Muistutuksena:
Toki mikäli joku poistuisi niin pitäisi löytää paikkaaja. Senkin suhteen on toki ollut hiljaista (ulospäin).
Niin ja toivois et se paikkaaja on semmonen et se uskaltaa näyttää sen alupaidan siinä kameran edessä.
Mjällbyllä oli joskus 90 luvun lopussa semmonen jätkä joka pelas keskikentällä, topparii ja kärkee.
Oli muitaki, Englannis oli ainakin yks vaik toi mun mielikuva kameralle alupaitaa liplattelemassa on kyllä mustahiuksiden lyhythiuksisen ei kovinkaan lyhyen eikä nuoren eikä vanhan brassin preesenssi ja ihan kärkipään miehii, nimestä niin väliä.
Mut kuitenkin siihen paikkaajaan, sais olla kyl aika juonikas joka tietää miten siltä yritetään ottaa juuri ne paikat pois.
Paikkaaja voisi ehkä just niinku aika tosi poikkeuksellisesti vaik näyttää jopa selkää kameralle tai kylkee, näin mä näkisin sen, tällänen brassi.
Tuollainen tuodessaan tuo kuitenkin aika ison muutoksen.
Haluan mainita sopeutumisajasta, mä en oikeesti nää mitään tuossa, ihan yhtä paljon tämän jätkän pimentoon jäävät voimavarat voivat sitten tuulettua sillä paidan todistamisella.
Mut sopeutumiseen mun mielest jos ajattelee tätä yhtä pelaajaa, sanotaanko nyt brassi niin just toi kamera et riippuu paljon kaverist haluuko hän sit olla kentän ulkopuolella kameroiden edessä että tahtooko hän itse tulla kentän ulkopuolella kameroiden edessä huomatuksi, en tiedä kun tuskin meille tulee Brasiliasta pelaajaa.
Sopeutumiseen voisin sanoa myös juurikin Brassipelaajien kanssa et aika yhteisöllisiä pelaajia ja joskus aika kovia tähän sarjaan, pelkästään täällä viettämässä hyvää yhteiseloa kohdatessaan suuren seuran josta isompi tienesti sanotaanko sitten vaikka omaan Tubaraon kylän viljelyyn, Sadio Mane on ihan hieno, mut niinku tosi harmi et puolet laukauksist menee ohi vaikka tosi kovia ne jotkut skodet onkin ja tosi hyvin useat niistä liimataan ja tosi nopee pelaaja, sen tyylin tietty joka ruokkii oman kylän ihmiset, ei nyt lehmiä, lampaita ja kanoja kuitenkaan.
Brassejen sopeutumisesta niin se on kans et millä huumorilla ja just pelihuumorilla kuin tärkeen ne näkee muun kun sen et ne fyrkat tulee siihen et on sit hehtaari amatsoonia sit pelastettuna, tuntuu et brassit on vähän niinkuin granaatteja, sirpaleita löytyy vähän joka suunnalta.
Jotkut Brassit tietenkin kuin esimerkiksi Nicca, Zico, Marcelo ja Fabio ja joitain muita pelashan ne ihan hyvin tääl vaik ei yks niist puhunu oikeestaan mitään et en tiedä missä päin he asuu, et on tullu kyll seurattuu jotain täysin eri ex inter brasseja koska heistä on niin vähän mitään tietoa tällä hetkellä, muutaku hyvät muistot tottakai.
Monesti mä ajattelen kans kun noi brassit tulee tänne et miten ne niinku elää tääl, et ne noudetaan kentältä ja sit esim joku jeffersson jää tän ja nousee ihan ylikylän äijäks ja sit taas joku getulio fredo menee omaa tietä.
Mä oon joskus pelannut eifiä vastaan suomen brassejen joukkueessa, se oli kyllä epämielyttävä valmistautuminen siihen peliin, mä lauoin vaan yhden laukauksen kaukaata pelissä jossa en oikeastaan muuten saanut palloa nuorimpana juuri ollenkaan, olisko tuo yksi laukaus tuolta kauempaa ollut sen jälkeen kun minua oli varoitettu kenneth pulkin takaapäin kaatamisesta, meidän brassien maalissa oli samuli lindelöf peruukin kanssa.
Hienoo vihree peliasu eifillä ja mälli sana brasilian portugaliksi kuului varmaan sen joku 30 kertaa minmandoliinien rämpytyksessä kopissa pelin päätyttyä.
Ei mulla oo oikeestaan sen suuurempaa lisättävää tähän, bongasin et alan shearerilla oli kognitiivista taantumaa bbceellä oisko ollu viime viikolla tai eilen ja asiasta palasivat mulle sähköpostitse manusta, et iloista päivän jatkoa meille kaikille ;