veijomeri
Poissa
|
 |
Vastaus #700 : 24.02.2025 klo 18:50:07 |
|
Varmaan kaikille on aika selvää, että kunnossa ollessaan Jota on Poolin ykkösvaihtoehto keskushyökkääjän paikalle.
Ei se ainakaan tenkasen arnelle niin selvää ole, varmaan kuitenkin kaikille muille. Tyhmä jätkä. 11 pelissä ollut kokoonpanossa sen lihasvamman jälkeen, jonka vuoksi missasi 6 peliä. Näissä 11 pelissä ollut kaksi kertaa avauksessa ja pelannut enimmillään 60 minuuttia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2025 klo 18:53:32 kirjoittanut veijomeri »
|
|
|
|
|
Telman_
Poissa
|
 |
Vastaus #701 : 24.02.2025 klo 18:53:43 |
|
Jota ja Liverpoolin ykkösvaihtoehto kärkeen. Hah, kaikkea sitä kuulee!
Kaapo Kakko aika ylivoimaisesti ykkösvaihtoehto tuolle tontille.
|
|
|
|
potQball
Poissa
|
 |
Vastaus #702 : 24.02.2025 klo 18:59:36 |
|
Ei se ainakaan tenkasen arnelle niin selvää ole, varmaan kuitenkin kaikille muille. Tyhmä jätkä. 11 pelissä ollut kokoonpanossa sen lihasvamman jälkeen, jonka vuoksi missasi 6 peliä. Näissä 11 pelissä ollut kaksi kertaa avauksessa ja pelannut enimmillään 60 minuuttia.
Eilen Tenkanen sanoi ettei Jota ollut palautunut keskiviikosta eikä sen takia avannut/pelannut.
|
|
|
|
Nutmeg
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC
|
 |
Vastaus #703 : 24.02.2025 klo 19:31:13 |
|
Eilen Tenkanen sanoi ettei Jota ollut palautunut keskiviikosta eikä sen takia avannut/pelannut.
https://x.com/AnfieldIndex/status/1893927302624338193Jota ja Liverpoolin ykkösvaihtoehto kärkeen. Hah, kaikkea sitä kuulee!
Kaapo Kakko aika ylivoimaisesti ykkösvaihtoehto tuolle tontille.
Jos Gakpoa tarkoitat niin on toki ykkösvaihtoehto mutta vasemman laitahyökkääjän tontille.
|
|
|
|
Telman_
Poissa
|
 |
Vastaus #704 : 24.02.2025 klo 19:39:14 |
|
Jos Gakpoa tarkoitat niin on toki ykkösvaihtoehto mutta vasemman laitahyökkääjän tontille.
Eli kaikkien ollessa kunnossa Luis Diaz on vaihtopenkin miehiä? Kyllä mä aika satavarma olen siitä, että jos (ja todennäköisesti kun) Liverpool pelaa Mestarien liigan finaalissa avauksen hyökkäyskalusto on mallia: Gakpo Diaz, Szoboszlai, Salah Vaihdossa sitten Jota, Jones, Chiesa ja Darwin.
|
|
|
|
EloRinne
Poissa
|
 |
Vastaus #705 : 24.02.2025 klo 19:45:15 |
|
Kannattaa muistaa että täällä Internetissä kun väittelee muitten kanssa, on monesti vastapuolella oleva juurikin tälläinen Telman joka ei edes sen vertaa ole asiasta ottanut selvää että tietäisivät Cody Gakpon pelipaikan tällä kaudella. Eiköhän se ole kaikille selvää että kauden alussa joukkueiden "ykköshyökkääjät" olivat. Liverpool: Jota Arsenal: Havertz Nottingham: Wood Man City: Haaland Newcastle: Isak Bournemouth: Evanilson Chelsea: Jackson Villa: Watkins Brighton: Joao Pedro Fulham: Jimenez Brentford: Wissa Tottenham: Solanke Palace: Mateta Everton: Calwert-Lewin West Ham: Fullkrug/Antonio Manu: Hojlund Tämä ei luonnollisesti tarkoita että edellä mainitut pelaajat olisivat joukkueittensa parhaat pelaajat, joukkueittensa parhaat maalintekijä, tai edes parhaat hyökkäävät pelaajat. Kuitenkin kauteen lähdettäessä joukkueittensa ykköshyökkääjät.
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
 |
Vastaus #706 : 24.02.2025 klo 19:50:49 |
|
Eli kaikkien ollessa kunnossa Luis Diaz on vaihtopenkin miehiä? Kyllä mä aika satavarma olen siitä, että jos (ja todennäköisesti kun) Liverpool pelaa Mestarien liigan finaalissa avauksen hyökkäyskalusto on mallia: Gakpo Diaz, Szoboszlai, Salah
Vaihdossa sitten Jota, Jones, Chiesa ja Darwin.
No noin se nyt ei ainakaan tule olemaan, sillä Gakpo ei ole tainnut koko kauden aikana kertaakaan pelata sentteriä. Siihen paikalle vaihtoehdot ovat Slotin papereissa Jota, Diaz ja Nunez. Kauden alkaessa Jota oli selkeä ykkösvalinta piikkiin, sen jälkeen loukkaantui ja samoihin aikoihin Diaz pelasi hyvin piikissä. Sittemmin Diaz esiintynyt heikommin ja Jotalla on ollut vaikea paluunsa jälkeen saada itsensä ensinnäkin kuntoon ja toisaalta vireeseen. Sanoisin että tällä hetkellä tilanne on aika avoin noiden kahden välillä että kumpi on se ykkösvalinta sentteriksi.
|
|
|
|
Dagger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC
|
 |
Vastaus #707 : 24.02.2025 klo 19:57:26 |
|
Ei se ainakaan tenkasen arnelle niin selvää ole, varmaan kuitenkin kaikille muille. Tyhmä jätkä.
Niin noh, tyhmä jätkä ja tyhmä jätkä. Matsin jälkeisessä studio osuudessa Tenkanen sanoi kylläkin että hänen ykkösvaihtoehtonsa piikkiin on Jota (miehen kunnossa ollessaan tietysti), mutta valitettavasti vain mies on kärsinyt loukkaantumisista. Ja kun mies oli itse sanonut että ei ole palautunut niin joutui taas tyytymään toiseen vaihtoehtoon.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2025 klo 20:04:00 kirjoittanut Dagger »
|
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #708 : 24.02.2025 klo 20:52:57 |
|
On kyllä typerää vääntämistä sinulta. Aivan varmasti ymmärrät mitä kyseinen nimimerkki tarkoitti mutta pitää vain turhuuttasi väitellä jostain sanamuodosta. Varmaan kaikille on aika selvää, että kunnossa ollessaan Jota on Poolin ykkösvaihtoehto keskushyökkääjän paikalle.
Minä puhuin hyökkääjästä, en keskushyökkääjästä. Kannattaa sinunkin lukea ne viestit.
|
|
|
|
thiou
Poissa
|
 |
Vastaus #709 : 24.02.2025 klo 21:00:20 |
|
Sillä ei ole alkuperäisen väitteen kannalta mitään merkitystä, onko Jota ykköshyökkääjä vai ei. Alkuperäinen väite oli ”merkittävien pelaajien loukkaantumiset”. Merkittävällä pelaajalla tässä tarkoitetaan pelaajaa, jota on vaikea korvata, vaikka kaikki muut joukkueesta olisivat kunnossa. Jokaisella joukkueella niitä on muutama. Tuo ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Pool ansaitsisi voittaa Valioliigaa. Vaikka Arsenal sattuisi vielä jollain ihmeellä nousemaan mestariksi, niin itse en pitäisi sitä täysin ansaittuna, koska varsinkin hyökkäys on jätetty liian ohkaiseksi. Kyllä Pool on mestaruutensa kaikin tavoin ansainnut, vaikka myöntäisikin, että on Pool on ollut onnekkaampi/osaavampi merkittävimpien loukkaantumisten suhteen. Eikä Cityn tai Arsenalin loukkaantumiset ole Poolin syytä. Poolin tehtävä on ollut pitää oma ryhmänsä kunnossa ja keskittyä omaan tekemiseensä, ja siinä ovat onnistuneet erinomaisesti. Vaikka Cityllä tai Arsenalilla olisi tärkeimmät pelaajat pysyneet kasassa, niin Poolin tekemisellä oltaisiin joka tapauksessa hyvissä asemissa mestaruutta ajatellen. Aika vaikealta korvattavalta tuo Jota vaikuttaa kerta Arne ei edes yrittänyt laittaa ketään hänen korvaajaksi vaan mieluummin lähti ilman ketään ysipaikkalla.
On siellä Jotan tilalla kentällä silti joku ollut ”korvaamassa”, vaikka ei täysin samoilla linjoilla/paikoilla ole juossut. Jos vastustajat saisi ottaa Poolilta kaksi pelaajaa pois, niin tuskin kukaan ottaisi Jotaa pois, vaikka miten Slot kuiskuttelisi korvaan, että Jota on ykkösvaihtoehto kärkeen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2025 klo 21:37:40 kirjoittanut thiou »
|
|
|
|
|
potQball
Poissa
|
 |
Vastaus #710 : 24.02.2025 klo 21:09:42 |
|
Sillä ei ole alkuperäisen väitteen kannalta mitään merkitystä, onko Jota ykköshyökkääjä vai ei. Alkuperäinen väite oli ”merkittävien pelaajien loukkaantumiset”. Merkittävällä pelaajalla tässä tarkoitetaan pelaajaa, jota on vaikea korvata, vaikka kaikki muut joukkueesta olisivat kunnossa. Jokaisella joukkueella niitä on muutama.
Aika vaikealta korvattavalta tuo Jota vaikuttaa kerta Arne ei edes yrittänyt laittaa ketään hänen korvaajaksi vaan mieluummin lähti ilman ketään ysipaikkalla.
|
|
|
|
hardluckpool
Poissa
|
 |
Vastaus #711 : 24.02.2025 klo 22:09:10 |
|
Täytyy myös muistaa se, että Salah on fysiikaltaan lähes yli-inhimillinen, eikä ole Liverpoolissa 8 vuoteen huilannut loukkaantumisista johtuen kuin 10 peliä, eikä miestä edes lepuuteta muiden pelaajien tapaan.
Olisko kuitenkin vain järkevä ja kurinalainen? Luultavasti jokainen forumisti olisi paljon paremmassa kunnossa, jos en olisi koskaan lätrännyt viinalla ja olisin pitänyt ruokavalion mintissä kera hyvän kehonhuollon 
|
|
|
|
J.Lambga
Paikalla
Suosikkijoukkue: Olarin Tarmo
|
 |
Vastaus #712 : 24.02.2025 klo 22:26:17 |
|
Joo olisin paremassa kunnossa kuin Salah ilman hardluckpoolin viinan läträystä. Kusipää!
|
|
|
|
hardluckpool
Poissa
|
 |
Vastaus #713 : 24.02.2025 klo 23:17:34 |
|
Joo olisin paremassa kunnossa kuin Salah ilman hardluckpoolin viinan läträystä. Kusipää!
sori tästä  Klassinen vaihdoin laitetta välillä, jatkoin kirjoitusta ja sit vielä muokkasin myöhemmin tarkistamatta lopputuotetta. Ajatus katkesi jo liian monesti. Ei sillä etteikö tuo silti voisi pitää paikkaansa, sen verran paljon viinahuuruja on ilmakehään männä vuosina höngitty.
|
|
|
|
McManaman
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #714 : 25.02.2025 klo 08:42:34 |
|
Eli kaikkien ollessa kunnossa Luis Diaz on vaihtopenkin miehiä? Kyllä mä aika satavarma olen siitä, että jos (ja todennäköisesti kun) Liverpool pelaa Mestarien liigan finaalissa avauksen hyökkäyskalusto on mallia: Gakpo Diaz, Szoboszlai, Salah
Vaihdossa sitten Jota, Jones, Chiesa ja Darwin.
Minä olen ihan tuhatvarma, että jos kaikki on kunnossa, niin avaus ei ole tuo. 
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: En wie niet springt die is geen jood
|
 |
Vastaus #715 : 25.02.2025 klo 10:40:19 |
|
Minä olen ihan tuhatvarma, että jos kaikki on kunnossa, niin avaus ei ole tuo.  Niin eikös Liverpool aina pelaa 4-3-3 jossa Salah oikealla on varma, sitten kaksi muuta ovat kolmikosta Gakpo, Diaz ja Jota. Keskikentällä Szoboszlai, Gravenberch ja MacAllister jokainen ovat keskiarvoltaan jotain 80 minuutin miehiä kun aika vakiokokoonpanolla vetäneet.
|
|
|
|
McManaman
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #716 : 25.02.2025 klo 11:22:38 |
|
Niin eikös Liverpool aina pelaa 4-3-3 jossa Salah oikealla on varma, sitten kaksi muuta ovat kolmikosta Gakpo, Diaz ja Jota.
Voi sen formaation laittaa myös 4-2-3-1 muotoon, mutta olet oikeassa, että kolmikosta Gakpo, Diaz ja Jota, kaksi avaa. Ja vielä niin, että piikissä pelaa Jota tai Diaz ja vasemmalla Gakpo tai Diaz.
|
|
|
|
|
|