FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.01.2026 klo 17:06:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 15 [16]

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2026 - V€san johdolla Eurooppaan  (Luettu 88170 kertaa)
3 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Max Krabber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter

Vastaus #375 : 17.01.2026 klo 14:47:45

Ihan hyvä avaus ja mukana myös ressujen pelaajia
Karl Marx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: €-Boy

Vastaus #376 : 17.01.2026 klo 16:15:45

Onkohan tämä se testitoppari? Pelipaikka ja pituus sopii kuvaukseen. Belgialainen kylläkin, sukujuuret Afrikasta.

https://www.transfermarkt.com/godfred-boakye/profil/spieler/1286069

Ollut lainalla seitsemännen sarjatason joukkueessa muutaman kuukauden koska ei ole saanut paljon peliaikaa Birmingham Cityn U21:sissä. Mutta sillä ei välttämättä ole merkitystä, toivottavasti hän on potentiaalia omaava pelaaja.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #377 : 17.01.2026 klo 19:24:26

Näin vain 30min lopusta, mutta olipa kyllä rauhallisen hyvää peliä. Kangasniemi tulee kyllä olemaan kova nimi tulevaisuudessa. Ressujen peluuttamiselle enemmän kuin hv:t Ylos Tuoppi

E.
Kangasniemi olikin huomiotu otteltopaasissa.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2026 klo 19:28:30 kirjoittanut Zlatanic »
Sepi Häpykukkula

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Inter

Vastaus #378 : 17.01.2026 klo 19:28:01

Ensimmäinen virallinen ottelu takana. Huomioita:
+ Kangasniemi todella hyvä ja avariin vaan Lukakun kaveriksi. Hämis tuo vaihdosta munaa loppuminsoille.
+ Salomaa hyökkäyspään pelaajista paras, toivottavasti soppari saadaan maaliin (jos siinä nyt enää mitään ongelmaa on). Myös Botue oli hyvä.
+ Ahiabu oli niin hyvä mitä etukäteen pitikin olla
- Laine ei vielä ollut niin hyvä mitä etukäteen piti olla
- Hajdinilla ja Rashicalla ei riittänyt edes tässä matsissa. Otoo oli ihan pirteä mutta ei sen enempää hänkään.

Testimiehestä en saanut irti mitään, Ulundulta odotin enemmän.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit

Vastaus #379 : 17.01.2026 klo 19:31:37

Kausi alkanut ja kertoo jostain että loppuvihellyksen aikana Ahiabu oli topparina ja Tuominen pelasi keskikentän keskustassa free roam -roolissa :D Nuoriso-osasto pelasi kyllä todella kivasti ja etenkin Kangasniemi oli aivan päällikkönä koko ysikymppisen. Ei mies hirveästi varsinaisiin puolustustehtäviin joutunut mutta fyysinen preesens pystypalloissa, sekä pallollinen pelaaminen oli kyllä kaunista katseltavaa, oli vastassa sitten joku näistä Gnisun matsissa pelanneista teineistä tai sitten tokalla puoliajalla Joakim Latonen. Myös Tauriainen oli oikeinkin sähäkkä laidallaan ja jos/kun Niska tuosta poistuu niin hätä ei taida olla ihan niin suuri mitä voisi olettaa vaikka Rollon kaveri onkin yhdessä Fatin kanssa sarjan kahden parhaan pelaajan joukossa vasempia laitapakkeja rankatessa. Testitoppari oli ihan jees ja pelirohkeutta tuntuu löytyvän, joskin katsoisin vielä kernaasti perjantain pelin ajan kun vastassa on ihan niitä kavereita joita Veikkausliigassakin tulee sitten vastaan.

Ressujen runsaille minuuteille myös peukkua. Siinä taisi kuitenkin loppuvihellyksen aikana olla kentällä neljä ressuissa avauksessa pelaavaa pelaajaa, joten hyvä että saavat myös hyviä minuutteja alle omien treeniensä ja treenipeliensä ohella ennen kauden alkua. Mitään maailmoja mullistavaa ei kuitenkaan näistä vielä kukaan esittänyt joten aivan turha huudella myöskään edariin Veikkausliigaa pelaamaan.
Nelson Mandela

Poissa Poissa

Vastaus #380 : 17.01.2026 klo 19:32:59

Junnuista varsinkin Otoo vaikutti lupaavalta. Myös Nzoko oli pirteä. Testitoppari ei vakuuttanut. Kangasniemi todella kova.
retroromaani

Poissa Poissa

Vastaus #381 : 18.01.2026 klo 00:57:37

Vaikeaa yksittäisistä pelaajista esittää arviota kun vastus oli mitä oli. Junnuja, hidas tempo, ei kaksinkamppailuvoimaa. Takyidesti yllättävän hyvin kasassa. Etenkin puolustus tiivis ja hyvin organisoitu. No, ehkä Salomaa ja Ampofo onnistujien kärkeä.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #382 : 18.01.2026 klo 01:09:12

Toivottavasti sääennuste lauantaita ajatellen lämpenee mitä pidemmälle viikko etenee, sillä olisi kiva jos Mariehamn-peli pelattaisiin ulkona kun näillä näkymin joukkue pääsee kelien puolesta treenailemaan aika hyvin ulkona ensi viikon. Toinen toive on että Salomaan sopparitilanne menisi maaliin ensi viikolla ja sieltä tulisi joku vähintäänkin 2+1 sillä erittäin lupaavalta näytti kaverin tekeminen.
FC1

Poissa Poissa

Vastaus #383 : 18.01.2026 klo 13:19:35

Ihan hyvä esitys ensimmäiseksi kunnon treenipeliksi. Eriyismaininnat Salomaalle ja Kangasniemelle.

Kangasniemi tullee pelaamaan toivottavasti paljon avauksessa Kuittisen toppariparina. Pelaamaan hänet tänne on hankittu, ei istumaan penkillä. Pallollisena erittäin hyvää tekemistä.

Testitopparista paha mennä sanomaan oikein mitään. Jos nyt pitäisi sanoa 45 min peruusteella, niin ehkä en lähtisi tarjomaan diiliä. Ainakin pitöisi nähdä täysi 90min.

Tietysti jos on ajateltu 4. toppariksi ja pääasiallinen peliaika Ressuissa, niin sitten ehkä.

Mahtaakohan Boakye pelata tänään ressujen pelissä Tampereella?
Paasoja

Poissa Poissa

Vastaus #384 : 18.01.2026 klo 14:01:01

Joo, en mä psykoosis oo. Vai olenko?

No, mut pahoittelut tänne aktiiveille, et oon toitottanu asioita liikaa, ja saanu jotkut hermostumaan.

Ymmärrän kaikkien kannan, ja arvostan jokaista, olen vain huolissani joistain asioista ja haluan muistuttaa, et vaikka edarissa asiat toimisi, niin Inter on muutakin ja tulevaisuus tulee aina. (tää tietty edarin topsu)

Myös tiedän, et paljon mainitsemani nimet, Parviainen ja Savolainen tekevät molemmat omasta ja varmaan monen muunkin mielestä hyvää työtä. Ei kukaan tahallaan vihkoon vedä. Ja mä oon ilmottanu, et oon eri mieltä heidän kanssaan tietyistä asioista.

Ei täs sen kummempaa, kaikki me halutaan, et Inter pärjää ja voi hyvin. Jokanen ryystää juttuja tavallaan.

Pidän taukoa. Yritän pitää.

Tsemppiä ja menestystä!

:)

Tuli vanhoist pelaajist mieleen et niko markkulal oli herpes
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #385 : 18.01.2026 klo 14:19:48

Kangasniemi tullee pelaamaan toivottavasti paljon avauksessa Kuittisen toppariparina. Pelaamaan hänet tänne on hankittu, ei istumaan penkillä. Pallollisena erittäin hyvää tekemistä.

Pallollisena aivan helvetin hyvä ja katkomispelissä kokonsa puolesta myös aivan helvetin hyvä. Nämä tosiaan nähtiin jo viime kaudella ressuissa ja on nähty myös junnumaajoukkueen peleissä. Se mikä Kangasniemellä vielä on kysymysmerkki että miten hoituu ne varsinaiset puolustustehtävät Veikkausliigan tasolla silloin kun Inter ottaa vastaan. Tähänastisilla liigaminuuteilla Kangasniemi on kuitenkin ollut KuPS-hyökkäyksen rei'itettävänä (oli toki janarin eka peli aikuisten pääsarjatasolla joten laitetaan oppirahapurkkiin) sekä kärkipelaajana suojaamassa kukkupalloja kun Inter pelasi kilpparia alivoimaisena SJK:ta vastaan. Sitten kun Inter Kangasniemi topparinaan puolustaa yhden maalin johtoaan menestyksekkäästi sarjatulta viimeiset 30min ampuvaa Klubia/Ilvestä/Kuppaa/SJK:ta vastaan niin voidaan jo alkaa miettimään että onko lopullinen ostohinta miljoonan vai puolitoista, mutta laittaisin vielä hieman jäitä hattuun ja en olisi mitenkään raivoissani jos Hämis-Kuittinen olisi se aloittava topparipari liigakaudella ja Kangasniemi olisi siinä kolmosena (joka ei missään nimessä tarkoita vähäisiä peliminuutteja kuten Interin viime kausien kolmostopparit ovat saaneet huomata).
Paasoja

Poissa Poissa

Vastaus #386 : 18.01.2026 klo 14:50:30

Tää on loistavin matsiasia minkä mä oon saanut ikinä mä laitan jan hurrin paidan matsiin sit kimbo saa laitataklata heikkopaluun viiden min kuopatun cm scouttauksen päättymisen kunniaksi
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #387 : 18.01.2026 klo 16:31:43

Moro Pate!

Ps. Omia ukkoja ei kutsuta janareiksi. Et sä varmaan KSP tahallaan loukkaa omaa kaveria, mutta ääliömäistä kutsua jätkiä janareiksi .Loukkava nimitys ainakin omassa kuplassani. Saatan boomerina olla väärässäkin.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2026 klo 16:40:26 kirjoittanut Scholesin uima-allas »
Paasoja

Poissa Poissa

Vastaus #388 : 18.01.2026 klo 18:02:36

Moro Pate!

Ps. Omia ukkoja ei kutsuta janareiksi. Et sä varmaan KSP tahallaan loukkaa omaa kaveria, mutta ääliömäistä kutsua jätkiä janareiksi .Loukkava nimitys ainakin omassa kuplassani. Saatan boomerina olla väärässäkin.

Moro moro
Mitä julkkis ?
Tääl on ihan hyvät lämmöt
Ja paljon hyvii neuvoij mut yksin
Mut emmä tie tosi positiivinen viesti äijält
Mun ideologia on et oon kaikkien puolel mut suoraan sanoen kyllä vihaan ennemmin
Jotkut menee kytist rikollisiks tieks vittu
Ville kattoo varmaan koska ruoka tulee ja mun lanssi
Öö kehuin joskus mäen vesan empaattist puolta tääl mut toi villen puoli on nyt on kerrassaan outo siinä missä minunkin
Joku haluu sit vittu taistella ja joku ei olen siit huutanut mut allenin numeron antamatta jättäminen jeestakseen hänen vaimoaan syöväs on kyll hyvin erikoinen ja ihan hyvä et mä pärjää
Maku vie sit hautaan vaan et niin kovas aggressios sekin on
Mä nyt ite oon äijä ja äijin ei oikei tartu tääl mut tota niin heh heh brittivalkut ei tiedä miten valmennetaan
Mut pahuus on joka puolel eri suunnilt tulee
Valmiina taisteleemaan en mä missään nimes haluu rankasta villee mut ja tiedän mikä helvetti se on etsii infoo
Ja sit ku sitä infoo on niin sitä voi kysyy whatsapis itelleen
Mut ei äjä kittos viestist ihan saatanan kivasti sanottu
Ville älä tuu nauraa tekonauruu mä puhuln jo mun kameramiehen kanssa
lentävä emiraatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton

Vastaus #389 : 19.01.2026 klo 10:57:29

Just.

Jos viikonloppuna on kymmenen asteen pakkaset, niin missä pelataan?

e. Selkee. Villahousut ehtii vielä tekaista. Eli Mifki vastassa klo 14:00 ja ressujen treenipeli sitä ennen myös Veritaksella klo 11.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2026 klo 11:06:19 kirjoittanut lentävä emiraatti »
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis

Vastaus #390 : 19.01.2026 klo 11:00:12

Just.

Jos viikonloppuna on kymmenen asteen pakkaset, niin missä pelataan?

Kymmenen asteen pakkasrajaa ei tunneta. Viidessätoista asteessa aletaan pohtimaan, siirretäänkö ottelua.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #391 : eilen kello 16:50:30

Treeniklipin perusteella pappaosasto, Hämis ja Granlund, treeneissä ihan täysillä mukana joten lienevätköhän mukana jo lauantain pelissä? Albinin läsnäolo olisi ihan suotavaa kun Saarinen taitaa pitää huilia sen Gnistan-pelissä tulleen pienen reisivamman vuoksi.
Max Krabber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter

Vastaus #392 : eilen kello 17:12:51

Meillä on ollut aika hiljaista pelin jälkeen oikeastaan kaikilla tavoilla. Muutama IA-klippi mutta muuten keskitytään työntekoon, kun muut seurat ilmoittelevat tulevia ja lähteviä pelaajia. Toisaalta Gnistan-pelin kokoonpanoa katsellessa, niin ihan kauhean montaa pelaajaa ei enää tarvita.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #393 : eilen kello 17:34:03

Meillä on ollut aika hiljaista pelin jälkeen oikeastaan kaikilla tavoilla. Muutama IA-klippi mutta muuten keskitytään työntekoon, kun muut seurat ilmoittelevat tulevia ja lähteviä pelaajia. Toisaalta Gnistan-pelin kokoonpanoa katsellessa, niin ihan kauhean montaa pelaajaa ei enää tarvita.

Salomaan kiinnitystä vähintään kahdeksi vuodeksi odotan itse kuin kuuta nousevaa. Tietäen saapasmaan futisorganisaatioiden metkut niin tuo siirto on kyllä niin kauan täysin epävakaalla pohjalla kun nimiä ei ole paperissa ja Salomaa ei ole poseerannut Interin omassa virallisessa sopimustiedotteessa.

Sitten se Niskan siirron jälkeen tarvittava vaspa ja yksi ylimääräinen toppari.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119

Vastaus #394 : tänään kello 11:14:09

Joka tapauksessa tervetuloa Vinski!
Unohtui alunperin laittaa liikkuvana mutta vielä ei liene liian myöhä..

Maali vs Haka:
https://x.com/footballreprt/status/1793616948418273419?s=46

Maali vs Inter:
https://x.com/huuhkajat/status/1793547440882360488?s=46

Maalisyöttö vs Haka:
https://x.com/footballreprt/status/1768291024705573232?s=46
Snake2

Poissa Poissa

Vastaus #395 : tänään kello 14:28:31

Onkohan peli lauantaina Veritaksella vai hallissa? Ainakin tulospalvelun sivuilla vielä merkitty Veritaksella pelattavaksi mutta säätiedot näyttää -10 lämpötilaksi..
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119

Vastaus #396 : tänään kello 14:57:06

Tulospalvelusta puheenollen siellä oli pari uutta harkkamatsia.

Ke 4.2. Inter - PK-35 klo 12
La 28.2. Inter - Jaro klo 14

Sivuja: 1 ... 15 [16]

Siirry: