Tämän päivän Iltasanomissa oli isot jutut huuhkajasta, Huuhkajien voitosta etc mutta...
Siellä oli saatana juttu kolmen mieshuoran matkasta (no okei se oli juttu Viro-Englanti - matsista ja sisälsi tämän jutun) Tallinnaan. :keskari:
Selittivät tietenkin, että
"Englanti on aina ollut minun suosikkini, ja nyt kun se pelaa lähellä, niin oli suorastaan pakko lähteä katsomaan, Mika Immonen selitti."
Käyttivät itse kliseistä juttua; "olemme seuranneet Englannin jalkapalloa aina siitä asti kun TV2 näytti Englannin ykkösdivaria"
"kaverit ihmettelivät, että miksi pitää sinne asti lähteä, näkeehän pelin televisiostakin, Kai Vanhanen tuhahti. No ei minulla kotona ole 6000:tta brittifania huutamassa, Immonen sanoi."
"Mika Oras on ManUn, Vanhanen Tottenhamin ja Immonen Liverpoolin miehiä. Maaottelujen aikana seuraintohimot työnnetään syrjään".
"Jokerien fanitoiminnan kautta tutustunut kolmikko vietti eilen todellisen urheiluillan ja -yön. Englanti-Viro (eikös Viro muuten ollut kotijengi) - ottelun jälkeen ohjelmassa oli jääkiekkoa, eli NHL:n viides ja kenties ratkaiseva finaali."
Oli hieman uuh/uhh - olo, kun ylpeilivät sillä ettei Suomen maajoukkueen matsit niin tärkeitä ole.
Rupesivat vielä kehumaan Rooneyta ja sitten toimittajan kanssa nauroivat kun seuravihat unohdetaan, ja ettei Liverpoolin kannattaja nyt ManUn pelaajista noin mukavasti sanoa... Voi nyt vittu sentään

.
Jokerien - fanitoiminnan kautta... ajattelin että jaahas FC Jokerien "huligaaneja", mutta ei (kts. alla)
"Oras, Vanhanen ja Immonen olivat siitä varmoja. - Ja kun Teemu saa lopulta mestaruussormuksen, niin ensi kaudella hän voikin sitten tulla jäähdyttelemään Jokereihin"
Kendojanareitahan nämä olivatkin.

Painukaa vittuun Suomesta. Miksi ette kannusta saatana Manchester Flamesejä (tms) kun kerran olette moisia gloryhunttereita. Miksi Suomen Leijonien matsit pitää vahdata keppitanassa, mutta jalkapalloa ei viitsitä Suomessa tukea.
Mika Immonen
Kai Vanhanen
Mika Oras
NAKS NAKS
Noh aika näyttää ja Huuhkajien kannattajat näyttävät viellä kaikille kendiksille, pissiksille sekä meishuorille, että mistä se kana kusee!