Incrível
Poissa
Suosikkijoukkue: Eufarei 10
|
 |
Vastaus #2175 : eilen kello 11:27:16 |
|
Casadósta ilmeisesti tarjottu 30 miljoonaa euroa.  Moisilla tarjouksilla voi kyllä pyyhkiä persettä.
|
|
|
|
EloRinne
Poissa
|
 |
Vastaus #2176 : eilen kello 11:29:29 |
|
En sano tätä Suomen maajoukkueen kannattajana, mutta toivon että Isak istuu seuraavat kolme vuotta katsomossa, tienaa siinä sivussa Newcastlelta n. 20 miljoonaa puntaa ja siirtyy sitten ilmaissiirrolla haluamaansa seuraan 28-vuotiaana. Tämän jälkeen ei varmasti kukaan pelaaja tule siirtymään Newcastleen ilman että sopimuksessa on ulosostopykälä.
Toivottavasti tämä myös aiheuttaisi sen että pelaajat ei muutenkaan enää tekisi näitä kuuden (tai Chelsean tapauksessa 8-9) vuoden sopimuksia jos kuitenkin tietävät että eivät varmasti halua seurassa koko sopimuskautta viettää. Eri asia sitten Robert Sanchezit ja kumppanit jotka tietävät että eivät urallaan parempaa sopimusta tule enää saamaan.
|
|
|
|
Brown Ale
Poissa
|
 |
Vastaus #2177 : eilen kello 11:36:37 |
|
En sano tätä Suomen maajoukkueen kannattajana, mutta toivon että Isak istuu seuraavat kolme vuotta katsomossa, tienaa siinä sivussa Newcastlelta n. 20 miljoonaa puntaa ja siirtyy sitten ilmaissiirrolla haluamaansa seuraan 28-vuotiaana. Tämän jälkeen ei varmasti kukaan pelaaja tule siirtymään Newcastleen ilman että sopimuksessa on ulosostopykälä.
Toivottavasti tämä myös aiheuttaisi sen että pelaajat ei muutenkaan enää tekisi näitä kuuden (tai Chelsean tapauksessa 8-9) vuoden sopimuksia jos kuitenkin tietävät että eivät varmasti halua seurassa koko sopimuskautta viettää. Eri asia sitten Robert Sanchezit ja kumppanit jotka tietävät että eivät urallaan parempaa sopimusta tule enää saamaan.
En haluaisi pilata fantasioitasi, mutta kysyn kuitenkin; mistä se Isak saa n. 20 miljoonaa puntaa, jos kieltäytyy edustamasta seuraa?
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #2178 : eilen kello 11:46:28 |
|
Tulee vähän tapaus Hojlund mieleen. Eli tie nykyisessä seurassa näyttäisi olevan tulossa loppuunsa, mutta pelaaja haluaa pitää kiinni unelmastaan viimeiseen asti. Toki Rodrygon näytöt on huomattavasti Hojlundia paremmat. Mutta kummankin uran kannalta saattaisi olla parempi vaihtaa maisemaa. Ja veikataan, että vaihtavatkin vielä tämän kesän nimissä.
Rodrygon kohdalla tilanne on käytännössä se, että siirto minne tahansa on käytännössä askel alaspäin. Ainakin seuran statuksen puolesta. Ehkei haluaisi tehdä tätä. Rasmuksen kohdalla tilanne taasen on käytännössä se, että jos nyt tuosta vaikkapa Italiaan siirtyy niin Valjun suurseuroihin tuskin on enää koskaan paluuta. Voi tehdä tiukkaa minkään muunkaan maan suuseuroihin tai lainkaan takaisin Valioliigaan. Onhan siinä aina joku kynnys ottaa steppi alaspäin. Mutta en nyt näkisi esimerkiksi huhuttua Ac Milania ja Serie A:ta millään tavalla huonona vaihtoehtona. Olen jopa hieman yllättänyt, ettei tämä combo Hojlundia tunnu innostavan.
Toki Real Madrid on Real Madrid, mutta ottaen huomioon millaisia brändejä pelaajatkin tänä päivänä ovat, niin Rodrygon kaltaisen Ballon D'Or -listoille hamuaville pelaajille ei penkillä istuminen pelistä toiseen kovin hyvä tee. Valioliigan huippuseurassa kuitenkin jokaisessa pelissä käytännössä olisi myös maailman silmien alla. Toki myös pahassa, koska some osaa brutaali olla, jos homma ei toimi. Mutta tosiaan näissä saagoissa on myös niin paljon kaikenlaista bluffia ja pelejä menossa, että totuutta voi vaan arvailla. Aika yllätys olisi kyllä, jos molemmat olisivat nykyisissä seuroissaan siirtoikkunan suljettua. Mitä tulee Isakin saagaan, niin sana vastaan sana näyttäisi olevan. Mutta ihan selvästi Isak on ollut saatavilla, mutta Liverpool ei ole suostunut maksamaan hintapyyntöä ja nyt ollaant tilanteessa, jossa ikkunaa on alle pari viikkoa jäljellä ja Newcastle tarvitsisi kaksi hyökkääjää sisään. 2021 Daniel Levy teki kesän aluksi haastattelun, jossa sanoi, että välillä joutuu tekemään kovia ratkaisuja seuran parhaaksi, joista kaikki eivät välttämättä pidä. City oli ollut jo keväästä lähtien Kanen perässä ja yritti 120 miljoonan tarjouksilla, kun juttujen Levyn hintapyynti oli £160m. Kane oli saatavilla siis tuona kesänä samalla tavalla kuin Isak nyt. Mutta kun pelaajalla on kolme vuotta sopimusta jäljellä, niin hän lähtee ainoastaan myyvän seuran ehdoilla. Siinä vaiheessa kun Wirtzistä on maksettu aiemmin kesällä £116 miljoonaa, niin on vaikea perustella miksi pitäisi maailman top 5 -hyökkääjä ja jo sarjassa tasonsa todistanut saada jokseenkin samalla hinnalla.
|
|
|
|
Utelias Vili
Poissa
Suosikkijoukkue: RB Leipzig
|
 |
Vastaus #2179 : eilen kello 11:49:40 |
|
Miksi Manu ei kunnioita Garnachon sopimusta vaan yrittää väkisin päästä pelaajista eroon?
En ole varma menenkö johonkin 5d-trolliin, mutta pelaaja itse olisi kovasti haluamassa pois ja hylkää kaikkien muiden seurojen (mm. Napoli, Bayern) tarjoukset odotellessaan Chelseaa. Chelsealla ei ole kova kiire tämän kanssa, kun eivät tosiaan varsinaisesti edes tarvitse koko janaria.
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #2180 : eilen kello 12:00:28 |
|
Kalshi FC @KalshiFC
🚨 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Julián Alvarez's entourage believe the player made a mistake by signing for Atlético Madrid.
🗣️ @palaciosmatias Matias Palacios näyttäisi olevan toimittajan nimi. 46,7 tuhatta seuraajaa ja Madridissa oleskelee. Ei mitään hajua luotettavuudesta, mutta jos pitää paikkansa, niin siinä voisi olla Liverpoolille hyvä vaihtoehto, jos eivät Isak -saagaa jaksa katsoa loppuun.
|
|
|
|
Pläkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Alan Shearerin ja Gary Maccan hiukset
|
 |
Vastaus #2181 : eilen kello 12:01:06 |
|
Wirtz vertaus on hankala koska tuossa oli halukkaita enemmänkin. Isakin kohdalla vain yksi. Luulen että Liverpoolin johdossa ollaan aika luottavaisia että Isak pelaa punanutussa helmikuussa 2026
|
|
|
|
Häckett
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #2182 : eilen kello 12:02:55 |
|
En ole varma menenkö johonkin 5d-trolliin, mutta pelaaja itse olisi kovasti haluamassa pois ja hylkää kaikkien muiden seurojen (mm. Napoli, Bayern) tarjoukset odotellessaan Chelseaa. Chelsealla ei ole kova kiire tämän kanssa, kun eivät tosiaan varsinaisesti edes tarvitse koko janaria.
Eikös seura ihan itse ilmoittanut ettei pelaajan palveluksia enää tarvita ja siirtänyt miehen harjoittelemaan ykkösjoukkueen ulkopuolelle? Nyt sitten yritti pakottaa siirtymään muuhun seuraan kuin pelaaja itse haluaa. Tässä oikein malliesimerkki kuinka asiat lopulta ei ole niin mustavalkoisia kuten kannattajat niin ajattelee. Ei seurat mitään pyhimyksiä näissä keisseissä ole ja pelaajat niitä rosvoja ketkä eivät kunnioita sopimuksia. Ihan samalla tavalla seurat eivät kunnioita niitä sopimuksia ja pakottavat pelaajat siirtymään pois seurasta, kun haluavat. Poikkeuksia toki on. Ihan samalla tavalla on hölmö etsiä sitä hyvää ja pahaa tässä Isak keississä. Eiköhän pelaaja ole kyseiseen tilanteeseen ihan yhtä syyllinen kuin seurakin.
|
|
|
|
Jype
Poissa
|
 |
Vastaus #2183 : eilen kello 12:07:17 |
|
Eikös tässä Garnacho-kuviossa koko homma alkanut kuitenkin ennen kaikkea siitä, kun Amorim kehotti jo loppukeväästä Garnachoa etsimään itselleen uuden seuran? Ainakin Ornstein kirjoitteli toukokuussa, että Amorim oli ripittänyt Garnachoa julkisesti koko muun joukkueen edessä ja todennut, ettei janarilla ole tulevaisuutta seurassa. Tämän takiahan Chelsea ei ole suostunut ainakaan tähän asti "markkinahinnan" mukaista puntapinoa Garnachosta maksamaan, kun kaikki tietävät ettei pelaajalla ole mitään asiaa Unitediin ainakaan pelaavassa roolissa jäädä. e: hidas
|
|
|
|
Dagger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC
|
 |
Vastaus #2184 : eilen kello 12:07:30 |
|
Nottingham Forest and Douglas Luiz, deal almost done! Final details being sorted and then… here we go.
Douglas only wants #NFFC and the two clubs are finalising small details ahead of green light to travel for medical
Se oli semmoinen Italian reissu sitten. Tätä ei vissiin täällä ollutkaan, en jaksanut selata kuin edellisen sivun läpi kun tuo Isakinkirkko ja forumistit vie kaiken tilan. Ja Lätkiksen linkkiin ei tuo ole ainoa joka siitä vihjaa, se sitten taas on asia erikseen mistä ja millä motiiveilla tuo on lähtöisin.
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #2185 : eilen kello 12:07:45 |
|
Wirtz vertaus on hankala koska tuossa oli halukkaita enemmänkin. Isakin kohdalla vain yksi.
Luulen että Liverpoolin johdossa ollaan aika luottavaisia että Isak pelaa punanutussa helmikuussa 2026
Tuo oli itse asiassa sinulta ihan hyvä pointti Poolin näkökulmasta. Mutta koska se lopullinen päätös ja valta Isakin sopimustilanteessa on loppujen lopuksi Newcastlella, niin he näkevät varmasti asian jokseenkin eri lailla. Nykyään Valioliigassa puolustava keskikenttäpelaajakin on lähtenyt £115 miljoonalla, niin pystyy ymmärtämään, miksi pyytävät mitä pyytävät. Van Dijkin kohdalla meni aikoinaan niin, että siirtyi kesän saagan jälkeen sitten jo heti seuraavassa tammikuun ikkunassa.
|
|
|
|
Utelias Vili
Poissa
|
 |
Vastaus #2186 : eilen kello 12:09:28 |
|
Eikös seura ihan itse ilmoittanut ettei pelaajan palveluksia enää tarvita ja siirtänyt miehen harjoittelemaan ykkösjoukkueen ulkopuolelle? Nyt sitten yritti pakottaa siirtymään muuhun seuraan kuin pelaaja itse haluaa.
Voi olla, että olet seurannut tätä siirtoa tarkemmin kun minä, mutta olin itse siinä käsityksessä että: - > Garnacho alkoi ulisemaan julkisesti kun ei päässyt EL-finaaliin avariin Spursia vastaan. -> United totesi että voit lähteä jos ei kiinnosta olla täällä -> Pelaajasta tarjotaan, pelaaja ei lähde seuraan joka teki tarjouksen. Minne United on pakottanut Garnachoa siirtymään? Käsittääkseni Unitedille on ihan se ja sama minne Garnacho lähtee, kun ei kerta kiinnosta Unitedissa pelata.
|
|
|
|
Häckett
Poissa
|
 |
Vastaus #2187 : eilen kello 12:15:56 |
|
Voi olla, että olet seurannut tätä siirtoa tarkemmin kun minä, mutta olin itse siinä käsityksessä että: - > Garnacho alkoi ulisemaan julkisesti kun ei päässyt EL-finaaliin avariin Spursia vastaan. -> United totesi että voit lähteä jos ei kiinnosta olla täällä -> Pelaajasta tarjotaan, pelaaja ei lähde seuraan joka teki tarjouksen.
Minne United on pakottanut Garnachoa siirtymään? Käsittääkseni Unitedille on ihan se ja sama minne Garnacho lähtee, kun ei kerta kiinnosta Unitedissa pelata.
Jype tuossa kirjoittelikin, että seura kyllä taisi itse ilmoitella ekana, että voit etsiä uuden seuran.
|
|
|
|
Namke
Poissa
|
 |
Vastaus #2188 : eilen kello 12:16:52 |
|
Voi olla, että olet seurannut tätä siirtoa tarkemmin kun minä, mutta olin itse siinä käsityksessä että: - > Garnacho alkoi ulisemaan julkisesti kun ei päässyt EL-finaaliin avariin Spursia vastaan. -> United totesi että voit lähteä jos ei kiinnosta olla täällä -> Pelaajasta tarjotaan, pelaaja ei lähde seuraan joka teki tarjouksen.
Minne United on pakottanut Garnachoa siirtymään? Käsittääkseni Unitedille on ihan se ja sama minne Garnacho lähtee, kun ei kerta kiinnosta Unitedissa pelata.
Juurikin näin. Vertauksena taas ihan normaalin ihmisen arki. Niin kyllä työnantaja aika useasti sanoo että jos ei firmassa X maistu työt heidän tapojen mukaan, niin voi hakeutua muualle. Jossakin paikoissa voidaan siirtää myös muihin tehtäviin. Jype tuossa kirjoittelikin, että seura kyllä taisi itse ilmoitella ekana, että voit etsiä uuden seuran.
Taisi mennä niin että Nacho valitteli somessa ennen kuin seura ilmoitti että voi siirtyä muualle.
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #2189 : eilen kello 12:18:33 |
|
Nottingham Forest and Douglas Luiz, deal almost done! Final details being sorted and then… here we go.
Douglas only wants #NFFC and the two clubs are finalising small details ahead of green light to travel for medical
Se oli semmoinen Italian reissu sitten. Tätä ei vissiin täällä ollutkaan, en jaksanut selata kuin edellisen sivun läpi kun tuo Isakinkirkko ja forumistit vie kaiken tilan. Ja Lätkiksen linkkiin ei tuo ole ainoa joka siitä vihjaa, se sitten taas on asia erikseen mistä ja millä motiiveilla tuo on lähtöisin. Forest on kyllä aika hyvän ikkunan sanut raavittua kasaan. Koska käytännössä top6 takana on ollut kovin hiljaista, niin hyvinkin voi olla että Nunon Nottinghamista ei tullut vain tähdenlentoa.
|
|
|
|
Häckett
Poissa
|
 |
Vastaus #2190 : eilen kello 12:19:39 |
|
Juurikin näin. Vertauksena taas ihan normaalin ihmisen arki. Niin kyllä työnantaja aika useasti sanoo että jos ei firmassa X maistu työt heidän tapojen mukaan, niin voi hakeutua muualle. Jossakin paikoissa voidaan siirtää myös muihin tehtäviin. Taisi mennä niin että Nacho valitteli somessa ennen kuin seura ilmoitti että voi siirtyä muualle.
Vaikka jalkapalloilijat ovatkin tavallisia ihmisiä niin tuo niiden duuni on kaukana tavallisen ihmisen duunista, joten vähän tyhmä vertaus.
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Jag ser rött...
|
 |
Vastaus #2191 : eilen kello 12:22:14 |
|
Casadósta ilmeisesti tarjottu 30 miljoonaa euroa.  Moisilla tarjouksilla voi kyllä pyyhkiä persettä. On sulla kalliit veskipaperit. 
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #2192 : eilen kello 12:30:25 |
|
Sam C @SamC_reports
Wesley Fofana has removed everything Chelsea related off his Instagram.
Hieno ikkuna menossa
|
|
|
|
Dagger
Poissa
|
 |
Vastaus #2193 : eilen kello 12:33:19 |
|
Forest & Nuno on kyllä hyvinkin sympattava jengi (historiaa kun peilaa ja omat muistot kasarilta), nykyinen omistaja on mitä on, mutta ei hänkään onnistu pilaamaan jengiä. En epäile hetkeäkään etteikö Forest ole tullut vain jäädäkseen Valioon vaan oikeasti taas menestyäkseen.
|
|
|
|
Selski
Poissa
|
 |
Vastaus #2194 : eilen kello 12:34:23 |
|
Sam C @SamC_reports
Hieno ikkuna menossa Kävin tarkastamassa ja näin tosiaan on. Mitä ihmettä täällä tapahtuu, mistähän tämä kaveri on nyt pahastunut?  Edit. Fofanan kommenttiosio täyttyy kyllä sellaista vauhtia tällä hetkellä, että eiköhän kohta koko tili ole suljettu yksityiseksi. Todella epäammattimaista toimintaa kyllä Fofanalta, mutta menee kyllä silti osa noista kommenteista yli. Edit 2. Damage controllit tulilla, nyt poistuu sellaista tahtia postauksia, että ei taida jäädä mitään jäljelle.
|
|
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:41:23 kirjoittanut Selski »
|
|
|
|
|
Dagger
Poissa
|
 |
Vastaus #2195 : eilen kello 12:37:18 |
|
Kävin tarkastamassa ja näin tosiaan on.
Nyt haluaisin tietää mitä DDrogballa on tähän sanottavaa Joo, nyt riittää osaltani tämä OT.
|
|
|
|
Namke
Poissa
|
 |
Vastaus #2196 : eilen kello 12:42:49 |
|
Vaikka jalkapalloilijat ovatkin tavallisia ihmisiä niin tuo niiden duuni on kaukana tavallisen ihmisen duunista, joten vähän tyhmä vertaus.
Sopimus kuitenkin velvoittaa kumpaakin osapuolta. Ja ihan samalla tavalla sopimukset toimivat riippumatta mitä työtä teet. Tähän lisäyksenä jokaisessa määräaikaisessa sopimuksessa pitäisi olla ulosostopykälä kuten Espanjassa.
|
|
|
|
Utelias Vili
Poissa
|
 |
Vastaus #2197 : eilen kello 12:43:01 |
|
Jype tuossa kirjoittelikin, että seura kyllä taisi itse ilmoitella ekana, että voit etsiä uuden seuran.
Olen siinä käsityksessä että Jype on tässä asiassa väärässä. Mutta jatkot sitten jossain muualla.
|
|
|
|
Zebre
Poissa
Suosikkijoukkue: Calcio
|
 |
Vastaus #2198 : eilen kello 12:44:45 |
|
Kävin tarkastamassa ja näin tosiaan on. Mitä ihmettä täällä tapahtuu, mistähän tämä kaveri on nyt pahastunut?  Some kiukuttelu nyt on aina kiusallista, mutta joku junnu ja Chaloopah avasivat viikonloppuna Colwillin poissaollessa, eli starttasi kauden nelostopparina?
|
|
|
|
walesinjeesus
Poissa
|
 |
Vastaus #2199 : eilen kello 12:52:51 |
|
Sam C @SamC_reports
Hieno ikkuna menossa Mitäs Fofanasta maksettiin pari vuotta sitten, yli 70 miljoonaa megapuntaa? Aikamoista menoa ja meininkiä Chelseassa koko kesän. Tuosta on kyllä varmaan turha odotella saavansa niin sanotusti omiaan pois, erityisesti sen pahan polvivamman takia.
|
|
|
|
|
|