Vakituinen
Poissa
|
 |
Vastaus #25 : 22.04.2025 klo 17:50:49 |
|
Kasperin rooli on kasvanut ja muuttunut tälle kaudelle. Kassulla on erikoistaito löytää tilat, mistä voi tehdä maaleja. Siihen kun lisätään vielä hyvä laukaus, niin vaikea on miestä pimentää. Ainakin vähintään Kassun vartiointi avaa tiloja muille. Rasselle toivoisi onnistumista huomenna.
Kasper ja Rasse ovat Oulussa pelanneita. Kaukua ja Kemppainen Seinäjoella. Onko muitakin vastustajan paikkakunnan joukkueeseen siirtyneitä? En muista.
|
|
|
|
peacefulhooligan
Poissa
Suosikkijoukkue: Kyröskosken Pärske
|
 |
Vastaus #26 : 22.04.2025 klo 17:51:19 |
|
Meinasin naputella illalla otteluavauksen, mutta sehän olikin jo avattu.  Näin mä muistelin, mutta olin hätähousu  Itse en välttämättä lähtisi Bojangilla ensi peliin mikäli siellä itse Grievekin odottaa Oululta matalaa blokkia. Vahvuudet peittyvät aika lailla ja täysin sama pätee Vargasiin. Ja en mä kyllä Strengiäkään laittaisi avaukseen  Rasse kärkeen?
|
|
|
|
Spili
Paikalla
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #27 : 22.04.2025 klo 17:53:43 |
|
Mun Paananen on kovempi kuin sun Paananen -derbylle 
|
|
|
|
Jussi1234
Poissa
|
 |
Vastaus #28 : 22.04.2025 klo 17:54:29 |
|
Näin mä muistelin, mutta olin hätähousu  Itse en välttämättä lähtisi Bojangilla ensi peliin mikäli siellä itse Grievekin odottaa Oululta matalaa blokkia. Vahvuudet peittyvät aika lailla ja täysin sama pätee Vargasiin. Ja en mä kyllä Strengiäkään laittaisi avaukseen  Rasse kärkeen? Rasse tai Streng kärkeen. Bojangilla ei tee riittävästi, jos se matala blokki on siellä vastassa, joka pitää murtaa.
|
|
|
|
Nordicist
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 22.04.2025 klo 17:56:33 |
|
Matala blokki ei kuulosta Isokankaan jutulta.
|
|
|
|
ExtraJack
Paikalla
|
 |
Vastaus #30 : 22.04.2025 klo 18:03:21 |
|
Näin mä muistelin, mutta olin hätähousu  Itse en välttämättä lähtisi Bojangilla ensi peliin mikäli siellä itse Grievekin odottaa Oululta matalaa blokkia. Vahvuudet peittyvät aika lailla ja täysin sama pätee Vargasiin. Ja en mä kyllä Strengiäkään laittaisi avaukseen  Rasse kärkeen? Rasse on ollut hyvä omalla paikallaan. Fatin kanssa homma toimii niin hyvin, että ei kannata sitä hajottaa. Rasse mahdollistaa omilla suorituksillaan Fatille tilaa. Ei näy tilastoissa, mutta on arvokasta työtä. Eli pitäisin Karjalaisen laidassa. Vargasin paikalle voisi Lainetta kokeilla. Bojang sitten kärkeen. Tekee ainakin töitä.
|
|
|
|
LaatuFutis
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 22.04.2025 klo 18:03:25 |
|
Matala blokki ei kuulosta Isokankaan jutulta.
Näin on, ei alkuunkaan.
|
|
|
|
viitati
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 22.04.2025 klo 18:17:39 |
|
Mun Paananen on kovempi kuin sun Paananen -derbylle  Eikun meidän Paanaset on parempia kuin teidän Paananen:)
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
 |
Vastaus #33 : 22.04.2025 klo 18:18:50 |
|
Meidän tuomarit ovat parempia kun teidän 
|
|
|
|
viitati
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 22.04.2025 klo 18:21:04 |
|
Näin on, ei alkuunkaan.
Sitä tänään reenasivat ja Bergsma veti kuin entisaikojen libero Franco Baresi.
|
|
|
|
viitati
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 22.04.2025 klo 18:46:56 |
|
Meidän tuomarit ovat parempia kun teidän  Tuo oli hyvä, milloin Seinäjoella ollut liigatuomari??? Meillä on sentään yksi jota kaikki oululaiset futisfanit rakastaa, Pietu 
|
|
|
|
Eom92
Poissa
Suosikkijoukkue: The Lions ja The Three Lions
|
 |
Vastaus #36 : 22.04.2025 klo 20:17:27 |
|
Melkein kannattaa Seinäjoella toivoa Oululle pisteitä, muuten on ketju mahdottoman raskasta kaikille, paitsi toki oululaisille.
|
|
|
|
AKKings
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #37 : 22.04.2025 klo 21:09:23 |
|
Kerhon juoksuvoima on liikaa Oululle. Laitetaan sivistynyt 2-0 Bojang Paananen
|
|
|
|
Yobe
Poissa
Suosikkijoukkue: Vedonlyönti
|
 |
Vastaus #38 : 22.04.2025 klo 23:58:56 |
|
Melkein kannattaa Seinäjoella toivoa Oululle pisteitä, muuten on ketju mahdottoman raskasta kaikille, paitsi toki oululaisille.
Rauli_82 ei vissiin ole muuta annettavaa forkalle kuin kitistä näissä ACOn ottelutopikeissa. Melko säälittävää touhua yli 40v miesoletetulta.
|
|
|
|
Eom92
Poissa
Suosikkijoukkue: The Lions ja The Three Lions
|
 |
Vastaus #39 : 23.04.2025 klo 01:38:37 |
|
No kai sitä nyt kommentoida saa mitä näkee ja kuulee. Oulussa ei kestetä kritiikkiä?
|
|
|
|
sunnuntaifutari
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 23.04.2025 klo 07:20:23 |
|
No kai sitä nyt kommentoida saa mitä näkee ja kuulee. Oulussa ei kestetä kritiikkiä?
Sulla nyt vaan tuntuu olevan joku henkilökohtanen agenda kun HJK-Gnistan pelin matsitopicissakin oli sulla väkisin Oulu mainittuna 
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
 |
Vastaus #41 : 23.04.2025 klo 07:56:22 |
|
Sulla nyt vaan tuntuu olevan joku henkilökohtanen agenda kun HJK-Gnistan pelin matsitopicissakin oli sulla väkisin Oulu mainittuna  Lähestytään asiaa positiivisen kautta. Voi olla hyvä asia, että ACO tarjoaa forkalla nelikymppiselle Raulille sopivan kohteen projisoida vihantunteitaan. Kohde voisi muutoin olla joku henkilö tuolla oikeassa elämässä.
|
|
|
|
MaikkulanMessi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #42 : 23.04.2025 klo 08:24:57 |
|
Jaa onkos siellä tämän Jaajon Diilihassuttelun voittaja vielä hypemäninä/kuuluttajana?
|
|
|
|
pimputus
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaljaa ja kotimaista futista
|
 |
Vastaus #43 : 23.04.2025 klo 08:56:40 |
|
Näin mä muistelin, mutta olin hätähousu  Itse en välttämättä lähtisi Bojangilla ensi peliin mikäli siellä itse Grievekin odottaa Oululta matalaa blokkia. Vahvuudet peittyvät aika lailla ja täysin sama pätee Vargasiin. Ja en mä kyllä Strengiäkään laittaisi avaukseen  Rasse kärkeen? Mifkiä vastaan Vargas pelasi aika hyvin matalaa puolustusta vastaan. Oli paljon pelattavana laidalla ja taskuissa,pystyi pitämään pallon omilla ja pelasi kompinaatiota joista päästiin murtautumaan ja sieltä laidalta tuli ensimmäisen puoliajan vaarallisimmat paikat.Ei ollut näkyvästi esillä mutta oli mukana toteuttamassa bussin murtoa ja oli luultavasti näin myös roolitettu. Siltä selkeästi odotetaan WAU suorituksia ja näkymätön työ jää huomioitta
|
|
|
|
TP-forewer
Poissa
|
 |
Vastaus #44 : 23.04.2025 klo 09:03:50 |
|
Yleinen konsensus tuntuu olevan, että ACO pistää bussin parkkiin, mutta minäpäs ennustan muuta. Rohkeaa ylhäältä ottoa ja kovaa prässiä Nihkeä 1-1 tasuri.
|
|
|
|
peacefulhooligan
Poissa
Suosikkijoukkue: Kyröskosken Pärske
|
 |
Vastaus #45 : 23.04.2025 klo 09:27:10 |
|
Jaa onkos siellä tämän Jaajon Diilihassuttelun voittaja vielä hypemäninä/kuuluttajana?
Ilmoitti jäävänsä pois joskus vuoden alussa  Siltä selkeästi odotetaan WAU suorituksia ja näkymätön työ jää huomioitta
No totta vitussa tuon profiilin pelaajalta odotetaan WAU suorituksia.
|
|
|
|
Kylmä Tuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #46 : 23.04.2025 klo 10:06:04 |
|
Ennustukset illan peliin: -SJK voittaa yhdellä maalilla, 3-2 tai 2-1 -Ndione tekee maalin Oululle -Otteluseurannassa joku Oulun mies mainitsee viestissä jotain tuomareista, ja tästä johtuen vähintään kolmen eri seuran avohoito-osasto tulee huutamaan kuinka Oulun pelien otteluseurannat ovat hirvittävää paskaa jota ei voi edes lukea  E: Näköjään jo ennen peliä alkaa tämä huuto 
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
 |
Vastaus #47 : 23.04.2025 klo 11:01:58 |
|
Paananen tekee ainakin yhden. En paljasta kuka.
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #48 : 23.04.2025 klo 11:28:49 |
|
No totta vitussa tuon profiilin pelaajalta odotetaan WAU suorituksia.
No siis tämä. Tuli kuitenkin "kovasta" sarjasta, mutta ei ole yhtä onnistunutta maalisyöttöä lukuun ottamatta esittänyt vielä oikein yhtään mitään. Ennemmin vaikka Lainetta avaukseen, jos Rassea ei voi penkittää vasemmalta laidalta. Tai voisi myös Mastokangaalle antaa kunnon näyttöpaikan. Kunnon kärkimies meiltä myös uupuu, mutta kyllä sitä silti ennemmin Bojangin näkisin avauksessa kuin Strengin. En usko Oulun bussittavan samalla tavalla kuin Mifkin, joten pääsee varmasti paremmin esille tässä pelissä.
|
|
|
|
Durden
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #49 : 23.04.2025 klo 12:00:04 |
|
En minäkään kyllä usko, että Oululla on nollakerholaisena varaa lähteä bussittamaan ottelun alusta alkaen.
|
|
|
|
|
|