Kyllä ne aikalailla nappiin on aina menneet. Akaan kotisivuilta katselin mitä uusia pelaajia sinne on tullut niin aika nuorta ja kokematonta. Kentällinen poikia joilla ykkösdivarissakin tekisi tiukkaa, joten välivuosi luvassa.
Sen verran annan siimaa että pronssijoukkueen heitin vähän täkynä. Mutta top 2 Mäx ja Kemi, sen voi lukita ja nostellaan vaikka keväällä tämä viesti ylös.
Viime kesänä heitin tänne että Akaa ylivoimainen mestari ja sitä ei suostuttu uskomaan.
Samoin heitin hyvissä ajoin että Kady tippuu ja seura kaatuu. Sitäkään ei uskottu.
Myös tornion nousun ennustin oikein. Kyllä nämä minun heitot aika oikein osuu kerta toisensa jälkeen. Ei voi mitään jos joku ei tätä halua ymmärtää.
Tämä on tietysti näiden keskustelupalstojen henki eikä sille mitään voi. Onneksi olen jo niin iäkäs (50+) ettei tämä minua niin hetkauta.
Noniin. Tornioon hankittu toinen Spanski kostautui pelimieheksi ja tätä myöten sarjapaikka varma. Peräpään taistoissa Haupaketju pystyy pelaamaan nollanollaa ja Bergin kentässä Spanskit ja AG pivottina tuovat tarvittavaa taitoa ja oveluutta maalien tekoon. Olekki osaa homman edelleen.
Kady tippuu ja mahtaako olla naula arkkuun sen seuran osalta mitä tulee miesten edustusfutsaliin?
Aika mielenkiinnoton kausi luvassa, kun koko liigasta ei Akaan lisäksi löydy yhtäkään organisaatiota jolla olisi pelimerkkejä panostaa. Kadyn dynastia on ohi ja siellä yritetään sinnetellä kausi kerrallaan. Kemi vetänee ainakin yhden kauden happea kovien menetysten jälkeen. Vieskasta ykköskenttä ulos.
Akaan jälkeen taso romahtaa ja europelien jälkeen seuran maajoukkuemiehet saavat kovia pelejä vain harjoituksissa keskenään.
Siinä nyt muutama aika tarkkaan osunut analyysi maistiaisiksi Acooperille.
Eri mieltä voi olla, mutta vähän maku menee kun huudellaan että analyysit ei osu vaikka ovat osuneet hyvinkin tarkkaan.