Mikä ei välttämättä ole sitä mitä seuraavaan 7 peliin tarvitaan, mutta yhtään pidemmällä aikavälillä tarvitaan kyllä joku pistämään vaikka sitten pahalla ilmeisen syvällä oleva koppisyöpäkulttuuri kuriin. Edelleenkään ei pysty lukemaan esim. The Athleticin artikkelia Frankin potkujen ajalta miettimättä, että ehkä olisi sukkasaippualle tarvetta.
Tämä on täysin totta, mutta tällä hetkellä tuollainen "nöyryyttäminen" ja kiusaaminen treeneissä todennäköisesti söisi vain entisestään joukkueen jo valmiiksi pohjamudissa olevaa itseluottamusta. Koppi pitäisi tosiaan laittaa ruotuun mutta siihenkin pitäisi olla oikea lähestymistapa, mielestäni De Zerbin tapa ei sovi tähän tilanteeseen alkuunkaan.
Joukkueen runko on kuitenkin aika nuori, itse vain tyytyisin Masonin vetämään loppukauteen ja sitten kesällä Pochettino ruoriin, sopisi porukkaan hyvin ja pistäisi asennevammaiset pelaajat pihalle. Masonille kuitenkin suurin osa pelaajista on tuttuja viime kausilta ja oli ilmeisesti hyvin pidetty valmentaja, voisi olla oikea mies piiskaamaan pelaajia loppukaudeksi. Poch taas on aina ollut hyvä nuorien pelaajien kanssa ja muutenkin hänen joukkueensa ovat olleet hyvin yhtenäisiä ja olisi myös ilmeisen halukas tulemaan takaisin. Täytyy myöntää että De Zerbi peluuttaa kyllä hyvää futista, miehen persoona ja Greenwoodin tapaus ovat vain sellaisia asioita mistä itse en voi päästä yli, mutta ne ovat toki vain minun itseni henkilökohtaisia ongelmia.
Kuten aiemmin todettu, loppukaudeksi ei tarvita taktista neroa vaan joku joka pystyy luomaan joukkuehenkeä ja yhdistämään kuilun reunalla olevan joukkueen ennen kuin kukaan ehtii työntää kaveriaan alas jotta pelastuisi itse putoamiselta.
E: tajusinpas muuten heti lähetä-napin jälkeen, että alan kuulostaa pikkuhiljaa rikkinäiseltä levyltä (ei se kalju) noiden Masonin ja Pochin palkkaamisien toivomisesta.

nuo kaksi nimeä vain iskevät hyvin lähelle kotia kun herrojen seurassa ollessa alkanut tosissaan seurata Spursin otteita, joista on kuitenkin siltä ajalta hyvät muistot jääneet.