FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.06.2025 klo 10:01:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Kirjoittaja Aihe: 2.6. klo 18.30 | TPS - EIF | Kupittaa  (Luettu 22103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #75 : 02.06.2025 klo 20:40:16

Emu oli kyllä mainio tullessaan kentälle. Pelasi koko ajan palloa hyvin eteenpäin ja omille.
Manaseri81

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 02.06.2025 klo 20:41:52

Tuomarikin oli hyvä.

Tuomarit suosivat isompia seuroja ykkösliigassa eivätkä missään nimessä ole puolueettomia. Itse en ole vielä tänä vuonna nähnyt yhtään hyvää ottelua tuomareilta. Ja olen nähnyt jokaisen kotiottelun salossa. EiF:llekin taisi jäädä jossiteltavaa. En epäilisi yhtään.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #77 : 02.06.2025 klo 20:44:01

Salpa on ainakin hävinnyt kaikki ottelunsa tuomarien vuoksi, sen olen huomannut.

E. Mikäs tämä Eifiltä viheltämättä jäänyt pilkku muuten oli? Olen dementoituva setämies, joten ehkä vain unohdin.
Glorious

Paikalla Paikalla

Vastaus #78 : 02.06.2025 klo 20:44:21

Tuomarit suosivat isompia seuroja ykkösliigassa eivätkä missään nimessä ole puolueettomia. Itse en ole vielä tänä vuonna nähnyt yhtään hyvää ottelua tuomareilta. Ja olen nähnyt jokaisen kotiottelun salossa. EiF:llekin taisi jäädä jossiteltavaa. En epäilisi yhtään.

Hyvä trolli?

Tuomari oli tasaisen huono molemmille. Ihan ihme linja.
Mrs Ventress

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 02.06.2025 klo 20:51:45

Melkoinen ero pelin intensiteetissä, kun vertaa tätä ottelua lauantaina pelattuun peliin HJK-KuPS (Ruudusta katsottuina). Kumpikin sarjansa kärkipelejä.

Toisaalta, jos näistä jompikumpi onnistuu nousemaan, niin onhan siellä liigassa heikompiakin porukoita ns. päävastustajina.
urheilutoimenjohtaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS & Blaugrana

Vastaus #80 : 02.06.2025 klo 20:55:19

Mitä nyt taas :D
abracadabra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chubby Boys

Vastaus #81 : 02.06.2025 klo 20:57:04

Melkoinen ero pelin intensiteetissä, kun vertaa tätä ottelua lauantaina pelattuun peliin HJK-KuPS (Ruudusta katsottuina). Kumpikin sarjansa kärkipelejä.

Tämäpä todella yllättävää.
Pököpeura

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 02.06.2025 klo 21:07:27

Salpa on ainakin hävinnyt kaikki ottelunsa tuomarien vuoksi, sen olen huomannut.

E. Mikäs tämä Eifiltä viheltämättä jäänyt pilkku muuten oli? Olen dementoituva setämies, joten ehkä vain unohdin.
Sihvonen työnsi EIFfin pallollisen pelaajan selästä kumoon ekalla puolikkaalla. Selvä pilkun paikka.

Edit: ajassa 10.30.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2025 klo 21:17:15 kirjoittanut Pököpeura »
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis

Vastaus #83 : 02.06.2025 klo 21:11:33

Toisaalta, jos näistä jompikumpi onnistuu nousemaan, niin onhan siellä liigassa heikompiakin porukoita ns. päävastustajina.

Melkoinen ero oli ihan kaikissa muissa veikkausliigakierroksen matseissa tuohon verrattuna. Ja näinhän se pitäisi mennä, kun painivat 1,5-3,0 miljoonan euron pelaajabudjeteilla.
Manaseri81

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 02.06.2025 klo 21:14:34

Sihvonen työnsi EIFfin pallollisen pelaajan selästä kumoon ekalla puolikkaalla. Selvä pilkun paikka.

Tuttu juttu, jos olisi Onni kaatunut toisessa päässä niin varma pilkku.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #85 : 02.06.2025 klo 21:20:24

^^Ai se päätyrajalla tapahtunut? Minusta näytti uusinnastakin että EIFfin janari lähti ihan itsekseen kaatumaan alle.
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #86 : 02.06.2025 klo 21:21:28

En nähnyt itse noin selvästi, mutta yllätyin kyllä. Oli ottelun ensimmäinen tilanne, jossa nurmeen koskenut polvi ei aiheuttanut vihellystä.
Zabala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #87 : 02.06.2025 klo 21:21:38

Eipä siinä kyllä tammisaarelaiset juurikaan edes protestoineet tilannetta.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #88 : 02.06.2025 klo 21:22:38

Parempi vetää siis ilman, vankilasäännöt vaan peliin? Vai minkä keksit ratkaisuksi tähän, lopetetaan jalkapallo Suomessa?
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #89 : 02.06.2025 klo 21:23:48

lopetetaan jalkapallo Suomessa?

Tekisi Manaserin mielenterveydelle ihmeitä?
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #90 : 02.06.2025 klo 21:24:55

Toki HJK-KuPS oli myös poikkeuksellinen Veikkausliigamatsi intensiteetiltään.
kouhi

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 02.06.2025 klo 21:25:15

Parempi vetää siis ilman, vankilasäännöt vaan peliin? Vai minkä keksit ratkaisuksi tähän, lopetetaan jalkapallo Suomessa?

SalPalle annetaan jokaisesta ottelusta luovutusvoitto, sillä ilman tuomareita kyseinen huippuorganisaatio pelaisi vähintään Eurooppaliigaa.
Allukin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Palloseura

Vastaus #92 : 02.06.2025 klo 21:25:22

Ei kannata lähteä Manaserin provoihin. Sitä harmittaa että Salpa kyntää ja Tepsi ei.:D
Pököpeura

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 02.06.2025 klo 21:31:09

^^Ai se päätyrajalla tapahtunut? Minusta näytti uusinnastakin että EIFfin janari lähti ihan itsekseen kaatumaan alle.
Agbo suojaa palloa. Kyllähän nää pitäis viheltää, mutta tällä kertaa näin.
pökkelö

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 02.06.2025 klo 22:06:19

Hieno voitto hienossa kelissä.

Eka puoliaika oli kyllä kamalan näköistä futista.
Pallollinen pelaaminen oli hidasta ja mielikuvituksetonta.
Eiffin toppari 22 kaleba hoiti puolustusta yksin, ja otti pallot pois.
Puolustus pelaaminen toimi sentään ja hienoisesta hallinnasta huolimatta Hakan farmi ei saanut paljoa aikaan.

Toiselle puoliajalle tullut Kawakita muutti pelin tasapainon.
Toi juoksuvoimalla liikettä keskikentälle, ja rytmitti hienosti pelaamista.
22 Toppariin puskeminen loppui ja hyökkäyspeli soljui totutusti.
Sitä myöten palkintokin tuli.

Tuomari työskentely ei kyllä hääppöstä ollut pelin aikana.
Lopun tilanne, jossa Heleniltä kiskotaan paitaa päältä, vapari farmi joukkueelle, ja Onnille varoitus kruunasi illan.

Riskin sijoitus oli hieno. Kokemuksella pallo verkkoon katsomon sijasta.
Ronovel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TKOMV

Vastaus #95 : 02.06.2025 klo 22:35:09

Tuttu juttu, jos olisi Onni kaatunut toisessa päässä niin varma pilkku.
Onni ja tuomarit isompien tahojen masinoima salaliitto SalPan kyntämisen taustalla
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #96 : 02.06.2025 klo 22:37:03

EIF:n Kaleba pelaa tosiaan aivan väärässä sarjassa. Kai tuon joku VL-jengi poimii pois?
Hurten

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 02.06.2025 klo 22:41:36

EIF:n Kaleba pelaa tosiaan aivan väärässä sarjassa. Kai tuon joku VL-jengi poimii pois?
Haka?
Kimis Adonis

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 02.06.2025 klo 23:16:36

Hieno voitto hienossa kelissä.

Eka puoliaika oli kyllä kamalan näköistä futista.
Pallollinen pelaaminen oli hidasta ja mielikuvituksetonta.
Eiffin toppari 22 kaleba hoiti puolustusta yksin, ja otti pallot pois.

Puolustus pelaaminen toimi sentään ja hienoisesta hallinnasta huolimatta Hakan farmi ei saanut paljoa aikaan.

Hyvään on ehtinyt tepsiläinen tottua jos eka jakso näytti kamalalta. Pelattiinko viime kaudella yhtään tuon tasoista puoliaikaa? Koskilaiset puolusti kollektiivisesti todella hyvin ja pitivät hyökätessään kenttätasapainon, mikä teki Tepsille maalinteon todella vaikeaksi. Bengan salattu kaksosveli oli ylikylän ukko mutta ei hän nyt yksin siellä joutunut operoimaan, esim Adu edessä suojasi linjaa hyvin.

Omaan silmään Buusti oli tänään ehkä Tepsin paras. Niin ikään se linjan suojaaminen kaikkine katkoineen yhdistettynä jatkuvasti järkeviin pallollisiin ratkaisuihin. Lisäksi viime kaudella nähdyt virheet ovat alkaneet loistaa poissaolollaan. Ikonenkin oli varsin hyvä, aika paljon taso tipahti Väkiparran tultua tilalle.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #99 : 03.06.2025 klo 00:27:48

Just jälkipeleillä kehuttiin, miten hyvin Väkiparta tuli sisään. Ikonen oli hyvä, mutta niin oli nähdäkseni myös Porin poika. Samaa mieltä siitä, että eka puoliaika oli kaukana kamalasta, erittäin hyvätasoista pelaamista molemmilta jengeiltä.

Buustista on kyllä tullut mies sitten viime kauden. Ihan eri tason fysiikka ja äijämäistä itseluottamusta, kun voittaa valtaosan vääntötilanteista. Hieno pelaaja.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Siirry: