Helvetintonttu
Poissa
|
 |
Vastaus #500 : 17.06.2025 klo 15:42:54 |
|
En tiedä, mutta ainakin kaikki kingit ovat HIFK:n kannattajakatsomossa 
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #501 : 17.06.2025 klo 15:55:45 |
|
Ovatko kaikki HIFK kannattajakatsomossa Stadin Kingejä?
Ei pelkästään siellä, vaan myös kentällä ja varsinkin ketkä työskentelevät peleissä.
|
|
|
|
Herra Huu!
Poissa
|
 |
Vastaus #502 : 17.06.2025 klo 16:15:01 |
|
Tämä. Futiksen talkootyöläisille aina 
|
|
|
|
TPA032B
Poissa
|
 |
Vastaus #503 : 17.06.2025 klo 21:30:22 |
|
|
|
|
|
rutti
Poissa
|
 |
Vastaus #504 : 18.06.2025 klo 10:56:08 |
|
Miltäs eilinen Regions cup peli näytti? En päässyt itse seuraamaan, mutta tulos 0-1 näytti nihkeältä. Tuliko rutiinilla vai tehtiinkö taas itsellemme vaikeaksi?
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
|
 |
Vastaus #505 : 18.06.2025 klo 11:10:49 |
|
No ei ollut mikään klassikko. Tiqi ja Mosa kyllä olivat pelipäällä. Jakelu pelasi, muttei muille maistunut eilen. Vähän meni rikkonaiseksi lopussa ku varsinkin Mosaa vedettiin ihan reippaasti. Kävi itsellä mielessä et ois ukko kannattanut ottaa vaihtoon ettei tuu mitään aivojen sulamista;). Pari tolppaa tais olla kuitenkin meillä et ei reilu voittoaan kaukana ollut.
|
|
|
|
mysteryhall
Poissa
|
 |
Vastaus #506 : 18.06.2025 klo 11:21:56 |
|
Vähän meni rikkonaiseksi lopussa ku varsinkin Mosaa vedettiin ihan reippaasti. Kävi itsellä mielessä et ois ukko kannattanut ottaa vaihtoon ettei tuu mitään aivojen sulamista;).
No eikös ifk:laiset vedelleet vähintään yhtä paljon, muutama aika railakas sukitus, joista keltaiset laput oli vähintäänkin ansaittuja.. Joku EsPan pelaaja taidettiin myös kantaa kentältä pois taklauksen jälkeen..
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
|
 |
Vastaus #507 : 18.06.2025 klo 11:29:48 |
|
Joo, kyllä se oli just npin ku sanoit. Mun mielestä meni hieman myös dumarin piikkiin et karkasi vähän käsistä kummaltakin. Onneksi saatiin noinkin pelattua eikä yhtään enempää käynyt mitään.
|
|
|
|
kilon_paino
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjat ja tunne. EsPa.
|
 |
Vastaus #508 : 18.06.2025 klo 11:41:36 |
|
No ei ollut mikään klassikko. Tiqi ja Mosa kyllä olivat pelipäällä. Jakelu pelasi, muttei muille maistunut eilen. Vähän meni rikkonaiseksi lopussa ku varsinkin Mosaa vedettiin ihan reippaasti. Kävi itsellä mielessä et ois ukko kannattanut ottaa vaihtoon ettei tuu mitään aivojen sulamista;). Pari tolppaa tais olla kuitenkin meillä et ei reilu voittoaan kaukana ollut.
Eikö se mosan heikko kasetinhallinta nyt ole ihan yleistietoa, joten tottakais siellä härkittiin ihan jatkuvasti  Muuten tasainen peli, HIFKillä oli enemmän maalipaikkoja, mutta ei EsPan kavennuskaan kaukana ollut, mm. laukaus ristikkoon toisella puoliskolla. EsPan taktiset eväät eivät oikein purreet siihen kohtuullisen staattiseen omalla puolelle lojuneeseen puolustukseen, jossa iskettiin heti kiinni, jos palloa pelattiin muodon sisään. EsPa hävisi myös fysiikassa jonnin verran, sen verran enemmän oli punaisten kaverit käyneet salilla, ettei EsPan junnuilla oikein ollut palaa vääntää 1v1:siä  Harmillisesti maali tuli yhdestäs Espan pelaajan kardinaalivirheestä, jollaisia ei vain saisi sattua. Hyvää divarifutista kuitenkin, siinä oli vastakkain kaksi kolmosen ehdotonta parhaimmistoa. Katsojia kait vähän yli 400.
|
|
|
|
Toffeemies27
Poissa
|
 |
Vastaus #509 : 21.06.2025 klo 19:24:11 |
|
Myös junnupuoli vuotaa. Jos en ihan vääräs oo ni taitaa olla joukkueita enää lähinnä parillisis ikäluokissa. 2009, 2011, 2013 ja 2015 ei oo enää olemassa. Toisaalta taas 2010, 2012, 2014 ja 2017(?) on kai melko ok pelaajamääriltään ja toiminnan tasolta.
Mun mielest seural ei oo oikee strategiaa et mihin vähäsiä resursseja laitetaan ja mitä sillä tavotellaa. Vaikee yhtälö, mut joku visio ois hyvä olla et mistä ne tulevat ikäluokat koostuu. Nyt ei tarvi miettii et kui kilpailullisii ne ikäluokat on, vaan et onks niit ylipäänsä jatkos olemassa. Edarin sekoilut on vieny liikaa rf:n fokusta. Nyt ku ollaa pohjalla ni ois hyvä kyl keskittyy perustyöhön, eikä siihen et päästäis nopeasti edarin voimin ylöspäin. Itse olen kuullut vähän vastaavaa. Olen ymmärtänyt että ainakin pari ikäluokkaa noista nuoremmista on sössitty ihan itse. Eli kun ei ole ollut selkeää suunnitelmaa, ovat kyseisen ikäluokan pelaajat kyllästyneet odottamaan ja sitten siirtyneet muualle. Se, miksi tämä ei sitten ole johtanut toimenpiteisiin, on minulle auki. Tai olen ainakin tässä käsityksessä ettei näin olen tapahtunut.
|
|
|
|
Elevenpack
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK kaikki lajit, BM ja Fc Ylivieska
|
 |
Vastaus #510 : 21.06.2025 klo 22:02:39 |
|
Itse olen kuullut vähän vastaavaa. Olen ymmärtänyt että ainakin pari ikäluokkaa noista nuoremmista on sössitty ihan itse. Eli kun ei ole ollut selkeää suunnitelmaa, ovat kyseisen ikäluokan pelaajat kyllästyneet odottamaan ja sitten siirtyneet muualle. Se, miksi tämä ei sitten ole johtanut toimenpiteisiin, on minulle auki. Tai olen ainakin tässä käsityksessä ettei näin olen tapahtunut.
Kolmosessa tuo junnupuolen vaikutus niin ja näin mutta jos kakkoseen noustaan niin se vaatis tukea jo junnuistakin. Kolmosessahan ei ole mitään sitovia sopimuksia eli kuka vaan voi tulla ja lähteä ja mitään ei tarvi kenellekkään maksaa. Kakkosessa taitaa tilanne jo muuttua.
|
|
|
|
Toffeemies27
Poissa
|
 |
Vastaus #511 : 22.06.2025 klo 14:43:12 |
|
Kolmosessa tuo junnupuolen vaikutus niin ja näin mutta jos kakkoseen noustaan niin se vaatis tukea jo junnuistakin. Kolmosessahan ei ole mitään sitovia sopimuksia eli kuka vaan voi tulla ja lähteä ja mitään ei tarvi kenellekkään maksaa. Kakkosessa taitaa tilanne jo muuttua.
Totta mutta itse mietin tätä vielä pidemmälle. Jos nyt jo esim. -09, -11 ja -13 syntyneiden ikäluokkaa ei ole (!) niin eihän sieltäkään voida olettaa tulevan mitään apuja tulevina vuosina. Nuo ikäluokat on siis poimittu tuosta Wekkulin viestistä mutta ilmeisesti hän tietää asiasta tarkemmin.
|
|
|
|
Elevenpack
Poissa
|
 |
Vastaus #512 : 22.06.2025 klo 15:20:27 |
|
Totta mutta itse mietin tätä vielä pidemmälle. Jos nyt jo esim. -09, -11 ja -13 syntyneiden ikäluokkaa ei ole (!) niin eihän sieltäkään voida olettaa tulevan mitään apuja tulevina vuosina. Nuo ikäluokat on siis poimittu tuosta Wekkulin viestistä mutta ilmeisesti hän tietää asiasta tarkemmin.
Kyllähän tuo huonolle kuullostaa.
|
|
|
|
Hegetsu
Poissa
|
 |
Vastaus #513 : 24.06.2025 klo 15:32:58 |
|
Noita auokkoja kun tulee ikäryhmiin niin se tekee hankalaksi B-junnujen pyörittämisen kun helposti tulee jäljelle jääneisiinkiin ikäluokkiin ulospuhallusta siihen P14-P16 vaiheeseen. Nyt ei taida B-junnuja olla lainkaan ja ilmeisesti -10 ikäryhmästäkin on ollut lähtijöitä japelit jatkuvat kakkosessa. Aikanaan kovat B ja A-junnut varmasti veti pelaajia seuraan myöhemmissä ikävaiheissa hyvin yhdessä edarin ja reservien kanssa ja tämän jos saa kuntoon niin mahdollisuuksia on vaikka mihin. HIFK ehkä junnupuolella nyt pikkuisen ahtaassa raossa kun ympärillä on HJK ja PPJ joilla lähtökohtaisesti kilpailullisemmat ryhmät ja toisaalta taitaa tuo alue millä toimitaan olla näitä alueita missä lapsimäärät pikemminkin laskee yleistä tasoa nopeammin kuin hitaammin. HIFK:lla oli aikanaan HJK tyylinen East viritys mutta se taisi jäädä koronan jalkoihin, mutta ehkä tuollaista kannattaisi edelleen lähteä miettimään kun idässä ainakin on junnuja mutta silloin pitäisi tietysti olla oma paketti ja pelaaja polku kunnossa. Sinänsä edari varmasti tuo positiivistä hypeä paljonkin mutta riittääkö se esim B-junnujen saamiseen on toinen juttu.
|
|
|
|
Tähtirinta
Poissa
|
 |
Vastaus #514 : 25.06.2025 klo 14:10:35 |
|
Avaus tullut Tulospalveluun, Wahlmanin paluu 1 Jammeh Sam | MV 2 Kaukamo Elias 4 Puro Eetu 6 Hukka Niko 9 Ulmanen Antti 10 Erikson 11 Peltola Miska 20 Pirttinen Niilo 23 Kurvinen Tomi 29 Finnäs Rico | C 33 Wahlman Aleksi Penkki: 22 Vesterinen Nikke | MV 8 Westerlund Peik 14 Salim Saboor 19 Kiema Noa 34 Nzeh Obinna 45 Massinen Jani-Petteri
|
|
|
|
Petteri12
Poissa
|
 |
Vastaus #515 : 25.06.2025 klo 16:31:18 |
|
Mosa alkanu ottaa soppaa?
|
|
|
|
maxupixu
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Helsingfors
|
 |
Vastaus #516 : 25.06.2025 klo 18:53:50 |
|
Hirveältä näyttää
|
|
|
|
Mehu-Jani
Poissa
Suosikkijoukkue: 4.10.2014
|
 |
Vastaus #517 : 25.06.2025 klo 19:37:24 |
|
Hirveältä näyttää
No jaa. Aurinko häiriköi vähän striimiä, mutta peli varmaan ihan hyvää
|
|
|
|
MM32
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda & Berguvarna
|
 |
Vastaus #518 : 25.06.2025 klo 20:43:31 |
|
Ilmeisesti ihan hyvä lopputulos kuitenkin?
|
|
|
|
maxupixu
Poissa
|
 |
Vastaus #519 : 25.06.2025 klo 20:47:13 |
|
Eka puolisko aika ontuvaa räpellystä, mutta kyllä se iloksi muuttui 
|
|
|
|
matchdaypint
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, HSV
|
 |
Vastaus #520 : 25.06.2025 klo 21:46:59 |
|
Buli breno Tusbyssä! Eka puoliaika aika mitäänsanomatonta, kovaa räpläystä ja tais juhannus painaa ja pääs kaverikin parille tontille. Tokalla sitten nous kytkin rödalla. Sonikka brennas suurimman osan ajasta ja puoliajalla musa raiku ämyreistä. Kingit piti hienosti mökää koko matsin ja oli kaiken kaikkiaan hieno matsi Tuusulan kesäillassa. On tää hienoo seilata voitosta voittoon ja nähdä voittavaa rödaa.
IFK kaikille!
|
|
|
|
Elevenpack
Poissa
|
 |
Vastaus #521 : 26.06.2025 klo 16:20:51 |
|
Onko tietoa että mikäs Mosalla?
|
|
|
|
maxupixu
Poissa
|
 |
Vastaus #522 : 30.06.2025 klo 09:26:40 |
|
Viikonloppuna mainio tilaisuus vahvistaa johtoa, kun JäPS menetti pisteitä menneellä viikolla 
|
|
|
|
Sextiettan
Poissa
Suosikkijoukkue: Polyamorinen
|
 |
Vastaus #523 : 06.07.2025 klo 11:41:42 |
|
Yleisökeskiarvot 2025 HIFK #16
Edellä veikkausliigajoukkueiden lisäksi vain Ykkösliigan Lahti ja TPS sekä Ykkösestä Tampere United.
Löytyykö mistään maasta vastaavaa? Tier 5 -jengi yleisömäärissä Top 20
|
|
|
|
Mehu-Jani
Poissa
Suosikkijoukkue: 4.10.2014
|
 |
Vastaus #524 : 06.07.2025 klo 11:57:47 |
|
Yleisökeskiarvot 2025 HIFK #16
Edellä veikkausliigajoukkueiden lisäksi vain Ykkösliigan Lahti ja TPS sekä Ykkösestä Tampere United.
Löytyykö mistään maasta vastaavaa? Tier 5 -jengi yleisömäärissä Top 20
Ja tänään keskiarvo nousee taas. Toiveissa tänään 7-0. Tiki x3, Ulmanen x3 ja Mosa maalintekijöinä
|
|
|
|
|
|