Onkohan Jullet jo tänään penkillä haistelemassa ykkösen menoa ja jämäminuutit voisi antaa koska Mikkelissä on iso peli edessä kunhan tämän päiväinen hoidetaan. Oulussa MP otti täysin pois Raittisen ja Suutarin pelaamisen, valmennus oli hyvin lukenut miten OLS pelaa palloja Raittisen kautta. Tuohon Körkköä apuun ja vaikka Omotayo on parantanut todella paljon pelaamista niin Paananen kyllä ottaisi pohjalla Omotayon rinnalla Alin ryntäilyt ajoissa pois.
Se mitä OLS haluaa on nyt mietinnän paikka, toivoisin että tavoite on ykkösliiga.
Ja näin ammatti kasvattajan silmin Yobe olen huolissani sinusta. Milloin oikein nukut? Kirjoittelit aamuyöllä ja seiskalta lisää vai oletko vielä edes mennyt maate:) Itte tartten 10 tunnin yöunet vkl jotta jaksan taas ens viikon duuni päivät:)
Muutama pelin aikana nautittu alkoholiannos vie turhan usein laadukkaat yöunet pois. Otetaan seuraavasta talteen. Maanantaina ei myöskään ole kiire oravanpyörään. Matalasuhdanne varmisti sen. On ollut enemmän aikaa harrastukselle, eli penkkiurheilulle.
On ottanut myös niitä kuuluisia gamesavereita. Väittäisin että jo muutamassa pelissä enemmän kuin Eskelinen koko kaudella. Jos Eskelinen ei olisi loukkaantunut, uskaltaisin väittää että pisteitä olisi jäänyt ottamatta Hakaa/Jaroa/Kotkaa vastaan ja saatettaisiin olla vieläkin putoamisvaarassa. Jalalla pelaaminen myös napsun verran Eskelistä parempaa.
Koko foorumi taitaa valita Kinnin ennen Eskelistä ensi kauden ryhmään enkä ole poikkeus. Jalalla pelaamisesta kuitenkin vahva eri. Kyllä Eskelinen on parempi jalalla ja teknisempi. Eskelinen, Kinn, Ward on minun järjestys. Ja täysin päinvastoin torjuntatöissä. Kaksi kakkossijaa tässä miekkailussa oikeuttaa minun papereissa ykkössijalle. Toivottavasti on tarjottu jatkoa. Lopputulos on sama, vaikka näkemykset hieman eroavat.
—————————————————————
Kutossaunan, foorumin ja Nevalan Kalevan kirjoitukset luettuani ja kuunneltuani. Olen vähän huolissani sittenkin tästä uudesta UTJ hommasta. Känö on edellisen UTJn valitsema sekä suurin osa pelaajista, jos muutama optio otetaan käyttöön. Mitä uudelle UTJlle jää ensi kauteen? Muutama pelaajahankinta aka tähtistatuksen kaverit. Muuten kaiken vastuun pelillisesta prosessista voidaan sysätä Känölle. Uusi kaveri pääsee siis integroitumaan seuraan vuoden ajan vapaasti ja katsomaan, miten hommat hoidetaan tässä seurassa. Ehkä tämä on vain hyvä asia, ainakin uuden UTJn näkökulmasta.
Huolettaa, vaikka ei tämä automaattisesti ole varma epäonnistuminen. Kärpät on jälleen kerran oma esimerkki. Kun haetaan uutta tuulta. UTJ vaihtuu ja päävalmentaja, mutta apuvalmentajat vetävät jo 10 kautta putkeen omaa sirkusta. Muuttuuko päivittäinen arki riittävästi? Kun tuuletetaan, niin pitäisikö tuulettaa kunnolla? Tähän on mahdoton vastata ja vain aika näyttää, mutta se on varmaa, että UTJ vastuu ensi kaudesta on pienempi, jos sitä edes on.