FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.01.2026 klo 12:20:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Kirjoittaja Aihe: TPS - KäPa | 14.5. klo 18.30 | Kupittaa  (Luettu 16462 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Puskupena22

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #150 : 14.05.2025 klo 20:09:56

Pohtio hyvä supersub viikoille 10 minuutille. Kaverilla riittää jalkaa!
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kilpailulliset opportunistit

Vastaus #151 : 14.05.2025 klo 20:28:51

En edelleenkään ruudun koosteesta näe paitsiota ???

Enkä minä sitä mistä 2-2 maaliin johtanuy kulma tuli. TV-kuvan perusteella pallo ei ollut lähelläkään osua KäPan pelaajaan.
Zeta

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 14.05.2025 klo 20:30:01

Enkä minä sitä mistä 2-2 maaliin johtanuy kulma tuli. TV-kuvan perusteella pallo ei ollut lähelläkään osua KäPan pelaajaan.
Entä veskariin?
Hurten

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 14.05.2025 klo 20:31:55

Täytyy kyllä ihmetellä Munukan mittavaa liigauraa. Toivottavasti ei vihellä enää yhtäkään Tepsin peliä tällä kaudella, aivan järkyttävän huono suoritus. Onneksi voitettiin, niin ei nyt niin harmita. :D
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kilpailulliset opportunistit

Vastaus #154 : 14.05.2025 klo 20:37:23

Entä veskariin?

Se lienee ainoa mahdollinen selitys. Piispa näytti itse protestoivan tuomiota, mutta mene ja tiedä.

Eikä KäPa tuohon kaatunut, TPS ansaitsi kyllä voittonsa. Korpeaa vaan, että turhaan tuli myös autettua vastustajaa mm. syöttämällä 3-2 maali vastustajan jalkaan boksipimputtelun jälkeen. No, tyhmyydestä sakotetaan ja tuolla valitulla linjalla näitä tulee väistämättä.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2025 klo 20:44:38 kirjoittanut tactico »
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #155 : 14.05.2025 klo 20:37:57

Entä veskariin?

Ei lähelläkään. Metrin päässä.
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #156 : 14.05.2025 klo 22:25:56

Mun silmään se oli ihan puhdas Munukan erikoinen. Oli mielestäni jo lähdössä keskikentälle päin, mutta sitten viime hetkellä keksi että tästähän voisi keksiä vaikka kulman.
Statisti

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 14.05.2025 klo 23:58:42

Täytyy kyllä ihmetellä Munukan mittavaa liigauraa.

Eihän tuota voi selittää mikään muu kuin sukunimi. Jos kyseessä olisi ollut joku alemmista sarjoista noussut lupaavaksi katsottu tuomari, niin tämänpäiväisellä esityksellä ei pitäisi olla mitään asiaa tähän sarjaan enää tällä kaudella.

Pahintahan on se, että Munukka tekee tuon osittain tahallaan. Janari on vihellellyt huipputasolla varmaan lähemmäs 15 vuotta ja koko sen ajan hänet on tunnettu siitä, että hinku olla tapahtuman keskipisteenä on valtava. Tässä pelissä taisi tauolla ymmärtää että nyt menee jo melko räikeäksi, kun toinen puoliaika sujui sitten yllättävän vähillä sekoiluilla.
The Goat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, MCFC

Vastaus #158 : 15.05.2025 klo 05:29:00

Emu paras ulkomaalaishankita Tepsiin sitten...?

Ponnarin suosikki Sterling Yateke oli loistava. Mainittu Hernandez myös.

Mutta Emulle Tuoppi
Järkkäri

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 15.05.2025 klo 13:35:08

Nyt on sarja alkanut loistavasti ja pelikin on ollut viihdyttävää talvesta alkaen.
Toivottavasti lento riittää, mutta huolestuttavaa on ringin kapeus. Nyt on käytännössä
1 vaihtokelpoinen pelaaja. Pelejä on kuitenkin 2/viikko, joten kuormitus on melkoinen.
Väkisinkin tulee pelikieltoja ja mahdollisia loukkaantumisia, niin taso putoaa melkoisesti.
Maalivahti tilanne on myös huolestuttava, eilen varsinkin eka maali meni täysin Opan piikkiin.
Eilisen erotuomari Munukan suoritus oli melkoinen riman alitus. Ei viheltänyt käytännössä
mistään vapaapotkuja ja 2 heppoista varoitusta. Toki Helen ja Muzaci ovat itse aiheuttaneet
tilanteet, kun koittavat kalastella pilkkuja ja vapaapotkuja. Tästä syystä jää selkeitäkin
rikkeitä viheltämättä. Käpa ei ole noin huono kuin taulukko näyttää. 2-2 tilanteessa laukoivat
tolppaan ja Tepsin toinen maali oli Munukan lahja, kun olisi pitänyt olla maalipotku.
Seuraavat 3 viikkoa näyttää kestääkö vire ja ylikuormitus pitämään Tepsin kärkikahinoissa?
Nyt näyttää hyvältä tällä hetkellä. Riku, kun kuntoutuu ja pysyisi terveenä, niin tuo lisää laajuutta.

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Siirry: