Hostikka oli eilenkin Ilveksen ekassa maalissa niitä harvoja Kanelin kanssa, jotka olivat vaivautuneet juoksemaan alaspäin. Maalihan syntyi pähkinänkuoressa siitä, että oikea laita oli täysin auki, koska Miska oli myöhässä, eikä Benjiä kiinnostanut juosta takaisin alas. Kaneli paikkasi ja Bogi ylipuolusti eteenpäin, koska keskikentän tukea ei ollut. Luce tuli tilanteeseen myöhässä.
Itse pitäisin kynsin hampain kiinni korkean työmoraalin pelaajista tässä tilanteessa.
Enkä tarkoita sanoa, etteikö Benjillä olisi korkea työmoraali - kyllähän se duunia painaa aivan saatanasti, mutta puolustaminen välillä unohtuu. Samaa voi sanoa Lingmanista, jonka kohdalla mua ainakin ilahduttaa suunnattomasti, että Luce on vaikeiden aikojen jälkeen selkeästi tekemässä paluuta huipulle.
Benji paransi peliään. Alussa useampi oli vähän jäissä. Mutta samoin itse pitäisi kiinni pelaajista joilla fokus on pelissä täysin kun peli on käynnissä. Ylitolvalta periaatteessa useampaan kertaan hyvää peliä mutta unohtuu välillä mihin sattuu ja se voisi olla ok, mutta jos toisellakin laidalla ollaan samoihin aikoihin vastustajan boksissa, niin on kohtuuton haaste pulustukselle. BLF on mielestäni pelannut joukkueelle paremmin ja siksi Ylitolva tai Simojoen olisi hyvä olla vaihdossa tai ei ainakaan samaan aikaan kentällä.