Onko futsal-liigan brändin rakentaminen ja kaupallisten kumppanuuksien myyntityö Palloliiton vai futsalliigaseurojen vastuulla? Ainakin futsalliigaseurojen nettisivuilla lukee, että heillä on työryhmä jonka vastuualue kaupallisten arvojen kehittäminen, futsaltuotteen kaupallistaminen, monimuotoiset yhteistyöverkostot. Työryhmän vetäjä: Myyntijohtaja Jussi Nyström ja puheenjohtaja Jukka Kastelvuo.
Aikoinaan ulkomaalainen taho olisi halunnut ostaa miesten Futsal-liigan mediaoikeudet ja ottelut olisi striimattu maailmalle. Tarjous tehtiin Futsalliigaseuroille, mutta info ei valunut hallituksen ulkopuolisille seuroille. Kynnykseksi kuuleman mukaan muodostui se, että oston kohteena oli vain miesten liiga. Kaupassa olisi riihikuiva raha vaihtanut omistajaa, sopimus tehtiin kuitenkin Sanoman kanssa ja seurat saivat Ruutu-koodeja vastineeksi.