FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.12.2025 klo 20:52:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 332 [333]

Kirjoittaja Aihe: Kuopion Palloseura 2025 - Hallitsevan mestarin 63 ottelun vuosi  (Luettu 1610462 kertaa)
4 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen

Vastaus #8300 : tänään kello 08:30:40

Cisse on nyt useammassa pelissä kauden loppupuoliskolla ollut välillä aika pihalla. Kuten Lausannea vastaan selvästi väsyi tai jotain muuta kävi, kun alkoi tulla niitä karmeita virheitä ja sen jälkeen itse pyysikin vaihtoa ja näytti kentällä istuessaan Ojalle, että huimaisi.

Liekö rasituksesta johtuvaa vai mitä.
kiero savolainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #8301 : tänään kello 09:01:34

Enpä tiedä. Paljonhan meiltä on hyviä lähtenyt.  Lähes aina saatu parempi tilalle.
En tiijä... Arvelin että Seidusta oltasj voetu suaha seteljrahhoo tulevan kauden jäläkeen.
Aisankannattaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #8302 : tänään kello 09:47:33

En tiijä... Arvelin että Seidusta oltasj voetu suaha seteljrahhoo tulevan kauden jäläkeen.

Siks luovuttiin, ku tilille ei ennee mahtununna...
Mänttiinpukkaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #8303 : tänään kello 10:54:08

Oijoijoi, vad fina kvalificerade gissningar!!

Mutta silti kaikki kolme edelleen vääriä! Olen heittänyt hienon "rapalan": nyt tulen olemaan jo tyytyväinen silloinkin, jos olisin loppujen lopuksi itse aivan väärässä/kuutamolla.

Nuo Brännström ja Wesströmhän btw rimmaavat mukavasti Supla-podcastin helsinkiläisten (?) suorapuheisten pallopoikien Engström ja Kallström kanssa!

Brännström tullut esille (tänään) jo toiseen kertaan (aiemmin siis kaksi viikkoa sitten). Mutta kuten muistutin aiemmin, kerrattakoon: a)Bränsströmillä tosiaan on AIK-taustaa, mutta b)hän ei ole kuitenkaan se "minun mies". Katsotaan... ei tuota tarvihe enää pitkään arvuutella, julkistettaneen aikavälillä pe 19.12. - ma 22.12.
Mänttiinpukkaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #8304 : tänään kello 11:08:09

Ei ole vielä jättänyt, yksi peli on jäljellä. Eiköhän lähes kaikille ole ollut selvää, että Jaakko lähtee kauden päätteeksi. Mitä tarkoitat tällä retkuun vetämisellä??

Tuo on tosiaan mysteeri. Sen sijaan ilmaus "retkuun villikelkalla" tulee "Mietaalta" kontekstissa "Mietaakin yllättyi/ei yllättynyt" ja "yllätti/ei yllättänyt jopa/ei edes Kurikassa".

Vuosia sitten, kun paljastui että Jari Sillanpää ei ole hetero. "Perkele minulle ei ole kerrottu! Nyt on [Juhaa] veetty retkuun oikein villikelkal!"
F157

Poissa Poissa

Vastaus #8305 : tänään kello 18:28:20

A Paananen Kuopioon.
Tämä yllätti, muttei totaalisesti.
elekrepie

Poissa Poissa

Vastaus #8306 : tänään kello 18:33:04

A Paananen Kuopioon.
Tämä yllätti, muttei totaalisesti.
Kyllä totaalisesti yllätti jos pitää paikkansa. Ei nyt kyllä lämmitä yhtään! Voiko olla totta??
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:38:29 kirjoittanut elekrepie »
F157

Poissa Poissa

Vastaus #8307 : tänään kello 18:44:09

Kyllä totaalisesti yllätti jos pitää paikkansa. Ei nyt kyllä lämmitä yhtään! Voiko olla totta??
Ei tule pelaamaan, ainakaan edustuksessa. Muita hommia. Ja totta on.
elekrepie

Poissa Poissa

Vastaus #8308 : tänään kello 18:44:59

Ei tule pelaamaan, ainakaan edustuksessa. Muita hommia. Ja totta on.
Huh!

Sivuja: 1 ... 332 [333]

Siirry: