FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.03.2026 klo 14:25:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 31

Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2026 - V€san johdolla Eurooppaan  (Luettu 170149 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #475 : 26.01.2026 klo 17:39:37

Onko tietoa näkyykö myös liigacupin matsit? Viime vuonna ei näkynyt

Myös liigacupin pelit näkyy.
Porokara

Poissa Poissa

Vastaus #476 : 27.01.2026 klo 03:06:55

Muistutuksena:
Toki mikäli joku poistuisi niin pitäisi löytää paikkaaja. Senkin suhteen on toki ollut hiljaista (ulospäin).

Niin ja toivois et se paikkaaja on semmonen et se uskaltaa näyttää sen alupaidan siinä kameran edessä.
Mjällbyllä oli joskus 90 luvun lopussa semmonen jätkä joka pelas keskikentällä, topparii ja kärkee.
Oli muitaki, Englannis oli ainakin yks vaik toi mun mielikuva kameralle alupaitaa liplattelemassa on kyllä mustahiuksiden lyhythiuksisen ei kovinkaan lyhyen eikä nuoren eikä vanhan brassin preesenssi ja ihan kärkipään miehii, nimestä niin väliä.

Mut kuitenkin siihen paikkaajaan, sais olla kyl aika juonikas joka tietää miten siltä yritetään ottaa juuri ne paikat pois.

Paikkaaja voisi ehkä just niinku aika tosi poikkeuksellisesti vaik näyttää jopa selkää kameralle tai kylkee, näin mä näkisin sen, tällänen brassi.

Tuollainen tuodessaan tuo kuitenkin aika ison muutoksen.

Haluan mainita sopeutumisajasta, mä en oikeesti nää mitään tuossa, ihan yhtä paljon tämän jätkän pimentoon jäävät voimavarat voivat sitten tuulettua sillä paidan todistamisella.

Mut sopeutumiseen mun mielest jos ajattelee tätä yhtä pelaajaa, sanotaanko nyt brassi niin just toi kamera et riippuu paljon kaverist haluuko hän sit olla kentän ulkopuolella kameroiden edessä että tahtooko hän itse tulla kentän ulkopuolella kameroiden edessä huomatuksi, en tiedä kun tuskin meille tulee Brasiliasta pelaajaa.

Sopeutumiseen voisin sanoa myös juurikin Brassipelaajien kanssa et aika yhteisöllisiä pelaajia ja joskus aika kovia tähän sarjaan, pelkästään täällä viettämässä hyvää yhteiseloa kohdatessaan suuren seuran josta isompi tienesti sanotaanko sitten vaikka omaan Tubaraon kylän viljelyyn, Sadio Mane on ihan hieno, mut niinku tosi harmi et puolet laukauksist menee ohi vaikka tosi kovia ne jotkut skodet onkin ja tosi hyvin useat niistä liimataan ja tosi nopee pelaaja, sen tyylin tietty joka ruokkii oman kylän ihmiset, ei nyt lehmiä, lampaita ja kanoja kuitenkaan.

Brassejen sopeutumisesta niin se on kans et millä huumorilla ja just pelihuumorilla kuin tärkeen ne näkee muun kun sen et ne fyrkat tulee siihen et on sit hehtaari amatsoonia sit pelastettuna, tuntuu et brassit on vähän niinkuin granaatteja, sirpaleita löytyy vähän joka suunnalta.
Jotkut Brassit tietenkin kuin esimerkiksi Nicca, Zico, Marcelo ja Fabio ja joitain muita pelashan ne ihan hyvin tääl vaik ei yks niist puhunu oikeestaan mitään et en tiedä missä päin he asuu, et on tullu kyll seurattuu jotain täysin eri ex inter brasseja koska heistä on niin vähän mitään tietoa tällä hetkellä, muutaku hyvät muistot tottakai.

Monesti mä ajattelen kans kun noi brassit tulee tänne et miten ne niinku elää tääl, et ne noudetaan kentältä ja sit esim joku jeffersson jää tän ja nousee ihan ylikylän äijäks ja sit taas joku getulio fredo menee omaa tietä.
Mä oon joskus pelannut eifiä vastaan suomen brassejen joukkueessa, se oli kyllä epämielyttävä valmistautuminen siihen peliin, mä lauoin vaan yhden laukauksen kaukaata pelissä jossa en oikeastaan muuten saanut palloa nuorimpana juuri ollenkaan, olisko tuo yksi laukaus tuolta kauempaa ollut sen jälkeen kun minua oli varoitettu kenneth pulkin takaapäin kaatamisesta, meidän brassien maalissa oli samuli lindelöf peruukin kanssa.

Hienoo vihree peliasu eifillä ja mälli sana brasilian portugaliksi kuului varmaan sen joku 30 kertaa minmandoliinien rämpytyksessä kopissa pelin päätyttyä.

Ei mulla oo oikeestaan sen suuurempaa lisättävää tähän, bongasin et alan shearerilla oli kognitiivista taantumaa bbceellä oisko ollu viime viikolla tai eilen ja asiasta palasivat mulle sähköpostitse manusta, et iloista päivän jatkoa meille kaikille ;
« Viimeksi muokattu: 27.01.2026 klo 03:27:43 kirjoittanut Porokara »
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #477 : 27.01.2026 klo 14:43:06

Kuittinen siviilipalvelusta suorittamaan FC Interiin. Loistava valinta!

"En oo rastapäissäni, mut Bob Marleykin sen ties, se ei oo mies eikä mikään joka murhaa, samaa punasta verta ja kaikki muu on huuhaat" Ylos
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit

Vastaus #478 : 27.01.2026 klo 14:49:30

"En oo rastapäissäni, mut Bob Marleykin sen ties, se ei oo mies eikä mikään joka murhaa, samaa punasta verta ja kaikki muu on huuhaat" Ylos

Hämäläisen Joonakin taitaa suorittaa siviilipalvelusta missäs muuallakaan kuin InterActionin puolella.
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #479 : 27.01.2026 klo 15:03:38

Hyvä Porokara! Paa karat sisäl.

KSP kysyik sä Jonnelt ennen ku laitoit ton tänne, et saak laittaa? Eiku Jonilt.

Meriläinen (saakelin hieno mies, sori Lars et kehun jotai tekijää, joka tekee hyvin) tänää tulosruudus.

:D

Ylos
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 27.01.2026 klo 15:25:37

Mahtavaa! Rakkautta sinulle ja Interiläisille.

:)

Elohim Nzoko.

(Myös Noah Nurmelle ja Mikael Almenille)
Dolfin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylpeys ja Ennakkoluulo

Vastaus #481 : 27.01.2026 klo 18:44:57

Hyvä Ylos
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119

Vastaus #482 : 27.01.2026 klo 20:54:16

Oma kasvatti Aleksi Laihokin taisi aikanaan olla Interissä siviilipalvelusmiehenä.

Joka tapauksessa fiksu ja rohkea valinta, hienoa Luka!
Suloinen Agentti

Poissa Poissa

Vastaus #483 : 27.01.2026 klo 22:37:18

Mites argot? Ei oo näkynyt.
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #484 : 27.01.2026 klo 22:57:07

Huhujen mukaan muutama ex-argo tulos Suomee kesäl. Mut Kaisa ei haastattele niit. 
« Viimeksi muokattu: 27.01.2026 klo 23:15:32 kirjoittanut Interturku »
Porokara

Poissa Poissa

Vastaus #485 : 28.01.2026 klo 15:47:33

Niin kato mä en tiedä mistä sä puhut, mulla ei oo mitään tietoa et miltä näyttää, ei mitään.
Ja niille jotka ei hävii tääl, mä tunnen itteni luuseriksi, ihan sama luuseri ei oo mikään muu kuin luuseri ja häviäjäkään ei ole muuta kuin häviäjä, näin senkin voi nähdä, mä sanon, minulla itsellä ei ole mitään käsitystä, argo ? Joo mä ymmärrän että oli argoja kim suomisen aikaan mutta joona hämäläisen aikaan, mä en oikeesti teidä yhtään mistä sä puhut, mä en tiedä.
Mut sen mä voin sanoo, ihan sama, en tie jos ymmärät ja sen mä myös sen mä myös että mistä sä puhut.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #486 : 29.01.2026 klo 12:49:26

Kolmosjengille cupissa vastaan Juuson (ei Hämis) kierroksella sellainen Kuutosen jengi kuin Åbo reUnited. Jos tuon pelin voittavat niin mahdollinen alasarjaderby on edessä kun TPS 2 saattaa tulla vastaan jos LTU 2:n voittavat?
« Viimeksi muokattu: 29.01.2026 klo 17:57:48 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
Max Krabber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter

Vastaus #487 : 29.01.2026 klo 17:39:32

Ehkä tämä totaalinen hiljaisuus pelien välissä (vain mainoksia tulevasta Klubi-pelistä) in merkki siitä itsevarmuudesta, kun joukkue on ajoissa kasassa ja kausarit myyty käytännössä loppuun?
Porokara

Poissa Poissa

Vastaus #488 : 29.01.2026 klo 22:40:45

Ehkä tämä totaalinen hiljaisuus pelien välissä (vain mainoksia tulevasta Klubi-pelistä) in merkki siitä itsevarmuudesta, kun joukkue on ajoissa kasassa ja kausarit myyty käytännössä loppuun?

NIIN MÄ VEIKKAAN ET TOI ON JUST SE IN MERKKINEN SIINÄ KUN JOS NYT KÄY PITKÄLLÄ TÄHTÄIMELLÄ NIIN ETTÄ OLTIIN VALMISTAUDUTTU HYVIN ETTÄ PÄÄSTÄIS LOPPUUN ASTI JA HANKITTU SIIHEN SE TIETO NIIN SIT VARMASTI JOKAINEN ON HYVIN TYYTYVÄINEN SIITÄ LOPPUUN ASTI PÄÄSEMISESTÄ
NÄYTTÄÄ MUUTEN AIKA HYVIN EPÄREALISTISELTA PÄÄSTÄ MINNEKKÄÄN
ET SINÄÄNSÄ AIKA WIN WIN TILANNE KAIKILLE ET PÄÄSITPÄ SÄ SIT MITÄ KOUKUTTAVIMMAN SAAGAN PÄÄTTEEKSI SINNE FINAALIIN JA HÄVIÄT NIIN SE EI MUUTAKU UUTTA KENKÄÄ JALKAAN
JA ALLEKIROITTANEELLAHAN ON JUURI TUOTA TIETOA TUOSTA YLEISÖSTÄ ETTÄ SE EHKÄ LÄMMITTÄÄ JOTA KUTA
MUT PÄÄTYY, KANNATTAA SITOO NE KENGÄNNAUHAT JOS LÄHTEE METTÄÄN ETTEI TUU GUARDIOLAA IKÄVÄ.
MUT SIIS USKOMATTOMAN HIENOA ETTÄ OLLAAN NÄIN TÄYDELLISESTI TÄSSÄ VAIHEESSA, ON KANNATTANUT INVESTOIDA TUOHON FUTIKSEEN, JOKAINEN VOI NÄHDÄ SEN ITSE MIITEN HALUAA, SINISTEN LASIEN LÄPI ESIMERKIKSI
SIT VOIDAAN JOS ON PIENINTÄKÄÄN INTRESSIÄ KATSOA TARKKAAN JA HEI JUST OTTAA SE VOIMAVARANA JOS ON TULLUT JOKU PIKKURUINEN KOLHAISU MATKAN VARRELLA.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #489 : 30.01.2026 klo 10:36:14

Päivän avari ja erittäin junnu-/reservipainotteinen kokoonpano:

Botué
     Otoo                          Huovila
         Laine   Ampofo  Ahiabu
Niska  Kangasniemi  Kuittinen  Tauriainen
                  Huuhtanen

Penkki: Vuorjoki, Suotunen, Rashica, Meltoranta, Yli-Kokko, Nzoko, Ulundu, Mendolin, Tuominen

Kovaan paikkaan joutuu nuoriso-osasto mutta nämä on ajankohdasta ja halliolosuhteista huolimatta niitä kovia näytönpaikkoja ja tasonmittauksia. Enemmän huolestuttaa että missä helvetissä on melkein puolet edarin rosterista?
Sepi Häpykukkula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter

Vastaus #490 : 30.01.2026 klo 10:40:05

Onko Essombasta mitään havaintoja? Ei ole näkynyt eikä kuulunut
Snake2

Poissa Poissa

Vastaus #491 : 30.01.2026 klo 11:15:14

Sama kysymys myös Salomaasta? Ei kai käynyt perinteinen, että soppari kouraan ja koko kauden loukki
lentävä emiraatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton

Vastaus #492 : 30.01.2026 klo 11:43:08

Klubilla näemmä (paperilla) aivan saatanan kova avaus, koska yleinen paine voittaa ihan mikä matsi tahansa alkaa jo tuntua. Eivät ole tehneet maaliakaan vielä tänä vuonna, joten ei muuta kuin pakka tiiviiksi ja pallot vittuun.
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #493 : 30.01.2026 klo 13:16:38

Cittarista bongasin yks päivä eli hengissä
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #494 : 30.01.2026 klo 13:58:40

Sama kysymys myös Salomaasta? Ei kai käynyt perinteinen, että soppari kouraan ja koko kauden loukki

Veskun alkuhaastiksen mukaan tuli jotain vammaa Gnisu-pelissä ja ”on vielä vähän aikaa pois”. Sama homma Saariseen. Järvinen pitkäaikaispotilaana joten ei saatana, Essomban kanssa edetään vaan silkkihansikkain että viime syksy ei toistu. Hämis palaa kehiin jo varmaan ensi viikon derbyssä.
FC1

Poissa Poissa

Vastaus #495 : 30.01.2026 klo 14:14:49

Veskun alkuhaastiksen mukaan tuli jotain vammaa Gnisu-pelissä ja ”on vielä vähän aikaa pois”. Sama homma Saariseen. Järvinen pitkäaikaispotilaana joten ei saatana, Essomban kanssa edetään vaan silkkihansikkain että viime syksy ei toistu. Hämis palaa kehiin jo varmaan ensi viikon derbyssä.

Kaikilla em. on taustalla kuitenkin enemmän ja vähemmän  suht paljon loukkaantumishistoriaa, joten ei tätä loukkaantumissumaa voi yllätyksenä pitää. Essomba tosiaan on ollut sivussa jo kolmisen kuukautta, no onhan tässä nyt vielä aikaa ennen kuin tosipelit alkavat.
Järkkäri

Poissa Poissa

Vastaus #496 : 30.01.2026 klo 14:30:33

Sivarimies Kuittisella taisi olla aamupäivällä vielä palvelusta, kun jalat jäivät palveluspaikkaan Klubin maalissa.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #497 : 30.01.2026 klo 14:40:45

Sivarimies Kuittisella taisi olla aamupäivällä vielä palvelusta, kun jalat jäivät palveluspaikkaan Klubin maalissa.

Ei tuossa oli kukaan Veikkausliigassa kerennyt. Täydellinen syöttö.
Nerazzurri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter

Vastaus #498 : 30.01.2026 klo 15:14:25

Harmillinen hölmöily Niskalta. Botue vituttaa yhtä paljon kuin viime kaudellakin. Ymmärrän kyllä Vasaraa vaikka miestä peluuttaakin, näyttää seurajohdolle miten tärkeää olisi löytää hyökkääjä jostain.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2026 klo 15:23:56 kirjoittanut Nerazzurri »
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Vastaus #499 : 30.01.2026 klo 16:43:13

Huono tulos mutta itse peli oli ihan plussan puolella… melkein kaikilta pelaajilta. Huovila oli sanalla sanoen paska eikä Laineellekaan voi kovin paljoa kiitosta jakaa työpanoksestaan. Punkkupilkkuun ratkesi peli mutta nämä on näitä ja toivottavasti ensi viikolla on jo ihan liigatason ukkoakin enemmän mukana ja peli-ilme hallin tunkkaisuudesta huolimatta luokkaa tappo.

Olisi myös kiva nähdä Ulundua ihan avauksesta asti kentällä. Ei mitään pahaa Filiä tai muitakaan rotaatioressuja kohtaan mutta Ulundun peli voisi toimia paremmin jos siinä ympärillä olisi ihan liigatason tekijää eikä pelkkiä ressuja. Tämä ei siis ollut mikään dumaus junnuja kohtaan.

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 31

Siirry: