HC Pajauttaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kappelin Pimut
|
 |
Vastaus #325 : 06.06.2025 klo 21:34:19 |
|
Mitä me tehdään Kosicessa ottelupäivinä? Missä prematchit? Marssitaanko?
Missä katsotaan veikkausliigaa lauantaina?
|
|
|
|
laakus
Poissa
|
 |
Vastaus #326 : 07.06.2025 klo 00:15:13 |
|
Suomen peleihin Palloliiton/SMJK:n katsomonosa vapautunut yleiseen myyntiin.
Tarkoittaako tuo että n. 50% peruutuksia tullut? Eikö SMJK:lle jaettu 500 per matsi ja nyt 2-300 per ottelu vapautunut...
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #327 : 07.06.2025 klo 08:04:35 |
|
Ois keskiviikkona lento Budapestin. Perseelleenhän tää tulee menemään, se on varma;).
|
|
|
|
Via Dolorosa
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ, MyPa, Liverpool
|
 |
Vastaus #328 : 07.06.2025 klo 10:52:44 |
|
Tarkoittaako tuo että n. 50% peruutuksia tullut? Eikö SMJK:lle jaettu 500 per matsi ja nyt 2-300 per ottelu vapautunut...
Ei varmaan ihan niin paljoa. Sanoisin et SMJK:n lohko vetää ainakin 600 henkeä.
|
|
|
|
Meteli
Poissa
|
 |
Vastaus #329 : 07.06.2025 klo 11:11:18 |
|
Tiedoksi niille, jotka menevät jo tiistaiksi Kosiceen. New Chicago niminen baari suostuu näyttämään Suomi-Puolan ainakin yhdeltä ruudulta, mutta sinne pitää jonkun tehdä pöytävaraus.
Itse saavun vasta keskiviikkona, joten siksi en tehnyt omiin nimiin.
|
|
|
|
samje
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #330 : 07.06.2025 klo 13:19:28 |
|
Ois keskiviikkona lento Budapestin. Perseelleenhän tää tulee menemään, se on varma;).
Mulla oli ke klo 10 lento Budapestiin, mutta päätin perua sen ja lentää Lufthansalla tiistai-iltana.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #331 : 07.06.2025 klo 16:21:50 |
|
Tiedoksi niille, jotka menevät jo tiistaiksi Kosiceen. New Chicago niminen baari suostuu näyttämään Suomi-Puolan ainakin yhdeltä ruudulta, mutta sinne pitää jonkun tehdä pöytävaraus.
Mää oon tehnyt omalle seurueelle ko. varauksen. Sain heiltä pyynnön tehdä sen Instagramin kautta ja tämä on hoidettu. En tiedä miten tämän käytännössä toteuttavat. 
|
|
|
|
laakus
Poissa
|
 |
Vastaus #332 : 07.06.2025 klo 21:14:07 |
|
Ei varmaan ihan niin paljoa. Sanoisin et SMJK:n lohko vetää ainakin 600 henkeä.
Mutta mistä johtuu että vapautui niin paljon lippuja yhtäkkiä? Lentolakon aiheuttamia peruutuksia?
|
|
|
|
Via Dolorosa
Poissa
|
 |
Vastaus #333 : 08.06.2025 klo 01:12:13 |
|
Mutta mistä johtuu että vapautui niin paljon lippuja yhtäkkiä? Lentolakon aiheuttamia peruutuksia?
Ei ole ilmeisesti myyty tarpeeksi lippuja. Tuskin lentolakko tuohon kovin paljoa vaikuttaa.
|
|
|
|
Jämpti
Poissa
Suosikkijoukkue: Mansefutis
|
 |
Vastaus #334 : 08.06.2025 klo 02:06:58 |
|
Luulen että varsin moni osti avoimesta lipunmyynnistä, joka aukesi kauan ennen kaarteen myyntiä ja josta kuitenkin lippuja sai Suomen päädyksi merkittyyn katsomoon.
|
|
|
|
laakus
Poissa
|
 |
Vastaus #335 : 08.06.2025 klo 06:07:26 |
|
Ei ole ilmeisesti myyty tarpeeksi lippuja. Tuskin lentolakko tuohon kovin paljoa vaikuttaa.
Ok, käsitin että ne oli loppu jo tammikuussa kun itse silloin aloin etsimäään lippuja ja kyselin sieltä ensinnä ennen kuin siirtyin avoimeen myyntiin...
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #336 : 08.06.2025 klo 09:39:15 |
|
Itse nyt hankin vain päädyistä jostain kohtaa, kai siellä yhtenä blokkina voi olla. voyage voyage käynnistynyt 
|
|
|
|
Lapinkoski
Poissa
|
 |
Vastaus #337 : 08.06.2025 klo 16:47:04 |
|
Hei! Minulla on viime vuonna varattuna kaksi huonetta Hollanti ja Ukraina pelien päiväksi. Tarvitsemme nyt vain yhden, joten jos haluat kohtuuhintaisen huoneen niin ole yhteydessä. 12.6. majoitus Dorfel-hotelliin ja 15.6. Košice Hotel (tämä on itseasiassa Sviitti). Lisäksi on molempiin peleihin jäämässä 3 lippua käyttämättä (C3-katsomo). Yv jos kiinnostaa! Mikko.
|
|
|
|
kastemato
Poissa
|
 |
Vastaus #338 : 08.06.2025 klo 19:12:19 |
|
Jokaiseen Suomen alkulohkopeliin olisi ylimääräisenä 1-2 lippua, saa tarjota.
|
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #341 : 08.06.2025 klo 20:59:47 |
|
Norjan fanit hilpeinä Tallinnassa. Hetken harkitsin ottaa puheeksi jatkokarsinnan.
|
|
|
|
Töölön Klavan
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, FC Flora, Töölön Taisto
|
 |
Vastaus #342 : 09.06.2025 klo 10:35:05 |
|
Tuli tehtyä päätös lähteä katsomaan kisoja yksin! Lennot ke Hel-Bud Lufthansalla ja torstaina aamusta juna kisapaikalle. Pe-la varattu käynti bussilla Uzhhorodissa ja sitten ma aamulla juna takaisin ja lento Bud-Hel iltapäivästä. Jos sattumoisin muita yksinreissaajia tai porukoita mihin matsipäivinä saisi liittyä spekuloimaan peliä ja nauttimaan tunnelmaa niin täällä olisi yksi  Ai että tulee hieno viikko!
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #343 : 09.06.2025 klo 11:38:05 |
|
Rikkurikyyti on viimeisen tiedon mukaan toteutumassa. Matkakuume nousi tappiin samantien. Kaupungissa jostain syystä runsaasti Kuubalaisia rafloja. Gringot tuloo kohta;).
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
 |
Vastaus #344 : 09.06.2025 klo 13:12:21 |
|
voisko joku asian osaava laittaa telegram kanavan tyyliin suomifanit kosicessa?
https://t.me/+Njarnh__Ls9hNWY8Ei muualta kuulunut niin tein itse. Pietarissa toimi tosiaan helvetin hyvin ja oli hauskaa seurattavaa  Sinne vaan spämmäämään. Tuonne voi myös tehdä omia julkisia ketjuja eri asioihin (vaikkapa päiväreissun suunnittelut) liittyen, jolloin kaikki ei huku yleiseen spämmiketjuun.
|
|
|
|
laakus
Poissa
|
 |
Vastaus #345 : 09.06.2025 klo 14:12:00 |
|
Joko on suunnitteilla kokoontumispaikkaa ennen ottelua? Kattelin että laahustaen futisareenaan käppäilee vanhasta kaupungista 30-40 minuutissa.
|
|
|
|
Via Dolorosa
Poissa
|
 |
Vastaus #346 : 09.06.2025 klo 16:10:50 |
|
Joko on suunnitteilla kokoontumispaikkaa ennen ottelua? Kattelin että laahustaen futisareenaan käppäilee vanhasta kaupungista 30-40 minuutissa.
https://www.facebook.com/share/1FdE5Ttth5/
|
|
|
|
Hasselhoff
Poissa
Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue
|
 |
Vastaus #347 : 09.06.2025 klo 16:11:01 |
|
Myös Dobre Casy ( https://kosice.dobre-casy.sk/) näyttää Suomen matsin. Dobre Casy on siis meidän kokoontumisbaari.
|
|
|
|
Vihuri
Paikalla
Suosikkijoukkue: Academic Club Oulu
|
 |
Vastaus #348 : 09.06.2025 klo 16:40:56 |
|
Soittelin aamusta kolme tuntia Finskin aspaan ja luovutin. Nyt ei Finnair enää myy lippuja lainkaan 17. ja 19.6. päiville ja haaveilemani vaihtolentokin täynnä. Noh Flixbus kulkee.
Itsellä tää meni niin, että jonotin pari tuntia chattiin. Lopulta pääsin keskustelemaan, mutta kun pyydettiin varaustunnusta, niin koko paska kaatui. Enää en saanut aspaa kiinni ja liputkin loppui kesken lennolta, johon olisin vaihtanut Toivotaan, että sopu löytyy viikon sisään ja jos ei niin sitten ihmetellään miten kotiin päästään.
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #349 : 09.06.2025 klo 17:22:45 |
|
Tämän päivän Tallinna-Varsova -välin Lux Expressissä todella tyhjää, oikein mukavaa. Tsekkasin että huomisen sama linja (lähtö 17) on sold out. Liekö siinä siis muita maata pitkin matkaavia hippiäsforumisteja?
|
|
|
|
|
|