FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2026 klo 09:35:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 7 [8]

Kirjoittaja Aihe: SJK 2026 - Fanipojilla on paha mieli  (Luettu 56410 kertaa)
1 Jäsen ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ExtraJack

Poissa Poissa

Vastaus #175 : eilen kello 08:57:23

Juurihan meille tuli jarosta suora korvaaja tuolle pelipaikalle

Björkskog on tainnut pelata Jarossa pääasiassa oikealla puolella, mutta pystyy pelaamaan myös vasemmalla. Itse toivoisin, että kokeiltaisiin Albinia vasemmalla ja löydettäisiin vasenjalkainen pelaaja sitten oikealle.

Poistuneita laitureita on jo Karjalainen, Laine ja Vargas, joten korvaajia tarvitaan. Björkskogin monipuolisuus auttaa tässä. Bulgakov saa varmasti myös mahdollisuuden, mutta näkisin silti, että kaksi laituria vielä tarvitaan.

Kannattaa muuten katsella Vargasin maalit ja syötöt viimekaudelta. Todella hyviä suorituksia eikä ole mitään että olisi vaan juossut

Kyllähän Vargas väläytteli ja koostevideo näyttää erinomaiselta. Olen myös itse sen katsonut, mutta muistan myös ne louhikkoiset kosketukset ja muut puutteet. Paremmalla tekniikalla tehot olisivat olleet huomattavasti suuremmat. Tietysti silloin ei ikinä olisi tullut Suomeen, vaan pelaisi huomattavasti isommassa sarjassa. Nopeuteen tuo Vargasin peli kuitenkin pääasiassa perustui.
pimputus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaljaa ja kotimaista futista

Vastaus #176 : eilen kello 09:16:02

Björkskog on tainnut pelata Jarossa pääasiassa oikealla puolella, mutta pystyy pelaamaan myös vasemmalla. Itse toivoisin, että kokeiltaisiin Albinia vasemmalla ja löydettäisiin vasenjalkainen pelaaja sitten oikealle.

Poistuneita laitureita on jo Karjalainen, Laine ja Vargas, joten korvaajia tarvitaan. Björkskogin monipuolisuus auttaa tässä. Bulgakov saa varmasti myös mahdollisuuden, mutta näkisin silti, että kaksi laituria vielä tarvitaan.

Kyllähän Vargas väläytteli ja koostevideo näyttää erinomaiselta. Olen myös itse sen katsonut, mutta muistan myös ne louhikkoiset kosketukset ja muut puutteet. Paremmalla tekniikalla tehot olisivat olleet huomattavasti suuremmat. Tietysti silloin ei ikinä olisi tullut Suomeen, vaan pelaisi huomattavasti isommassa sarjassa. Nopeuteen tuo Vargasin peli kuitenkin pääasiassa perustui.

Vargas oli aloittanut jalkapallon suht myöhään muistaakseni joten sitä kautta tuo tatsi palloon ei mikään pehmeä ollut ja lisäksi pituus tekee asian vielä hankalammaksi. Pitkien pelaajien kehitys tulee vähän jälkijunassa kun kehonhallinta kehittyy. Mutta tosiaan ei kyllä olisi suomeen tullut jos noita puutteita ei olisi ollut.  Mun mielestä Sjk:n valmennus kokonaisuudessaan saa ottaa aika ison sulan hattuunsa miehen kehityskaaresta kauden aikana. Kokonaisvaltainen kehitys oli aika huima. Niin pelillinen kuin fyysinenkin.Näin seurojen pitääkin toimia eli kehittää pelaajien ominaisuuksia ja sitä kautta pelikin kehittyy. Ehkä tasaisuus oli ainut mitä jäin kaipaamaan mutta sekin tulee taas kokemuksen myötä
« Viimeksi muokattu: eilen kello 09:18:23 kirjoittanut pimputus »
litmanen10

Poissa Poissa

Vastaus #177 : eilen kello 10:08:58

Varmaan parin päivän sisään julkista. Vargas agenttinsa kanssa Turkissa.
https://www.suomifutis.com/2026/01/lehti-sjk-hyokkaaja-siirtyy-ulkomaille/

Odotin ehkä hieman kovempaa sarjaa, mutta tässä nyt korjaantuu ainakin kaikki Seinäjoen puutteet (paska ruoka, kylmä ilmasto ja pieni palkka). Bruttopalkka kuulemma tuplaantuu ja netto varmaan ainakin 3-kertaistuu, kun Turkin verotus on kevyttä verrattuna maailman kireimpään. Ilmeisesti jonkinlainen pykälä oli sopparissa, joten siirtokorvaus on hyvin maltillinen. Seinäjoki oli hänelle tullessaan vihoviimeinen vaihtoehto Euroopassa, mutta lähtee tyytyväisenä, kun sai itsensä ammattimaiseen kuntoon täällä.
pimputus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaljaa ja kotimaista futista

Vastaus #178 : eilen kello 13:39:11

Meillä on Tessilimi joka on kans aika kovassa nosteessa ja mielestäni parhaimmillaan oikealla. Oli kyllä kärjessäkin aika kova hämmentäjä. Vasemmalle taitaa suurin tarve olla.

Sivuja: 1 ... 7 [8]

Siirry: