Mayham
Poissa
|
 |
Vastaus #650 : 06.01.2026 klo 15:08:28 |
|
No tämä nyt ollut useamman viikon ainakin itselle selvää, että lähtee, mutta osoite ei voisi tylsempi olla.
Sama täällä, olisi edes siirtynyt Eurooppa liiga joukkueesen, mutta että SJK:hoon, terve menoa..
|
|
|
|
|
Larsmobo
Poissa
|
 |
Vastaus #651 : 07.01.2026 klo 16:32:37 |
|
Ida Kronholm päättyy sitten liittyä Vepsuun.
|
|
|
|
|
Ådön
Poissa
|
 |
Vastaus #652 : 07.01.2026 klo 17:29:37 |
|
Verkar inte som att intresset var så stort sist och slutligen och hon behöver komplettera jobbet med jobb från bollförbundet för att få ihop till en heltidstjänst låter det som. Inte tror jag detta var en särskilt stor förlust för Jaro, men det svider ändå hur det sköttes med den där "klausulen".
|
|
|
|
|
Purple
Poissa
|
 |
Vastaus #653 : 07.01.2026 klo 17:43:17 |
|
Verkar inte som att intresset var så stort sist och slutligen och hon behöver komplettera jobbet med jobb från bollförbundet för att få ihop till en heltidstjänst låter det som. Inte tror jag detta var en särskilt stor förlust för Jaro, men det svider ändå hur det sköttes med den där "klausulen".
Ehkä tuo Palloliiton homma on vaan ylimääräistä. No hyvä jos ei ole menetys jarolle.
|
|
|
|
|
|
|
Gawara
Poissa
|
 |
Vastaus #655 : 07.01.2026 klo 20:12:43 |
|
Teki hyvää työtä meillä, ihme että vaihtoi pari sijaa huonompaan jengiin.
|
|
|
|
|
Maaherra
Poissa
|
 |
Vastaus #656 : 07.01.2026 klo 20:45:27 |
|
Väittäisin että Ida oli Jarolle viime vuonna vähintään yhtä tärkeä kuin Nicke. Ainoa joka kommunikoi pelaajien kanssa ja näytti iloista naamaa. Treeneissäkin se veti 30-40 minuuttia, Raisu 30 minuuttia ja Nicke veti loppupelit. En ymmärrä miksi ei tarjottu Idalle toimistossa myyntityötä fysiikkavalmennuksen lisäksi. Hyperaktiivinen ja iloinen kun on niin sponssorimyynti ois sopinut kuin nyrkki silmään. No nyt siihen hommaan otettiin mielummin Ida jungell.
|
|
|
|
|
Pavejasa
Paikalla
|
 |
Vastaus #657 : 07.01.2026 klo 20:50:05 |
|
Väittäisin että Ida oli Jarolle viime vuonna vähintään yhtä tärkeä kuin Nicke. Ainoa joka kommunikoi pelaajien kanssa ja näytti iloista naamaa. Treeneissäkin se veti 30-40 minuuttia, Raisu 30 minuuttia ja Nicke veti loppupelit. En ymmärrä miksi ei tarjottu Idalle toimistossa myyntityötä fysiikkavalmennuksen lisäksi. Hyperaktiivinen ja iloinen kun on niin sponssorimyynti ois sopinut kuin nyrkki silmään. No nyt siihen hommaan otettiin mielummin Ida jungell.
Itse olen ymmärtänyt asian niin, että Jaro halusi käyttää option mikä sopimuksessa oli. Pyysi täyspäiväistä työtä, jossa välissä optio ehti raueta, Jaro tarjosi täyspäiväistä työtä seurassa, mutta yhtäkkiä rahakorvaus ei ollutkaan tarpeeksi kun KuPSista yms oli tullut kyselyjä. Päätti olla tekemättä jatkoa ja Jaro nyt ehtinyt hankkia jo uuden fysiikkakoutsin. Saa korjata jos olen väärässä, mutta eihän tämä nyt myöskään Kronholmilta ihan putkeen mennyt. Ei Jaro myöskään voinut odottaa, että jos sopimus olisi tullutkin mahdolliseksi, vaan piti hankkia korvaaja. Väitän, että Jungell ja Kronholm olisivat myös mahtuneet samaan aikaan tekemään täyspäiväistä hommaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2026 klo 20:53:32 kirjoittanut Pavejasa »
|
|
|
|
|
Jaroman
Poissa
|
 |
Vastaus #658 : 07.01.2026 klo 20:53:18 |
|
Nå, nu har man i en evighet lyft Idas jobb till skyarna, självfallet gjorde hon ett bra jobb men Nicke gjorde det bra, Rasmus gjorde det bra, Ida gjorde det bra och Anders gjorde det bra. Men grovjobbet gjorde spelarna, att Ida höjs sådär tills skyarna är jag lite fundersam över? Att alla tränare slutar/gick vidare kanske var en allt för stor omställning, men tiden får utvisa..
|
|
|
|
|
Jaroit
Poissa
|
 |
Vastaus #659 : 07.01.2026 klo 22:16:49 |
|
Juudas
|
|
|
|
|
Philip J. Fry
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro JS
|
 |
Vastaus #660 : 08.01.2026 klo 12:13:08 |
|
Några observationer så här långt som gör försäsongen mycket intressant. -Jaro som organisation verkar ha gått framåt och blivit mera professionell. -Lagledningen ser bättre ut än ifjol -Spelarscouting och -rekrytering verkar bättre än på länge. Man har en plan och vet vad man söker. -Strategin på sikt finns, i motsats till tidigare, och förvekligas också i spelarkontrakt
Det enda frågetecknet är om kvaliten på nyförvärven, inklusive tränare, håller måttet. Så här långt ser det mycket lovande ut. Man kanske inte kommer hitta sådana supervärvningar som Cissoko, Kusu och Santos, men som helhet verkar laget bättre och jämnare.
Summa summarum, hittills ser 2026 ut att bli en bättre säsong än 2025.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2026 klo 12:16:33 kirjoittanut Philip J. Fry »
|
|
|
|
|
Hampuusi
Poissa
|
 |
Vastaus #661 : 08.01.2026 klo 12:20:48 |
|
^Samoilla linjoilla. Valmentajan kyvykkyys on auki, vaikuttaisi kuitenkin ihan tekijäktä, mutta miten pärjää sitten, jos tulee tappioputkea tai jotain umpisolmua yms. ongelmaa. Elintärkeää olisi tuleva kausi klaarata, seuraavalla kaudella onkin jo helpompaa kun on yhteennivoutunut ryhmä jo ennen kauden alkua.
Luulen Jungellilla olevan paremmat verkostot myymtityötä ajatellen kuin Kronholmilla. Kuten todettua, oli Kronholmilla iso osa treeneissä. Nyt kävi näin.
|
|
|
|
|
Pavejasa
Paikalla
|
 |
Vastaus #662 : eilen kello 09:48:14 |
|
Loistavaa some sisältöä tehty viime aikoina  Jungell taidettiin sille osastolle palkata kokoaikaiseksi?
|
|
|
|
|
PerryD
Poissa
|
 |
Vastaus #663 : eilen kello 10:17:19 |
|
Det är roligt att se att tonen och förväntningarna kring laget och kommande säsong är positiva, men jag känner mig fortfarande rätt skeptisk framförallt gällande offensiven.
Kollar vi på senaste säsong hade Jaro egentligen bara 3 spelare som lyckades skapa nånting i offensivt led. Kerfala, Kähkönen och Björkskog. Och som bekant är ingen av dessa kvar i Jaro längre. (Rudi ska vi inte glömma, men han spelade lite för få minuter för att kunna utvärderas ordentligt)
Jag hoppas förstås att de nya värvningarna kan ersätta målen och assisterna vi tappar i och med trion som lämnar, men farhågan är att det blir tufft
|
|
|
|
|
Ulapalla_15
Poissa
|
 |
Vastaus #664 : eilen kello 11:56:20 |
|
Loistavaa some sisältöä tehty viime aikoina  Jungell taidettiin sille osastolle palkata kokoaikaiseksi? Taitaa siinä toimisto/myyntihommien sivussa/lisäksi tehdä mediaa. Ei taida olla kyllä resursseja palkata somevastaavaa kokopäiväsopparilla.. Mutta totta, on kyllä ollut iso askel eteenpäin sillä osastolla (peukalo ylös).
|
|
|
|
|
Philip J. Fry
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro JS
|
 |
Vastaus #665 : eilen kello 14:04:22 |
|
Det är roligt att se att tonen och förväntningarna kring laget och kommande säsong är positiva, men jag känner mig fortfarande rätt skeptisk framförallt gällande offensiven.
Kollar vi på senaste säsong hade Jaro egentligen bara 3 spelare som lyckades skapa nånting i offensivt led. Kerfala, Kähkönen och Björkskog. Och som bekant är ingen av dessa kvar i Jaro längre. (Rudi ska vi inte glömma, men han spelade lite för få minuter för att kunna utvärderas ordentligt)
Jag hoppas förstås att de nya värvningarna kan ersätta målen och assisterna vi tappar i och med trion som lämnar, men farhågan är att det blir tufft
Jo, det finns ju en del osäkra faktorer där ännu. Men Rudi är ett år bättre, Weckström tror jag kan leverera på samma nivå som Albin och Zetteström ska kunna ersätta Kerfala hyfsat (fast jag inte tror han kommer vara på samma nivå, Kerfala är ju unikt bra i Jaros historia). Sedan ska det också komma några värvning till till offensiven också innan laget är klart. Blir nog bra ännu.
|
|
|
|
|
Larsmobo
Poissa
|
 |
Vastaus #666 : eilen kello 14:28:53 |
|
Jo, det finns ju en del osäkra faktorer där ännu. Men Rudi är ett år bättre, Weckström tror jag kan leverera på samma nivå som Albin och Zetteström ska kunna ersätta Kerfala hyfsat (fast jag inte tror han kommer vara på samma nivå, Kerfala är ju unikt bra i Jaros historia). Sedan ska det också komma några värvning till till offensiven också innan laget är klart. Blir nog bra ännu.
Jag väntar mig också mycket av Linus, bland annat borde vi i honom ha en bättre huvudspelare i boxen om det är som han själv säger att han har ett bra häng och en bra timing. Dessutom borde han vara en bättre målskytt utanför boxen än vad Kerfala var. (bättre distansskott). Dessutom var ju visst en till ytter på inköpslistan. Ser nog positivt på kommande säsong.
|
|
|
|
|
|
|
|