FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.11.2025 klo 11:07:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 112 [113]

Kirjoittaja Aihe: Siirtohuhut - Kesä 2025  (Luettu 617988 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
thiou

Poissa Poissa

Vastaus #2800 : 09.09.2025 klo 10:15:07

Uutinen
BREAKING: Andre Onana’s move to Tranzonspor is OFF after he let his plane ticket slip through his fingers.

Tiputti lipun vaan jalalle
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #2801 : 10.09.2025 klo 18:06:17

Christian Eriksen --> Wolfsburg*** (Kicker)
kuuhasen lalli

Poissa Poissa

Vastaus #2802 : 10.09.2025 klo 23:55:25

Noh katsotaanpa poikien otteita vähän edes alusta ennen kuin julistetaan mitään.Taii no voihan sitäkin kutsua hyväksi hauksi mutta joka sitten floppaa lopulta.
Flopin tuoksua on ilmassa molempien kohdalla.
Tämä varmistui kuin myös Viki Lindelöfin kiinnitys ilmaisena.

Vähän myöhässä ajankohdasta, mutta sarjan jatkuessa pian niin etkös sinä itse tuota vähän aiemmin julistanut Isakin tekevän tuhoa vailla ensimmäistäkään ottelua poolin paidassa?
Hejst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Persekettu eli Arsenaali

Vastaus #2803 : 12.09.2025 klo 11:59:33

Vähän myöhässä ajankohdasta, mutta sarjan jatkuessa pian niin etkös sinä itse tuota vähän aiemmin julistanut Isakin tekevän tuhoa vailla ensimmäistäkään ottelua poolin paidassa?

Poolistien anti tähän ketjuun ollut kyllä muutenkin täyttä itseään. Muutama nimimerkki viljelee idioottimaisia one linereita ihan joka asiaan, vaikka tuskin ketään kiinnostaa heidän mielipiteensä. Ja se ainoakin asiallinen kirjoittaja viljelee jotain vitun korvanappihuhuja, vaikka on itse vinkunut vuosikaudet lähteiden perään.
Didgeridoo

Poissa Poissa

Vastaus #2804 : 12.09.2025 klo 12:16:29

Poolistien anti tähän ketjuun ollut kyllä muutenkin täyttä itseään. Muutama nimimerkki viljelee idioottimaisia one linereita ihan joka asiaan, vaikka tuskin ketään kiinnostaa heidän mielipiteensä. Ja se ainoakin asiallinen kirjoittaja viljelee jotain vitun korvanappihuhuja, vaikka on itse vinkunut vuosikaudet lähteiden perään.

Taitaisi foorumilta kirjoittajat loppua, jos tämä olisi kriteeri tänne rustaamiseen :D

Saattaa olla Siirtohuhut - tammikuu 2026 osastoa, mutta Slot puhui tänään mediatilaisuudessa vähän siihen malliin, että Guehin suhteen tämä ei ollut tässä.
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #2805 : 13.09.2025 klo 01:08:03

Ja se ainoakin asiallinen kirjoittaja viljelee jotain vitun korvanappihuhuja, vaikka on itse vinkunut vuosikaudet lähteiden perään.

Korvanappihan on lähde sekin mikä kertoo lukijalle että miten luotettavasta huhusta on kyse. Ja tässä tapauksessahan ne kaksi huhua (hui kamalaa) olivat molemmat ihan oikeaan osuvia. Aika paljon parempi osumaprosentti kuin tässä topikissa keskimäärin. :)
Hejst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Persekettu eli Arsenaali

Vastaus #2806 : 13.09.2025 klo 23:23:29

Korvanappihan on lähde sekin mikä kertoo lukijalle että miten luotettavasta huhusta on kyse. Ja tässä tapauksessahan ne kaksi huhua (hui kamalaa) olivat molemmat ihan oikeaan osuvia. Aika paljon parempi osumaprosentti kuin tässä topikissa keskimäärin. :)

No juu, tuli vähän turhan kärkäs viesti. Tais olla pieni känkkäränkkä päällä. Mutta eipä siinä suuria asiavirheitä kuitenkaan tullut. Saisko ketjusta statsit näkyviin, ja vielä jos joku osaisi tehdä niistä piirakkakaavion kannattajaryhmittäin..

Sivuja: 1 ... 112 [113]

Siirry: