Asiantuntijat pitää WSL:ää maailman parahaana naisten liigana. Chämppärin ekaa kierrosta katsoessa se ei kyllä siltä näyttänyt

Taulukon kärjessä kolme espanjalaista joukkuetta. Paras englantilainen seura otti nihkeän yksnollan. Chämppärin taikaa ✨
Nyt menee taas rikkinäisen puhelimen piikkiin tms. En muista mihin topaasiin kirjoitin, mutta edelleen olen sitä mieltä, että WSL on KOKONAISUUTENA maailman kovin sarja, mutta että on sarjoja, joissa on kärki vähintään samalla tasolla. Toki edelleen Arsenal hallitseva Tsämppäri-mestari.
Jos otetaan vaikka nyt vertailussa ollut Twente eli Hollannin sarja niin sieltä jos otetaan 1-2 alinta joukkuetta pelaamaan West Hamia tai Liverpoolia vastaan, niin laittaisin rahani pallokorvien puolesta.
Ne asiantuntijat, jotka eivät muuta sarjaa seuraa.
Oli täällä, joku yhden viime kauden wsl 2 ottelun nähnyt, ja sen pohjalta innostui kehumaan kuinka jopa wsl 2 joukkueet olisivat korkealla muissa isoissa sarjoissa. Kun savolainen/suomalainen puhuu niin vastuu on kuulijalla...
Tästäkin olen kirjoittanut eli edelleen olen sitä mieltä, että WSL2 KÄRKIjoukkueet ovat kovempia kuin vaikka St Pölten.