FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.02.2026 klo 19:09:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 16

Kirjoittaja Aihe: Arsenal 2007 Kesähulinat  (Luettu 25231 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #275 : 19.07.2007 klo 12:16:33

Katseltu on juu.
Mitähän se meikäläisen suosikkijoukkue tai sen edellinen kausi Lehmanniin liittyy? Ja kyllähän meillä mun mielestä aika paljon parempi maalivahti on jos tolle linjalle lähdetään, vaikka muilla osa-asuilla olikin viime kausilla pahasti hakemista. Tosin sekään ei liity mitenkään tietenkään asiaan, joten ei siitä sen enempää.

Kuulosti minusta vain varsin hupsulta tuommoinen kommentti. Ei sen vakavampaa. Given on myös minusta erittäin hyvä maalivahti, joten ei siitä sen enempää. Tai no, ehkä vähän kuitenkin seuraavassa:

Kuten jo mielestäni sanoin 05/06 oli erittäinkin hyvä kausi Lehmannille, mutta ei se Jenssi yhdellä hyvällä kaudella saatikka youtube-pätkällä maailman parhaaksi mokeksi muutu.

Sanoit tuossa aiemmin seuraavaa:

Toisaalta välillä oli kuulemma myös aivan maaginen, mutta mielestäni mitään maagista mies ei ole Arsussa esittänyt, jollei noita hasardeja lasketa.

Kutakuinkin kaikki ottelut 05/06 kaudelta nähneenä uskallan sanoa, että jos tuo Jensin kausi ei ollut maaginen, niin yksikään maalivahti ei ole ikinä pelannut maagista kautta. Tästä palkintona - täysin oikeutetusti - Kahnin syrjäyttäminen ja ykkösmaalivahdin paikka kotikisoissa.

Jos Lehmannin otteissa ei tuolloin ollut jotain todella loisteliasta, niin voin kyllä sanoa, että silloin Given on puulaakitason maalivahti. Vastaavaa kautta Giveniltä odotellessa siis. Lasaretin puolelta sitä tuskin tehdään, tiedä sitten tehdäänkö tasonkaan puolesta...

Ymmärrän toki, että Arsu-fanien on vaikea katsoa Hullu-Lehmannia objektiivisesti, eikä siinä mitään. Noita kivoja videopätkiä voi kuule tehdä vain aika helposti ja saada vaikka Titus Bramble näyttää hyvältä pelaajalta...

Jos yhtään olet noita kommenttejani lukenut, niin itse olen sitä mieltä, että viime kaudella Jens ei ollut - kaikessa viihdyttävyydessään - enää riittävän hyvä tälle tasolle. Itse pelkään, että tasonlasku jatkuu tulevalla kaudella, vaikka todella toivonkin näkeväni edes ripauksen tuota 05/06 magiaa. Mielestäni Jensin olisi pitänyt lopettaa kotikisoihin, huipulla, aivan uskomattoman kauden päätteeksi. Nyt on vaarana, että mies todella muistetaan hasardina, ehkä jopa yhden kauden ihmeenä? Vaikka hyviä kausia onkin takana useampia.

Mun puolesta voitte jatkaa Lehmannin hehkutusta mielin määrin, ajattelin vain, että asiaan olisi voinut sanoa oman mielipiteensä joku muukin kuin Arsu-fani, mutta ei sitte. Turvallista matkaa triplamestaruuteen Jensin johdolla...  ;)

Tottakai oman mielipiteen voi aina esittää, mutta aika turha lähteä niitä infernaalisina totuuksina esittämään, kun teksteistäsikin kävi selvästi ilmi, ettet ole pahemmin Arsenalin otteluita seurannut. Vaikka et olisi sitä edes sanonut, niin kyllähän se teksteistäsi huokuu.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 klo 12:22:50 kirjoittanut jp72672 »
Brown Ale

Poissa Poissa

Vastaus #276 : 19.07.2007 klo 13:12:27

Tottakai oman mielipiteen voi aina esittää, mutta aika turha lähteä niitä infernaalisina totuuksina esittämään, kun teksteistäsikin kävi selvästi ilmi, ettet ole pahemmin Arsenalin otteluita seurannut. Vaikka et olisi sitä edes sanonut, niin kyllähän se teksteistäsi huokuu.

Joo olen lukenut kommenttejasi, en koko ketjua ole läpikahlannut mutta se on selvillä, ettet puusilmäisesti Jensiä ihaile. Itse en myöskään puusilmäisesti Jensiä mollaa ja kuten jo sanoin ymmärrän, että miehen luonteen ja pelityylin sekä 05/06 kauden otteiden/parhaimpien hetkiensä ansiosta kaverilla on omat faninsa. Ja tuosta 05/06 kaudesta en tietenkään ole arsun otteita yhtä intensiivisesti seurannut kuin täällä monet muut, mutta se puute minulle kai suotakoon?

Sanoin ja sanon vain tosiaan oman mielipiteeni ja pyrin perustelemaan sen niin hyvin kuin suinkin osasin, mutta miksikään "helvetillisiksi" (eli infernaalisiksi) tai universaaleiksi totuuksiksi en ole niitä väittänyt. Ja 04/05 kaudelta näin lähes jokaisen Arsun pelin. Viimeisiltä kausilta ei ole tullut niin montaa matsia (ehkä yht 10 korkeintaan 20?) tosiaan seurattua, vaikkakin Lehmannin erinomaiset otteet tuli MM-kisoissa todistettua. Ne pelit, jotka olen nähnyt eivät ole kuitenkaan käsitystäni ukosta muuttaneet.

Ja en nyt vakavissani edes jaksa lähteä tuohon Given vertailuun,sillä Givenhän ei tähän asiaan mitenkään suoranaisesti liity? Epäilen kuitenkin, että sulta on jäänyt jokunen Givenin peli näkemättä männä vuosina. Toinen tietty arvostaa maalivahdissa show'ta, näyttäviä ulostuloja ja tiikeriloikkia (sekä siinä sivussa sydämentykytyksiä ja virheitä), toinen arvostaa luotettavuutta ja päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen varmoja, joskus näyttäviäkin torjuntoja, joten siinäkin mielessä typerää vertailla. Väittäisin kuitenkin, että aika moni brittifutista oikeasti seuraava ottaisi ennemmin Givenin kuin Lehmannin, mutta voin olla toki väärässäkin.

Ja Jensin olisi tosiaan pitänyt lopettaa huipulla kotikisoihin, taisi vain jäädä janoamaan vielä sitä kultaa...
Jens muistetaan kuitenkin jo nyt hasardina, mutta ehkä kuitenkin paremmin huippuhetkistään ainakin nähtävästi Arsussa, Dortmundissa ja Schalkessa.

Minusta hupsua on, että "joudun" täällä puolustelemaan mielipiteitäni ja lähinnä niiden taustoja, mutta varsinaisiin pointteihini ei teillä tunnu olevan mitään sanottavaa?
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #277 : 19.07.2007 klo 13:24:16

Sanoin ja sanon vain tosiaan oman mielipiteeni ja pyrin perustelemaan sen niin hyvin kuin suinkin osasin, mutta miksikään "helvetillisiksi" (eli infernaalisiksi) tai universaaleiksi totuuksiksi en ole niitä väittänyt.

Kerrankos sitä helvetit ja muut menevät sekaisin ;)

Väittäisin kuitenkin, että aika moni brittifutista oikeasti seuraava ottaisi ennemmin Givenin kuin Lehmannin, mutta voin olla toki väärässäkin.

Totta helvetissä, jo iän puolesta. Kummasti se Given kuitenkin vain on ja pysyy siellä "ikuisissa alisuorittajissa", johon mielestäni yksinkertaisena selityksenä se, että perusvarma/perushyvä maalivahti, mutta ei loistava, jota suurseurat kuitenkin hakevat. Jens on parhaimmillaan loistava, sen hän on jo osoittanut, Given ei mielestäni ole - väläyksittäin maksimissaan, mutta pidemmällä aikavälillä ei. Perushyvä joka tapauksessa ja mielestäni pelaa tasoaan vastaavassa perushyvässä joukkueessa.

Minusta hupsua on, että "joudun" täällä puolustelemaan mielipiteitäni ja lähinnä niiden taustoja, mutta varsinaisiin pointteihini ei teillä tunnu olevan mitään sanottavaa?

Mun kanssa nyt pääsee helposti vääntämään, jos satun spämmäysfiiliksellä olemaan. Paha tapa. Mutta ei mitään henkilökohtaista, eli ei muuta kuin mukavaa kaudenodottelua sinne - varmasti todella mielenkiintoinen kausi Castlen suunnalla(kin) tulossa Tuoppi Ylos
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 klo 13:25:40 kirjoittanut jp72672 »
Brown Ale

Poissa Poissa

Vastaus #278 : 19.07.2007 klo 13:59:31

Mun kanssa nyt pääsee helposti vääntämään, jos satun spämmäysfiiliksellä olemaan. Paha tapa. Mutta ei mitään henkilökohtaista, eli ei muuta kuin mukavaa kaudenodottelua sinne - varmasti todella mielenkiintoinen kausi Castlen suunnalla(kin) tulossa Tuoppi Ylos

Juu ei makuasioista voi kuin kiistellä, ja niitä kai nämäkin ovat loppujen lopuksi.
Kuten tuolla omassa topikissakin jo on pohdittu, niin hyvin mielenkiintoinen kausi on tulossa. Odotukset on suuret ja sitä tuttua rataa... Toivotaan siis trillerimäisiä keskinäisiä kohtaamisia. Voidaan vaikka sopia, että ratkotaan mokkejen paremmuus niissä peleissä    ;)
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta

Vastaus #279 : 19.07.2007 klo 14:06:36

Lainaus
Noita kivoja videopätkiä voi kuule tehdä vain aika helposti ja saada vaikka Titus Bramble näyttää hyvältä pelaajalta...

Ehkei kutenkaan. Oliko nyt Timesin "valioliigan karmeimmat pelaajat" kautta aikain listauksessa kärki oli erittäin vahvasti Newcastlen miesten käsissä  :D

Mitä tulee vielä Giveniin, vaikka kukaan ei kysykään, Given on juuri sellainen näyttelyponi maalivahti, josta itse Lehmannia syytät. Eli tekee vaikean näköisiksi monia perustilanteita ja saa ehkä siksi paljon arvostusta. Lehmann taas suosii peruslinjaa varsinaisissa torjunnoissa, vastaantuloissa ja käsikähmissä piilee sitten se karisma.

Hyviä maalivahteja molemmat. Cech on silti paras aika selvälläkin erolla nykyliigassa.
DB

Poissa Poissa

Vastaus #280 : 19.07.2007 klo 15:19:38

Lehmann Ylos

On se hiano miäs.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #281 : 19.07.2007 klo 16:29:03

Cech on silti paras aika selvälläkin erolla nykyliigassa.

Tästä ei minulla ainakaan mitään nokan koputtamista. Mielestäni jopa paras maalivahti maailmassa. Oi jos työlupa olisi aikanaan tipahtanut...

Ei silti mitään Mad-Jensiltä pois, tuo mies todella on antanut elämyksiä Ylos
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 klo 16:37:31 kirjoittanut jp72672 »
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #282 : 19.07.2007 klo 16:29:17

Jälleen ovat nousseet huhut Nicolas Anelkan paluusta Arsenaliin.

Linkki Teamtalkin juttuun

Itse olen sillä kannalla, että yksi hyökkäjähankinta olisi vielä hyvä tehdä, varsinkin, jos/kun Eduardoa pystytään käyttämään laidalla. Kroaatibrassin sopeutumisesta huomattavasti kovempitempoiseen valioliigaan on täysi arvoitus, samoin Bendtnerin taso on mittaamatta aivan huippuliigassa. Parhaimmassa tapauksessa tottakai molemmilla edellytykset onnistua, mutta worst case scenariossa voi hyökkäyspeli olla aika heikoissa kantimissa. Anelka olisi vaihteeksi "fox in the box", mahdollinen hankinta kelpaisi allekirjoittaneelle erittäin hyvin. Valencian huhutaan olevan Anelkan perässä myös, toisaalta mies on itse ilmoittanut jatkavansa Boltonissa. Toki ihan näin uraakin ajatellen olisi hyvä jättää Boltonin kaltainen rupusakki taistelemaan ensi kaudella sarjapaikastaan ja vaihtaa maisemaa.

Anelkan hinnaksi arvioidaan noin kymmentä miljoonaa puntaa, mikä on sinänsä ihan kohtuullisen kova hinta vain vuotta Thierry Henryä nuoremmasta pelaajasta. Kuitenkin, Nic on osoittanut saavansa verkot tötterölle jos palvelu pelaa, ja toisi kärkeen hyvän lisävaihtoehdon. Kuten olen aiemmin kirjoitellut, terveenä pysyessään tekisi varmaankin sen 15 valjumaalia. Ainakin allekirjoittanutta kovettaa mahdollinen kärkikaksikko Anelka - Van Persie. Muutenkin Anelka on ilmoittanut että pelaaminen Arsenalissa kiinnostaisi, joten kyllä kannattaisi käydä kiinni.

SepiBobanin aiemmin postaamaan Wengerin haastatteluun koskien siirtopolitiikkaa Arsenalissa. Turha tuosta on sen kummempaa päätellä, ei Wengerin mietteistä aina ota selkoa. Tuon haastattelupätkän perusteella Wenger oli ennen Henryn lähtöä ollut hankkimassa yhtä "super"-pelaajaa, mutta Henryn lähdön jälkeen tarvitsikin hankkia hyökkääjä (ilmeisesti Eduardo). Myös mainitsee puolustuslinjaan pelaajan hankkimisesta (Sagna). Se "super"-pelaaja kuitenkin tuon lausahduksen perusteella puuttuu, mutta vaikka kovin mielelläni haluaisin uskoa vielä yhden pelaajan saapuvan sisään, en yllättyisi vaikkei näin tapahtuisi.

Joukkuehan näyttää tällä hetkellä suunnilleen siltä, miltä se tulee kauden alussa näyttämään - mitään massiivisia osto/myyntitalkoita ei enää nähdä. Jotain lainoja ja halpoja/ilmaisia siirtoja pikemminkin tulee tapahtumaan. Itse liputtaisin kuitenkin vielä yhden hyökkääjän hankinnan puolesta (Anelka). Jos sitten sekä Reyes että Freddie lähtevät, hankittaneen vielä yksi laitapelaaja, ja juuri tämän takia uskonkin Ljunkan jatkavan vielä kauden. Suurinosa laadukkaista laitapelaajista on jo maisemaa vaihtanut, ja jos laitapelaaja oltaisiin sisään tuotu olisi se jo varmaankin tapahtunut pre-seasonin käynnistymisen aikaan.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 klo 16:32:33 kirjoittanut Jugurttibiti »
SepiBoban

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Myles Palmer

Vastaus #283 : 19.07.2007 klo 16:47:33

^ En mä itse usko että tulee enää ketään, tuskin ainakaan anelkaa, joka on wengerin mittapuulla ikäloppu ja menetetty tapaus.

Näillä mennään, eikä siinä mitään.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #284 : 19.07.2007 klo 16:55:25

Minuakaan ei kyllä Anelka koveta yhtään. Kiitos ajoista Arsenalissa, mutta tuskin tarvetta enää on. Itse jopa uskon, että RvP&Ade -pari voisi toimia paremmin kuin RvP&Anelka. Ihan noin puhtaasti pelaajien heikkouksia ja vahvuuksia arvioiden. Eduardo hankittiin ja on ansainnut mahdollisuutensa ja mielestäni myös Bendtner on ansainnut mahdollisuutensa. Tuskin Bendtneriä vitoshyökkääjän rooli kovettaa ja itse en haluaisi kaverista Anelkan vuoksi luopua.

Jos hyökkääjä hankitaan, mielestäni sen on todella oltava sitten super-class. Anelka ei tätä noin subjektiivisena näkemyksenä ainakaan ole.
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret

Vastaus #285 : 19.07.2007 klo 19:03:33

Windows Media Playeriin osoite rtsp://live.wm.arsenal.servecast.net/arsenal_wmlz_xx_secure_live450k , jos joku haluaa katsella Arsenalin ottelua turkin kuutosta Gencerbirligiä vastaan. Alkaa juuri...
Namekron

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 19.07.2007 klo 19:13:40

eipä meikäläinen ainakaa saa näkyvii
Forester

Poissa Poissa

Vastaus #287 : 19.07.2007 klo 19:16:45

eipä meikäläinen ainakaa saa näkyvii

En minäkään aluksi, mutta kokeile uudelleen jonkun kerran. Itsellä alkoi näkyä ja pätkimättä. Persie tuhlasi juuri lähes avopaikan.
There's only one..

Poissa Poissa

Vastaus #288 : 19.07.2007 klo 19:22:53

Täälläkin näkyy, vähän jumittaa, mut johtuu varmaan samaan aikaan tehdyistä päivityksistä. Media Player 10 on versio.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #289 : 19.07.2007 klo 19:48:49

Ykkösellä ilmeisesti samoja ongelmia - ei siis näy ja pätkii - mutta itellä aukesi ensimmäisellä yrittämällä, loistava kuva&ääni eikä ole pätkäissyt kertaakaan ??? Voi toki johtua yhteydestä.

...ja RvP rankaisee!!!!!!!! Tuoppi Ylos
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 19.07.2007 klo 19:51:27

Näkisihän sitä mieluusti vähän noita tuntemattomimpia pelureita kuin noita vanhoja naamoja. Toki onhan siellä Walcott, Randall ja uusi Sagna.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #291 : 19.07.2007 klo 19:57:15

Aika lyhyt muisti Givenin otteista esim. viime Arsu kohtaamisissa: 1. Edelliskaudella joulukuussa Castle voittaa Solanon maalilla 1-0, Given pitää Arsenalin nollissa aivan maagisilla torjunnoilla, mm. Henryn läpiajon/volleyn torjuminen vasemmasta yläkulmasta.
2. Viime kaudella Emiratesilla peli päättyy 1-1, Given jälleen uskommattomassa iskussa, torjuen ainakin Henryn puolittaisen läpiajon, ja ainoa maalikin tuli vapaapotkusta (Shayn selvästi heikoin osa-alue)
Forester

Poissa Poissa

Vastaus #292 : 19.07.2007 klo 20:10:04

Walcott 2-0.
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #293 : 19.07.2007 klo 20:12:40

Hyvä viimeistely siinä Walcottilta, vapaasti pääsi laukomaan just rankkarialueen sisältä.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #294 : 19.07.2007 klo 20:16:33

Aika lyhyt muisti Givenin otteista esim. viime Arsu kohtaamisissa: 1. Edelliskaudella joulukuussa Castle voittaa Solanon maalilla 1-0, Given pitää Arsenalin nollissa aivan maagisilla torjunnoilla, mm. Henryn läpiajon/volleyn torjuminen vasemmasta yläkulmasta.
2. Viime kaudella Emiratesilla peli päättyy 1-1, Given jälleen uskommattomassa iskussa, torjuen ainakin Henryn puolittaisen läpiajon, ja ainoa maalikin tuli vapaapotkusta (Shayn selvästi heikoin osa-alue)

Arsenal otti pataan monilta muiltakin paskoilta joukkueilta ja saivat maalivahdit näyttämään loistavilta. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että nuo maalivahdit olisivat olleet jotain maailmanluokkaa.
Kimenho

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Arsenal, Jippo

Vastaus #295 : 19.07.2007 klo 20:17:01

Taitaa 4-4-2 olla käytössä? Rosicky vasemmalla ainakin. Vaikee kattoo ryhmitystä kun on niin alhaalla ja lähellä kamera.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #296 : 19.07.2007 klo 20:23:56

3-0, RvP Ylos

Taitaa 4-4-2 olla käytössä?

Jep. Oli myös avauspuolikkaalla.
Fin_Gooner

Poissa Poissa

Vastaus #297 : 19.07.2007 klo 20:55:29

Toisen puoliajan katsoin, aikamoista höntsäilyähän se oli kuten odottaa saattoikin. Kärjistä Ade vaikutti olevan selvästi parhaassa iskussa, muut vielä hieman kesäterässä, RvP kahdesta maalistaan huolimatta. Tiedä sitten miten kaveri oli 1. puoliajalla esiintynyt. Freddie oli kentälle tullessaan pihalla kuin lintulauta, mutta kai mä olen sitten jonkin sortin masokisti kun haluaisin kovapalkkaisen mutta tehottoman kaljupään silti jäävän. On se niin komee  :). Joltakin muuten todellinen kulttuuriteko striimata Arsenal TV:tä  Ylos.

Lopputulos siis 3-0.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 klo 21:10:04 kirjoittanut Fin_Gooner »
Namekron

Poissa Poissa

Vastaus #298 : 19.07.2007 klo 21:15:52

saitteko irti mitään uusista vahvistuksista ? itsehän en sitä saanut toimimaan ...
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #299 : 19.07.2007 klo 21:21:51

Edulta hyvä keso siinä just kun tuli vaihdosta, kulmahan siitä tuli. En sitten enempää jäänyt scouttimaan.

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 16

Siirry: