FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
14.07.2025 klo 14:01:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Kirjoittaja Aihe: Vuoden Turhin Foorumilainen² Gaala 2024  (Luettu 18123 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
qlizz

Paikalla Paikalla

Vastaus #25 : 19.12.2024 klo 10:06:31

Sitten tuo oikeistokarjan uusin neronleimausmainen perustelu: ”tämähän on jalkapallofoorumi, ei tänne politiikka kuulu”,

Olisko jefufoorumilla joku politiikkatopikki? Voisi viestien suhde mennä paremmin yksiin. Jos kirjoittajan (kenen tahansa) futisfoorumin viimeaikaisista keskusteluista kaikki menee muualle kuin futistopikeihin, tätä voi kyseenalaistaa muutkin kuin oikeistosaastat.
Il Fenomeno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ronaldo #9, James #23, Bryant #24

Vastaus #26 : 19.12.2024 klo 10:11:57

Onks sun mielestä positiivinen asia, että lisäät toiminnallasi vastakkainasettelua tähän maailmaan? Kykenetkö lainkaan itsereflektioon? Etkö ole keski-iässäkään kasvanut itkupotkuraivarivaiheesta eroon? Yleensä vuodet hiovat kulmia.

Oletko tietoinen, että Suomen eduskunnassa kansanedustajat ovat tyypillisesti kavereita, jopa ystäviä keskenään? Tämä voi - usko tai älä - tapahtua jopa vasemmistoliiton ja kokoomuksen kansanedustajien välillä, olen nähnyt.
Puolan mehu

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 19.12.2024 klo 10:28:16

1. saija tuupanen
Ei mitään annettavaa.

2. killerdogin ghosti
Mukahauskaa paskaa.

3. Xalpo
Livenä hauska ukko, ihmisenä rasittava.

4. Rantakylän Roska
Vai oliko se Reiska? Yhtä kaikki, roskaa.
Cel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Vuoden Foorumilainen² 2024

Vastaus #28 : 19.12.2024 klo 10:32:23

Onks sun mielestä positiivinen asia, että lisäät toiminnallasi vastakkainasettelua tähän maailmaan? Kykenetkö lainkaan itsereflektioon?

Meillä on hallitus, joka toiminnallaan kiihdyttää ilmastonmuutosta eli tekee planeetasta elinkelvottoman kaikille, pyrkii ajamaan palkansaajat oikeudettomaan asemaan, pilaamaan lastemme koulutuksen eli vie heidän mahdollisuudet hallita elämäänsä, tuhoaa kotimaisen kulttuurin, paskantaa meidän suomalaisten terveydenhoidon ja vakaalla tarkoituksella syöksee suomalaisia lapsia köyhyyteen, nälkään ja toivottomuuteen.

Ja sinun viisasta leikkivä oikeistolainen näkemyksesi on että tämän tosiasiallisen tilan ääneen sanominen on se ongelmallinen teko, joka lietsoo vastakkainasettelua. Ja toki on lisäksi ylimielisyyttä arvostella jonkun toisen kykyä itsereflektioon.

Tuon paskan vastustaminen tosiaan on positiivista.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 19.12.2024 klo 10:33:30

Vihervassarisuvakki toki itsekin, mutta en koe hengenheimolaisuutta Celin kaltaisen räksyttäjän kanssa. Jos olis valtaa niinkuin on mieltä, niin laittaisin luiskaan foorumilta.
Il Fenomeno

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 19.12.2024 klo 10:43:53

Ok, miksi sä sitten räyhäsit samalla tyylillä myös koko viime vaalikauden? Ja varmaan aiemminkin, en jaksa tarkistaa.

Sun tapa ”keskustella” ei millään tavoin edistä asioita, vaan ainoastaan lisää polarisaatiota. Toi sun aiempi viesti tässä topicissa on hyvä esimerkki siitä, kuten myös sun ylimielisyydestä.
Cel

Paikalla Paikalla

Vastaus #31 : 19.12.2024 klo 10:48:36

Ok, miksi sä sitten räyhäsit samalla tyylillä myös koko viime vaalikauden? Ja varmaan aiemminkin, en jaksa tarkistaa.

Tuskin räyhäsin ihan samalla tyylillä. Mutta siis kyllähän se oli silloinkin ihan selkeää että silloinen oppositio pyrkii valtaan päästyään noihin listaamiini asioihin, ja lisäksi tähän nyt nähtyyn rasismin normalisointiin. En mä oikein näe että koskaan olisi oikea aika olla hiljaa siitä, vaikka teitä oikeistolaisia vituttaakin. Musta on ihan hyvä että tollaisia asioita edistäviä ihmisiä vituttaa. :)

Mutta tämä riittää tähän topikkiin. Kiitos äänistä!
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups

Vastaus #32 : 19.12.2024 klo 11:17:40

Ensin ajattelin, että turha ketju, mutta pakko osallistua.

1. Kilon_paino
Ehkä nikin kannattaisi miettiä, pitääkö joka tunti tuutata samaa sanomaa kuin joka muukin tunti 365 päivänä vuodessa.

2. Cel
Ehkä nikin kannattaisi miettiä, pitääkö joka päivä tuutata samaa sanomaa kuin 365 muunakin päivänä vuodessa.

Onhan noita muitakin, mutta eivät sentään ole turhimpia fooorumilaisia.

Veikkaan, että edeltävät öyhöttäjät eivät tunne Forumin historiallista nimitystä anarkistinen mekka, jos mietailevat vasemmistoon kallistuvasta ilmapiiristä.
Yhä useammin huomaan olevani enemmänkin surullinen tiettyjen nimimerkkien panoksesta kuin että pitäisin ketään varsinaisesti turhana. :(
Tämähän se selittää noiden kahden sankarin (+hännystelijöiden) mellastamisen ja sen jatkumisen.
Vasemmistoon kallistuvaa ilmapiiriä voisi ylläpitää ilman kuolasuista trollausta, mulkun tai natsin huutamista joka asiassa, vai eikö voi?

Buffyn kommenttia komppaan siten, että itsekin seuraan ja luen jalkapallo-osioita, mutta harvoin niihin kommentoin. Esim TeukkaS:n analyysit ja tiedot putsaavat pöydän tai naureskelen vain itsekseni klubiketjua lukiessa enkä kirjoittele sinne, että ryytykää runkkarit ja miltä maistuu Mäen lasti.

« Viimeksi muokattu: 19.12.2024 klo 11:20:21 kirjoittanut gv39 »
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #33 : 19.12.2024 klo 11:19:09

Jee!

Seuraava otsikko jossa mun puolue on parempi ku sun puolue.
kilon_paino

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Alasarjat ja tunne. EsPa.

Vastaus #34 : 19.12.2024 klo 11:43:43

1. Kilon_paino
Ehkä nikin kannattaisi miettiä, pitääkö joka tunti tuutata samaa sanomaa kuin joka muukin tunti 365 päivänä vuodessa.

Alasarjafutiksen armottomana rakastajana sori etten oo gloryhunttaamassa kv-osiossa tai edes Viekkausliigan topikeissa. Mun futisaiheet painottuu myös enemmän lukemiseen ja hekotteluun, koska minua viisaampia on täällä niin paljon. Mä en oikein seuraa futista kakkosta korkeammilla sarjatasoilla, ehkä se on väärin kannatettu mene ja tiedä.

Tykkään poliitisesta keskustelusta, mutta en oo todellakaan messissä edes kaikissa poliittisesti väritetyissä topikeissa, mut näin ne asiat koetaan. Jalkapallokauden hiljentyessä painopiste siirtyy vähän väkisin yleiselle. Sori siitä.
kelluke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Laivastonsininen

Vastaus #35 : 19.12.2024 klo 12:37:26

1. Cel
Kolme viestiä olen nyt yhteensä lukenut tältä nimimerkiltä. Sen verran laadukkaita taidonnäytteitä jokainen viesti, että annan ääneni hänelle.
Il Fenomeno

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 19.12.2024 klo 13:10:08

Tuskin räyhäsin ihan samalla tyylillä. Mutta siis kyllähän se oli silloinkin ihan selkeää että silloinen oppositio pyrkii valtaan päästyään noihin listaamiini asioihin, ja lisäksi tähän nyt nähtyyn rasismin normalisointiin. En mä oikein näe että koskaan olisi oikea aika olla hiljaa siitä, vaikka teitä oikeistolaisia vituttaakin. Musta on ihan hyvä että tollaisia asioita edistäviä ihmisiä vituttaa. :)

Mutta tämä riittää tähän topikkiin. Kiitos äänistä!

Mäkään en koskaan tule osallistumaan rasismin normalisointiin. Hiljaa ei missään nimessä tarvitse olla, mutta mieti tapaa millä osallistut keskusteluun.
Cel

Paikalla Paikalla

Vastaus #37 : 19.12.2024 klo 13:35:14

Mäkään en koskaan tule osallistumaan rasismin normalisointiin.

Hienoa Ylos Sehän tarkoittaa käytännössä sitä että et tule äänestämään Kokoomusta, Persuja, RKPta tai Krisuja. Koska nythän on ihan käytännössä nähty että niiden äänestäminen on konkreettinen teko rasismin normalisoinnin puolesta.
Hasan Sas

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #38 : 19.12.2024 klo 13:46:13

No höh. Tuollainen poliittisia vastustajia koskeva täysin yliampuva nimittely ja kummallisia adjektiiveja vilisevä puhetapa kuuluu sisäänrakennettuna perinteiseen vasemmistolaiseen retoriikkaan ihan Suomen vanhasta työväenliikkeestä lähtien. Moinen puhe on käynyt sisäsiistin nykypolitiikan aikana kovin harvinaiseksi, mutta olen silti aina mieltänyt Celin vain jatkavan tätä pitkää perinnettä. Parhaimmillaan nuo kiroukset ja kuvailut ovat oikein hauskoja ja oivaltavia, vaikka kieltämättä välillä määrä onkin korvannut laadun.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #39 : 19.12.2024 klo 13:53:44

Celistä on sanottava sen verran että ääniä näyttää tulevan tuolla varsinaisessakin äänestyksessä toisin kuin monella muulla turhuusääniä saavalla.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: mode-hangaround

Vastaus #40 : 19.12.2024 klo 14:48:28

Ah, 2024 Ylilaudalta saapuneet nollataulut valittamassa miten Cel ei osallistu tarpeeksi futiskeskusteluun. :)
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.

Vastaus #41 : 19.12.2024 klo 14:58:57

Itse olen ulkoistanut internetvastarinnan juuri Cel:lle ja kaltaisilleen, jotka jaksavat taistella nollatauluja vastaan. Arvokasta ja arvostan suuresti.
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch

Vastaus #42 : 19.12.2024 klo 15:55:49

Arvokasta ja arvostan suuresti.

Sama

W.A. Watanabe

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maajoukkueet, Potkupallopessimismi

Vastaus #43 : 19.12.2024 klo 17:24:52

En itsekään näe Celn tapaa viestiä ehkä rakentavimpana mahdollisena MUTTA hänen viesteistään provosoituminen paljastaa myös aikapaljon. Toki on väistämätöntä että politiikasta keskustellaan ja vaikka itsellä ei riitä energia trollien ja omien kupliensa pönkittäjien (saati avoimesti oikeistolaisten) kanssa riitelyyn niin arvostan Celn tapaa ladata täyslaidallisia siihen suuntaan.

Ehkä eniten ärsyttää oman logiikkansa sokaisemat foorumistit jotka OskariOnnismaisesti whataboutismin voimalla saadakseen huomiota yrittävät luoda jonkin rinnakkaistodellisuuden missä jonkin historiattoman tasapainon kautta myös toinen kuviteltu äärilaita laskee "aseensa".

Fasismi ja rasismi vittuun kiitos.
Hyvää joulua.
joku nokkela sanaleikki

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 19.12.2024 klo 19:26:10

Celistä on sanottava sen verran että ääniä näyttää tulevan tuolla varsinaisessakin äänestyksessä toisin kuin monella muulla turhuusääniä saavalla.

Tämähän kertoo vaan siitä, että ko. nimimerkki on onnistunut toteuttamaan Putinin pelikirjaa varsin menestyksekkäästi.
Kansalaiset on hyvin jaettu meihin ja noihin.

Polarisaatiolle " Ylos "

#hyödyllinenidiootti
« Viimeksi muokattu: 19.12.2024 klo 19:33:51 kirjoittanut joku nokkela sanaleikki »
Cel

Paikalla Paikalla

Vastaus #45 : 19.12.2024 klo 19:39:14

Meillä on hallitus, joka toiminnallaan kiihdyttää ilmastonmuutosta eli tekee planeetasta elinkelvottoman kaikille, pyrkii ajamaan palkansaajat oikeudettomaan asemaan, pilaamaan lastemme koulutuksen eli vie heidän mahdollisuudet hallita elämäänsä, tuhoaa kotimaisen kulttuurin, paskantaa meidän suomalaisten terveydenhoidon ja vakaalla tarkoituksella syöksee suomalaisia lapsia köyhyyteen, nälkään ja toivottomuuteen.

On meikäläinen kyllä aika perkeleen kova tekijä. Hallitus on toteuttanut kaiken ton, mutta silti yhteiskunnan polarisaatio on yksin minun kirjoitusteni ansiota Ylos Tuoppi

No, ulilaudalla asiat koetaan ulilaudan tavalla.
joku nokkela sanaleikki

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 19.12.2024 klo 19:44:08

On meikäläinen kyllä aika perkeleen kova tekijä. Hallitus on toteuttanut kaiken ton, mutta silti yhteiskunnan polarisaatio on yksin minun kirjoitusteni ansiota Ylos Tuoppi

No, ulilaudalla asiat koetaan ulilaudan tavalla.

Ei se nyt tietenkään yksin sinun ansiota ole, jotain rajaa narsismiinkin.
Mutta miksiköhän ko. hallituskokoonpanoon päädyttiin?
Cel

Paikalla Paikalla

Vastaus #47 : 19.12.2024 klo 19:47:33

Ei se nyt tietenkään yksin sinun ansiota ole, jotain rajaa narsismiinkin.
Mutta miksiköhän ko. hallituskokoonpanoon päädyttiin?

Höh. Mä kun jo luulin. No varmaan edes siihen päädyttiin minun kirjoitusteni takia?

Edit. Ennen vaaleja mä tosiaan toistuvasti hoin että ”ääni kokoomukselle on ääni persuille”, toisin kuin kokoomusta sinipunan toivossa äänestäneet uskoivat. Eli kyllä tämä yhteiskunnan polarisoinut hallitus varmaan sitten mun ansiota on.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2024 klo 19:55:56 kirjoittanut Cel »
joku nokkela sanaleikki

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 19.12.2024 klo 20:14:13

Edit. Ennen vaaleja mä tosiaan toistuvasti hoin että ”ääni kokoomukselle on ääni persuille”, toisin kuin kokoomusta sinipunan toivossa äänestäneet uskoivat. Eli kyllä tämä yhteiskunnan polarisoinut hallitus varmaan sitten mun ansiota on.

No sehän nyt oli päivänselvää SDP:n edellisen puheenjohtajan ääri-linjausten jälkeen.
Eli kyllä tämä menee erään toisen narsistin ansioksi, sori.

Noh, jospa seuraavissa vaaleissa olis vähä terveemmät asetelmat.
Ei voi muuta ku toivoa.

Edit: Politiikka-keskustelu oli omalta osaltani siinä. Ei kuulu tänne.
Agronyymi

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 19.12.2024 klo 20:15:03

1. Cel

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Siirry: