En mielestäni haukkunut tossa ketään vai onko se haukkumista jos sanon että laita lätsä suoraksi ja keskity Minecraftiin
Itse pidän ainakin Jpsn visiittiä kakkosessa epäonnistuneeksi. Tämä toinen kausi ollut ihan katastrofi enkä usko että siinä pelaajat hirveästi nauttivat enää pelaamisesta. Ensimmäinen kausi mielestäni jps pelastui noilla argumenteillä mitä sanoin aikaisemmin. Totta kai voihan olla että olen väärässä mutta tuo on mielipiteeni.
Siitä olen iloinen että HuHo lähtee yrittää ylöspäin mutta jos pääsevät kakkoseen, niin toivottavasti saavat houkuteltua hyviä vahvistuksia jengiinsä ilman että rahaa pitää lyödä pöytään yli varojen.
Montas viime kauden jps:n peliä kävit katsomassa? Pelillisesti Jps oli tasaväkinen tai jopa parempi lähes jokaisessa pelissä, minkä kävin paikanpäällä katsomassa (kausikortti omistaja). Tietysti sinun böördilasien läpi kaikki paitsi nousu voidaan pitää epäonnistuneena. Tämä kausihan on ollut ihan täys katastrofi. Alamäki alkoi jo FcV harkkapelissä, missä profiilihankinta Niemeläisen ACL telottiin todella törkeällä taklauksella. Toisaalta tuskin Niemeläinenkään tätä kautta olisi pelastanut.