On suunnitteilla. Sliemassa on tällä hetkellä ykkösvaihtoehto, koska sieltä olisi mahdollista järjestää yhteiskuljetus stadionille. Mutta jos jotain ideoita tai jopa kontakteja baareihin on, kuunnellaan mielellään.
Heittona, että Mostan ytimessä on kyllä baareja 25-30 minuutin (vauhdista riippuen) kävelymatkan päässä stadionilta ja Mostaan pääsee vaikkapa sieltä Sliemasta hyvin vuorobusseilla (tai takseilla/tilatakseilla alle kympin/lurjus).
Legendaarinen Bar Mosta (nimi luultavasti siksi että kun se joskus ammoin perustettiin oli kyseessä Mostan ainoa baari) on näemmä yhä olemassa. Siellä varmaan edelleenkin käy kaikki kunhan ei haasta riitaa kantisukoille (jotka eivät lähtökohtaisesti puhu englantia, joten sikälikin vaikea saada riitaa aikaan).
Olen itse Maltalla koko matsiviikon. Jos maanantaihin 17.3. mennessä ei etkopaikan osalta ole mitään muuta fiksattuna, niin voin käydä esim. mainitsemassani mestassa (jollaisia ei Maltalla ole enää montaa jäljellä) pohjustamassa, että sinne perjantaina iltapäivällä kerääntyy suomalaisia futisfaneja. Tai no paikka aukeaa 7.00 aamulla, voi sinne jo silloinkin mennä jos haluaa.

---
Jos liikuntaesteiset / huonosti liikkuvat huomioidaan niin tämä vaihtoehto ei käy, koska kävelyä baarista stadionille on parisen kilsaa (ei tarvitse kävellä minkään pikatien laitaa, vaan melko turvallinen reitti). Tai no toki tuosta Mostan torilta pääsee stadionille taksilla viidessä minuutissa, jos matka on liian pitkä.
---
Mittailin tuota matkaa (jonka olen 100+ kertaa kävellyt, koska kävin stadionilla kuntosalilla kun Mostassa asuin) mapsista ja se lienee joitain satoja metrejä pitempi kuin Helsingissä rautatieasemalta stadikalle. Mutta ei takuulla liikennevaloja eikä osalla matkaa katuvalojakaan. Tiettyä seikkailuhenkeä olisi tässä.