FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.10.2025 klo 22:16:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 310 [311]

Kirjoittaja Aihe: TPS 2025 - Ei matka tapa, vaan Seura  (Luettu 1176890 kertaa)
1 Jäsen ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #7750 : tänään kello 10:58:37

Samat sanat. Harvinaisen turhauttava ottelu. Jos se olisi kauden viimeinen, voisi tulla kiittämään joukkuetta kuitenkin hyvästä kaudesta, vaikka loppu on ollut harmillinen. Mutta kun se ei edes ole viimeinen ja Lahti siellä juhlii pelin lopuksi, niin onpahan ottelu. Tepsin pienin ilmoitettu kotiyleisömäärä pääsarjoissa 1923-2025 on ollut muutaman kerran 300 katsojaa. Saapa nähdä päästäänkö edes tuohon lukemaan. Toki kausikorttilaisia taitaa olla tuon verran, joten jos ja kun heidät lasketaan ja muutama lahtelainen, niin ei taida tulla sentään uutta "ennätystä".

Nyt taitaa olla kuudes bussi täyttymässä pelkästään Lahesta joten eiköhän yli tuon 300 päästä :). 4-5 vamulibussia ja seuralta ainakin yks.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:43:02 kirjoittanut simo hylje »
Vippi

Paikalla Paikalla

Vastaus #7751 : tänään kello 11:02:13

Muistaakseni ennen Lahti-TPS-liigakarsintoja Lahella oli yksi merkityksetön peli HIFKiä vastaan, missä Lahen joukkueen keski-ikä oli varmaan alle 20v. Siinä taisi saada Samuel Pasanen ja varmaan jokunen muukin liigadebyyttinsä. Matsi meni kyllä niin hyvin, että monet toivoivat junnujen pelaavan myös liigakarsinnat, mutta sen onneksi hoitivat kokeneemmat ja levänneet ykkösmiehet.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #7752 : tänään kello 11:04:12

^^ :D ei tuohon matsiin ole turkulaisilla kyllä mitään järkevää perustetta mennä. Älkää sitten hajottako paikkoja jooko. Kun ei se Olympia ole muutenkaan missään priimakunnossa.
pablof

Poissa Poissa

Vastaus #7753 : tänään kello 11:06:45

TPS voisi koota kannattajista porukan kentälle maksua vastaan. Vaikka 100€ ja puoliaika. Itse tulisin katsomaan, tai voisin ostaa jopa tuon pelipaikan. Saisi tulospalveluun hienon leiman, kun olisi yksi Ykkösliigaottelu.

Tämä voisi olla se eksklusiivinen kokemus kausikorttilaisille, joka vieläkin on toteuttamatta. Harva olisi uskonut sen tarkoittavan osallistumista kärkiotteluun kauden vikassa pelissä. Ajatella.
Jaakko

Paikalla Paikalla

Vastaus #7754 : tänään kello 11:18:20

Lauantaina jälkeen ekaa kertaa forkka auki. Vittu, että vituttaa.

Koska jotenkin oli pakko oma helvetin huono olo purkaa, niin tässä Pedron tarinan TPS-versio musiikkina:
https://youtu.be/4hD6ku3XqRM

« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:58:00 kirjoittanut Jaakko »
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #7755 : tänään kello 11:48:01

Hattu päästä.

Ja virtuaaliolut Tuoppi

...en tiedä, meni joku roskakin silmään.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #7756 : tänään kello 11:52:57

Lauantaina jälkeen ekaa kertaa forkka aukki. Vittu, että vituttaa.

Koska jotenkin oli pakko oma helvetin huono olo purkaa, niin tässä Pedron tarinan TPS-versio musiikkina:

Hieno
Glorious

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Tottenham

Vastaus #7757 : tänään kello 12:16:28

TPS voisi koota kannattajista porukan kentälle maksua vastaan. Vaikka 100€ ja puoliaika. Itse tulisin katsomaan, tai voisin ostaa jopa tuon pelipaikan. Saisi tulospalveluun hienon leiman, kun olisi yksi Ykkösliigaottelu.

"Silloin kun minä pelasin Ykkösliigassa" joka illallisella.
Poni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #7758 : tänään kello 13:09:32

Lauantaina jälkeen ekaa kertaa forkka auki. Vittu, että vituttaa.

Liikuttusin.
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC

Vastaus #7759 : tänään kello 13:16:51

Ylos
urheilutoimenjohtaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS & Blaugrana

Vastaus #7760 : tänään kello 13:19:29

Tälle Tuoppi
TPS100

Poissa Poissa

Vastaus #7761 : tänään kello 13:39:29

Tälle Tuoppi
Tää on järkyttävän hieno Seura.

Kiitos.
sambatonttu

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tps

Vastaus #7762 : tänään kello 14:46:57

Tuoppi mä tiedän sen, että meidän aika tulee vielä.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #7763 : tänään kello 15:15:59

Kalle Multanen lopettaa uransa tähän kauteen. Hieno tapa lopettaa ura tekemällä 90+4 voittomaali Tepsiä vastaan. Onnea jo etukäteen.
Laitalinkki

Paikalla Paikalla

Vastaus #7764 : tänään kello 16:18:43

Tuo matsi tosiaan Pinolilta tämän kaltainen näytön paikka. Viimeinen usko menee, jos sama väsynyt kokoonpano ja Espanjan-Tequiloista toipuva Onni laitetaan avaukseen.

Eiköhän Helenin - ja Sairisen, Boströmin sekä Kawakitan - peluuttaminen olisi hölmöä jo ihan siksikin, että varoitus toisi pelikiellon karsintojen avausosaan. Tällaista ylimääräistä tasoitusta Tepsin tuskin kannattaa antaa.

Ainakin itse olen siinä uskossa, että varoituskertymästä seuraavat pelikiellot kärsitään liigakarsinnassa (mutta varoitustili muuten nollataan, kai?), mutta korjatkoon joku, jos olen väärässä. Vähän yritin googletellakin.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #7765 : tänään kello 16:50:43

Suorasta punaisesta kai seuraa pelikielto karsintoihin, mutta varoitustilin täyttymisestä ei.
Satanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #7766 : tänään kello 17:31:56

Harmi, muuten kyllä tarvittaisiin joukkuetta herättelevä punakortti.
Laitalinkki

Paikalla Paikalla

Vastaus #7767 : tänään kello 17:36:55

Suorasta punaisesta kai seuraa pelikielto karsintoihin, mutta varoitustilin täyttymisestä ei.

Kiitos oikaisusta. Olisi kyllä positiivista, jos tällaiset asiat voisi tarkistaa esim. Palloliiton sivuilta säännöistä ja erillismääräyksistä tai tulospalvelun infosta.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #7768 : tänään kello 17:41:54

Kiitos oikaisusta. Olisi kyllä positiivista, jos tällaiset asiat voisi tarkistaa esim. Palloliiton sivuilta säännöistä ja erillismääräyksistä tai tulospalvelun infosta.

Mä en ole myöskään asiasta ihan satavarma, mutta mun mielestä tästä spekuloitiin muutama viikko sitten tässä otsikossa ja joku minua viisaampi kertoi, että asia menisi noin kun kirjoitin.

Sivuja: 1 ... 310 [311]

Siirry: