Bo Hässlers
Poissa
|
 |
Vastaus #50 : 31.08.2025 klo 10:10:27 |
|
Kaiken järjen mukaan Klubin pitäisi pitää yllä kovaa tempoa ja juosta jalat alta Kotkalaisilta. Viime aikoina se on onnistunut.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #51 : 31.08.2025 klo 10:10:54 |
|
Sanovat kotkalaisfanit mitä sanovat (kukaan tainnut heiltä mitään kysyäkään), niin jalkapalloromanttisin mahdollinen päätös Pukin uralle olisi se, että tämän pudottua viimeisellä HJK-kaudellaan (2026 tai -27) supersubin rooliin tämä lainataan kyseisen kauden elokuussa loppukaudeksi Kotkaan, jossa Teemu tekee ratkaisevat maalit KTP:n nostamiseksi Ykkösliigasta takaisin pääsarjaan.
Muutaman kuukauden Teemukin jaksanee Porvoontietä suhailla jos palkintona on oman kasvattajaseuran nostaminen Veikkausliigaan.
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #52 : 31.08.2025 klo 10:13:30 |
|
Vielä pitäisi tietää se, mitä tekemistä Kotkalla on huippu-urheilun kanssa. Miksi Kotkaan meno olisi ollut jotain muuta kuin jämänipussa jäähdyttelyä tai rahastusta, mikäli kotkalaisjuoppoja on uskominen siitä, että ihan varppina Kotkan tarjous olisi ollut rahallisesti huomattavasti houkuttelevampi? Hieno mies Pukki päätti tehdä kuitenkin todellisen sydämen valinnan.
Nauttikaa nyt Forsellista, Toivosta, Atomusta ja Kaukosta, jotka eivät suinkaan ole jäähdyttelyn ja viimeisen rahastuksen perässä, vaan tekevät valintoja sydän edellä.
Miksi lupirunkku on niin pahoillaan asiasta, joka ei oikeastaan liity lupiin mitenkään? Kyse on siitä, että Pukki ei pelaa Kotkassa. Sillä ei ole paskankaan väliä pelaako Pukki Klubissa, Interissä, KuPS:issa, kun ei Kotkaan tullut.
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
 |
Vastaus #53 : 31.08.2025 klo 10:16:00 |
|
Kyllä sillä taitaa olla paskan väliä, kun Ian anti ketjuun on pelkkää Pukki-vihaa.
|
|
|
|
Tapio Suomisen kalju
Poissa
|
 |
Vastaus #54 : 31.08.2025 klo 10:23:04 |
|
Nokka kohti Kotkaa otettu ensimmäistä kertaa ikinä. Eiköhän se pidä käydä ainakin Posso testaamassa, kun kerta on niin hyvin näyttänyt Petterillekin maistuvan 
|
|
|
|
Jullee
Poissa
Suosikkijoukkue: PSV, KTP, Oranje
|
 |
Vastaus #55 : 31.08.2025 klo 10:27:30 |
|
Oliks se viäl nii et ainut päivä ku ei possoo saa ni on sunnuntaisin 
|
|
|
|
Alexis7653
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 31.08.2025 klo 10:28:20 |
|
Ia on kyllä todella, todella surullinen ihminen. Tsemppiä ja iloa elämään sinulle!
|
|
|
|
palloseura
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 31.08.2025 klo 10:34:00 |
|
Arto Tolsa oli juoppo ja me kaikki tiedämme sen!!
Hyvää matkaa divariin Kotka!
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #58 : 31.08.2025 klo 10:40:09 |
|
Miksi lupirunkku on niin pahoillaan asiasta, joka ei oikeastaan liity lupiin mitenkään? Kyse on siitä, että Pukki ei pelaa Kotkassa. Sillä ei ole paskankaan väliä pelaako Pukki Klubissa, Interissä, KuPS:issa, kun ei Kotkaan tullut.
Pahoillaan, nyt olet ymmärtänyt jotain väärin? Olen oikein hyvilläni saadessani katsella Liigan parasta hyökkääjää Suomen kauneimmassa pelipaidassa. Ehkä kannattaisi hieman päästää irti (sinällään toki hupaisan oloisesta) katkeruudestasi, ottaen huomioon joillain olevan päätöksenteon taustanaan elämässään muitakin realiteetteja kuin paskaisessa kotikylässäsi sijaitseva jalkapallojoukkue ja keskittyä asioihin, joihin pystyt itse vaikuttamaan.
|
|
|
|
äftsicä
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 31.08.2025 klo 10:42:59 |
|
Yleisö janoaa lisää. Toivottavasti Pukki tekee hatun tänään. Mutta parasta tänään on kyllä nähdä yksi kaikkien aikojen lupirunkuista kentällä vaikkakin kotijoukkeen paidassa.
|
|
|
|
bergebach
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 31.08.2025 klo 10:46:27 |
|
Kun lukee täältä näitä polleiden hesalaisten koppavia kommentteja, niin aika helppo olla mestaruustaistossa KuPSin tai ihan minkä muun vaan jengin wagonissa. Toivottavasti ette voita yhtään mitään vitun ylimieliset kyrvät.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #61 : 31.08.2025 klo 10:48:43 |
|
Kyllä sillä taitaa olla paskan väliä, kun Ian anti ketjuun on pelkkää Pukki-vihaa.
Laskurin olisi voinut päälle Ian Pukkikaunoille laittaa vähintään yhtä perustellusti kuin PW:n Vasaransulimisille.
|
|
|
|
äftsicä
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 31.08.2025 klo 10:51:33 |
|
Kun lukee täältä näitä polleiden hesalaisten koppavia kommentteja, niin aika helppo olla mestaruustaistossa KuPSin tai ihan minkä muun vaan jengin wagonissa. Toivottavasti ette voita yhtään mitään vitun ylimieliset kyrvät.
Mitäköhän pitäisi sanoa, että sinäkin olisit Klubin vankkureissa?
|
|
|
|
Suloinen Agentti
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 31.08.2025 klo 10:53:58 |
|
Oisko tänään 1-1 ja hesalaisten PI?
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 31.08.2025 klo 11:01:43 |
|
KTP:n ja Kupsin allianssi taitaa olla jo sama kuin Ilveksellä ja Hakalla. Ei tuohon väliin kannata edes yrittää mennä. Nauttikaa europeleistä bergebach ja kumppanit!
Toivottavasti KTP:n kopissa ollaan yhtä luovuttaneita kuin fanien joukossa. Itselle tämä matsi ei ole mikään varma voitto ja mielessä kummittelee parin(?) vuoden takainen tappio Kotkassa. Silloin toki vastustajan joukkue oli rakennettu hieman eri ajatuksella ja fanitkin kannustivat omaa jengiä.
|
|
|
|
jona
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #65 : 31.08.2025 klo 11:04:36 |
|
 Toivon mukaan Klubi voittaa mestaruuden, niin saadaan kuunnella tällaista kaunista ja herkkää itikan ininää koko pimeän talven ajan
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2025 klo 11:06:58 kirjoittanut jona »
|
|
|
|
|
Monzan gorilla
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys
|
 |
Vastaus #66 : 31.08.2025 klo 11:09:22 |
|
Avaukselle  Hoitakaas KTP tämä.
|
|
|
|
Isoveivi
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 31.08.2025 klo 11:11:14 |
|
Oliskohan tänään vieraskannajillekin tarjolla ihan olutta, siis jotain muutakin ku sitä saatanan kusista kurjalaa kuten tuolla juoppolassa yleensä.
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
 |
Vastaus #68 : 31.08.2025 klo 11:12:35 |
|
Kaiken järjen mukaan Klubin pitäisi pitää yllä kovaa tempoa ja juosta jalat alta Kotkalaisilta. Viime aikoina se on onnistunut.
Minä vuonna Klubi on viimeksi pitänyt kovaa tempoa? 
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #69 : 31.08.2025 klo 11:14:39 |
|
Minä vuonna Klubi on viimeksi pitänyt kovaa tempoa?  2025. Kova on toki suhteellinen käsite, mutta esimerkiksi sama tempo kuin parin viikon takaisessa vierasottelussa Hakaa vastaan ja Kotka tulee tippumaan kyydistä.
|
|
|
|
Nimimerkitön
Poissa
Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.
|
 |
Vastaus #70 : 31.08.2025 klo 11:17:10 |
|
Minä vuonna Klubi on viimeksi pitänyt kovaa tempoa?  2011
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 31.08.2025 klo 11:22:48 |
|
2011
Ei riittänyt Schalkelle. Sanoisin itse 1998.
|
|
|
|
musta surma
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana
|
 |
Vastaus #72 : 31.08.2025 klo 11:25:01 |
|
Parilla edellisellä liigakaudella KTP on ollut pelillisesti heikommassa ja HJK paremmassa kuosissa, kun Kotkassa on pelattu, mutta silti ottelut olleet tiukkoja…
|
|
|
|
Umtiti
Poissa
Suosikkijoukkue: FCB
|
 |
Vastaus #73 : 31.08.2025 klo 11:25:23 |
|
Hyvää meininkiä ja kovaa spekulointia itse ottelusta! Arto Tolsa oli juoppo jne. Teemu pelaa tänään, saakohan kivoja huuteluja?  Paljonko mahtaa itse ottelu päättyä, veikkaan 2-2.
|
|
|
|
Bo Hässlers
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 31.08.2025 klo 11:25:57 |
|
Minä vuonna Klubi on viimeksi pitänyt kovaa tempoa?  No tänään voit vaikka katsella, miten pitkä matka sieltä omasta päästä on lähteä hyökkäykseen. Tempo näkyy oikeissa pelin vaiheissa (tilanteenvaihdot). Ihan hyvällä tasolla on viime aikoina tässä oltu.
|
|
|
|
|
|