Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #13475 : 08.08.2025 klo 14:16:42 |
|
Kukas on tuo vasemmalla kuvan reunassa oleva kaveri Klubin FB/IG postauksen vikassa stoorissa? Laitettu 20 min sitten, Bogicevic ja Nuutinen kuvissa lisäksi. Enkö muuten vaan tunnista? Sehän on meidän uusi kärki poijat.
Hieman samaa näköä Tomas Galvezin kanssa. No, tuskinpa sentään 
|
|
|
|
Sukerman
Poissa
|
 |
Vastaus #13476 : 08.08.2025 klo 14:17:21 |
|
Cissiko tainnut tulla puheisiin vain, koska Jaro ilmoittanut myyvänsä ja Klubi ainoa seura Suomessa, jolla olisi varaa. En tosiaan usko, että mies itse haluaa jäädä Suomeen vaikka Klubi haluaisi ostaa.
Eikö sillä edelleen ole suomalainen kumppani Lappforsista..
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
|
 |
Vastaus #13477 : 08.08.2025 klo 14:21:09 |
|
Eikö sillä edelleen ole suomalainen kumppani Lappforsista..
...Joka onkin tasan ainoa syy sille, miksi Jaroon täksi kaudeksi päätyi. Ruotsissahan hänen oli tarkoitus pelata, mutta sitten tulivat nämä työlupasotkut ja Jaro sai sattuman (kumppani) kautta kuulla Cissokon olevan mahdollisesti vapaana ja pääsi ensimmäisenä väliin. Ja varmasti myös tyttöystävän asuin-/kotipaikalla oli vaikutusta.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #13478 : 08.08.2025 klo 14:35:23 |
|
Mistä tämä Cissoko-huhu sai tuulta alleen? Eikö strömit sanonut, että kärjen kanssa on soppari, mutta työlupa asiat vievät aikaa.
Mitenkäs nuo työlupakuviot muuten oikein menevät jos EU:n ulkopuolelta saapunut työntekijä vaihtaa työnantajaa "etuajassa": onko aiempi työlupa tuolloin automaattisesti voimassa, vai pitääkö siihen anoa jotain muutosta? Voisin hyvin kuvitella Migrin olevan näissä aika tarkkana, jotta erilaisia tuloraja- yms. pykäliä ei kierretä tekemällä ensin riittävän hyväpalkkainen työsopimus firmaan A ja sen jälkeen siirto saman omistajan firmaan B alemmalla liksalla.
|
|
|
|
#T#
Poissa
|
 |
Vastaus #13479 : 08.08.2025 klo 15:05:48 |
|
Kukas on tuo vasemmalla kuvan reunassa oleva kaveri Klubin FB/IG postauksen vikassa stoorissa? Laitettu 20 min sitten, Bogicevic ja Nuutinen kuvissa lisäksi. Enkö muuten vaan tunnista? Sehän on meidän uusi kärki poijat.
Pitkän oloinen kaveri, mitä uuden hyökkääjän osalta pohjustettiinkin. Kaivelkaas naamalle nimi 
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
 |
Vastaus #13480 : 08.08.2025 klo 15:07:15 |
|
Laittakaa vaan ne kuvat suoraa tänne, niin ei tarvi instoja ym. roskasivustoja availla. Kiitos.
Vai onko tämä kiellettyä?
e. Tosin en tiedä jos on video kyseessä, tai saako noita storyn kuvia jotenkin helposti jaettua. Joka tapauksessa älkää pakottako minua tekemään töitä itse.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #13481 : 08.08.2025 klo 15:10:15 |
|
Laittakaa vaan ne kuvat suoraa tänne, niin ei tarvi instoja ym. roskasivustoja availla. Kiitos.
Vai onko tämä kiellettyä?
e. Tosin en tiedä jos on video kyseessä, tai saako noita storyn kuvia jotenkin helposti jaettua. Joka tapauksessa älkää pakottako minua tekemään töitä itse.
Tässä vasemmalla seisovasta kaverista on siis kyse: https://pbs.twimg.com/media/Gx0trIVXIAAyhj6?format=jpg&name=4096x4096. Itse veikkaan joksikin 04:n tai jopa nuorempien junnujen pelaajaksi, mutta olen mielelläni väärässä tässä. Uudesta kärjestä ei kaiketi voi joka tapauksessa olla kyse, koska eikös tuon pitänyt tulla Afrikasta. Tai no, kaitpa tuo voisi olla joku etelä-afrikkalainen, tms. mutta tuskin nyt kuitenkaan.
|
|
|
|
jona
Poissa
|
 |
Vastaus #13482 : 08.08.2025 klo 15:12:55 |
|
Tässä vasemmalla seisovasta kaverista on siis kyse: https://pbs.twimg.com/media/Gx0trIVXIAAyhj6?format=jpg&name=4096x4096. Itse veikkaan joksikin 04:n tai jopa nuorempien junnujen pelaajaksi, mutta olen mielelläni väärässä tässä. Uudesta kärjestä ei kaiketi voi joka tapauksessa olla kyse, koska eikös tuon pitänyt tulla Afrikasta. Tai no, kaitpa tuo voisi olla joku etelä-afrikkalainen, tms. mutta tuskin nyt kuitenkaan. Lyhyellä matematiikalla tuo on sitten Galvez  Noh, ei kyllä taida olla.
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
 |
Vastaus #13483 : 08.08.2025 klo 15:12:59 |
|
Laiska forumisti kiittää. Mutta ei valitettavasti tunnista kuvassa näkyvää pelaajaa.
Aivan liian pitkä Galveziksi.
|
|
|
|
pienitanssija
Poissa
|
 |
Vastaus #13484 : 08.08.2025 klo 15:13:45 |
|
Pitkän oloinen kaveri, mitä uuden hyökkääjän osalta pohjustettiinkin. Kaivelkaas naamalle nimi  Eikös tuo ole Emil Leveälahti? Oli tai ei, niin osaako joku sanoa mikäs miehen tilanne muuten mahtaa olla. Jotain loukkia vissiin?
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
|
 |
Vastaus #13485 : 08.08.2025 klo 15:14:07 |
|
Tässä vasemmalla seisovasta kaverista kyse: https://pbs.twimg.com/media/Gx0trIVXIAAyhj6?format=jpg&name=4096x4096. Itse veikkaan joksikin 04:n tai jopa nuorempien junnujen pelaajaksi, mutta olen mielelläni väärässä tässä. Uudesta kärjestä ei kaiketi voi joka tapauksessa olla kyse, koska eikös tuon pitänyt tulla Afrikasta. Aika vaalea on ihonväri tällä pojalla, ellei sitten kyse jostain etelä-afrikkalaisesta, mikä kuitenkin melko epätodennäköistä. Oliko tuo afrikkalaisuus vain jotain Strömien kuulopuheita? Kaipa tuon tietystä kuvakulmasta saattaa saada vaikka marokkolaiseksi taittumaan. Enemmän toki näyttää joltain latinolta tai etelä-eurooppalaiselta. Iältään varmaan noin 20-25v, pituus 185-190cm verrattaessa Bogiceviciin. Hankalaksi toki menee, kun enää ei nähtävästi riitä pelkkä sopimuksettomien laarin pöyhiminen, joten ehkä parempi vain odotella 
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #13486 : 08.08.2025 klo 15:16:56 |
|
Eikös meillä ole organisaatio täynnä tuollaisia parikymppisiä pitkänhuiskeita kavereita? Yksikään 04:n pelaajasivun pärstäkuvista https://www.hjk.fi/joukkue/klubi-04/ ei saa aikaan välitöntä heureka-hetkeä, mutta on tuolla useampi joka tietystä kulmasta kuvattuna ja vähän päivettyneempänä voisi tuon kuvan pelaajasta käydä.
|
|
|
|
|
jona
Poissa
|
 |
Vastaus #13488 : 08.08.2025 klo 15:23:25 |
|
Onkos Leveälahti kuinka pitkä? äftsicä kaivoi myös hyvän haun.
|
|
|
|
Jair Bolsoaarnio
Poissa
Suosikkijoukkue: Vous ne me prendrez jamais vivant
|
 |
Vastaus #13489 : 08.08.2025 klo 15:24:32 |
|
Afrikkatekulla varustettu viihdyttäjä maistuisi, mutta urugualaynenkin kelpaa.
|
|
|
|
pienitanssija
Poissa
|
 |
Vastaus #13490 : 08.08.2025 klo 15:26:50 |
|
Onkos Leveälahti kuinka pitkä?
Pitkä(hkö). Löytyy myös ennen Inter-matsia julkaistuista MD-1 kuvista hölkkäilemästä Simojoen vieressä. Nostettu varmaan edarin treeneihin paikkaamaan kroonista topparipulaa. Olen toki mielelläni väärässä jos onkin Forlanin veljenpoika tms.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #13491 : 08.08.2025 klo 15:30:12 |
|
Pitkä(hkö). Löytyy myös ennen Inter-matsia julkaistuista MD-1 kuvista hölkkäilemästä Simojoen vieressä. Nostettu varmaan edarin treeneihin paikkaamaan kroonista topparipulaa.
Olen toki mielelläni väärässä jos onkin Forlanin veljenpoika tms.
Eiköhän se tuo Leveälahti juuri ole: sitä katselin itsekin 04:n joukkuesivuilta eniten, ja olisi ihan loogista, että tuo olisi pallottelemassa muiden topparien kanssa. Uruguaylaisella omiin silmiin vähän erimallinen tukka useimmissa kuvissa, mutta ainahan se on voinut parturissakin käydä. 
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
 |
Vastaus #13492 : 08.08.2025 klo 15:35:33 |
|
Aivan. Janari ei näytä raivokohtauksesta seuraavaan ajelehtivalta patologiselta väkivaltakriminaalilta: krooniselta naistenmieheheltä ja vaimonpieksijältä for the sake of it vaan lähinnä huolettoman lapsuutensa ilossa ja onnessa viettäneeltä ja tämän ainutkertaisen onnen jälkihehkussa yhä kelluvalta vastuuntuntoiselta perheenisältä ja aviomieheltä, jota on rakastettu ja joka kykenee myös itse rakastamaan. (Se nyt vain on niln, että jossain vaiheessa on liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus, sanokaa mitä sanotte, viisastelijat.) Los pettymyksen karvaan kalkin pikku pistos kielenkärjellämme me kiitämme (ja tunnemme syyllisyyden pistoksen omatunnossamme). Parempi näin koko perheen Klubille ja Klubin "tahrattomalle" julkisuuskuvalle. Sen sijaan Päädyn ääriultrat jäävät nyrpistellen odottamaan niitä vakuuttavia toksis-maskuliinisia näyttöjä kentällä ennen kuin tälle nallekarhulle/mieslapselle aukeaa edes kapea väylä kannattajien kollektiiviseen sydämeen ja hurmiolliseen suosioon. Serbian ainoa rakkautta säteilevä lapsitähti aikuisen miehen vaatteissa näyttää osaavan ainakin around the world -tempun. Myönnämme häpeämättä että itse emme tuota turhaa liikettä ole koskaan varsinaisesti treenanneet emmekä sitä kylmiltään saa varmaankaan vedettyä, ehkä kiitos pitkien, I mean suhteettoman pitkien, alaraajojemme. Mutta nyt kun pysäytämme serbin esittelyvideon tässä kriittisessä kohdassa ja katsomme: pallon ja vasemman jalkaterän huippukohdassa - nämä "kohdat" vaikuttavat suunnilleen synkronisilta ja simultaanisilta (pallo aavistuksen edellä)- niin näemme että pallo pitää todelllaikin nostaa lantion korkeudelle kuten myös pallon yli kiertävä jalka, itse asiassa jälkimmäinen luonnollisesti vielä ehkä sen 10 senttimetriä korkeammalle. Näillä vihjeillä lupaamme vielä tänään suorittaa onnistuneen around the worldin superjunnujen ihaillessa vieressä ennen kuin tulevat joukolla ja toistensa rohkaisemina hakemaan nimikirjoituksia. Eikä syyttä. https://youtu.be/K0HSD_i2DvA (And yes. We do love DP. It might be high time to replace the "outdated"and "stale" Romanian popcorn of Stereo Love with something evergreen and forever fresh by the French duo. Too many dead fish home performances in the Euros by HJK under the reign of the former.)
|
|
|
|
00250
Paikalla
|
 |
Vastaus #13493 : 08.08.2025 klo 15:40:46 |
|
Oma poikanikin osaa tuon ATW:n P12-ikäluokassa ainoana joukkueestaan eikä siltikään mahdu kaupunginosajoukkueen edariin
|
|
|
|
jona
Poissa
|
 |
Vastaus #13494 : 08.08.2025 klo 15:53:23 |
|
Taitaa se kyllä Leveälahti olla
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #13495 : 08.08.2025 klo 15:53:27 |
|
Vähän random kommentti, mutta uuden serbitopparin esittelyvideolla https://x.com/hjkhelsinki/status/1953790899105718518 näytetään jossain kohtaa maalintekoharjoituksia, joissa maalissa näyttää olevan 04:n Haapanen Elmon odotellessa vuoroaan sivummalla. Eihän tuo toki mitään varmaksi todista, mutta näinköhän Nijhuisin pelit ovat tosiaan lopullisesti ohi Klubissa, ja Friedrichin paperitöitä yritetään saada kulisseissa epätoivoisesti maaliin ennen maanantaita?
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #13496 : 08.08.2025 klo 16:08:03 |
|
Oma poikanikin osaa tuon ATW:n P12-ikäluokassa ainoana joukkueestaan eikä siltikään mahdu kaupunginosajoukkueen edariin Sad to hear., man. We do feel for you both. But no worries. His time will still come. That's for sure! (As will ours.) There are "prodigies", that is, "early bloomers" for one or another petty, frivolous reason. And then there are the late bloomers. And it is just the latter who will inherit the world and its deepest riches. Yes. It's a public little secret we should appreciate more in our everyday dealings with each other. It is not those who come loud and first we should hail and salute but those who arrive last, silent, unnoticed, in the shadows. Since they carry the wisdom and weight of the world in their inexplicably radiating beings and forge their way to the very top with that noble insight and essence within themselves we call souls. They merge performance with soul and ethics of conduct. They are "classy" and even much more: they are classic, classical: forever rooted in the history of the finest of men ever lived and strolled on the crust of the Earth. We salute you.
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
 |
Vastaus #13497 : 08.08.2025 klo 16:08:21 |
|
LKK. Jarrua taas välillä.
|
|
|
|
nurtsi1
Poissa
|
 |
Vastaus #13498 : 08.08.2025 klo 16:15:57 |
|
Vähän random kommentti, mutta uuden serbitopparin esittelyvideolla https://x.com/hjkhelsinki/status/1953790899105718518 näytetään jossain kohtaa maalintekoharjoituksia, joissa maalissa näyttää olevan 04:n Haapanen Elmon odotellessa vuoroaan sivummalla. Eihän tuo toki mitään varmaksi todista, mutta näinköhän Nijhuisin pelit ovat tosiaan lopullisesti ohi Klubissa, ja Friedrichin paperitöitä yritetään saada kulisseissa epätoivoisesti maaliin ennen maanantaita? Klubilla toki yleensä 4 veskaria treeneissä.
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #13499 : 08.08.2025 klo 16:20:30 |
|
LKK. Jarrua taas välillä.
Why, oh why?!  On perjantai ja (vain verbaalinen) korkki auki.
|
|
|
|
|
|