FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.12.2025 klo 07:14:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: FC Honka (2026): Otetaas uusiksi!  (Luettu 27554 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Veslagas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #50 : 12.12.2025 klo 13:50:48

Olen eri mieltä Äijälän onnistumisesta topparina viime kaudella. Kesäkuun lopussa Reippaan vieraillessa Äijälä yhdessä Salmivuoren kanssa muodosti toppariparin, ja Reipas meni reilussa vartissa kolmen maalin johtoon. Voi tietysti oppia pelaamaan topparinakin, mutta mielestäni hyödyllisempi laidalla, kun on rohkea nousemaan, vaikka ei erityisen nopea olekaan.
Mä en noita Reipas-matsin alun maaleja kovin tarkasti nähnyt, mutta hyvinä otteina mieleen muistuu ainakin Grani-matsin Ramströmin paikkaaminen punaisen kortin jälkeen ja joskus loppukesästä kotona MYPA-matsi. Olen samaa mieltä, että on rohkea nousemaan, mutta ehkä vauhtia on juuri vähän liian vähän eikä keskityksetkään napsu aina ihan kohdilleen. Ns. pallollisen topparina voisi olla hyödyllisempi.
ants

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 12.12.2025 klo 19:05:45

Onko Iivo Nybäckistä mitään tietoa? Lienee selvää, ettei Kakkonen ole hänelle oikea sarjataso. Toivottavasti Ramström jatkaa.
ForzaEspoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka

Vastaus #52 : 13.12.2025 klo 09:51:47

Vaikuttaa että joukkueen rakennus menee hyvin ja monet avainpelaajat jatkaa. Hyvältä näyttää!

Ensi viikolla taitaa tulla lohkojako? Ihan jännä nähdä mihin tällä kertaa päädytään...

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: