JunnunVPS
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu, Barca, Liverpool
|
 |
Vastaus #100 : 22.04.2025 klo 15:14:44 |
|
Benji ja Bande varmaankin vaihtavat paikkaa tunnin kohdalla.
|
|
|
|
Ilkeä Eläinlääkäri
Poissa
|
 |
Vastaus #101 : 22.04.2025 klo 15:17:02 |
|
Mitenkäs tuo Gnistanin ryhmitys nyt sitten menee?
|
|
|
|
TimCalahan
Poissa
|
 |
Vastaus #102 : 22.04.2025 klo 15:21:09 |
|
Vaspa ei olis huano.
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
 |
Vastaus #103 : 22.04.2025 klo 15:24:57 |
|
Benji ja Bande varmaankin vaihtavat paikkaa tunnin kohdalla.
Jompi kumpi jysäyttänee boxin ulkopuolelta ylänurkkaan. Siinä pelin suurin yksittäinen anti ja esteettinen nautinto. Todennäköisesti Benji; Banden maali on polkupyöräpotku pilkun kohdalta ylänurkkaan. Ehkäpä sittenkin vielä komeampi yksittäissuoritus. Näitä on kyllä jo odotettukin. Aivan. Maltamme tuskin odottaa. (Paitsi ettemme ehdi väijyä tätä ”spektaakkelia”. High lightsien kautta mennään.  )
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 22.04.2025 klo 15:26:02 |
|
Kilpparia kolmannella ja kybällä!
|
|
|
|
naama
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Purha, Gnistan, MyPa
|
 |
Vastaus #105 : 22.04.2025 klo 15:26:03 |
|
Eiköhän se ole sama kuin Interiä vastaan, Rachide ja Kabashi tullut vaan loukkantuneiden Raitalan ja Petterssonin tilalle Latonen Väyrynen Eremenko Hänninen Bashkirov Arko-Mensah Rachide Kabashi Ojala Heiskanen
|
|
|
|
Kiinanmuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #106 : 22.04.2025 klo 15:29:12 |
|
Sheikki kentälle. Olisi token paskapallossa edes jotain nautintoa.
|
|
|
|
Ryan R
Poissa
Suosikkijoukkue: Russell was not even there
|
 |
Vastaus #107 : 22.04.2025 klo 15:29:48 |
|
Kokoonpanossa mukana olevaa vasenta laitapakkia ei uskalleta laittaa avaukseen ja vasemmaksi laitapakiksi hankittua viihdyttäjää ei uskalleta ottaa edes kokoonpanoon. Hyvä homma  En nyt toki varmaksi tiedä, mutta pitäsköhän kenties vaikka vahvistaa tuota osa-aluetta jollain pelaajalla, kenet uskaltaa sinne kentälle laittaa?
|
|
|
|
Tuhoaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH
|
 |
Vastaus #108 : 22.04.2025 klo 15:36:04 |
|
Onhan se vähän surullista, että pelaajalistaa katsomalla ei pysty päättelemään Klubin rytmitystä. Puolustuksessa joku pelaa siis väärällä pelipaikalla. Kai tää sitten on ns. perusvarma Tokelta. Voisiko Simojoki vaan saada kunnon mahdollisuuden?
|
|
|
|
hoohoijr
Poissa
|
 |
Vastaus #109 : 22.04.2025 klo 15:36:43 |
|
Tulee olemaan suorastaan ihanaa katsella Kanelin alibi-syöttelyä kymppipaikalla.. Saisiko tänään jopa koko Klubi-uran kolmannen peliä edistävän syötön omille?
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 22.04.2025 klo 15:37:39 |
|
Kokoonpanossa mukana olevaa vasenta laitapakkia ei uskalleta laittaa avaukseen ja vasemmaksi laitapakiksi hankittua viihdyttäjää ei uskalleta ottaa edes kokoonpanoon. Hyvä homma En nyt toki varmaksi tiedä, mutta pitäsköhän kenties vaikka vahvistaa tuota osa-aluetta jollain pelaajalla, kenet uskaltaa sinne kentälle laittaa?Nyt on toki jo myöhäistä reagoida (TM:n free agent vaspojen lista todella karmeaa luettavaa), mutta on erittäin hyvä kysymys, miksi Klubi ei tehnyt mitään sen vajaan kuukauden aikana kun Sidibe oli jo saapunut Suomeen mutta siirtoikkuna oli vielä auki. Kyllähän Sheikin todellinen taso tuli väkisinkin ilmi jo parin ensimmäisen harjoituksen aikana, ja kun seuran kirstussa on rahaa kuin roskaa, niin voi hyvällä syyllä kysyä, miksi Vuorinen ei saanut aikaan edes kesän ikkunaan kestävää lainadiiliä jonkun ison talvisarjaseuran kolmosvaihtoehdon kanssa. Aina voi selitellä jotain junnuille jätetyistä mahdollisuuksista, mutta kun Klubin rosterissa ei ole yhtään oikeasti lupaavaa nuorta vasenta pakkia, vaan pelipaikalla joudutaan peluuttamaan joko topparia (DOS tai Tikkanen), hyvin keskinkertaista jokapaikanhöylää (Brooklyn), tai väärän puolen junnua (Simojoki), ei kukaan pääse oikein hyötymäänkään tästä selkeän avauksen vasemman pakin puutteesta.
|
|
|
|
Kiinanmuuri
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 22.04.2025 klo 15:40:34 |
|
Tulee olemaan suorastaan ihanaa katsella Kanelin alibi-syöttelyä kymppipaikalla.. Saisiko tänään jopa koko Klubi-uran kolmannen peliä edistävän syötön omille?
Uskomatonta miten Kaneli voi mennä tikkupellen papereissa Mennun ohi kymppipaikalle.
|
|
|
|
Pyrkka
Poissa
Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen
|
 |
Vastaus #112 : 22.04.2025 klo 15:40:43 |
|
Onneksi olen viettänyt omat junnuvuodet Gnistanissa, niin ei tee edes pahaa toivoa tulosta, jolla Toke saadaan välittömästi helvettiin
|
|
|
|
FC Apollo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM
|
 |
Vastaus #113 : 22.04.2025 klo 15:41:45 |
|
Uskomatonta miten Kaneli voi mennä tikkupellen papereissa Mennun ohi kymppipaikalle.
Ennemmin Mentu sisään 60min kohdalla kuin Kaneli. Mentu pystyy paremmin tarvittaessa ratkomaan pelejä.
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #114 : 22.04.2025 klo 15:42:50 |
|
Onhan se vähän surullista, että pelaajalistaa katsomalla ei pysty päättelemään Klubin rytmitystä. Puolustuksessa joku pelaa siis väärällä pelipaikalla. Kai tää sitten on ns. perusvarma Tokelta. Voisiko Simojoki vaan saada kunnon mahdollisuuden?
Jokin Simo on ihan potentiaalinen prospekti mutta yhä kategoriaa lapsi, joka lahjoitti maalin ja voiton Seinämäen painijoillle vasta viikko sitten syöttämällä paineettomassa tilassa tämän super-Paanasen maalintekopaikkaan, josta nouseva supertähti kiitti ja naulasi alanurkkaan kuin kovempikin internationaali. Mistä näitä late bloomereita/näkyville piilotettuja kotoisia tähtipelaajia oikein tulee ja sikiää ja miksi ne päätyvät nykyään pääsääntöisesti Klubin reikähaavin ohi maakuntiin?! Kyllä kelpaisi tämä Paananen Klubiinkin, toisinkin kuin se kai jo lopettanut Kuopion Diego joka kävi pyörähtelemässä pakolliset kuviot uransa ehtooksi vielä Boltillakin ihan Euro Liigaa myöten. Ei siinä hieno uranpäätös ja homage Klubilta kävelevälle liigajyrän määritelmälle 
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 22.04.2025 klo 15:45:35 |
|
Ennemmin Mentu sisään 60min kohdalla kuin Kaneli. Mentu pystyy paremmin tarvittaessa ratkomaan pelejä.
Nimenomaan näin: Mentu on yksi nykyrosterin harvoista pelaajista, jonka voi jättää avauksesta pois oman pelin suuremmin kärsimättä (toisin kuin vaikka Pukin) mutta joka omaa potentiaalia ratkaista matseja viimeisen puolen tunnin aikana väsynyttä puolustusta vastaan. Itse olisin saattanut heittää tuolle paikalle avaukseen jopa Jere Kallisen, joka olisi sitten vaihtunut tuossa 60 min kohdalla joko Kaneliin tai Mentuun riippuen siitä, onko omaa useamman maalin johtoa suojeltava vai onko Klubi vielä metsästämässä voittomaalia.
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #116 : 22.04.2025 klo 15:47:02 |
|
Touko paskoi housuun ja penkitti Mentun
|
|
|
|
00250
Poissa
|
 |
Vastaus #117 : 22.04.2025 klo 15:49:04 |
|
Itse olisin ottanut Bandén paikalle kyllä Kökcün, mutta enpäs olekaan valmentaja ja Bandé varmasti tarjoaa kovaa tsemppiä ja pyörimistä mielenkiintoisten ratkaisujen kera
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #118 : 22.04.2025 klo 15:49:31 |
|
Onneksi olen viettänyt omat junnuvuodet Gnistanissa, niin ei tee edes pahaa toivoa tulosta, jolla Toke saadaan välittömästi helvettiin Kaikki kunnia Gnisulle muttta minä olen vetänyt junnuvuodet muualla ja Kipinälle annettiin aina dunkkuun vaikka joskus suht tasaiseen voimainkoetukseen pystyivätkin. Muistan esimerkiksi pudottaneen Gnistanin jatkosta jossain SM-esikisoissa tykittämällä pallon kasuaalisti YLÄNURKKAAN jostain boksin rajalta niin että verkko meni MUNKILLE!. Tai ehkä maalinedusruuhkasta. Kuka näitä muistaa? Peruskauraa. Me saatiin SM-mitali, Gnisu lähti kotiin. Näin se menee. Tykittelin ylänurkkaan myös lahtelaisseuraa vastaan ja otimme kultaa tai pronssia. Kuka näitä muistaa. Peruskauraa.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #119 : 22.04.2025 klo 15:50:26 |
|
Mitä ihmettä nyt taas - Kanelihan on pelistä ja vuodesta toiseen paras keskikenttäpelaaja ja täällä itketään häntä penkille? Just!
Toppari laitapakkina syntyy siitä Token avaamasta 343 visiosta: Hyökätessä pelaamme keskikentän neliöllä. Jos sen haluaa numeroina ilmaista, se on 3–4–3. Toinen laitahyökkääjä on neliössä. Puolustaessa peilaamme vastustajan muotoa.”
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #120 : 22.04.2025 klo 15:53:00 |
|
Itse olisin ottanut Bandén paikalle kyllä Kökcün, mutta enpäs olekaan valmentaja ja Bandé varmasti tarjoaa kovaa tsemppiä ja pyörimistä mielenkiintoisten ratkaisujen kera
Kokcula ”en saa palloa vahingossakaan maaliin kunhan hyrrään” versus oman elämänsä taiteilija Bandé eurogolazo kapasiteetilla. Valinta ei näiden välillä ole vaikea ja jopa Toke tai tiiminsä osui tällä kertaa oikeaan.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #121 : 22.04.2025 klo 15:57:06 |
|
Sidibe ei mahdu kokoonpanoon. Miten voi jäädä ykköstähti kokoonpanon ulkopuolelle? Nyt on kipinällä sauma.
Ei päästä nsuttimaan vieläkään.
|
|
|
|
00250
Poissa
|
 |
Vastaus #122 : 22.04.2025 klo 15:59:20 |
|
Toisaalta Bandélla se soppari kesäkuuhun saakka ja Kökcülla monivuotinen, että olisi nyt pikkuhiljaa kiva saada jälkinmainitulta jotain (tehoja).
|
|
|
|
Ryan R
Poissa
Suosikkijoukkue: Russell was not even there
|
 |
Vastaus #123 : 22.04.2025 klo 16:03:42 |
|
Mitä ihmettä nyt taas - Kanelihan on pelistä ja vuodesta toiseen paras keskikenttäpelaaja ja täällä itketään häntä penkille? Just!
Alempana toki aina vahva, mutta jos se nyt taas tuossa kymppipaikalla pelaa, niin onhan tuo mielestäni nyt vaan aivan liian staattinen kaveri sille paikalle. Ei maaliuhkaa, eikä liiemmin murtavia syöttöjäkään = 
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #124 : 22.04.2025 klo 16:04:06 |
|
Bande on menettänyt minun luottamuksen jo vuosi sitten, mutta en minä näkyä asioita päätä. Sen sijaan yllättynyt olen laitahyökkääjäkaksikista Bande-Möller. Olisi jomman kumman tilanne odottanut peliälykästä, rakentamiseen osallistuvaa ja keskelle leikkaavaa tyyppiä, kuten usein Token kanssa nähty. Eli esim Mentu tai Kokcu. Mutta en minä näitä päätä ja onhan siellä keskellä jo ahdasta Ringin, Kanelin ja Luken ansiosta. Ja kyllähän Bande sinne keskelle ajaa, mutta en oikein osaa arvostaa kuin hänen boksitekoja. Alempana toki aina vahva, mutta jos se nyt taas tuossa kymppipaikalla pelaa, niin onhan tuo mielestäni nyt vaan aivan liian staattinen kaveri sille paikalle. Ei maaliuhkaa, eikä liiemmin murtavia syöttöjäkään =  No siitä olen toki samaa mieltä että Kaneli kuuluisi alemmas. Toke voisi katsoa Sibilän vetämiä pelejä, jotta ei tarvitsisi itse kokeilla tätä.
|
|
|
|
|
|