FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.05.2025 klo 14:48:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 9.5.25 klo 01-06.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 9.5.25 klo 01-06

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: 27.4.2025 JJK - FC Inter 2 klo 16 Huhtahallissa - kaksi tuntia kotiavaukseen  (Luettu 2750 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tötsänkerääjä

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 27.04.2025 klo 21:22:20

Harju rempassa, valmis keväällä 2026 Kalevan kisoihin.
Viitaniemessä käynnissä tekonurmen vaihto.

Ei helvetti mitä puuhastelua, jos ei Jyväskylässä pääse ollenkaan ulkona pelaamaan Alas
Vale-valeysi

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 28.04.2025 klo 04:30:05

Olen tästä tylsyydestä aikalailla eri mieltä. Totta, toinen puoliaika oli maalin jälkeen melko tylsä, kun tietoisesti laskettiin linja alas ja pudotettiin prässin intensiteettiä. Tämän kauden JJK on kuitenkin mielestäni erittäin viihdyttävä porukka, kun se haluaa. Tänäänkin viiden pelaajan prässi oli ajoittain melkein ajokoiramaista ja alakerrassakin pyrittiin pelaamaan pallolla vaikka paine oli kova. Olen myös erittäin iloinen, että prässi on tällä kaudella selvästi organisoitua ja sitä on harjoiteltu. Enää ei tapahdu yksittäisten pelaajien juoksentelua vaan paine on yhtenäistä ja tietoista.

Tämä oli jollain tasolla toisinto Oulun vieraspelistä. Nyt vaan viimeistely oli parempaa.
Tätä vaihetta pelistä lähinnä mietin, oli ehkä vähän huonosti muotoiltu tuo mun viesti :D Muuten on ollut oikein viihdyttävää menoa Ylos
dbc020

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #27 : 28.04.2025 klo 19:31:04

Ei helvetti mitä puuhastelua, jos ei Jyväskylässä pääse ollenkaan ulkona pelaamaan Alas

Eiköhän Kesäkuussa pelata Viitaniemessä jos ei ihan pilalle mene maton vaihto.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: