Miten niin ei ole? Oletko siis sitä mieltä, että van Dijk ei ole maailman paras toppari? Kyllä mun puolesta City fanit voivat aivan hyvin sanoa, että Rodri on maailman paras keskikenttä, jopa pelaaja. Silloin kun perustelut on kunnossa niin ei mulla ole mitään ongelmaa sen kanssa jos joku käyttää näitä termejä.
Olen, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä mieltä olen. Isakkihan vei juuri (taas) "maailman parasta topparia" kuin litran mittaa. Minulle on ihan sama kuka on maailman paras toppari, tänään se voi olla Herra X ja huomenna Herra Y. Mitä merkitystä tällaisella vertailulla edes on? Onko sinulle jotenkin tärkeää se että muut ovat kanssasi samaa mieltä ja toteavat Van Dijkin olevan maailman paras toppari? Saatko siitä jotain tyydytystä kun jaksat tällaista vääntöä käydä? Miten ja kuka sellaista paremmuutta edes mittaa? Fanit jalkapallofoorumeilla ja Twitterissä? Tämä on loputon suo ja vertailu on aivan älytöntä.
Et nyt ymmärrä sitä, että sinun mielestäsi
juuri sinun perustelut siitä että joku Liverpoolin pelaaja on paras ovat asialliset ja hyvät, ja
jonkun muun perustelut siitä että toisen seuran pelaaja olisi maailman paras ovat taas huonot. Nämä vertailut ovat täysin subjektiivisia, ja koska fanit katsovat pelejä värilasien takaa, menevät nämä aina hiekkalaatikkovääntämiseksi.
Juuri sinun perustelut siitä että Gakpo on laatupelaaja on hyvät, mutta samanlaisilla statseilla vetävä toisen seuran pelaaja ei ole laatupelaaja. Tätä ei voi perustella millään muulla kuin fanien puusilmäisyydellä omia pelaajia kohtaan.