kawakitalle
|
|
|
|
|
Poni
Poissa
|
 |
Vastaus #5153 : 22.06.2025 klo 08:30:56 |
|
Divariasuraksi Tepsi on saanut melko paljon näkyvyyttä isommissa medioissa.
|
|
|
|
ekam
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #5154 : 22.06.2025 klo 11:13:06 |
|
FC TPS Turun omavaraisuus lukema on muuten -1947%.. Normaalissa yritystoiminnassa alle +15 pidetään jo huonona. No kättä taskuun ja hommat jatkuu 
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #5155 : 22.06.2025 klo 12:06:49 |
|
Taasko täällä kauhistellaan TPS:n lukemia.
Mikä on muuten VL-seurojen, joilla namusedät, omavaraisuusaste?
|
|
|
|
Giantkilleri
Poissa
|
 |
Vastaus #5156 : 22.06.2025 klo 12:32:29 |
|
Rahaa on! Pitäisikö jalkapallon tukijoille olla jokin muu nimitys, kuin tuo halventava?
|
|
|
|
Suloinen Agentti
Poissa
|
 |
Vastaus #5157 : 22.06.2025 klo 12:40:09 |
|
Onnex sentään henkilöstökuluihin on saatu kulutettua sievoinen summa. TPS on jonkun pienen piirin rahantekoväline, jolla kerrytetään omaisuutta omiin taskuihin? Joko olis taas aika käydä kannattajien kukkarolla?
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #5158 : 22.06.2025 klo 12:46:41 |
|
Kai ne jotenkin on puliveivattu nätiksi. Lisenssiehdoissa kun tuli tänä vuonna voimaan omavaraisuuteen liittyviä ehtoja
|
|
|
|
Julian
Poissa
|
 |
Vastaus #5159 : 22.06.2025 klo 13:27:30 |
|
Niillä on paremmat namusedät kuin meillä, kun me ei saada AI-miljardööriä edes kuittaamaan mitään
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #5160 : 22.06.2025 klo 14:23:32 |
|
Niillä on paremmat namusedät kuin meillä, kun me ei saada AI-miljardööriä edes kuittaamaan mitään
Kyllä saadaan. Ei toki minään kovin merkittävinä summina ainakaan vielä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.2025 klo 14:25:36 kirjoittanut Herstein »
|
|
|
|
|
Gregorin valitut
Poissa
|
 |
Vastaus #5161 : 22.06.2025 klo 16:30:26 |
|
On kyllä aiheet melko vähissä, kun yhdessä suurimmasta päivälehdestä herätään kuukausitolkulla vanhaan asiaan paskoista luvuista. Ei sinänsä, etteikö asiasta voisi uutisoida. Edelleen arvostus on omissa papereissa korkealla näille kaikille, joilla vähän isompi lompsa ja ovat rahaa laittaneet seuraan, kaikesta sekoilusta huolimatta.
Kiinnostavampi aihe olisi ollut tilanne nyt kesken kuluvan tilikauden eli vähän kysellä, miltä tällä hetkellä näyttää ja miten kulukuuri on toistaiseksi purrut.
|
|
|
|
Sivurajaltaseuraaja
Paikalla
|
 |
Vastaus #5162 : 22.06.2025 klo 21:54:30 |
|
Rahaa on!
Pitäisikö jalkapallon tukijoille olla jokin muu nimitys, kuin tuo halventava?
Tukijat namusetiä ja normikannattajat 'tuulareita' Tosi tepsiläinen laulaa jäps ottelussa "mä vihaan interii: Ehkä näissä ajattelemisen aihetta.
|
|
|
|
Fifa
Poissa
|
 |
Vastaus #5163 : 23.06.2025 klo 10:14:19 |
|
Nimenomaan. Huudan ja kannustan, mutta en vihaa ketään, toivon voivani tulla katsomoon myös perheen pienimpien kanssa ja kunnioitan taustalla olevia rahoittajia.
Seurassa on tehty virheitä, mutta kiitän niitä, jotka ovat monen vuoden ajan maksaneet tappiot ja mahdollistaneet oman seurani jatkon. Minä ja perheeni emme olisi siihen pystyneet. Tepsin, Interin ja Tuton keväällä listatut tappioluvut olivat karmeaa luettavaa. Ainakaan tässä maan taloustilanteessa ei näytä huippu-urheilu olevan mahdollista edes ilman isoja virheitä, ellei joku kuittaisi tappioita.
Joukkueen peli on nautittavaa ja tuloksellista, kunhan puolustus oppii pelaamaan tietyt tilanteet varman päälle. Pelihän on kehittynyt koko ajan – nyt oli Jippo kotikentällään aivan vastaantulija, vaikka alkukaudella oli tiukkaa Turussakin.
|
|
|
|
Jaakko
Poissa
|
 |
Vastaus #5164 : 23.06.2025 klo 10:31:35 |
|
Nimenomaan. Huudan ja kannustan, mutta en vihaa ketään, toivon voivani tulla katsomoon myös perheen pienimpien kanssa ja kunnioitan taustalla olevia rahoittajia.
Perheen pienimmät tuolla eturivissä ovat kyllä verbaalisesti reippaan värikäitä, vaikka sydämeltään mustavalkosia. Siitä mitä mieltä setämiehet on forkalla, niin on loppujen lopuksi aika vähän tekemistä perheen pienempien ajatusmallin kanssa. Sitä paitsi niin kaun kuin hinaajat pitää Tepsiä stadionin suhteen kuristupannassa, potkii päähän ja räkii silmiin, niin viha lienee positiivisin tunne, jonka voi tuntea.
|
|
|
|
Fifa
Poissa
|
 |
Vastaus #5165 : 23.06.2025 klo 10:54:37 |
|
Jaa. Minä olen itse ollut Tepsin peleissä varmaan ekaluokkalaisesta lähtien ja olin viimeksi paikalla viisivuotiaan kanssa. Kai hänet voisi opettaa olemaan eturivissä huutamassa törkeyksiä, mutta ennemmin tahtoisin hänen kiertävän koko stadionin kaukaa.
Minua ei ole muuten kukaan räkinyt silmille
|
|
|
|
Statisti
Poissa
|
 |
Vastaus #5166 : 23.06.2025 klo 11:03:21 |
|
Ihan hyvä että Iltalehdessä on juttua, kun Seura ei kerran itse vaivaudu tilinpäätöstään julkaisemaan. Ainakin itseäni kiinnostaisi kyllä tarkempi vilkaisu, mutta ei niin paljon että rupeaisin siitä lähettämään viestiä toimitusjohtajalle tai maksamaan.
Seuran tilanne nyt sinänsä ei varmaan ketään tässä topaasissa yllätä. Joukkue nyt on onneksi ylittänyt kaikki odotukset ja mahdollisella liiganousulla saataisiin yksi tilikausi pelastettua, jos sinne asti selvitään.
|
|
|
|
Jaakko
Poissa
|
 |
Vastaus #5167 : 23.06.2025 klo 11:11:01 |
|
Jaa. Minä olen itse ollut Tepsin peleissä varmaan ekaluokkalaisesta lähtien ja olin viimeksi paikalla viisivuotiaan kanssa. Kai hänet voisi opettaa olemaan eturivissä huutamassa törkeyksiä, mutta ennemmin tahtoisin hänen kiertävän koko stadionin kaukaa.
Voin sen verran spoilata tulevia tulevia vuosia, että katsomo ei ole se paikka, jossa opitaan rankimmat jutut, siellä sentää on joku roti. Hyviä ihmisiä sieltä kuitenkin kasvaa, joten ole huoleti. Kyllä kaikki ruudut kotoa poistaisin ja ulkoluotoja suosittelisin asuinpaikaksi, jos haluaa välttää sanavaraston karttumista. Vähintäänkin sanan "muumi" kirjoittaminen toimii siihen asti, kunnes "pila" tulee myös sanavarastoon. On muuten trendannut sitten tuben syntymästä asti. Pelkästään stadionsoppari on ihan pelkää alistamista, josta mikään yhteistyö on kaukana.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2025 klo 11:13:55 kirjoittanut Jaakko »
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #5168 : 23.06.2025 klo 11:21:36 |
|
Räkiminen varmaan edellisessä viestissä kuvaannollista. Mitä lapsiin tulee, ehkäpä viisivuotiaan paikka ei ole kannattajakatsomossa. Mutta vähän vanhempien osalta, ei se futismatsi nyt mikään kirkko ole , vaan "vihan" tunteetkin kuuluvat asiaan, kun omia kannustetaan - vastustajallehan toivotaan samalla pahaa (ainakin tappiota). Ehken omaa ekaluokkalaistani O-katsomoon veisi, mutta ei tämäkään chanteistä johdu vaan muista syistä. Parin vuoden päästä voisikin tilanne olla viemisen suhteen eri.
|
|
|
|
dunu
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
 |
Vastaus #5169 : 25.06.2025 klo 14:04:56 |
|
Tässä noin 18 vuoden "mukanaoloajan" kynnyksellä tein jälleen havainnon juttujen pyörien ihanasti kehää. Kukaan ei ajattele lapsia katsomossa, rahat on loppu ja mahtaisikohan se Roope Riski tulla takaisin Tepsiin. Ilahduin kovasti nähdessäni nuorta hulluutta katsomossa. Intohimo ja poikamainen höntyily piristää. Pidän myös kovasti Opan, Pippolan, Buustin ja Helenin otteista. Kunpa TPS olisi malttanut jatkaa sillä samalla ajatuksella millä se divariin alun perin menikin; luottoa omiin poikiin järkevällä taloudella. Sitten tuli "talous edellä" -janarit hommiin ja se kuuluisa homma lähti enemmän tai vähemmän lapasesta. Hoitoväsymyksen myötä kukaan koko perkeleen TPS-perheessä ei malttanut enää tarkistaa potilaan verensokeria ja Palloseura ajautui hypoglykemiaan, vaikka ympärilä oli sokerisetiä vaikka muille jakaa. Ensi vuonna Veikkausliigassa Matin ja Luken kanssa 
|
|
|
|
Erkka
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège
|
 |
Vastaus #5170 : 25.06.2025 klo 14:48:47 |
|
Tässä noin 18 vuoden "mukanaoloajan" kynnyksellä tein jälleen havainnon juttujen pyörien ihanasti kehää. Kukaan ei ajattele lapsia katsomossa, rahat on loppu ja mahtaisikohan se Roope Riski tulla takaisin Tepsiin.
Laurikainen sentään kävi lokaamassa sädekehänsä, niin jatkossa ei varmaan kahden tappion jälkeen enää huudella päävalmentajaksi, toisin kuin kiekkopuolen Jursinovia ja Jortikkaa.
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #5172 : 25.06.2025 klo 16:20:54 |
|