FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.07.2025 klo 13:48:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: Jippo - TPS | to 19.6. klo 18.30 | Mehtimäki  (Luettu 8071 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
GiljotiiniKeijo

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 20.06.2025 klo 04:29:36

Ei mitään tapahdu, hankala voittaa pelejä kun tehot ovat poissa. En mä noin muuten näe isoa ongelmaa taktiikassa ym. tekemisessä mutta apina tehottomuuden suhteen kasvaa peli peliltä.

e. tietysti joku erikoistilannevalmentaja voisi olla ihan kiva, vittu miten tehotonta tekemistä tuolla saralla.

Vaikka oli sarjan tehokkain jengi rakentelemaan maalipakkoja, niin kannattaisi puolustusta tikata tiivimpään kuntoon. Pelihän olisi voinut päättyä 1-5 tai toki paremmalla viimeistelyllä ja hyvällä tuurilla vaikka 3-2.
Underdogg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & Jippo

Vastaus #101 : 20.06.2025 klo 08:17:14

Ei mitään tapahdu, hankala voittaa pelejä kun tehot ovat poissa. En mä noin muuten näe isoa ongelmaa taktiikassa ym. tekemisessä mutta apina tehottomuuden suhteen kasvaa peli peliltä.
Monta oikeasti vaarallista maalipaikkaa tässä pelissä saatiin itse luotua? Mulle ei jäänyt mieleen oikeastaan yhtään.
Poni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #102 : 20.06.2025 klo 09:54:34

Jippolla oli hieman reilu 1 maaliodottama, kun Tepsillä reilu 4.
blackhawk

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #103 : 20.06.2025 klo 12:42:17

Saataisiinkohan kameraa vielä vähän alemmas ja vähän tolppia lisää eteen.

Kamera taisi olla pääkatsomon ylärivillä. Tolppienkin näköhaitta oli minimoitu niin, että yksi pääkatsomon katoksen kannatintolpista oli samalla linjalla valaisinpylvään kanssa, jolloin näkemäesteitä oli käytännössä yhden tolpan verran vähemmän.
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #104 : 20.06.2025 klo 14:56:04

Kamera taisi olla pääkatsomon ylärivillä. Tolppienkin näköhaitta oli minimoitu niin, että yksi pääkatsomon katoksen kannatintolpista oli samalla linjalla valaisinpylvään kanssa, jolloin näkemäesteitä oli käytännössä yhden tolpan verran vähemmän.

Ei se sitä poista etteikö tuossa ollut useampi tolppa näköesteenä ja on se kamera muuallakin saatu ylemmäs ihan vaikka nostolavan avulla.

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: